Abonnementen seizoen 2017-2018

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door weekenders »

De abonnementenverkoop voor het seizoen 2017-2018 start op maandag 29 mei. De maand juni geldt als verlengperiode voor de huidige abonnees. Ook nieuwe abonnees kunnen tijdens deze periode een abonnement kopen, maar enkel voor de vrije plaatsen.
https://www.stvv.com/nl/tickets/abonnementen
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Zijn er nog abo's ?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Mikman »

Zijn de prijzen van Noord en van de kinderen gedaald tegen over vorig jaar? Geen idee wat het toen kostte. Volgens mij is West wel 10% duurder dan vorig seizoen.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Studentenprijzen in Oost zijn terug iets gedaald (hetzelfde als 2015/16).

Ook de tickets voor de topwedstrijden zijn iets gedaald (bvb. nu 37 of 32 euro, i.p.v. 40 of 35).
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door pat@ »

Er zijn volgens het belang tot nu toe 600 abo's verlengd (gekocht). De meeste mensen zouden ook wachten tot de 1ste transfers gedaan worden. Hopelijk hebben ze het dan niet op de inkomende ;).

Ik weet niet hoe de verhouding tov de andere jaren is na één week. Iemand een idee?
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door tweety »

Mikman schreef:Zijn de prijzen van Noord en van de kinderen gedaald tegen over vorig jaar? Geen idee wat het toen kostte. Volgens mij is West wel 10% duurder dan vorig seizoen.
Die van de kinderen in elk geval.
Vorig jaar moest ik voor Seba nog 95€ betalen, dacht ik en nu is het 50€ voor kinderen < 12
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Mikman »

Er is geen aparte stadion-topic meer, dus zet ik het hier maar: eind dit jaar wordt begonnen met de bouw van een nieuwe tribune aan de spoorweg.

Bron: Het Belang van Limburg, Roland heeft dat gisteren gezegd op een debat aan de PXL.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Bartman »

Mikman schreef:Er is geen aparte stadion-topic meer, dus zet ik het hier maar: eind dit jaar wordt begonnen met de bouw van een nieuwe tribune aan de spoorweg.

Bron: Het Belang van Limburg, Roland heeft dat gisteren gezegd op een debat aan de PXL.
Wel een nieuwe topic waard me dunkt.
Uitstekend nieuws, gedaan met het 3/4 stadion
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Agressieve abo campagne wel zeg. Het filmpje op FB, de magazine die hier in de bus viel, een email....gisteren kreeg ik dan nog een sms om toch maar mijn abo te verlengen. Ze zijn er werk van aan het maken.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Jack »

Na meer dan 10 jaar abonnement had ik er de brui aangegeven toen RD Standard overnam.
Nooit iets gehoord, maar nu krijg ik ineens weer mails van STVV.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:Agressieve abo campagne wel zeg. Het filmpje op FB, de magazine die hier in de bus viel, een email....gisteren kreeg ik dan nog een sms om toch maar mijn abo te verlengen. Ze zijn er werk van aan het maken.
Kijk, daar ben ik dus resoluut tegen.

De mensen kunnen het lezen op facebook.
Heb je geen facebook kan je het lezen via de site.
Voor de mensen zonder internet kan je het via het magazine of eens horen aan de hotelbalie

Opdringerig moeten ze niet worden, daar hou ik niet echt van.
Gewoon rechtuit zeggen:
- Abo te verlengen ==> van dan tot dan
- Vrije verkoop ==> van dan tot dan

Punt.

Dat de mensen dan maar zelf beslissen. Als je zeker bent van je zaak moet je zo geen "agressieve handelspraktijken" toepassen.... :rood:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:Na meer dan 10 jaar abonnement had ik er de brui aangegeven toen RD Standard overnam.
Nooit iets gehoord, maar nu krijg ik ineens weer mails van STVV.
Ik krijg nooit iets, geen mails, geen sms, gene brief !!!
Zaun se kood op mich zijn ?
:o
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:
Kijk, daar ben ik dus resoluut tegen.

De mensen kunnen het lezen op facebook.
Heb je geen facebook kan je het lezen via de site.
Voor de mensen zonder internet kan je het via het magazine of eens horen aan de hotelbalie

Opdringerig moeten ze niet worden, daar hou ik niet echt van.
Gewoon rechtuit zeggen:
- Abo te verlengen ==> van dan tot dan
- Vrije verkoop ==> van dan tot dan

Punt.

Dat de mensen dan maar zelf beslissen. Als je zeker bent van je zaak moet je zo geen "agressieve handelspraktijken" toepassen.... :rood:
Amen. Een guerilla campagne zet meer kwaad bloed dan goed te doen.

Ik kreeg in het verleden net iets te vaak sms berichten en e-mails naar mijn goesting. Moesten die dan nog over de club gaan, maar nee. Alleen maar gezwets over Stayen en van die dingen.

Ik heb om van beiden af te geraken echt wel een aantal keren moeten vragen om ermee te stoppen. Vriendelijk hielp niet. Kordaat wel.
A loyal football fan only supports the shirt...
Dus@n
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2010, 00:12

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Dus@n »

Volgens HLN
SINT-TRUIDEN
STVV verkocht tot nu toe 2.600 abonnementen en zit daarmee op het schema van vorig jaar, toen er in totaal 4.200 abonnees waren.
Ik ben eens benieuwd hoe ze er nog 1.600 gaan verslijten, en wie die 2.600 zotten wel niet zijn die hun abo verlengd hebben :zot:

Als je dan ziet wat KVM of Antwerp al aan de man brachten...maar goed we doen wel nog beter dan bv. Zulte Waregem
"We hebben misschien de beker niet gewonnen, maar wel het grootste feest" P. Voets 01/06/03 :headbang:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Mikman »

Abo-campagne verlengd tot 8 juli. Het zal niet zijn dat de abo's zo vlot verkopen... Ofwel willen ze deze week nog uithalen op de transfermarkt.


Persoonlijk zie ik in de huidige toestand de meerwaarde van een abo al enige tijd niet meer in. Je kan net zo goed online tickets kopen, dan kan je een heel stuk flexibeler zijn met al die veranderende speeldata en ook het samen zitten met vrienden. Los van het sportieve natuurlijk, want als het sportief wel goed zou draaien zou je een abo moeten nemen omdat je anders geen goeie plaats meer hebt.
Plaats reactie