Abonnementen seizoen 2017-2018

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Franz »

STVV-fan schreef: Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben. Dan was er blijkbaar ook gegudder, jaar in jaar uit.
De jaren erna blijkbaar ook met veel ups en downs (zoals nu ook het geval is), maar na al die jaren trekken jullie de lijn bij Roland? Serieus? :gek:
Roland krijgt alle zonden van Israël over zich heen (het forum staat er bol van) terwijl blijkbaar de jaren ervoren het niet veel beter was?

Bleven jullie "trouw" omdat er meer met spelers van onder de kerktoren werd gespeeld? Of dat jullie fijn met zijn allen (bij wijze van spreken) in de modder konden dabben langs de zijlijn, zodat er meer "sfeer" geweest zou zijn? Als jullie mij dat eens konden uitleggen.
Nergens hoor ik daar de cruciale woorden: "ambitie" en "investeren". Toen niet, maar nu wel? Waarom is dat? Zuiver en alleen vanwege :Roland: ?
Anti "modern" voetbal?

PS: hoop maar niet teveel, ge kent het gezegde toch? Onkruid vergaat niet :D :lol: :grappig:
Vroeger ging er ook van alles mis inderdaad: gebrek aan professionalisme, veel slechte matchen, onbegrijpelijke transfers, ...
Het verschil met vandaag is simpel: vroeger was er sportieve ambitie.
Sinds Roland aan de macht is, is er enkel financiële ambitie.
Veel van zijn kapriolen zouden Roland vergeven worden moest hij werkelijke sportive ambitie tonen.
Je kan toch moeilijk zeggen dat hij dat in deze transferperiode tot nog toe al getoond heeft?
Ik spreek me niet uit over die twee kleine Grieken die bij Olympiakos niet meer mochten meedoen want daar weet ik verder niets van,
maar buiten mogelijk Gueye zijn de nieuwelingen op zijn best kernvulling...
En Mechele, Peeters, Ceballos, Gerkens en die gekke Bagayoko zijn ondertussen wel weg...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef:.......Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben.....
DAT is nu net het probleem met jou en dus ook DE rode draad door jouw posts. Je hebt nooit anders gekend. Maar toch scherp reageren op mensen die het ooit anders gekend hebben en de pretentie hebben alsof je kan vergelijken terwijl je in de verste verte nog geen weet hebt van de historie en de beleving van STVV in het verleden.

Een goeie tip. Als de "anciens" hier op het forum beweren dat het vroeger amateuristisch was en de resultaten zelfs niet beter dan nu, maar dat de beleving intenser was en de supporters het gevoel hadden dat hun club het hoogst mogelijke ambieerde, geloof het dan zonder vragen te stellen. Laat staan die mensen die het anders gekend hebben tegen jou in het harnas te jagen.

Maw, als je er geen flauw benul van hebt, luister, lees en leer!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:
STVV-fan schreef:.......Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben.....
DAT is nu net het probleem met jou en dus ook DE rode draad door jouw posts. Je hebt nooit anders gekend. Maar toch scherp reageren op mensen die het ooit anders gekend hebben en de pretentie hebben alsof je kan vergelijken terwijl je in de verste verte nog geen weet hebt van de historie en de beleving van STVV in het verleden.

Een goeie tip. Als de "anciens" hier op het forum beweren dat het vroeger amateuristisch was en de resultaten zelfs niet beter dan nu, maar dat de beleving intenser was en de supporters het gevoel hadden dat hun club het hoogst mogelijke ambieerde, geloof het dan zonder vragen te stellen. Laat staan die mensen die het anders gekend hebben tegen jou in het harnas te jagen.

Maw, als je er geen flauw benul van hebt, luister, lees en leer!
Ik dacht het niet, want dan kunnen jullie verder kloten zonder eigenlijk echt inhoud te hebben, maar gewoon los te gaan op Roland.
Dan kunnen jullie je nu niet meer verstoppen achter excuses als ik zeg dat jullie gewoon zuiver tegen Roland zijn, als het vroeger juist hetzelfde gegudder was, maar gewoon een andere voorzitter. Dan is het gewoon zuiver tegen Roland en het "moderne" voetbal :D

Maakt veel duidelijk :zot:

@Franz (Lindo laat ik het liever niet doen): Probeer mij dat eens uit te leggen: Het gegudder blijft hetzelfde, met een andere voorzitter, maar toen was er WEL sportieve ambitie? :yes: :gek:
Dus dan zeg je mij nu eigenlijk dat het vroeger nog ERGER was?
Want er was blijkbaar, volgens u, sportieve ambitie
MAAR ze bleven maar gudderen
Daarbovenop kwam nog dat ge met financiële schulden kwam te zitten.

Maarja, toen zat ge kort op de plein te dabben in de modder. Meer sfeer blijkbaar. Goed, jullie zullen dat uitermate fun gevonden hebben en dat kan/mag, maar dan moet je nu niet overdreven emotioneel reageren op alles wat er op de Tiense gebeurd is en zal gebeuren.

Zoals het nu is:
Het gegudder blijft hetzelfde, maar volgens jullie is er zero, nul, nada, noppes sportieve ambities.

Geef nu toch gewoon eens toe dat jullie zuiver anti-Roland zijn.

Dan ben ik blij (en zal ik ook minder reageren) en zijn jullie opgelucht. Kom uit de kast jongens!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:.......Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben.....
DAT is nu net het probleem met jou en dus ook DE rode draad door jouw posts. Je hebt nooit anders gekend. Maar toch scherp reageren op mensen die het ooit anders gekend hebben en de pretentie hebben alsof je kan vergelijken terwijl je in de verste verte nog geen weet hebt van de historie en de beleving van STVV in het verleden.

Een goeie tip. Als de "anciens" hier op het forum beweren dat het vroeger amateuristisch was en de resultaten zelfs niet beter dan nu, maar dat de beleving intenser was en de supporters het gevoel hadden dat hun club het hoogst mogelijke ambieerde, geloof het dan zonder vragen te stellen. Laat staan die mensen die het anders gekend hebben tegen jou in het harnas te jagen.

Maw, als je er geen flauw benul van hebt, luister, lees en leer!

Geef nu toch gewoon eens toe dat jullie zuiver anti-Roland zijn.

Dan ben ik blij (en zal ik ook minder reageren) en zijn jullie opgelucht. Kom uit de kast jongens!

Die kans laten we niet liggen !

Bon, bij deze dan: wij zijn allemaal*** zuiver anti-Roland. Wij hebben allemaal*** persoonlijk iets tegen de man. Ons*** jarenlang betoog is enkel en alleen gericht om de man (en zijn gevolg) zelf te destabiliseren en heeft geenszins iets met de club STVV te maken. Zelfs al was hij bij wijze van spreken enkel de kuisvrouw of klusjesman op Stayen i.p.v. eigenaar, dan zouden we*** hem nog dagelijks aanvallen en afkraken. Het is allemaal enkel en alleen op zijn persoon gericht.

Tevreden zo ?

Als je nu woord bij daad voegt gaat het hier een heel pak rustiger worden.

Prettig vakantie gewenst aan alle forumleden!

*** Die "allemaal"/"ons"/"we" betreft- denk ik - dezelfde personen die jij zo graag veralgemeend met "jullie", waarvan ik nog steeds niet weet op wie dat concreet slaat.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

stvv'er schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:.......Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben.....
DAT is nu net het probleem met jou en dus ook DE rode draad door jouw posts. Je hebt nooit anders gekend. Maar toch scherp reageren op mensen die het ooit anders gekend hebben en de pretentie hebben alsof je kan vergelijken terwijl je in de verste verte nog geen weet hebt van de historie en de beleving van STVV in het verleden.

Een goeie tip. Als de "anciens" hier op het forum beweren dat het vroeger amateuristisch was en de resultaten zelfs niet beter dan nu, maar dat de beleving intenser was en de supporters het gevoel hadden dat hun club het hoogst mogelijke ambieerde, geloof het dan zonder vragen te stellen. Laat staan die mensen die het anders gekend hebben tegen jou in het harnas te jagen.

Maw, als je er geen flauw benul van hebt, luister, lees en leer!

Geef nu toch gewoon eens toe dat jullie zuiver anti-Roland zijn.

Dan ben ik blij (en zal ik ook minder reageren) en zijn jullie opgelucht. Kom uit de kast jongens!

Die kans laten we niet liggen !

Bon, bij deze dan: wij zijn allemaal*** zuiver anti-Roland. Wij hebben allemaal*** persoonlijk iets tegen de man. Ons*** jarenlang betoog is enkel en alleen gericht om de man (en zijn gevolg) zelf te destabiliseren en heeft geenszins iets met de club STVV te maken. Zelfs al was hij bij wijze van spreken enkel de kuisvrouw of klusjesman op Stayen i.p.v. eigenaar, dan zouden we*** hem nog dagelijks aanvallen en afkraken. Het is allemaal enkel en alleen op zijn persoon gericht.

Tevreden zo ?

Als je nu woord bij daad voegt gaat het hier een heel pak rustiger worden.

Prettig vakantie gewenst aan alle forumleden!

*** Die "allemaal"/"ons"/"we" betreft- denk ik - dezelfde personen die jij zo graag veralgemeend met "jullie", waarvan ik nog steeds niet weet op wie dat concreet slaat.
Iets te cynisch
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

STVV-fan schreef:
stvv'er schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:.......Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben.....
DAT is nu net het probleem met jou en dus ook DE rode draad door jouw posts. Je hebt nooit anders gekend. Maar toch scherp reageren op mensen die het ooit anders gekend hebben en de pretentie hebben alsof je kan vergelijken terwijl je in de verste verte nog geen weet hebt van de historie en de beleving van STVV in het verleden.

Een goeie tip. Als de "anciens" hier op het forum beweren dat het vroeger amateuristisch was en de resultaten zelfs niet beter dan nu, maar dat de beleving intenser was en de supporters het gevoel hadden dat hun club het hoogst mogelijke ambieerde, geloof het dan zonder vragen te stellen. Laat staan die mensen die het anders gekend hebben tegen jou in het harnas te jagen.

Maw, als je er geen flauw benul van hebt, luister, lees en leer!

Geef nu toch gewoon eens toe dat jullie zuiver anti-Roland zijn.

Dan ben ik blij (en zal ik ook minder reageren) en zijn jullie opgelucht. Kom uit de kast jongens!

Die kans laten we niet liggen !

Bon, bij deze dan: wij zijn allemaal*** zuiver anti-Roland. Wij hebben allemaal*** persoonlijk iets tegen de man. Ons*** jarenlang betoog is enkel en alleen gericht om de man (en zijn gevolg) zelf te destabiliseren en heeft geenszins iets met de club STVV te maken. Zelfs al was hij bij wijze van spreken enkel de kuisvrouw of klusjesman op Stayen i.p.v. eigenaar, dan zouden we*** hem nog dagelijks aanvallen en afkraken. Het is allemaal enkel en alleen op zijn persoon gericht.

Tevreden zo ?

Als je nu woord bij daad voegt gaat het hier een heel pak rustiger worden.

Prettig vakantie gewenst aan alle forumleden!

*** Die "allemaal"/"ons"/"we" betreft- denk ik - dezelfde personen die jij zo graag veralgemeend met "jullie", waarvan ik nog steeds niet weet op wie dat concreet slaat.
Iets te cynisch
Dan lijk ik geslaagd in mijn opzet :cool: :blauw: :geel:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Franz »

[quote="STVV-fan]

@Franz (Lindo laat ik het liever niet doen): Probeer mij dat eens uit te leggen: Het gegudder blijft hetzelfde, met een andere voorzitter, maar toen was er WEL sportieve ambitie? :yes: :gek:
Dus dan zeg je mij nu eigenlijk dat het vroeger nog ERGER was?
Want er was blijkbaar, volgens u, sportieve ambitie
MAAR ze bleven maar gudderen
Daarbovenop kwam nog dat ge met financiële schulden kwam te zitten.

Maarja, toen zat ge kort op de plein te dabben in de modder. Meer sfeer blijkbaar. Goed, jullie zullen dat uitermate fun gevonden hebben en dat kan/mag, maar dan moet je nu niet overdreven emotioneel reageren op alles wat er op de Tiense gebeurd is en zal gebeuren.

Zoals het nu is:
Het gegudder blijft hetzelfde, maar volgens jullie is er zero, nul, nada, noppes sportieve ambities.

Geef nu toch gewoon eens toe dat jullie zuiver anti-Roland zijn.

Dan ben ik blij (en zal ik ook minder reageren) en zijn jullie opgelucht. Kom uit de kast jongens![/quote]

Welja dus: vroeger KONDEN we niet beter
Nu WILLEN we niet beter
Elk half jaar uw beste spelers verlappen, zo bouw je zeker niets op
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:
Geef nu toch gewoon eens toe dat jullie zuiver anti-Roland zijn.

Dan ben ik blij (en zal ik ook minder reageren) en zijn jullie opgelucht. Kom uit de kast jongens!
Stop toch met dat ge-jullie. Wie?

Maar ik kan gerust aangeven dat ik anti-Roland ben. Met redenen. So what? De enige reden dat ik weg blijf van Stayen. Gelukkig zijn er nog uitmatchen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door lindoke »

Franz schreef: Welja dus: vroeger KONDEN we niet beter
Nu WILLEN we niet beter
Elk half jaar uw beste spelers verlappen, zo bouw je zeker niets op
Inderdaad Franz, je slaat de spijkers op de kop in 8 woordjes:
Vroeger konden we niet
Nu willen we niet

@STVV-fan om je een simpel voorbeeld te geven dat me nu net te binnen schiet:
In 1988 kocht STVV Harry Knops -een aanvaller- weg bij Antwerp FC voor 14 miljoen Belgische franken. Omgerekend komt dat neer op zo'n 350.000 euro. Dat is 29 jaar geleden!!! Ik denk dat als je de lijn zou doortrekken naar vandaag je dat bedrag gerust x5 mag doen en we dus eigenlijk toen transfers deden van 1.75 miljoen euro. Uwe vriend denkt er in de verste verte nog niet aan om dat aan een speler te geven terwijl hij enkele maanden geleden 3-4 miljoen euro opgestreken heeft door spelers te verkopen. Neen, dan moet het voor meneer nog gratis zijn of maximaal 50-100.000 euro kosten.

En ja, vroeger waren er amateurs aan het roer bij STVV. Maar het waren geen onnozelaars zoals uwe vriend Roland nu. Het waren toen geen wereldvreemde mensen zoals dat "arm schaap" dat het nu voor het zeggen heeft. Zoals Franz al zei, toen probeerden ze en leefden ze mee met de supporters en namen ze soms financiële risico's en waren ze er niet op uit om zich persoonlijk te verrijken zoals jouw vriendje Roland die je hier altijd met hand en tand probeert te verdedigen.

Snap je het nu een beetje?!?!?!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door miel »

Velen vergeten dat sinds het Bosman arrest veel veranderd is in het voetbal .
Als je toen een speler kocht was hij definitief van de club
Als men nu er één koopt is dar voor de tijd van zijn contract .
Als men er nu één koopt voor 1,5 miljoen en hij tekent voor 3 jaar kost hij al 500 000 Euro per seizoen zonder zijn wedde .
In die vervlogen tijden hebben zelfs clubs als Diest, Patro , Beringen , Crossing ,RWDM , Hasselt , Tongeren , Luik ,Tilleur ea in eerste gespeeld .
Honderden zijn gefusioneerd , anderen zijn zelf van het toneel verdwenen ,vb Club Luik en Beerschot .
@ Stvv -fan
Het was vroeger zeker niet beter of slechter dan nu , het was hoogstens anders .
Wat wel veranderd is , is de mentaliteit van supporters
En al die heimwee hebben naar vroeger kan je vergelijken met
Als je vroeger een keer of 50 per dag een spontane stijve kreeg , en bij het ouder worden dat niet meer het geval is ,moeten de prikkels steeds heviger worden en sommigen geraken daardoor gefrustreerd :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Nog altijd beter dan eeuwig de slappe lul uithangen !
Dan weet je nie beter !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Het grote verschil met vroeger en nu?

Voor het grote deel hetzelfde, maar vroeger had je wel het gevoel dat het sportieve meer primeerde.
De meeste seizoenen speelde stvv evengoed mee vanonder in de rangschikking.
Maar soms had je dat ene seizoentje, waar toch eens alles meezat en dan had je veel meer dan nu, het gevoel dat men ervoor ging.
De liefde tussen supporters en de club moet van twee kanten komen.
Als je altijd de supporters om onvoorwaardelijke steun vraagt, moet je hen op de momenten dat het kan ook eens iets teruggeven.
Wij vragen niet veel, een goed seizoen nu en dan eens, zodat we toch ook eens een beetje trots kunnen zijn op onze club tgo vrienden en collegas.
Een duidelijke sportieve ambitie, die niet iedere keer verloochend wordt als je wat kleingeld kan oprapen.

Twee seizoenen terug had je nog eens kans op zo een seizoentje, het voetbal in die eerste twee maanden, daar kon je als supporter echt gelukkig van worden, maar men doet dan geen moeite om je trainer nog tot het einde van het seizoen te houden en de beste spelers worden tijdens de winterstop voor dumpingprijsjes naar de exit geduwd. Als klap op de vuurpijl mag je het seizoen uitmaken met de grootste loser als trainer die ooit op de dug-out heeft mogen plaatsnemen (en die geven ze nu dan weer een postje).

Vroeger had ik ook eerder het gevoel dat de middelen meer beperkt waren dan nu.
De ploeg die speelde was navenant ook het stadion waar we in speelden.
Nu spelen we in een paleis van een stadion, maar de ploeg blijft een kneusje en alle momenten waarop er stappen gezet kunnen worden om het kneusje te ontgroeien, worden vakkundig de grond ingeboord. Het voelt zelfs aan alsof het zo moet.
Ik heb Duchatelet lang het voordeel van de twijfel gegeven omdat hij nieuw was in heel het voetbalgebeuren.
Maar na 15 jaar en ondertussen eigenaar geworden van een legio aan clubs in binnen- en buitenland, kan je hem moeilijk nog een groentje noemen.
Dat er op al die jaren geen enkele van die clubs een noemenswaardig succes geboekt heeft (integendeel), spreekt op zich toch ook boekdelen.

Hij laat zich continu omringen met handpoppen, is meer geinteresseerd in de randzaken dan in de core business en gebruikt zijn verworven status als voetbalvoorzitter vooral om meer impact in de media te hebben.
Hij volgt een enge logica waarmee hij één aspect van het gebeuren volledig generaliseert door één ervaring en dus naar de toekomst toe alles denkt te neutraliseren door zich ofwel volledig aan zo'n dingen over te geven of zich van zo'n dingen te onthouden.
En wat me eigenlijk nog het meeste stoorde is het potje liegen van een paar maand terug. Ik ga het allemaal niet herhalen, denk dat er genoeg onderschriften hier gevuld staan met die slappe oneliners.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 09 jul 2017, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door omeloe »

stvvilvoorde schreef:Twee seizoenen terug had je nog eens kans op zo een seizoentje, het voetbal in die eerste twee maanden, daar kon je als supporter echt gelukkig van worden, maar men doet dan geen moeite om je trainer nog tot het einde van het seizoen te houden en de beste spelers worden tijdens de winterstop voor dumpingprijsjes naar de exit geduwd. Als klap op de vuurpijl mag je het seizoen uitmaken met de grootste loser als trainer die ooit op de dug-out heeft mogen plaatsnemen.
Als ze moeite gedaan hadden dan was Yannick Ferrera niet naar Standard gegaan maar bij STVV gebleven ??? Met Dompé was al een afspraak en Junior was met geen stokken meer te houden . Rob Schoofs kon naar regerend kampioen AA Gent , geen moeilijke keuze voor hem . Geen enkele speler was te houden en dat kwam Bart Lammens ook nog goed uit . De schulden waren weg en hij kon STVV verlaten zonder persoonlijk financieel debacle . Nogmaals , een ploeg als STVV kan geen enkele speler verplichten te blijven ! Kijk eens naar Lierse , De Belder zet ze gewoon met de rug tegen de muur .
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

omeloe schreef:
stvvilvoorde schreef:Twee seizoenen terug had je nog eens kans op zo een seizoentje, het voetbal in die eerste twee maanden, daar kon je als supporter echt gelukkig van worden, maar men doet dan geen moeite om je trainer nog tot het einde van het seizoen te houden en de beste spelers worden tijdens de winterstop voor dumpingprijsjes naar de exit geduwd. Als klap op de vuurpijl mag je het seizoen uitmaken met de grootste loser als trainer die ooit op de dug-out heeft mogen plaatsnemen.
Als ze moeite gedaan hadden dan was Yannick Ferrera niet naar Standard gegaan maar bij STVV gebleven ??? Met Dompé was al een afspraak en Junior was met geen stokken meer te houden . Rob Schoofs kon naar regerend kampioen AA Gent , geen moeilijke keuze voor hem . Geen enkele speler was te houden en dat kwam Bart Lammens ook nog goed uit . De schulden waren weg en hij kon STVV verlaten zonder persoonlijk financieel debacle . Nogmaals , een ploeg als STVV kan geen enkele speler verplichten te blijven ! Kijk eens naar Lierse , De Belder zet ze gewoon met de rug tegen de muur .
De reden daarvoor is dat die spelers naar een hoger aangeschreven ploeg willen en dat STVV weinig moeite doet (buiten woorden) om zelf zo een ploeg te worden.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:
Franz schreef: Welja dus: vroeger KONDEN we niet beter
Nu WILLEN we niet beter
Elk half jaar uw beste spelers verlappen, zo bouw je zeker niets op
Inderdaad Franz, je slaat de spijkers op de kop in 8 woordjes:
Vroeger konden we niet
Nu willen we niet

@STVV-fan om je een simpel voorbeeld te geven dat me nu net te binnen schiet:
In 1988 kocht STVV Harry Knops -een aanvaller- weg bij Antwerp FC voor 14 miljoen Belgische franken. Omgerekend komt dat neer op zo'n 350.000 euro. Dat is 29 jaar geleden!!! Ik denk dat als je de lijn zou doortrekken naar vandaag je dat bedrag gerust x5 mag doen en we dus eigenlijk toen transfers deden van 1.75 miljoen euro. Uwe vriend denkt er in de verste verte nog niet aan om dat aan een speler te geven terwijl hij enkele maanden geleden 3-4 miljoen euro opgestreken heeft door spelers te verkopen. Neen, dan moet het voor meneer nog gratis zijn of maximaal 50-100.000 euro kosten.

En ja, vroeger waren er amateurs aan het roer bij STVV. Maar het waren geen onnozelaars zoals uwe vriend Roland nu. Het waren toen geen wereldvreemde mensen zoals dat "arm schaap" dat het nu voor het zeggen heeft. Zoals Franz al zei, toen probeerden ze en leefden ze mee met de supporters en namen ze soms financiële risico's en waren ze er niet op uit om zich persoonlijk te verrijken zoals jouw vriendje Roland die je hier altijd met hand en tand probeert te verdedigen.

Snap je het nu een beetje?!?!?!
Ik krijg een zeer goed beeld ja en hoe meer je mij die beelden toestuurt, hoe meer dit eigenlijk gewoon gaat dat jullie er niet tegen kunnen dat Roland nu voorzitter is.

Alles wat jullie hier zetten gaat naar die richting, hoe jullie het nu nog willen draaien of keren, dan houden jullie jezelf voor de zot, maar goed.

Ik verdedig Roland niet, ik vraag gewoon om normale reacties op dit forum, wat blijkbaar VEEL te veel gevraagd is, omdat jullie het niet kunnen en veel te emotioneel reageren omdat jullie Roland in eerste instantie niet als voorzitter moeten hebben.
DAT is mijn grote probleem met dit forum
En de grote lichten zoals Brusselmans en onze Zonnekoning en consoorten die hierin uitblinken omdat zij meer verbitterd zijn dan anderen.

Dus nogmaals: het is niet "slechter" dan vroeger, het is gewoon dat het nu Roland is die het doet en dat alles wat die man doet en zegt aan de Tiense, bij "jullie" in het verkeerde keelgat schiet. Franz geeft het duidelijk weer met het volgende: "vroeger KON men niet beter, nu WIL men niet beter". Hetzelfde gegudder, waar men toen moeite voor deed, hetzelfde gegudder nu, waar men geen moeite voor doet, maar nu is het voor iedereen genoeg? :grappig: :oops: :zot:


De aap is uiteindelijk, na mijn duizenden reacties, uit de mouw gekomen, waarvoor dank :geelblauw:
Heer Groot Licht Brusselmans, je kan gerust terug naar dit forum (fulltime) terugkeren, ik zal je niet meer aanvallen.
Zelfde voor alle andere Grote Lichten die zich geroepen voelen en er niet tegen konden dat ik niet volledig mee in het sloopverhaal meeging.

Ik hoop voor jullie (ons) dat het post-Roland tijdperk, dat normaal (biologisch gezien) niet lang meer op zich dient laten te wachten beter zal zijn:
dwz:
==> (iets) minder gegudder
==> Iemand die WIL
==> Iemand die KAN

Dan zou heel het forum gelukkig moeten zijn, toch? ;) :cool: :mrgreen:

PS: Lindo, nu gewoon een serieuze vraag zonder ondertoon: die aanvaller van Antwerp, is die hier geslaagd? Hebben we hem erna nog verkocht?
Plaats reactie