Online ticketingsysteem

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Tompie »

Toen ik een kijkje nam op het Antwerpse forum hadden ze daar toch ook al geprobeerd om tickets online te kopen. Ik kan er dus ergens wel inkomen.

Anderzijds is een centraal systeem voor de volledige JPL waarin je jezelf registreert als supporter van een bepaalde club logischer. Dat zou niet mogen samen hangen met of je wel of niet een abonnement hebt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door weekenders »

kenniksvanvoetbal schreef:een grote bolletjes pagina !
niks overzichtelijk !
amateurswerk ... andere lijn.
Ik heb vandaag tickets besteld online en vond er toch niks moeilijk aan hoor.
als ge met de muis over die bolletjes schuift, krijg je toch alles duidelijk te zien, of heb ik een speciale computer ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door STVV-fan »

Jokke schreef:Met grote poeha uitbazuinen dat het online systeem werkt , ne mens laten registreren met naam en toenaam en dan doodleuk vermelden dat het gewenste ticket enkel voor abo houders is ! Idioterie ten top !
Mijn collega supp. bij de Smurfen kiest zijn matchke met de smatphone , krijgt ticket in mail en laat de barcode voor de bereffende wedstrijd gewoon scannen op zijn gsm.
Klasse heet ik dat !
En, met de commentaar van Weekenders in acht genomen, waarom zou dat niet mogelijk zijn bij STVV?

Het is combiregeling tegen Antwerpen.

Indien iedereen gewoon online een ticket kon kopen en het enige dat die persoon hoefde te doen was zich (simpelweg) te registreren, dan zou een combiregeling zijn nut totaal verliezen.

Dus dat uwe maat bij Genk wel op zen gemak ticketjes kan bestellen is dus niets wereldschokkends
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door weekenders »

STVV-fan schreef:
Jokke schreef:Met grote poeha uitbazuinen dat het online systeem werkt , ne mens laten registreren met naam en toenaam en dan doodleuk vermelden dat het gewenste ticket enkel voor abo houders is ! Idioterie ten top !
Mijn collega supp. bij de Smurfen kiest zijn matchke met de smatphone , krijgt ticket in mail en laat de barcode voor de bereffende wedstrijd gewoon scannen op zijn gsm.
Klasse heet ik dat !
En, met de commentaar van Weekenders in acht genomen, waarom zou dat niet mogelijk zijn bij STVV?

Het is combiregeling tegen Antwerpen.

Indien iedereen gewoon online een ticket kon kopen en het enige dat die persoon hoefde te doen was zich (simpelweg) te registreren, dan zou een combiregeling zijn nut totaal verliezen.

Dus dat uwe maat bij Genk wel op zen gemak ticketjes kan bestellen is dus niets wereldschokkends
Klopt, want heb mijn tickets ook per mail ontvangen na bestelling via de site.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Jokke »

Ja natuurlijk is online bestellen niks wereldschokkends ! dat is het 't em nu juist...bij ons clubke lukt het maar halfslachtig.
Maar geen probleem ik passeer morgen aan de hotelbalie en bestel daar 4 tickets...1 voor mij en de 3 anderen voor amokmakers uit Berchem.
Simpel,veilig en zeker.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door StellaWADASWAD »

Hoe kan je eigenlijk je abonnement registreren ? Want ik probeer tickets te kopen voor de bekermatch, maar ik kom niet verder dan een "Enkel abonnees kunnen voor dit event tickets aankopen."
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door stvv'er »

StellaWADASWAD schreef:Hoe kan je eigenlijk je abonnement registreren ? Want ik probeer tickets te kopen voor de bekermatch, maar ik kom niet verder dan een "Enkel abonnees kunnen voor dit event tickets aankopen."
Dat klopt thans ook niet, want Duffel is geen risicomatch en dus zou iedereen tickets moeten kunnen kopen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Jacques »

Tompie schreef:Toen ik een kijkje nam op het Antwerpse forum hadden ze daar toch ook al geprobeerd om tickets online te kopen. Ik kan er dus ergens wel inkomen.

Anderzijds is een centraal systeem voor de volledige JPL waarin je jezelf registreert als supporter van een bepaalde club logischer. Dat zou niet mogen samen hangen met of je wel of niet een abonnement hebt.
Volledig mee eens. Ik denk dat een aantal clubs al gebruik maakt van hetzelfde platform (viel me op toen een paar clubs toevallig op hetzelfde moment probleem hadden met hun systeem), maar 4 clubs die elk hetzelfde systeem onafhankelijk van elkaar aankopen, is natuurlijk nog wat anders dan 1 systeem met eID identificatie dat door de Pro League aangekocht wordt en centraal gerund wordt. Ik heb geen glazen bol, maar rationeel gezien zouden we naar zo'n systeem moeten evolueren. Alleen heeft men, met name in België, een grote (emotionele) weerstand om zulke zaken uit handen te geven. Ze blijven graag op hun eilandje (van onwetendheid) zitten waarbij ze zich comfortabel voelen en denken dat ze de zaken kunnen controleren, maar eigenlijk makkelijk omzeild kunnen worden door mensen met minder positieve bedoelingen.

Om maar 1 voorbeeld te geven: Als die platformen onafhankelijk van elkaar opereren ben ik bij platform 1 STVV-supporter, bij platform 2 Antwerp-supporter, bij platform 3 Charleroi-supporter en bij platform 4 KVO-supporter. Koppel ze aan elkaar of werk via 1 systeem met 1 eID identificatie en je vist dat soort (fake) profielen er makkelijk uit.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door enrique »

Andere vraag
Wanneer begint vvk tegen Brugge ?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Vouch »

Ik was net eens aan het kijken voor tickets voor de match tegen Moeskroen, mijn schoonbroer wil nog eens mee.

Voor de onderste rijen (op de Oost) kan ik geen tickets kopen, is dat bij anderen ook zo? Het valt mij ook op dat er veel stoeltjes rood gekleurd zijn, toch veel meer dan er tegen Antwerp bezet waren.

Voor vak A kan ik zelfs geen tickets kopen voor de eerste 12 rijen, staan allemaal op bezet! Bizar.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Tompie »

enrique schreef:Andere vraag
Wanneer begint vvk tegen Brugge ?
Die is al bezig.

Voor wat betreft Moeskroen: ik heb het gevoel dat er veel plaatsen standaard geblokkeerd worden op die site, ook waar niemand zit. Zijn dat vrijkaarten die ze weggeven of voor jeugdspelers, geen idee.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Mikman »

Er is die match aan actie voor de Truiense handelaars.

Iets anders: weet er iemand wat er met het resterende krediet van de vorige toepassing is gebeurd? Ik dacht ( maar ben niet zeker ) dat ik nog wat krediet had staan daar, maar vind daar niks meer van terug.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door stvv'er »

Mikman schreef:Er is die match aan actie voor de Truiense handelaars.

Iets anders: weet er iemand wat er met het resterende krediet van de vorige toepassing is gebeurd? Ik dacht ( maar ben niet zeker ) dat ik nog wat krediet had staan daar, maar vind daar niks meer van terug.
Het krediet wat je niet heb opgebruikt toen is verloren gegaan. Dat zult ge niet meer terug zien ...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Louis XIV »

stvv'er schreef:
Mikman schreef:Er is die match aan actie voor de Truiense handelaars.

Iets anders: weet er iemand wat er met het resterende krediet van de vorige toepassing is gebeurd? Ik dacht ( maar ben niet zeker ) dat ik nog wat krediet had staan daar, maar vind daar niks meer van terug.
Het krediet wat je niet heb opgebruikt toen is verloren gegaan. Dat zult ge niet meer terug zien ...
hier geldt dus niet : met alle Chinezen maar niet met den deze, eerder wel : dat zijn nogal lappen met die Jappen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Jacques »

In het voorjaar is aangekondigd dat de resterende bedragen niet overgezet zouden worden. Je zou de oude kaart wel nog altijd op Stayen moeten kunnen gebruiken.
Hoe je het bedrag kan controleren? Als de oude online toepassing om tickets te kopen nog werkt, zou je het bedrag moeten kunnen controleren door in te loggen, denk ik. Zoniet zou ik de oude kaart gewoon in één van de oude automaten (bv. parking Decathlon) steken. Dan zou het resterende bedrag ook op het scherm moeten verschijnen.

Zie: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/b ... inkenkaart
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie