Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Das toch die ze al twee weken geleden aangekondigd hadden?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Inderdaad, degene die al lang aangekondigd was en geheel in de lijn der verwachtingen met de Japanse delegatie naar België afgereisd is. Helaas had kwaliteitskrant hbvl vooral oog voor de sushi en oorkleppen en vonden ze de speler geen krantenkop waard. :roll:
Overdrijven is een kunst
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

Sorry, maar wie leest het belang zelfs nog ? Die krant is toch echt nog erger dan HLN ? Enkel goed voor een occasioneel artikel over STVV, verder je reinste toiletpapier.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Jacques schreef:Inderdaad, degene die al lang aangekondigd was en geheel in de lijn der verwachtingen met de Japanse delegatie naar België afgereisd is. Helaas had kwaliteitskrant hbvl vooral oog voor de sushi en oorkleppen en vonden ze de speler geen krantenkop waard. :roll:
In de échte krant (de papieren versie) staat er een andere titel. (niet die met de oorkleppen en sushi, dat is enkel het geval in die online link)
In de krant staat "FC Japan geland in Sint-Truiden." Met dezelfde foto.
En daar staat wel een krantenkop + artikel over de nieuwe speler in. "Aanwinst Tomiyasu mogelijk pas in play-offs inzetbaar."
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

STimVV schreef:In de échte krant (de papieren versie) staat er een andere titel. (niet die met de oorkleppen en sushi, dat is enkel het geval in die online link)
In de krant staat "FC Japan geland in Sint-Truiden." Met dezelfde foto.
Al even creatief gevonden. Topkrant... :roll:
A loyal football fan only supports the shirt...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Vouch »

StellaWADASWAD schreef:Sorry, maar wie leest het belang zelfs nog ? Die krant is toch echt nog erger dan HLN ? Enkel goed voor een occasioneel artikel over STVV, verder je reinste toiletpapier.
Het triestigste zijn de online artikels. Schrijffouten, letterlijke vertalingen uit het Engels, inhoudelijke fouten,... en je zou denken dat de fouten eruit gehaald worden als de artikels naar de volgende nieuwssite gekopieerd worden, nee hoor, moet niet. Gewoon copy-paste en door met de geit.
stvv4ever
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2018, 15:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv4ever »

ik vind persoonlijk dat Fernando Cannesin wel een optie zou zijn hij speelt mss niet zo veel bij Oostende maar toch denk ik dat hij een optie zou zijn voor op kunstgras want we kunnen wel iets goed gebruiken op de rechter flank ipv botaka.
Alleen Legear kan het ook niet trekken
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Canesin is een leuke voetballer, maar het prijskaartje is er ver over. Voor dat geld vinden we echt wel een veel betere speler.
stvv4ever
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2018, 15:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv4ever »

zou huren geen optie zijn? wat zijn er nu eigenlijk de plannen van dmm?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Canesin vindt het net iets té leuk in Oostende ( lees: het nachtleven).
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Ik zou bij Mechelen eens achter Schoofs vragen. Als je hetzelfde biedt als wat Mechelen in de zomer betaalde, zouden ze misschien kunnen toehappen.

Is Rob beter dan wat we nu hebben? Neen, maar het zou wel een signaal naar de supporters toe zijn. Hij was toch de kapitein die twee jaar geleden -zeker niet onterecht- het zinkende schip verliet. Hem terughalen zou een grote symbolische waarde hebben.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

Mikman schreef:Ik zou bij Mechelen eens achter Schoofs vragen. Als je hetzelfde biedt als wat Mechelen in de zomer betaalde, zouden ze misschien kunnen toehappen.

Is Rob beter dan wat we nu hebben? Neen, maar het zou wel een signaal naar de supporters toe zijn. Hij was toch de kapitein die twee jaar geleden -zeker niet onterecht- het zinkende schip verliet. Hem terughalen zou een grote symbolische waarde hebben.
Of wisselen voor Bezus.
stvv4ever
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2018, 15:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv4ever »

Bezus heeft ook goede momenten ik vind dat hij onder druk beter kan presteren of dacht je om Pirard te wisselen met Van Crombrugge :lol:
Komt Bormans ooit op dit forum kijken wat de supporters vinden en denke :grappig:
Hij zou beter eens af en toe komen kijken ;-) veel beloven maar weinig doen
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

StellaWADASWAD schreef:
Mikman schreef:Ik zou bij Mechelen eens achter Schoofs vragen. Als je hetzelfde biedt als wat Mechelen in de zomer betaalde, zouden ze misschien kunnen toehappen.

Is Rob beter dan wat we nu hebben? Neen, maar het zou wel een signaal naar de supporters toe zijn. Hij was toch de kapitein die twee jaar geleden -zeker niet onterecht- het zinkende schip verliet. Hem terughalen zou een grote symbolische waarde hebben.
Of wisselen voor Bezus.
Dat moet Mechelen wel nog willen dan ;)

Anders: graag.
Niks tegen de mens Bezus maar ik vind hem een beetje de verpersoonlijking van het huidige STVV dat te weinig connectie heeft met de supporters. Is waarschijnlijk zeer oneerlijk naar hem toe, maar dat gevoel heb ik wel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Ruilen tegen Bezus lijkt me geen slechte deal. Bezus is zonder twijfel intrinsiek een goede voetballer, maar Schoofs past qua spelstijl (sneller in de omschakeling) en karakter beter bij STVV dan Bezus. Ik betwijfel eerlijk gezegd of we hetzelfde moeten geven als Mechelen deze zomer betaalde. De laatste weken had Rob geen basisplaats meer (blessure?) en in volle degradatiestrijd is de druk om transfers te doen bij hen groter dan bij ons. Volgens De Tijd staat er echter ook een overname op til bij KV Mechelen. Mogelijk wil dat zeggen dat er bij hen op transfervlak niet veel meer gaat bewegen de komende weken.

ik zou het graag zien gebeuren, maar ik schat de kansen eerlijk gezegd zeer klein.

https://www.tijd.be/ondernemen/sport/Za ... je/9972915
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie