Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Uw reactie is volkomen juist. Maar ge gaat het er nooit uitkrijgen. In Engeland is het soms nog erger. Daar klagen ze ook steen en been.
Voetbal is een onrechtvaardig spelletje. Je mag zo goed zijn als je wil, iemand of iets anders kan beslissen of je wint of verliest.
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door newbori »

STVV is klaar met huiswerk...

ik hoop dat er geen belgen gekwetst geraken, als je afgelpen weekend al miserie had om aan 6 te geraken hou ik men hart al vast. Echt fantastisch dat je je ploeg moet opstellen in functie van "hebben we wel genoeg belgen" en niet in functie van "de beste speelt"


goed werk geleverd tijdens de transferperiode zou ik zeggen!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door toyotacorolla »

Weten ze in de bestuurskamer wel waar ze mee bezig zijn? :zot:
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Mogen wij dan nu punten geven op het huiswerk?
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

newbori schreef:STVV is klaar met huiswerk...

ik hoop dat er geen belgen gekwetst geraken, als je afgelpen weekend al miserie had om aan 6 te geraken hou ik men hart al vast. Echt fantastisch dat je je ploeg moet opstellen in functie van "hebben we wel genoeg belgen" en niet in functie van "de beste speelt"


goed werk geleverd tijdens de transferperiode zou ik zeggen!
Onze jeugdspelers zijn blijkbaar toch minstens even goed dan die buitenlanders, dus waar is het probleem?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

<<"in principe" zijn we klaar>> arm STVV .... STIJFKOP DÛCHATELET ...
...another season vechten om in eerste te blijven ... NO THANKS
ik kijk wel als ik goesting heb op prime...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Gezien de huidige schaarste, misschien toch nog eens naar deze transfervrije, Belgische flankspelers kijken...
http://www.transfermarkt.nl/nayib-lagou ... ler/152632 (momenteel in beeld bij Geel, ex-Roda en Eindhoven, uit Heusden-Zolder en 25 jaar oud)
en oude bekende Mohammed AOULAD http://www.transfermarkt.nl/mohammed-ao ... ler/143223

:heil: :heil: :heil:
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Wie zegt dat de almachtige God niet liever in 1B speelt?
Houdt em dan niet evenveel over aan het seizoen als nu?
Want wat hebben we nu?
15e of 16e?
4000 man in tribune
De Petter, Pulido, Fernandes zullen wel meer verdienen dan pakweg Schils, en wie nig in 1B...
En hij krijgt zeker 500.000 € startgeld ?
Wie weet
Maar aan Westerlo gaat hij ne zware concurrent hebben...
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door newbori »

STVV-fan schreef:
newbori schreef:STVV is klaar met huiswerk...

ik hoop dat er geen belgen gekwetst geraken, als je afgelpen weekend al miserie had om aan 6 te geraken hou ik men hart al vast. Echt fantastisch dat je je ploeg moet opstellen in functie van "hebben we wel genoeg belgen" en niet in functie van "de beste speelt"


goed werk geleverd tijdens de transferperiode zou ik zeggen!
Onze jeugdspelers zijn blijkbaar toch minstens even goed dan die buitenlanders, dus waar is het probleem?
en wie van de jeugd is volgens u direct inzetbaar en van 1ste klasse niveau? jeugd zou kansen moeten krijgen akkoord maar een paar extra belgen met ervaring in 1ste zou zeker niet mis zijn. want de jeugd direct de volle verantwoordelijkheid geven lijkt me nu nie echt the way to go
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

newbori schreef:
STVV-fan schreef:
newbori schreef:STVV is klaar met huiswerk...

ik hoop dat er geen belgen gekwetst geraken, als je afgelpen weekend al miserie had om aan 6 te geraken hou ik men hart al vast. Echt fantastisch dat je je ploeg moet opstellen in functie van "hebben we wel genoeg belgen" en niet in functie van "de beste speelt"


goed werk geleverd tijdens de transferperiode zou ik zeggen!
Onze jeugdspelers zijn blijkbaar toch minstens even goed dan die buitenlanders, dus waar is het probleem?
en wie van de jeugd is volgens u direct inzetbaar en van 1ste klasse niveau? jeugd zou kansen moeten krijgen akkoord maar een paar extra belgen met ervaring in 1ste zou zeker niet mis zijn. want de jeugd direct de volle verantwoordelijkheid geven lijkt me nu nie echt the way to go
Het was sarcastisch bedoeld als reactie op een vorige post.
Is niet mijn mening
Is niet rechtstreeks tegen u gericht, ik hoop gewoon dat de juiste mensen hem lezen, scusi Bori! :D

@Enrique, serieus? Hoor ik daar het gezegde weerklinken dat Roland liever in 2de speelt? Dat het eigenlijk een accident de parcours was dat we gepromoveerd waren (want dan kwam niet in Zijn plannen voor) en dat hij ons nu zo snel mogelijk terug naar 2de, liefst provinciale wil?

@Carravaggio: Doet dat, maar blijf kalm man, is niet goed voor de tikker :Roland:
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

Benson van Lierse..

Jonge, snelle Belgische flank..
Paar keer zien spelen, mooi doelpunt gemaakt tegen Union..

Zeker zo goed als Swers voor het ogenblik..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Wat haalt het uit hier namen voor potentiële spelers te posten, diene vrek weet het toch allemaal beter...de zogenaamde azijnpissers waarbij ik me dien te rekenen gaan nog gelijk krijgen...t'is te hopen dat er de volgende keer op Staaien nog minder volk zit...dat hem zijne voetbal in zijn hol steekt
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

Flavus Caeruleus schreef:Nog een topper erbij:

http://www.voetbalnieuws.be/news/223097 ... _te_vinden
In plaats van gvd een deftige diepe spits of linksvoor in te halen. Kost niks waarschijnlijk.
Emond huren moet toch te doen zijn he.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Samy Bourard aantrekken lijkt me sterk... Ik denk niet dat Anderlecht die definitief gaat laten weggaan. Afgezien van de positie (centrale, aanvallende middenvelder; hij zou Bezus voor de voeten lopen...), gaat het toch wel om één van de jonge talenten die door ongeveer half Europa gevolgd wordt...
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... =team_news

:zot:
Gesloten