Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef: Lumanza is ook belg....

Nu moet je niet gewoon spelers aanhalen omdat ze Belg zijn
* Lumanza heeft één seizoen (vorig seizoen) de tijd gekregen bij Waasland-Beveren van Vreven, heeft nooit de a-kern gehaald

* Ik haal Lamah niet aan omdat hij BELG is; ik heb de naam al vaker laten vallen; het is (was) gewoon een goede voetballer
Kwam van RSCA (waar hij 'nooit' zijn kans kreeg); ging een stap lager naar Roda waar hij er helemaal door kwam, dit leverde hem een transfer op naar Frankrijk (Le Mans), waar Osasuna (Spanje) hem kwam wegplukken...nadien speelde hij even voor Swansea.
Vanaf 2014 speelde Lamah bij Ferencváros (Hongarije) waar hij toch een 50-tal wedstrijden speelde.
Het is gewoon een voordeel dat hij BELG is en dat hij op 28ste zijn carièrre moet herlanceren en bovendien GRATIS is (vrije speler) een opportuniteit naar STVV's normen
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

Caravaggio schreef:
STVV-fan schreef: Lumanza is ook belg....

Nu moet je niet gewoon spelers aanhalen omdat ze Belg zijn
* Lumanza heeft één seizoen (vorig seizoen) de tijd gekregen bij Waasland-Beveren van Vreven, heeft nooit de a-kern gehaald

* Ik haal Lamah niet aan omdat hij BELG is; ik heb de naam al vaker laten vallen; het is (was) gewoon een goede voetballer
Kwam van RSCA (waar hij 'nooit' zijn kans kreeg); ging een stap lager naar Roda waar hij er helemaal door kwam, dit leverde hem een transfer op naar Frankrijk (Le Mans), waar Osasuna (Spanje) hem kwam wegplukken...nadien speelde hij even voor Swansea.
Vanaf 2014 speelde Lamah bij Ferencváros (Hongarije) waar hij toch een 50-tal wedstrijden speelde.
Het is gewoon een voordeel dat hij BELG is en dat hij op 28ste zijn carièrre moet herlanceren en bovendien GRATIS is (vrije speler) een opportuniteit naar STVV's normen
Zou hier mooi staan maar ik vraag me toch af als hij betaalbaar is? Hoeveel zou zijn loon wel niet zijn? Als hij wilt inleveren en hier zijn carrière wilt herlanceren dan ben ik enorme voorstander want is echt wel een goede voetballer. Maar de vraag is als hij wel voor een klein loon wilt voetballen.

Want wat hij bij Osasune of Swansea verdiende komen wij waarschijnlijk nog niet eens in de buurt van. Je moet ook altijd er over nadenken dat er een rede is waarom hij nog steeds transfervrij is. Meestal is dit ofwel omdat ze te weinig talent hebben (wat nu niet het geval is) of omdat ze veel eisend zijn (mss is dit het geval) of omdat ze een slecht karakter hebben (geen idee als dit zo is)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

idd dat begrijp ik er zal wel 'iets' zijn ... blessure/bad boy/dure vogel
Ik ben er zeker van als hij 'n redelijk niveau haalt dat hij STVV iets kan bijbrengen (Bamba linker flank - Lamah rechter flank -> vonken)
Van Toulouse (Ligue 1) was in augustus even interesse, maar het draaide op niets uit... ondertussen zal hij z'n eisen moeten bijstellen, niet?
Geef Lamah een prestatie-gericht contract + optie (tot einde seizoen)

Aoulad was ook een bad-boy... op Stayen heeft hij het olv Ferrera héél goed gedaan, soms moet 'n ploeg als STVV een risico durven nemen
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

Caravaggio schreef:idd dat begrijp ik er zal wel 'iets' zijn ... blessure/bad boy/dure vogel
Ik ben er zeker van als hij 'n redelijk niveau haalt dat hij STVV iets kan bijbrengen (Bamba linker flank - Lamah rechter flank -> vonken)
Van Toulouse (Ligue 1) was in augustus even interesse, maar het draaide op niets uit... ondertussen zal hij z'n eisen moeten bijstellen, niet?
Geef Lamah een prestatie-gericht contract + optie (tot einde seizoen)

Aoulad was ook een bad-boy... op Stayen heeft hij het olv Ferrera héél goed gedaan, soms moet 'n ploeg als STVV een risico durven nemen
Hij zou alvast welkom zijn indien hij zijn carrière wilt herlanceren. Bamba link, Lamah rechts en boli in de spits en Bezus er nog achter ... Dan zullen we nog veel plezier beleven :party:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvvilvoorde »

1 vraag die ik me bij Lamah stel is,
als hij nog steeds zo goed is, waarom werd zijn contract in (godbetert) Hongarije dan niet verlengd?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

stvvilvoorde schreef:1 vraag die ik me bij Lamah stel is,
als hij nog steeds zo goed is, waarom werd zijn contract in (godbetert) Hongarije dan niet verlengd?
1. nieuwe trainer, die het niet in Lamah ziet (hij speelde sinds 2014 toch 50 wedstrijden)
2. soms onderschatten we wat 'balkan' landen betalen
3. er zijn "andere" eigen spelers/talenten evengoed (in zulke landen kiest men vaker voor eigen nationaliteit dan bij ons)
4. zijn nieuwe eisen vonden ze overdreven / meningsverschil
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

Maak eens een lijstje van spelers die bij ons hun carrière hebben kunnen herlanceren. Het zal een pak korter zijn dan het lijstje met zij die er wel in geslaagd zijn. Op een ander net hetzelfde. Ik geloof daar niet in...
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Spelers die jarenlang een handvol wedstrijden gespeeld hebben
Ik snap nog altijd niet waarom er hier zoveel interesse voor is
Als we denken dat het enkel is omdat ze eens niet doen wat de trainer vraagt, dat ze de hele tijd in de tribune zitten ...

Gebrek aan vele zaken die nodig zijn om het als voetballer 20 jaar vol te houden

STVV, bij monde van Bormans, wil zich spiegelen aan Z-W
Doe dat dan, ipv het alleen in HBVL te zetten
Ik weet niet of ze het door hebben, maar Z-W staat op kop
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Los van of je in de speler gelooft of niet, moeten we wel een beetje serieus blijven. "Een handvol wedstrijden" is bij de haren getrokken. Enkel z'n 2de seizoen bij Swansea weinig aan de bak gekomen. Voor de rest toch altijd vlot 20-30 wedstrijden per seizoen. Dan ben je gewoon basisspeler in competities die beter zijn dan de Belgische. Ceballos is "een handvol wedstrijden", Lamah heeft daar een veelvoud van.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Spelers die jarenlang een handvol wedstrijden gespeeld hebben
Ik snap nog altijd niet waarom er hier zoveel interesse voor is
Als we denken dat het enkel is omdat ze eens niet doen wat de trainer vraagt, dat ze de hele tijd in de tribune zitten ...

Gebrek aan vele zaken die nodig zijn om het als voetballer 20 jaar vol te houden

STVV, bij monde van Bormans, wil zich spiegelen aan Z-W
Doe dat dan, ipv het alleen in HBVL te zetten
Ik weet niet of ze het door hebben, maar Z-W staat op kop
Op lange termijn dus, maar kom.
Z-W komt ook van "ver", maar zij hebben stilletjes aan aan de weg naar boven getimmerd.

Dat betekende:
- Transfers doen, risico's nemen
- Spelers verkopen
- wat geluk hebben dat de transfers uitpakken

Zij hebben dat gehad, dus nu zie je waar ze staan.

Het is niet dat dat dat allemaal van vandaag op morgen gaat. Rome is niet gebouwd in 1 dag. Afgebroken misschien wel, maar opgebouwd zeker niet
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

20 matchen per seizoen
Dat had ik ook gelezen
Als ik bij stvv speel en ik mag de oefenmatchen en de eerste bekerpartijen spelen, staat op internet dat ik 10 matchen heb
Het moeten wel een beetje matchen van niveau zijn
En ik moet iets gepresteerd hebben
En zijn het 20 volledige matchen? Voetballers spreken altijd over minuten...
Sorry, ik wil u wel geloven
Maar niet zomaar
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:Spelers die jarenlang een handvol wedstrijden gespeeld hebben
Ik snap nog altijd niet waarom er hier zoveel interesse voor is
Als we denken dat het enkel is omdat ze eens niet doen wat de trainer vraagt, dat ze de hele tijd in de tribune zitten ...

Gebrek aan vele zaken die nodig zijn om het als voetballer 20 jaar vol te houden

STVV, bij monde van Bormans, wil zich spiegelen aan Z-W
Doe dat dan, ipv het alleen in HBVL te zetten
Ik weet niet of ze het door hebben, maar Z-W staat op kop
Op lange termijn dus, maar kom.
Z-W komt ook van "ver", maar zij hebben stilletjes aan aan de weg naar boven getimmerd.

Dat betekende:
- Transfers doen, risico's nemen
- Spelers verkopen
- wat geluk hebben dat de transfers uitpakken

Zij hebben dat gehad, dus nu zie je waar ze staan.

Het is niet dat dat dat allemaal van vandaag op morgen gaat. Rome is niet gebouwd in 1 dag. Afgebroken misschien wel, maar opgebouwd zeker niet
Tiens, hoe lang bestaat stvv al?
Als ge om de 3 jaar opnieuw begint met bouwen, geraakt uw huis nooit af...
Maar ik snap u wel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Hij zal wel verder kunnen
Als hij ZOU betaalbaar zijn
Tot januari voor niks spelen en als hij presteert, achterstallig loon uitbetalen
Maar da gaan ze niet doen
Wa ze hebben gaan ze laten spelen
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

StvvBoy schreef:
Caravaggio schreef:
STVV-fan schreef: Lumanza is ook belg....

Nu moet je niet gewoon spelers aanhalen omdat ze Belg zijn
* Lumanza heeft één seizoen (vorig seizoen) de tijd gekregen bij Waasland-Beveren van Vreven, heeft nooit de a-kern gehaald

* Ik haal Lamah niet aan omdat hij BELG is; ik heb de naam al vaker laten vallen; het is (was) gewoon een goede voetballer
Kwam van RSCA (waar hij 'nooit' zijn kans kreeg); ging een stap lager naar Roda waar hij er helemaal door kwam, dit leverde hem een transfer op naar Frankrijk (Le Mans), waar Osasuna (Spanje) hem kwam wegplukken...nadien speelde hij even voor Swansea.
Vanaf 2014 speelde Lamah bij Ferencváros (Hongarije) waar hij toch een 50-tal wedstrijden speelde.
Het is gewoon een voordeel dat hij BELG is en dat hij op 28ste zijn carièrre moet herlanceren en bovendien GRATIS is (vrije speler) een opportuniteit naar STVV's normen
Zou hier mooi staan maar ik vraag me toch af als hij betaalbaar is? Hoeveel zou zijn loon wel niet zijn? Als hij wilt inleveren en hier zijn carrière wilt herlanceren dan ben ik enorme voorstander want is echt wel een goede voetballer. Maar de vraag is als hij wel voor een klein loon wilt voetballen.

Want wat hij bij Osasune of Swansea verdiende komen wij waarschijnlijk nog niet eens in de buurt van. Je moet ook altijd er over nadenken dat er een rede is waarom hij nog steeds transfervrij is. Meestal is dit ofwel omdat ze te weinig talent hebben (wat nu niet het geval is) of omdat ze veel eisend zijn (mss is dit het geval) of omdat ze een slecht karakter hebben (geen idee als dit zo is)
Iedereen maakt elke keer de fout om te denken dat spelers zonder contract gratis spelers zijn..
Oke, een transfersom is er niet nee..
Ma zulke spelers moeten, zoals alle anderen, elke maand hun geld krijgen.
En het is niet omdat ze zonder club zitten dat ze hier voor ne bak jonagold gaan komen spelen he..
Er zijn misschien 100 ex-premierleague spelers die zonder club zitten, die een absolute meerwaarde zijn voor ons.

Lamah weet heus wel dat er een aabieding komt waarin hij zich zal vinden.. Of die vanuit de zandbak komt of STVV moogt ge zelf invullen..

En kom niet af met carriere herlanceren dit/dat aub..
Geld op de rekening is voor sommige mensen nu eenmaal belangrijker
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie