Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:
Bartman schreef:
Brusselmans schreef: Feit is wel dat ze zichzelf hopeloos in de shit gewerkt hebben met hun overtal aan buitenlanders.
Ook wie dat zegt is volgens Truineer 'hopeloos achterop' ;) Ben , de 60 en 70-ers hé, zoals u en ik. :)
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Krikke »

Efkes Off-topic;
vorig jaar verkochten ze halfweg hun ziel met Schoofs naar Gent te laten gaan en absolute JPL smaakmakers Dompe en Edmilson mee met YF naar Standard te sturen. Weet er iemand wat deze 3 transfers uiteindelijk financieel opgeleverd hebben?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Ik blijf niet hangen in het verleden, en ben best wel mee met alles ...

Wat niet wegneemt dat je met sommige wetmatigheden moet rekening houden.
En dat is op dit ogenblik : 6 Belgen !!
Dat je daar als club geen rekening mee gehouden hebt in de zomer, is EEN DIKKE BLUNDER !!!!!

Spitsen en flankspelers, ze zijn er amper in België, dus op die plaatsen buitenlanders = geen probleem.
Koens en Vanderloop waren dat ook, Lolinga en N'Dala eveneens, Krohm, Sidibe, Desiré, Fazekas, etc ...

Maar een doelman, 3 achteraan aangevuld met een topper als Kalisa of Canta, en 2 mids aangevuld met een topper genre Chimedza, dat moet toch te doen zijn, zodat je vooraan ruimte hebt voor het exotische.
Kan je nog een paar jongeren op de bank zetten.
Zijn er dan geen Wagemaeckers en Hendrickxen en Mennessen en Caersen meer, om recent te blijven ?
Want nu zit je compleet geblokkeerd omdat achteraan alles buitenlands is, met Dutoit waren het zelfs 5.

Voetbalverstand aan de Tiense : NUL !!!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:Ik blijf niet hangen in het verleden, en ben best wel mee met alles ...

Wat niet wegneemt dat je met sommige wetmatigheden moet rekening houden.
En dat is op dit ogenblik : 6 Belgen !!
Dat je daar als club geen rekening mee gehouden hebt in de zomer, is EEN DIKKE BLUNDER !!!!!

Spitsen en flankspelers, ze zijn er amper in België, dus op die plaatsen buitenlanders = geen probleem.
Koens en Vanderloop waren dat ook, Lolinga en N'Dala eveneens, Krohm, Sidibe, Desiré, Fazekas, etc ...

Maar een doelman, 3 achteraan aangevuld met een topper als Kalisa of Canta, en 2 mids aangevuld met een topper genre Chimedza, dat moet toch te doen zijn, zodat je vooraan ruimte hebt voor het exotische.
Kan je nog een paar jongeren op de bank zetten.
Zijn er dan geen Wagemaeckers en Hendrickxen en Mennessen en Caersen meer, om recent te blijven ?
Want nu zit je compleet geblokkeerd omdat achteraan alles buitenlands is, met Dutoit waren het zelfs 5.

Voetbalverstand aan de Tiense : NUL !!!
Volledig akkoord met uw zienswijze. Ben best ook wel met alles mee. Ik denk dat ik dit standpunt ook al een 5-tal keer gedeeld heb, maar ja wat baten kaars en bril ...
Laatst gewijzigd door Since '54 op 07 dec 2016, 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Jong, Belgisch en zonder club:

Nicolas NAPOL: Scoorde vlot bij LORIENT in de Franse D2 en ook in Italië wist hij het doel te vinden; indien hij niet geblesseerd is en over een goede mentaliteit beschikt, misschien een goede stand-in of complementaire speler (vanop de flanken) voor Boli. Wissel op de toekomst, mits hij over een goede mentaliteit beschikt.
http://www.transfermarkt.nl/nicolas-nap ... ler/334723

Karim TARFI: Technisch begenadigde aanvaller (centraal of op de flank), tweevoetig en vorige zomer (nadat hij weigerde om met De Graafschap naar de Nederlandse tweede klasse te zakken) kon hij op interesse van Belgische en Nederlandse eersteklassers rekenen. Weet er iemand waarom deze speler zonder contract is gevallen, na het toch verschillende jaren in de Nederlandse eerste klasse vol te houden? Technische spelers die zich in Nederland uit de slag hebben leren trekken, kunnen op ons kunstgrasveld goed tot hun recht komen.
http://www.transfermarkt.nl/karim-tarfi ... ler/110755

Niet meer zo jong, maar een kwaliteitsinjectie voor STVV:
Roland LAMAH. Geen uitleg bij nodig. Er bestaan ook zeker de nodige contacten met zijn manager...
http://www.transfermarkt.nl/roland-lama ... eler/35035

En waarom voor de keeperpositie niet profiteren van de situatie van Laurent HENKINET of moet die één of andere schorsing uitzitten?
Die komt uit Rocourt en kent de club al.
http://www.transfermarkt.nl/laurent-hen ... ler/157125

Ziezo, het scoutingswerk is weer voorbij... :geelblauw:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door miel »

Since '54 schreef:
Brusselmans schreef:
Bartman schreef:
Brusselmans schreef: Feit is wel dat ze zichzelf hopeloos in de shit gewerkt hebben met hun overtal aan buitenlanders.
Ook wie dat zegt is volgens Truineer 'hopeloos achterop' ;) Ben , de 60 en 70-ers hé, zoals u en ik. :)
Nog altijd op uw pik getrapt Since ,
Pas maar op of straks noemen ze u nog een ouwe zaag :lol:
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

Henkinet? Niet goed genoeg.
A loyal football fan only supports the shirt...
truieneer
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door truieneer »

Since '54 schreef:
Brusselmans schreef:
Bartman schreef:
Brusselmans schreef: Feit is wel dat ze zichzelf hopeloos in de shit gewerkt hebben met hun overtal aan buitenlanders.
Ook wie dat zegt is volgens Truineer 'hopeloos achterop' ;) Ben , de 60 en 70-ers hé, zoals u en ik. :)
Since, het pikt precies echt wel! :hug:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jack »

Dreke schreef:Henkinet? Niet goed genoeg.
Dit!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Bartman »

Dreke schreef:Henkinet? Niet goed genoeg.
Inderdaad, dan 10 keer liever Davino.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Bartman »

Brusselmans schreef:Ik blijf niet hangen in het verleden, en ben best wel mee met alles ...

Wat niet wegneemt dat je met sommige wetmatigheden moet rekening houden.
En dat is op dit ogenblik : 6 Belgen !!
Dat je daar als club geen rekening mee gehouden hebt in de zomer, is EEN DIKKE BLUNDER !!!!!

Spitsen en flankspelers, ze zijn er amper in België, dus op die plaatsen buitenlanders = geen probleem.
Koens en Vanderloop waren dat ook, Lolinga en N'Dala eveneens, Krohm, Sidibe, Desiré, Fazekas, etc ...

Maar een doelman, 3 achteraan aangevuld met een topper als Kalisa of Canta, en 2 mids aangevuld met een topper genre Chimedza, dat moet toch te doen zijn, zodat je vooraan ruimte hebt voor het exotische.
Kan je nog een paar jongeren op de bank zetten.
Zijn er dan geen Wagemaeckers en Hendrickxen en Mennessen en Caersen meer, om recent te blijven ?
Want nu zit je compleet geblokkeerd omdat achteraan alles buitenlands is, met Dutoit waren het zelfs 5.

Voetbalverstand aan de Tiense : NUL !!!
Ben ik het ook absoluut mee eens hoor, versta me niet verkeerd


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jack »

Bartman schreef:
Dreke schreef:Henkinet? Niet goed genoeg.
Inderdaad, dan 10 keer liever Davino.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Zeker. Ik heb redelijk wat respect voor Verhulst. Hoe die zich hier tegen de perceptie en vooroordelen van velen in opgewerkt heeft tot een betrouwbare keeper...chapeau!
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Mikman »

Henkinet is zeker niet beter dan wat we nu hebben. Een ruil Davino-Dutoit is misschien wel een mogelijkheid. Maar Dutoit gaat op het einde van het seizoen natuurlijk liever als einde contractspeler zelf zijn club ( en salaris ) kiezen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Mikman schreef:Henkinet is zeker niet beter dan wat we nu hebben. Een ruil Davino-Dutoit is misschien wel een mogelijkheid. Maar Dutoit gaat op het einde van het seizoen natuurlijk liever als einde contractspeler zelf zijn club ( en salaris ) kiezen.
OK. Verhulst is beter dan Henkinet... , maar Verhulst zal enkel willen komen als titularis... Pirard (ondanks zijn redelijk beloftevolle begin) zou zo dus terug in de vergeethoek verdwijnen...en misschien aansturen op een vertrek. Bij zo een jonge keeper is het vertrouwen heel belangrijk en als je een "routinier" als titularis binnenhaalt is dat misschien niet zo bevorderlijk... Daarom dacht ik dat Henkinet misschien niet zo een slechte (en goedkope) optie was om eventuele blessures, schorsingen... op te vangen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvvilvoorde »

tesneusdoek schreef:
Karim TARFI: Technisch begenadigde aanvaller (centraal of op de flank), tweevoetig en vorige zomer (nadat hij weigerde om met De Graafschap naar de Nederlandse tweede klasse te zakken) kon hij op interesse van Belgische en Nederlandse eersteklassers rekenen. Weet er iemand waarom deze speler zonder contract is gevallen, na het toch verschillende jaren in de Nederlandse eerste klasse vol te houden? Technische spelers die zich in Nederland uit de slag hebben leren trekken, kunnen op ons kunstgrasveld goed tot hun recht komen.
http://www.transfermarkt.nl/karim-tarfi ... ler/110755
Tarfi is jammer genoeg chronisch geblesseerd...
Plaats reactie