Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Correct, maar als je ziet wie er zoals rondloopt (staf, management, bestuur) hoeft dat niet te verbazen. De meesten ontbreekt het ofwel aan kennis van het sportieve gebeuren ofwel aan ruggengraat om tegem hem in te gaan ofwel aan (moreel) gezag om niet gewoon genegeerd te worden. Roland zelf staat er anderzijds als zelfverklaarde grote democraat ook om bekend om zowat iedereen die het niet met hem eens is zonder pardon aan de kant te schuiven. Mensen die hun job (inkomen) genegen zijn, gaan dan al snel op hun tong bijten i.p.v. hun mening te geven. Dan krijg je zulke toestanden.

Vanuit de entourage van de club viel afgelopen seizoen trouwens ook te horen dat Roland er heilig van overtuigd was dat we een ploeg voor PO1 hadden.
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Franz »

Op dit moment met deze kern is het simpel: samen met Waasland-Beveren en Moeskroen bij de laatste 3, eventueel nog Eupen ook.
Anderzijds is het ook zo dat die 3 andere ploegen ook zeer zwak zijn, dus zakken doen we mogelijk niet. Zelfs niet met deze kern...
En als Tintin dan nog een paar jongeren (Abrahams, Dussaut) of goedkope buitenlanders (Gueye, Djené) kan 'ontwikkelen', dan kan Roland weer verkopen op het eind van het seizoen.
Intussen staan Boli en Vetokele al klaar aan de uitgang.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door mourinho »

Jacques schreef:Correct, maar als je ziet wie er zoals rondloopt (staf, management, bestuur) hoeft dat niet te verbazen. De meesten ontbreekt het ofwel aan kennis van het sportieve gebeuren ofwel aan ruggengraat om tegem hem in te gaan ofwel aan (moreel) gezag om niet gewoon genegeerd te worden. Roland zelf staat er anderzijds als zelfverklaarde grote democraat ook om bekend om zowat iedereen die het niet met hem eens is zonder pardon aan de kant te schuiven. Mensen die hun job (inkomen) genegen zijn, gaan dan al snel op hun tong bijten i.p.v. hun mening te geven. Dan krijg je zulke toestanden.

Vanuit de entourage van de club viel afgelopen seizoen trouwens ook te horen dat Roland er heilig van overtuigd was dat we een ploeg voor PO1 hadden.
Maar waarom zetten de media hem dan niet deftig op zijn plaats .Die kan hij niet aan de kant schuiven. Die gazetten en online sites zijn veel te lief voor :Roland: en god weet waarom eigenlijk. Enfin , ik hoop dat er ooit een dag zal komen dat hij het afbolt met zijn hele circus inbegrepen. Dan beginnen ze maar terug in 4e provinciale desnoods . Alles beter dan zo ene halve gare die het truiense volk belachelijk maakt want zo voel ik dat aan. :bweik:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Ik ben er eigenlijk bijna van overtuigd dat hij dat echt meent, dat 't niet eens specifiek is om de abonnementverkoop aan te zwengelen.
Schitterend toch? :) :) :)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

Het behalen van de PO-II finale begint stilaan meer een vloek te worden dan een zegen...

Met 1 à 2 mennekes gaan we er niet komen en wordt het vechten tegen de degradatie.
Een van de twee is sowieso een tweede keeper. Ge hebt toch nog sowieso een nieuwe centrale middenvelder nodig ?!

De Petter - De Sart - Charisis - ???

(OUT: Peeters - Valdivia - Gerkens - (Bezus))


K: Pirard / ???

LV: Antunes / ((Dussault)) /
CV: Fernandes / Pulido / Kotysch / Djene / Ryckaert
RV: Kitsiou / Dussault

CM: De Petter - De Sart - Charisis - ???
RM / RA: Botaka / Abrahams ?
LM/ LA: Gueye (??) - Abrahams ?

CA: Vetokele - Boli - Gueye - Janssens
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

mourinho schreef:
Jacques schreef:Correct, maar als je ziet wie er zoals rondloopt (staf, management, bestuur) hoeft dat niet te verbazen. De meesten ontbreekt het ofwel aan kennis van het sportieve gebeuren ofwel aan ruggengraat om tegem hem in te gaan ofwel aan (moreel) gezag om niet gewoon genegeerd te worden. Roland zelf staat er anderzijds als zelfverklaarde grote democraat ook om bekend om zowat iedereen die het niet met hem eens is zonder pardon aan de kant te schuiven. Mensen die hun job (inkomen) genegen zijn, gaan dan al snel op hun tong bijten i.p.v. hun mening te geven. Dan krijg je zulke toestanden.

Vanuit de entourage van de club viel afgelopen seizoen trouwens ook te horen dat Roland er heilig van overtuigd was dat we een ploeg voor PO1 hadden.
Maar waarom zetten de media hem dan niet deftig op zijn plaats .Die kan hij niet aan de kant schuiven. Die gazetten en online sites zijn veel te lief voor :Roland: en god weet waarom eigenlijk. Enfin , ik hoop dat er ooit een dag zal komen dat hij het afbolt met zijn hele circus inbegrepen. Dan beginnen ze maar terug in 4e provinciale desnoods . Alles beter dan zo ene halve gare die het truiense volk belachelijk maakt want zo voel ik dat aan. :bweik:
Journalisten zijn geen supporters. Hoogstens zal een journalist eens een vraag met een omfloerst scherp kantje stellen, maar veel meer moet je niet verwachten. Als je hem op zijn plaats zet, riskeer je als journalist evenzeer aan de kant geschoven te worden. Waarom zou hij dat niet kunnen doen? Dat zijn onderling evenzeer concurrenten voor een beperkt publiek. De redacties zijn bovendien vnl. bezig met lezers/views/clicks halen, dan zijn een paar sappige quotes mooi meegenomen. Liever een zotte quote dan een boycot aan je broek. En dus laten ze hem maar doen.

Van sporza over hbvl tot de afvalbak van voetbalprimeur: overal zie je vandaag de quote van Marieke Höfte dat we weer voor PO1 gaan en niemand die daar een kanttekening bij plaatst.
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv'er »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3012068

Bon, voor zij die Rolands of Mariekes woorden willen verdraaien. Ik denk dat ze dit ondertussen een 4-tal keer hebben gezegd op 2 maanden tijd. Duidelijker kan niet meer:

"Het is de ambitie van STVV om het seizoen af te sluiten in Play-off I."

Dit doet mij echter dan weer denken aan vroeger, toen "het huiswerk al af was":

"We hebben er 7 nieuwe spelers bij en kunnen zo vroeg op het seizoen al zeggen dat we een goeie ploeg hebben."

Wordt vervolgd! :onfire:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Voor RD is het simpel: we hebben onze groep in PO2 gewonnen met een gemiddeld aantal punten waarmee je over een heel seizoen in PO1 geraakt. Al het slechte daarvoor zal hij toeschrijven aan het systeem nog niet gevonden, enkele spelers onder niveau of de groep moest nog ingespeeld raken.
Voeg daaraan toe dat hij net als vorig jaar denkt allemaal minstens even goede zo niet betere spelers gehaald te hebben...zo kom je tot de oprechte overtuiging dat PO1 erin zit komend seizoen!

Daarbij vergeet hij dat:
- we voor de play-offs gewoon geregeld kwaliteit tekort kwamen
- in PO2 80% van de spelers er geen zin meer in heeft
- in PO2 sowieso al de mindere ploegen zitten
- we in de PO2 finale kansloos verloren van de eerste deftige tegenstander, Genk
- datzelfde in PO2 indrukwekkend Genk gewoon kansloos afgemaakt werd door een in PO1 minder presterend Oostende
- de helft van zijn super transfers van vorig jaar al opnieuw met een onvoldoende doorgestuurd werden.

Dit is de context waarin je ons vorig seizoen moet zien. Maar hij kijkt enkel naar de cijfertjes. In combinatie met een absoluut gebrek aan voetbalkennis en absolute onwil om anderen daarvoor in te schakelen is dat een gevaarlijke mix die dit soort dwaze uitspraken doen ontstaan.

PS: neem me gerust hierop terug wanneer we in PO1 staan volgend jaar!
(tenzij we nu ineens nog kleppers zouden beginnen binnen halen)
Laatst gewijzigd door Jack op 29 jun 2017, 12:53, 2 keer totaal gewijzigd.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door metser »

Wat zijn jullie toch allemaal pessimisten.... geloof in eigen kunnen werkt meestal heilzaam. Op naar PO 1! Ben en nu al bijna zeker van zonder een bal te stampen. :blauw: :geel: :lol: :rood: :drunk: :rood: :clap: :onfire: :zot: :zot: :zot:
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Haspengouw »

Ik hecht meer belang aan het tv-fragment van TVL waar Borremans zegt dat ze nog opzoek gaan naar een keeper, linksback, flankaanvallers en middenvelders, dan een artikel van journalist waar Duchatelet gezegd zou hebben dat er nog maar twee mensen bijkomen.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Krikke »

stvv'er schreef:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3012068

Bon, voor zij die Rolands of Mariekes woorden willen verdraaien. Ik denk dat ze dit ondertussen een 4-tal keer hebben gezegd op 2 maanden tijd. Duidelijker kan niet meer
Moge God☝️ons bijstaan met deze twee.
#plaatsvervangendeschaamte
#wereldvreemd
#eigenwaarheden
#zoumariekeondertussenalwetenwatbuitenspelis?

Nooit gedacht dat ik zo'n heimwee zou koesteren naar die oude duiventil die m'n hart dikwijls sneller liet slaan. Waar we ons Haspengouws bloed konden vereenzelvigen met de club. De onverschilligheid neemt met de jaren altijd maar toe als een nakende echtscheiding. Het echte STVV waaraan ik m'n hart verloren heb, waar ik samen met m'n vader en vrienden de longen uit m'n lichaam schreeuwde is niet meer.
De borrelende zenuwen voor de topmatchen, soms dagen op voorhand... They died!
Ook al waren er vroeger niet altijd resultaten...ik was fier op m'n club! Fier op de sfeer op Staaien! Staaien dat waren wij!
Staaien is niet meer... Stayen is een multifunctionele evenementenhal/bedrijvencentrum/hotel waar er toevallig nog gevoetbald wordt door aangekochte spelers.
Er kan ook gedanst worden na de wedstrijd in een fantastisch decor. Maar Stayen...dat ben ik niet meer
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door sander0910 »

https://www.facebook.com/kstvv/videos/1 ... 751115047/

Babacar heeft er zin in: "et pourqoui pas gagner le championnat?" :geelblauw: :stvv:
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: dit ligt gewoon aan u zelf.
Zaag wa minder!
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Antismurf »

sander0910 schreef:https://www.facebook.com/kstvv/videos/1 ... 751115047/

Babacar heeft er zin in: "et pourqoui pas gagner le championnat?" :geelblauw: :stvv:
Volgens mij heeft die gast gewoon gevoel voor ironie. Wordt moeilijk samenwerken met RD dan...
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Willy Roelands schreef::stvv: dit ligt gewoon aan u zelf.
Zaag wa minder!
Tiens, en eerder deze maand ging het nog zo:
Willy Roelands schreef: :stvv: als er nog een gaatje moet gevuld worden kunnen ze misschien de terreinverzorger ook nog verlappen.
Willy Roelands schreef: :stvv: gisteren mijn abo gehaald.Als het kon ging ik het terug brengen. Dit is weer eens een dikke kemel geschoten. In Sint-Truiden is blijkbaar alles te koop voor een habbekrats behalve de revue.
Blijkbaar heeft men het nog niet geleerd!.
Het toeschouwersaantal zal nog een fermere deuk krijgen. Godverdomme toch.
Kwestie van consequent te zijn en niet te draaien gelijk een windmolen.

:stvv:
Plaats reactie