Zomertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

373kanarie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2014, 12:41

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door 373kanarie »

droopy schreef:
373kanarie schreef:Opstelling van Players4contract van vorige week

Doel: Dean Michiels
Verdediging: Naïm Aarab, Rodrigue Mbenti, Masis Voskanyan, Julien Mahungu
Middenveld: Damir Mirvic, Rudy Chirishungu, Davy De Beule
Aanval: Ibrahim Somé, Enzo Bellia, Adriël Ngandoli

Somé heeft dus al onderdak bij Leuven. Mirvic is geen optie.
Chirishungu is naar mijn normen een verlies geweest om hem vrij weg te laten gaan, die jongen heeft echt wel potentie.
Davy de Beule? Mss een contract geven (gemiddeld salaris) voor een jaar met optie. Ook al is hij oud, we heben ervaring nodig..
Aarab moet van mij niet komen, zitten al sterk op die positie en speelde niet met zijn hard voor STVV.

Heeft Daeselaire geen broer of neef die spits is? :D Als die dezelfde ingesteldheid heeft mogen ze die meteen gaan halen dan haha
Ja die is het toch al gewend om te voetballen bij Team Spirit? :D

Acteur Axel Daeseleire (= neef van Dimi) kan misschien de rol van spits spelen in onze prachtige theaterzaal
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

--> met een Dequevy op niveau (laatste halfjaar onder Brepoels) heeft STVV niks nodig op het middenveld <--

Het nijpt wederom in de spits... is er nergens niks beter dan Momi of Uzamukanda ?
Afvallers in 1ste klasse? Rossini, D. Menga, .. ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

ja als dequevy terug op niveau is :toppie:

ik heb liever momi en uzukumandu dan rossini ( ik kan die gewoon nie zien spelen) en menga ik denk dat die zich te goed voelt voor ons, van mij mag hij hier altijd komen maar is geen spek voor de kanariebek ;)
er zijn nog andere spitsen dan rossini en menga
zoals

1ste klasse

- kabasele
- gnohere
- etock
- ghilas
- gudjohnson
- muzaqi
- Kennedy
- hazurov
- mokulu
- khiter
- biton

2de klasse

- masmanidis
- webers
- tapoko
- asubonteng
- kamghain
- molnar
- cornet
- basile de carvalho
- stevance
- bouyfoulkitne

als je een va deze spitsen hebt dan kan jee minstens promoveren maarja je moet ze WILLEN gaan halen :(
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

K denk dat van uw lijstje enkel Hazurov (voor tweede topspits en einde contract) en khiter haalbaar zijn (die ook effectief een meerwaarde zijn).

Kabasele hadden we vorig jaar bijna vast via Ferrara maar zit ondertussen wel kort bij een basisplaats bij Anderlecht (zit altijd bij de 18 en is 3de, 4de spits daar nu na Cyriac, Suarez en Mitrovic)

Misschien dat onze trainer nog zo ergens iemand kent bij de topclubs, heeft daar blijkbaar toch een neus voor, met Aoulad en Lumanza had hij ook al bij de jeugd van anderlecht gewerkt

Mokulu gaat echt niet naar stvv komen.
Gent verhuurt een 5-tal heel grote talenten (van den putte oa maar eerder spelverdeler)) wegens veel te grote kern. Vooraan hebben die Pedersen, Habibou, Depoitre, Raman en Pollet!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vraag me echt af wat iedereen in die Kennedy (Genk) ziet.
Een naam die je hier steeds ziet wederkeren, maar de laatste drie jaar toch absoluut niks gepresteerd heeft.

De enige verdienste wat die gast achter zijn naam kan zetten, is dat hij de goal scoorde waardoor Genk kampioen geworden is.

Qua Mokulu, ik denk dat die na zo'n slecht seizoen bij mechelen ook stilletjesaan wat minder hoog van de toren mag blazen.
Zou er niet van verbazen moest die eind augustus, toch nog naar tweede klasse trekken.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door lakie »

Meest haalbaar is denk ik Giuseppe Rossini...
Moet niet rekenen op veel speelgelegenheid bij Chalala en kent Ferrera (en andersom)...
Is een van die spitsen waar je tot einde van transferperiode op moet wachten...

Mag van mij direct komen... Topper in 2e klasse denk ik...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Opvallend: met alle onze vertrekkers kan je een hele ploeg opstellen, er zijn ploegen in 2e die het met minder moeten doen dan dit...

---------------------------Morris---------------------------------
---Dufer------------Rossen-------Dessoleil----------Deferm--
---------------------Aarab-----------Dufour--------------------
--Dalla Valle---------------Aoulad----------------Lumanza----
----------------------------Somé--------------------------------
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef:Opvallend: met alle onze vertrekkers kan je een hele ploeg opstellen, er zijn ploegen in 2e die het met minder moeten doen dan dit...

---------------------------Morris---------------------------------
---Dufer------------Rossen-------Dessoleil----------Deferm--
---------------------Aarab-----------Dufour--------------------
--Dalla Valle---------------Aoulad----------------Lumanza----
----------------------------Somé--------------------------------
Maar prijzen zal je er ook niet mee pakken vrees ik.

Somé (indien fit), Aoulad en Aarab zal ik er van missen.
De rest: dank u en tot ziens
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

ik ben eigenlijk heel blij dat we van deferm af zijn hij kon het niet en dat zag denk ik iedereen
brak altijd de aaanval af,paste nooit naar voor,ging bijna nooit de flank af
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Krisaias »

STimVV schreef:Opvallend: met alle onze vertrekkers kan je een hele ploeg opstellen, er zijn ploegen in 2e die het met minder moeten doen dan dit...

---------------------------Morris---------------------------------
---Dufer------------Rossen-------Dessoleil----------Deferm--
---------------------Aarab-----------Dufour--------------------
--Dalla Valle---------------Aoulad----------------Lumanza----
----------------------------Somé--------------------------------
Weinigen waar we een traan om zullen laten. Enkel Rossen, Aarab, Aoulad en in mindere mate Somé waren/zijn een meerwaarde.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

stvvilvoorde schreef:Ik vraag me echt af wat iedereen in die Kennedy (Genk) ziet.
Een naam die je hier steeds ziet wederkeren, maar de laatste drie jaar toch absoluut niks gepresteerd heeft.

De enige verdienste wat die gast achter zijn naam kan zetten, is dat hij de goal scoorde waardoor Genk kampioen geworden is.

.
ik dacht Kennedy bij Roeselaere aan het testen was... heb dat ergens gelezen...

Ieder jaar spijtig genoeg dezelfde zever bij STVV, wachten tot 31 aug. om een aalmoes van Nonke Roland te krijgen
Zeer triestig (cliché), voor zo'n trouwe achterban.
Zo ene S. Kither (vrij, ex Moeskroen) hadden ze allang moeten binnenhalen zoals gezegd (ze betalen gene Aarab, Somé, Dofour, Dufer, Rossen, Deferm .. meer) en kregen toch iets van Aoulad.... en hebben nog niet eens budget voor zo ne speler....arme trouwe supporters... :cry:
OHL en Eupen zullen wel 'n gooi naar de titel doen, voor STVV zie ik jammer genoeg net buiten de eindronde vallen
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

STVV heeft zich versterkt met Gaetan Hendrickx, die overkomt van de jeugd van Racing Genk.

Gaëtan Hendrickx is 19, 1m75 en een verdedigende middenvelder, die sinds juli 2012 onder contract stond bij Racing Genk. Hij tekende een contract voor een jaar bij STVV, met optie op een tweede jaar.

Als jeugdspeler van Racing Genk, kwam hij nog niet in actie voor het eerste elftal. Hendrickx heeft wel al een mooi parcours afgelegd bij de nationale jeugdselecties.

In elke lichting van U16 tot en met U19 verdedigde hij al de nationale kleuren - in totaal 23 selecties, waarin hij wel vrede moest nemen met invalbeurten.


Heb hem nu paar keer gezien, jongen met potentieel... zal zeker kansen krijgen bij afwezigheid van Schoofs/Schils
Wel niet klaar voor de basis, zal Baherle als eerste back-up nog voor zich moeten dulden
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Caravaggio schreef: ... Zo ene S. Kither (vrij, ex Moeskroen) hadden ze allang moeten binnenhalen zoals gezegd (ze betalen gene Aarab, Somé, Dofour, Dufer, Rossen, Deferm .. meer) en kregen toch iets van Aoulad.... en hebben nog niet eens budget voor zo ne speler....arme trouwe supporters... :cry:
...
Nochtans hebben ze enkele weken geleden toch een bod gedaan op Gaethofs? Volgens Lommel was dit een lachwekkend bod, maar een bod is een bod. Dus is er toch een heel klein beetje geld? Een alternatief voor de positie van Gaethofs werd trouwens ook nog niet binnengehaald. Is ook niet nodig als Dequevy en Junior blijven.
Maar ondertussen hebben we nog niemand gehaald die iets heeft gekost. Enkel gratis spelers die blij zijn dat ze hier een contractje mogen tekenen. Dus verwacht ik toch dat we nog het één en ander zullen gaan halen. (met oa het budget dat ze hadden voor Gaethofs) Een diepe spits met diepgang + iemand die er rond/achter kan spelen zijn echt nog nodig.
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Hard-Die »

Caravaggio schreef:
stvvilvoorde schreef:Ik vraag me echt af wat iedereen in die Kennedy (Genk) ziet.
Een naam die je hier steeds ziet wederkeren, maar de laatste drie jaar toch absoluut niks gepresteerd heeft.

De enige verdienste wat die gast achter zijn naam kan zetten, is dat hij de goal scoorde waardoor Genk kampioen geworden is.

.
ik dacht Kennedy bij Roeselaere aan het testen was... heb dat ergens gelezen...

Ieder jaar spijtig genoeg dezelfde zever bij STVV, wachten tot 31 aug. om een aalmoes van Nonke Roland te krijgen
Zeer triestig (cliché), voor zo'n trouwe achterban.
Zo ene S. Kither (vrij, ex Moeskroen) hadden ze allang moeten binnenhalen zoals gezegd (ze betalen gene Aarab, Somé, Dofour, Dufer, Rossen, Deferm .. meer) en kregen toch iets van Aoulad.... en hebben nog niet eens budget voor zo ne speler....arme trouwe supporters... :cry:
OHL en Eupen zullen wel 'n gooi naar de titel doen, voor STVV zie ik jammer genoeg net buiten de eindronde vallen
Volgens Lammens komt er niets meer bij, behalve 1 spits én Bulos. Of het genoeg gaat zijn... Ik weet het niet, de ploeg lijkt mij wel sterker dan vorig jaar. Ok, toen had je een Aoulad die de match kon beslissen met een flits, maar er waren ook matchen genoeg dat hij dit niet kon en iedereen er zich meer over opjoeg dan iets anders (al beterde dit idd na nieuwjaar). Dit jaar staat er meer ploeg op het veld, nu nog iemand de ze wil/kan binnen sjotten (dat is alleszins mijn bevinding op basis van het kleine beetje wat ik al gezien heb).

Eupen en Bergen, wat hebben zij al gekocht? Ik kan het echt niet zeggen, jij misschien wel? OHL lijkt mij op papier een sterke ploeg, maar of dat echt iets wil zeggen? Al moest ik bv. Somé (die meer geblesseerd is dan dat hij slaapt) en Trenson echt niet bij STVV hebben.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Je kan nog een maand wachten op offensieve versterking en hierdoor kostbare punten kwijtspelen. Maar voor een echte goeie wil ik nog wachten. Testers is moeilijk na de match tegen Visé of ze moeten testen in de beloftematchen. Was Ruiz (van Westerlo naar Heist) of Owusu (Antwerp via Cercle) dan niet haalbaar of bruikbaar voor ons ? We gingen beredeneerd uitgaven doen...

Ik ben superbenieuwd. Na wat ik al zag van spelers die uit de Hollandse tweede klasse kwamen en hier mislukten of blessuregevoelig waren wil ik toch eens graag zien wat onze Pool zo allemaal kan. 3 matchen gespeeld in de voorbereiding en nog eentje met Charlton tegen ons en geen veldgoal ( wel een strafschop tegen Tienen na fout op Junior).
Hopelijk laat hij nieuwe dingen zien tegen Vise zondag.

Nog een diepe spits en schluss...
En wie is de back-up of beter de vervanger van de vorig seizoen erg bleke Dequevy ? Niemand ? En wie is de doublure voor Iandoli ? Veel te weinig linkspoten in de groep en veel te weinig maturiteit en gestalte.
Dat kan voor mij gewoon niet.
Gesloten