Zomertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door tbird »

stvv fan schreef:somé is altijd welkom
die speelt momenteel met players 4 contracts
er zou op het einde van de transferperiode een spits bijkomen.
dat is te laat in mijn ogen de competitie begint volgende week niet 1 september. dan is hert de kans dat je 3/12 of 6/12 haalt en dan is de titel terug verweg want je speelt in de eerste 4 speeldagen tegen bergen en leuven en we weten dat we het vorige keer moeilijk hadden tegen virton (2-5). dus ik hoop nog op die spits volgende week zoniet. denk ik dat we niet voor de titel gaan meestrijden als je die eerste 2 matchen niet wint.

we shall see
Als er op het einde van de transferperiode een spits bijkomt dan kan dit alleen maar betekenen dat het iemand is die gokt op een eerste klasse ploeg ofzo en uit armoei dan wil tekenen bij een tweedeklasser. Is mi niet de juiste ingesteldheid/taktiek
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

Ik heb een paar wedstrijden gezien (Westerlo en gisteren)
Volgens mij ligt de ploeg vast voor de eerste wedstrijden.

Eventueel nog 2 vertrekkers, Iandoli en Dequevy
Hopelijk worden zij dan nog vervangen en 1, 2 spitsen minimum erbij.

Schollen
Daeseleire
Kotysch
Erichot
Iandoli
Schils
Schoofs
Lazaar
Ahloul
Junior
Parychek

Persoonlijk denk ik dat Parychek best rendeert met een type Somé rond zich
Kan je een zuiver 4-4-2 spelen met junior en Lazaar op de flank moet dat lukken

Net zoals vorig seizoen zullen we er weer kortbij zijn en alles hangt van de start (had ik toen ook gezegd hier)
Hopelijk snel voorin nog iets bij
Zelf zou ik ook nog proberen een spelbepalende middenvelder te gaan halen
(mag van mij Lumanza zijn, is sterk bezig, kwam er vorig jaar op t einde ook al door of eventueel Marquet... iets kopen zal er toch niet inzitten)

Van tegenstand voor de titel verwacht ik vooral Lommel (sterk uitgebalanceerd, limburgers dus werkers en vleugje klasse met Trossard en Gaethofs) , Eupen, Bergen.
In OHL en Antwerp geloof ik minder (OHL kan natuurlijk nog transfers doen, zal ook nodig zijn)
373kanarie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2014, 12:41

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door 373kanarie »

Denk dat we er nog 2 spitsen gaan bijkrijgen (één gehuurde -> standard, en één gekochte)

Bij die gehuurde denk ik dan aan Bulos, hem zie ik nu wel slagen indien hij blessurevrij kan blijven.

En die gekochte.. ja dat zal afwachten worden.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

TOMPIE, mercie het is TOP dat ge het forum terug open hebt !

on topic: "STVV scoort moeilijk" (dixit HBVL vandaag na Al shabab)..
Paryszek wat kansen gemist... met zo'n jongen lijkt het mij AFWACHTEN, scoorde wel wat bij De Graafschap, maar dat deed Donny DeGroot in Nederland ook.

Standard heeft nauwelijks transfers gedaan, speelt mrgn met 'n "b-ploeg" tegen Charleroi, ik vrees dat STVV inderdaad daar wat overschot van krijgt ipv een aangekochte speler.

de naam Seïd Khiter is al zo vaak gevallen en is vrij, kent de competitie..dat zou toch moeten lukken voor 'n "titelkandidaat"
ik weet dat 't naar STVV normen te hoog gegrepen is maar misschien kan men Christian Brüls proberen te huren van Gent, alle nu die vind precies nergens onderdak??

die Alhoul is dat 'n goeie ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door tbird »

Somé zit al bij OHL
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

Somé is voor elke ploeg in tweede een versterking
Cerigioni en Somé lijkt me vrij sterk vooraan
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Tompie »

Somé tekende inderdaad bij Leuven, net als Trenson.

Als hij fit blijft, heeft Leuven er een goede aanvaller bij. Als hij fit blijft... Iets wat bij ons niet bepaald lukte.

Trenson lijkt me geen meerwaarde voor OHL.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Ik lees daarnet op voetbalbelgie inderdaad dat Somé bij OHL heeft getekend. Zonde... had hem graag hier zien blijven.
OHL zal toch één van de te kloppen ploegen worden met spelers als Cerigioni, Azevedo, Messoudi, Ngolok, Somé, Kostovski, enz.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

Trenson, ja der zijn veel café's op de oude markt he. Goed vr die hun omzet.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

wa gaat bruls naar hier komen tsssssssssssssssss.
ik denk dat het mbombo + momi gaat worden
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Some gaat ons niet naar eerste brengen. Geen topper.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

stvv fan schreef:wa gaat bruls naar hier komen tsssssssssssssssss.
ik denk dat het mbombo + momi gaat worden
lees te goei hé lange... "haalbaar" IS .... ik dacht al toen ik het schreef, kon 't beter niet geschreven hebben
AA Gent heeft 33 kernspelers, Bruls staat bij het afval (onbegrijpelijk), iedere eerste klasse club kan 'm gebruiken... de competitie begint morgen... waarom zou 'n "leen" dan niet kunnen? Dequevy was toch ook zo'n geval..

ALS STVV enigszinds de wil zou tonen om te promoveren dan moeten ze toch met zoiets gaan komen.. anders gaat Patro of Lommel de 2de ploeg van Limburg worden. maar t zal bij standard C-spelers of testers blyven

Iemand 'n idee van de intenties van Karel Geraerts?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
373kanarie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2014, 12:41

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door 373kanarie »

Opstelling van Players4contract van vorige week

Doel: Dean Michiels
Verdediging: Naïm Aarab, Rodrigue Mbenti, Masis Voskanyan, Julien Mahungu
Middenveld: Damir Mirvic, Rudy Chirishungu, Davy De Beule
Aanval: Ibrahim Somé, Enzo Bellia, Adriël Ngandoli

Somé heeft dus al onderdak bij Leuven. Mirvic is geen optie.
Chirishungu is naar mijn normen een verlies geweest om hem vrij weg te laten gaan, die jongen heeft echt wel potentie.
Davy de Beule? Mss een contract geven (gemiddeld salaris) voor een jaar met optie. Ook al is hij oud, we heben ervaring nodig..
Aarab moet van mij niet komen, zitten al sterk op die positie en speelde niet met zijn hard voor STVV.

Heeft Daeselaire geen broer of neef die spits is? :D Als die dezelfde ingesteldheid heeft mogen ze die meteen gaan halen dan haha
373kanarie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2014, 12:41

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door 373kanarie »

Caravaggio schreef:
stvv fan schreef:wa gaat bruls naar hier komen tsssssssssssssssss.
ik denk dat het mbombo + momi gaat worden
lees te goei hé lange... "haalbaar" IS .... ik dacht al toen ik het schreef, kon 't beter niet geschreven hebben
AA Gent heeft 33 kernspelers, Bruls staat bij het afval (onbegrijpelijk), iedere eerste klasse club kan 'm gebruiken... de competitie begint morgen... waarom zou 'n "leen" dan niet kunnen? Dequevy was toch ook zo'n geval..

ALS STVV enigszinds de wil zou tonen om te promoveren dan moeten ze toch met zoiets gaan komen.. anders gaat Patro of Lommel de 2de ploeg van Limburg worden. maar t zal bij standard C-spelers of testers blyven

Iemand 'n idee van de intenties van Karel Geraerts?
Laat Karel ook maar daar.. in de eindronde niets bewezen.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door droopy »

373kanarie schreef:Opstelling van Players4contract van vorige week

Doel: Dean Michiels
Verdediging: Naïm Aarab, Rodrigue Mbenti, Masis Voskanyan, Julien Mahungu
Middenveld: Damir Mirvic, Rudy Chirishungu, Davy De Beule
Aanval: Ibrahim Somé, Enzo Bellia, Adriël Ngandoli

Somé heeft dus al onderdak bij Leuven. Mirvic is geen optie.
Chirishungu is naar mijn normen een verlies geweest om hem vrij weg te laten gaan, die jongen heeft echt wel potentie.
Davy de Beule? Mss een contract geven (gemiddeld salaris) voor een jaar met optie. Ook al is hij oud, we heben ervaring nodig..
Aarab moet van mij niet komen, zitten al sterk op die positie en speelde niet met zijn hard voor STVV.

Heeft Daeselaire geen broer of neef die spits is? :D Als die dezelfde ingesteldheid heeft mogen ze die meteen gaan halen dan haha
Acteur Axel Daeseleire (= neef van Dimi) kan misschien de rol van spits spelen in onze prachtige theaterzaal
Gesloten