Zomertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

Transfermolen valt stil bij STVV
Yannick Ferrera hoopt dat er nog een offensieve kracht bij zou komen. Op het einde van de transferperiode hult Stayen zich echter in stilte. Joeri Dequevy en Alessandro Iandoli lopen nog bij de Kanaries rond. Een inkomende transfer viel er niet te noteren.

In principe zal er niets meer bewegen bij de Haspengouwse club. Al weet je natuurlijk nooit in het voetbal. De transfermarkt loopt vandaag om middernacht af. Daarna kunnen de clubs nog spelers zonder contract vastleggen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Sterckx is een goede voetballer, een heel goede. Als hij fit kon blijven een vaste waarde in 1e klasse. Maar z'n beste positie is die van controlerende/verdedigende middenvelder. (hij werd ook al uitgespeeld als centrale verdediger) Dan zouden we daar met Schils, Schoofs, Hendrickx, Baherlé en Sterckx met 5 spelers zitten voor 2 posities. En dan tel ik Habarugira nog niet mee die daar ook al speelde. Dan geef ik toch prioriteit aan een aanvallender type, een nr10/hangende spits die centraal achter een diepe spits kan spelen, met scorend vermogen. Dat is een hiaat in onze kern. Een vervanger van Aoulad zou Sterckx in ieder geval niet zijn. Een meerwaarde op ons middenveld waarschijnlijk wel.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Dequevy zo een aanbod van Moeskroen op zak hebben, al was het maar om hun verplicht aantal Belgen te hebben. Iandoli nog niks van gehoord...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

pade schreef:
Cremasco schreef:Vandaag opgevangen dat er mogelijk toch nog iets op komst is. Men zou een ervaren rot nog een voorstel hebben gedaan en het zou niet Mutombo zijn. Geen naam echter. Zullen zien...
Rene STERCKX W.B :?
Hoe kom je bij Sterckx ?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door AirMontella »

Sterckx gaat waarschijnlijk die ervaren rot niet zijn waar Cremasco over hoorde. Want Sterckx is amper 23 jaar.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door kedkedet »

Wie zal er morgen in de spits lopen tegen OHL ?
Momi is out, Parsyczek speelt met U21 Polen.
Deqeuvy ? of is die straks ook weg naar Moeskroen ? ... dikke armoei. Tot daar onze ambities voor dit seizoen.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door AirMontella »

Waarschijnlijk een Dolly Menga-gewijze verrassing uit de Luikse hoed ofzo?
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door the fan »

Ja triestig,hè! We hebben morgen gewoon GEEN spits!
STVV onwaardig noem ik dat...
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door bert1924 »

Gewoon walgelijk hoe hier met ONZE club wordt omgesprongen.
Lammens zoek een overnemer en rot op .Ons geduld is ten einde!!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Als er geen antwoord komt of geen sportieve kentering, is er maar 1 remedie : thuisblijven en hopen dat we binnen 10 jaar supporteren voor FC limburg.
Want aan dit tempo blijft er maar 1 ploeg meer over per provincie.
We zijn supporterswezen in een gouden kooi met een steenrijke koppige steenezel aan het bedieningspaneel.
We schrijven momenteel aan een donkergrijze bladzijde uit de STVV-geschiedenis.
Laatst gewijzigd door Cremasco op 01 sep 2014, 16:35, 4 keer totaal gewijzigd.
Kingambo2
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 sep 2014, 16:27

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Kingambo2 »

Cremasco schreef:Als er een antwoord komt is er maar 1 remedie : thuisblijven en hopen dat we binnen 10 jaar supporteren voor FC limburg.
Want aan dit tempo blijft er maar 1 ploeg meer over per provincie.
Het wordt met de dag erger. Mijn voeling met deze club is bijna helemaal over.
Ander en beter zou ik zeggen, hoop dat er eindelijk eens protest komt tegenover dit wanbeleid !!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Kingambo2 schreef:
Cremasco schreef:Als er een antwoord komt is er maar 1 remedie : thuisblijven en hopen dat we binnen 10 jaar supporteren voor FC limburg.
Want aan dit tempo blijft er maar 1 ploeg meer over per provincie.
Het wordt met de dag erger. Mijn voeling met deze club is bijna helemaal over.
Ander en beter zou ik zeggen, hoop dat er eindelijk eens protest komt tegenover dit wanbeleid !!
Ik heb mijn bericht aangepast : geen antwoord moet het zijn ipv een antwoord natuurlijk
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Bartman »

Onze beste transfer zou DQV kunnen zijn, maar dan moet YF weg. Ze kunnen niet samen door één deur.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Luc »

weekenders schreef:Transfermolen valt stil bij STVV
Yannick Ferrera hoopt dat er nog een offensieve kracht bij zou komen. Op het einde van de transferperiode hult Stayen zich echter in stilte. Joeri Dequevy en Alessandro Iandoli lopen nog bij de Kanaries rond. Een inkomende transfer viel er niet te noteren.

In principe zal er niets meer bewegen bij de Haspengouwse club. Al weet je natuurlijk nooit in het voetbal. De transfermarkt loopt vandaag om middernacht af. Daarna kunnen de clubs nog spelers zonder contract vastleggen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Ze moeten zien dat ze geld over houden om de 5 koppige trainersstaf te betalen, nl Ferrera, Kalema, O'Loughlin, Delorge en Nys.
Spelers zijn op dit ogenblik minder belangrijk.
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Hard-Die »

Cremasco schreef:Als er geen antwoord komt of geen sportieve kentering, is er maar 1 remedie : thuisblijven en hopen dat we binnen 10 jaar supporteren voor FC limburg.
Want aan dit tempo blijft er maar 1 ploeg meer over per provincie.
We zijn supporterswezen in een gouden kooi met een steenrijke koppige steenezel aan het bedieningspaneel.
We schrijven momenteel aan een donkergrijze bladzijde uit de STVV-geschiedenis.
Nee dank u!
Gesloten