Zomertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

STVV sluit aanvaller terug in de armen
Joeri Déquevy leek lange tijd STVV te verlaten. De aanvaller wou naar eerste klasse, maar tot een overgang kwam het niet. STVV leek af te willen van zijn zware contract. De speler denkt nu alleen aan de Truienaars.
Tegen OHL speelde hij 81 minuten. STVV won de topper oververdiend met 3-2. "Ik heb me kapot gewerkt. En het heeft gerendeerd, denk ik", zegt de Brusselaar in Het Laatste Nieuws.
"Ik heb alleszins getoond dat ik met mijn hoofd helemaal bij STVV zit en dat de trainer op me kan rekenen. Laat de competitie nu maar echt beginnen."

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=84815
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

Gratis goudhaantje voor STVV
Gaetan Hendrickx speelde bij Charleroi, Anderlecht en Standard. De 19-jarige middenvelder kreeg bij Racing Genk te horen dat hij geen kans maakte op een volgende stap. Hendrickx klopte bij STVV aan, legde een test af en kreeg een plaats in de A-kern. Dat lijkt een voltreffer van formaat te worden.
De kleine middenvelder uit het Waalse Braine L'Alleud liet in de voorbereiding mooie dingen zien en trekt die lijn door in de competitie. In de topper tegen OH Leuven was Hendrickx alomtegenwoordig.
De voormalige jeugdinternational mocht zich centraal op het middenveld uitleven, met Rob Schoofs en Mathias Schils achter zich. Hendrickx rende van links naar rechts, dook om de haverklap naast spits Joeri Dequevy op en stak ook op verdedigend vlak meer dan een tandje bij. Werkkracht gekoppeld aan een goede passing en vista.
"Ik ben misschien klein en tenger van gestalte, maar op fysiek vlak ben ik altijd top geweest", legt Gaetan Hendrickx in uitstekend Nederlands uit. "In een match van de U18 in Wit-Rusland wees de computer aan dat ik dertien kilometer af afgelegd. Tegen OH Leuven zal dat dicht in die buurt geweest zijn."
Mathias Schils mocht beschikken bij Racing Genk en knokte zich in de basis bij STVV. Gaetan Hendrickx kan dezelfde weg bewandelen. Hij is alvast goed begonnen.
"Ik leef op een wolk. Ik had nooit durven dromen dat ik vandaag al zou staan waar ik nu sta", stelt de rechtsvoetige middenvelder.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=84846
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door KNRI »

voila...als het goed is mag het ook eens gezegd worden!
eranbina
Berichten: 154
Lid geworden op: 12 nov 2012, 21:29
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door eranbina »

Inderdaad, daar zit eindelijk nog eens een goudhaantje in!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door the fan »

Inderdaad, was een openbaring, maar was ook maar 1 wedstrijd,hè!
Ik heb Edmilson zo ook wedstrijden weten spelen 3 jaar geleden, om nadien terug weg te zakken …
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Tompie »

the fan schreef:Inderdaad, was een openbaring, maar was ook maar 1 wedstrijd,hè!
Ik heb Edmilson zo ook wedstrijden weten spelen 3 jaar geleden, om nadien terug weg te zakken …
Was voor mij ook al de uitblinker tegen Deinze (beker van België) en naartschijnt eveneens tegen Ath.

Ook in de andere competitiewedstrijden liet hij al aardige dingen zien, ik vond zijn wedstrijd tegen OHL niet eens de meest opvallende. Wel toonde hij er een ongelooflijke conditie en mentaliteit die het Truiens publiek graag ziet. Als je dat kan combineren met een goede passing en voetbalinzicht, ben je direct een meerwaarde.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Jan Bulder »

weekenders schreef:Gratis goudhaantje voor STVV
Gaetan Hendrickx speelde bij Charleroi, Anderlecht en Standard. De 19-jarige middenvelder kreeg bij Racing Genk te horen dat hij geen kans maakte op een volgende stap. Hendrickx klopte bij STVV aan, legde een test af en kreeg een plaats in de A-kern. Dat lijkt een voltreffer van formaat te worden.
De kleine middenvelder uit het Waalse Braine L'Alleud liet in de voorbereiding mooie dingen zien en trekt die lijn door in de competitie. In de topper tegen OH Leuven was Hendrickx alomtegenwoordig.
De voormalige jeugdinternational mocht zich centraal op het middenveld uitleven, met Rob Schoofs en Mathias Schils achter zich. Hendrickx rende van links naar rechts, dook om de haverklap naast spits Joeri Dequevy op en stak ook op verdedigend vlak meer dan een tandje bij. Werkkracht gekoppeld aan een goede passing en vista.
"Ik ben misschien klein en tenger van gestalte, maar op fysiek vlak ben ik altijd top geweest", legt Gaetan Hendrickx in uitstekend Nederlands uit. "In een match van de U18 in Wit-Rusland wees de computer aan dat ik dertien kilometer af afgelegd. Tegen OH Leuven zal dat dicht in die buurt geweest zijn."
Mathias Schils mocht beschikken bij Racing Genk en knokte zich in de basis bij STVV. Gaetan Hendrickx kan dezelfde weg bewandelen. Hij is alvast goed begonnen.
"Ik leef op een wolk. Ik had nooit durven dromen dat ik vandaag al zou staan waar ik nu sta", stelt de rechtsvoetige middenvelder.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=84846
Correctie. Gratis goudhaantje voor Roland, dankzij zijn opleidingsclub in 2e nationale, waar hij de speler ervaring kan laten opdoen en waar zijn marktwaarde kan stijgen, zodat hij ofwel kan verhuizen naar een hoger geplaatste ploeg uit het netwerk, ofwel kan worden verlapt.

Los daarvan, één zwaluw maakt de lente niet. Eén week geleden waren we weer aan het degraderen, nu doen we weer mee voor de titel met enkele goudhaantjes in de rangen. Week na week bevestigen, daar zal het op aan komen. En dat zie ik deze spelersgroep eerlijk gezegd niet doen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Jacques »

Loopt men niet te hard van stapel?
Mignolet en in mindere mate Reza & Odoi waren goudhaantjes. Hendrickx is voorlopig een belofte die 3 degelijke matchen onder de riem heeft en minder ervaring en prestaties kan voorleggen dan zijn 2 jonge kompanen op het middenveld. Of hij ooit meer dan 1 miljoen zal opbrengen is een vraagteken en onder die prijs kan je imo niet van een goudhaantje spreken.
Voorlopig doet hij het goed, al heb ik niet het wauw-gevoel van de pers, maar het doel is niet om af en toe een goede match te spelen & te winnen, wel om iedere week te presteren & te winnen. Ik zou het leuk vinden, moesten we met een driehoek Schoofs-Schils-Hendrickx voor de prijzen kunnen spelen, maar zover zijn we nog lang niet. Eerste evaluatie bij de winterstop, tweede evaluatie na het seizoen. Dan kan men misschien de term goudhaantje gaan hanteren.
Overdrijven is een kunst
Grammet
Berichten: 472
Lid geworden op: 15 okt 2012, 16:46
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Grammet »

stvv fan schreef:pfff ik hoopt toch dat het een goede spits is en aub niet vandenberg zoals men eerder liet blijken, en wie zal dan aoulad vervangen. team is niet versterkt maar verzwakt :(
toch denk ik dat we zondag op Aalst gaan winnen
prono:0-2 :headbang:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Mikman »

Naïm Aarab tekende ondertussen voor 3 seizoenen bij het Marokkaanse Wydad Casablanca.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

Gaetan Hendrickx krijgt mogelijk al een nieuw contract bij STVV. Sint-Truiden is onder de indruk, en wil de vorige overeenkomst openbreken.
In de zomer tekende de 19-jarige speler voor een jaar met optie. Nu zou hij tot 2016, plus optie, bij de club blijven.
Voorheen maakte Hendrickx deel uit van de beloften van RC Genk. Tot het de A-ploeg geraakte hij nooit.
Grammet
Berichten: 472
Lid geworden op: 15 okt 2012, 16:46
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Grammet »

KNRI schreef:voila...als het goed is mag het ook eens gezegd worden!
Dat is zeker waar ik hoop dat ze zondag op Woluwe iets anders laten zien dan op Eupen : :mrgreen:
Gesloten