Wintertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door omeloe »

Jacques schreef:Voor de volledigheid: partieel (15%) ook Schoofs, Iandoli en Daeseleire. Zie verslag onderhoud supportersverbond-Lammens eind november-begin december http://www.stvvforum.be/viewtopic.php?f ... 5&start=30

Los van de vraag "zijn we Standard B of zijn we dat niet" volg ik met enige nieuwgierigheid dan ook het verloop/de uitkomst van de contractonderhandelingen met Schoofs en Daeseleire, beiden einde contract dit seizoen. (Iandoli boeit me minder. Ik weet niet of dat contract aflopend is, zijn sportieve meerwaarde dit seizoen is minder dan Schoofs en Daeseleire en zijn doorverkoopwaarde minimaal.)
Een logische vraag, indien het tot een contractverlenging komt, is hoe het in het nieuwe contract zit met die 15%.
Wij maken deel uit van zijn netwerk , ik denk dat hij dan ook beschikt over al onze spelers . Voor Standard zijn ze alleszins niet bruikbaar . Omtrent het financiële gaan ze niet al hun constructies kenbaar maken. Wij moeten voor de buitenwereld een onafhankelijk STVV zijn , dus moet je toch niet hopen op transparantie .
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

Zoals aangehaald lijkt me Rojo een opgedrongen transfer, jammer..

Waarom idd geen koopjes doen opt Lisp?
of op Rc Mechelen ? (Modeste Gnakpa en Christopher Verbist hebben alvast hun contract laten ontbinden)
Yagan (de topschutter), Seppe Brulmans (ex Genk)... ik zou eerder zou iets doen dan elders geld uit te geven...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door omeloe »

Caravaggio schreef:Zoals aangehaald lijkt me Rojo een opgedrongen transfer, jammer..

Waarom idd geen koopjes doen opt Lisp?
of op Rc Mechelen ? (Modeste Gnakpa en Christopher Verbist hebben alvast hun contract laten ontbinden)
Yagan (de topschutter), Seppe Brulmans (ex Genk)... ik zou eerder zou iets doen dan elders geld uit te geven...
Die spelers in Lier zijn niet allemaal koopjes .
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Smurf »

Ik volg het niet voldoende en over de prijs heb ik al helemaal geen idee. Maar mits de nodige motivatie moet zo'n Losada of Matoukou toch nog iets kunnen bijdragen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Iemand enig idee of onze spits van Monaco B een kanarie is ?
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

STVV-KEEPER AL TERUG NAAR STANDARD
Guillaume Hubert werd begin januari voorgesteld als nieuwkomer bij STVV, op huurbasis. Minder dan een maand later wordt die transfer afgeblazen.
Hubert moest bij de Kanaries de concurrentie aangaan met William Dutoit en Davy Schollen. Tijdens de winterstage in Murcia liep Hubert echter een rugblessure op. Dutoit belandde ook in de lappenmand, en Schollen was ook niet blessurevrij. STVV haalde er daarom Igor Berezovskyi (Lierse) bij.
Guillaume Hubert heeft volgens Sudpresse besloten om bij Standard te blijven.
Jaak Trekhaak
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2011, 23:23

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jaak Trekhaak »

En Rossini verkast naar OHL...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

Jaak Trekhaak schreef:En Rossini verkast naar OHL...
Yep, op huurbasis tot einde seizoen
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

Als er voor vanavond middernacht niemand meer zou vertrekken, moet ons einddoel toch wel te halen zijn met de spelers die er nu zijn he.
Op papier zijn Eupen thuis, Antwerp uit, Heist uit nog onze moeilijkste matchen. Lommel reken ik daar niet bij omdat ik nooit geloof dat die match nog beslissend kan zijn. Dat moet toch te doen zijn met pjotr en hilaire als spitsen.
Op zich niet slecht dat Rossini nu nr Leuven verkast. Doet hij het daar goed, dan snoept hij onze concurrenten weer wat punten af. Hij wordt sowieso maar gehuurd tot het einde van het seizoen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

Ivan Yagan nr stvv op de valreep.
toch nog uitgaande transfer van dequevy?
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

stvvilvoorde schreef:Ivan Yagan nr stvv op de valreep.
toch nog uitgaande transfer van dequevy?
BREAKING - Sint-Truiden VV haalt aanvallende versterking bij Racing Mechelen
Ook bij tweedeklasser Racing Mechelen lijkt de exodus stilaan begonnen. Volgens TV Limburg stellen de Kanaries vanavond om 21u hun nieuwste aanwinst voor.

"Om 21u stelt Sint-Truiden VV haar nieuwste aanvallende versterking voor. Hij komt over van Racing Mechelen", klinkt het op de regionale televisie. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het over een transfer van Ivan Yagan naar de club. De topschutter van de Racingers aasde al langer op een vertrek wegens de achterstallige betalingen in het Oscar Vankesbeeckstadion.

Het is nog even wachten op het officiële nieuws, maar Ivan Yagan speelt vanaf volgende week vermoedelijk in de kern van trainer Yannick Ferrera.
http://nr10.be/nieuws/breaking-sint-tru ... g-mechelen
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

:geel: :blauw:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door weekenders »

Ivan Yagan trekt een shirt van STVV aan. De 25-jarige Belgische Armeniër lukte dit seizoen elf doelpunten voor reeksgenoot Racing Mechelen, dat in financiële problemen verzeilde.

De voormalige aanvaller van White Star Brussel, Sporting Lokeren, Charleroi en KSK Heist kon al langere tijd op belangstelling rekenen van de Kanaries.

Yagan komt transfervrij over van Racing Mechelen. Hij lukte ook drie doelpunten in de Beker van België.

Met deze transfer zet STVV zijn wil om terug te keren naar eerste klasse verder kracht bij. De Kanaries tellen tien punten meer dan Eupen en Lommel United.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=91494
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bert1924 »

Waar blijft de kritiek op het huidig bestuur nu?????
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door enerkey »

Altijd afwachten natuurlijk. Ok hij presteerde dit seizoen zeer goed bij Mechelen. Maar vergeet niet dat hij eind vorig seizoen met een onvoldoende weggestuurd is bij Heist.... Dus we zullen zien zei de blinde ;)
Gesloten