Wintertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Halenaar »

Henri is de man schreef:De Ceulaer ?
Laat die maar mooi daar.

Heeft in Genk niks laten zien, en was daar ook zeer blessure gevoelig. Lijkt mij niet echt de ideale combinatie met ons kunstgras.

En dan betaal je nog eens een riant loon, maar je kan hem vanwege zijn leeftijd nooit doorverkopen met winst. Dan zou ik eerder voor Bostock gaan.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Smurf »

Soumahoro van AA Gent ligt overhoop met Hein. Echt realistisch lijkt het niet, maar als we promoveren gaan we toch wat klasse moeten bijhalen...
Ook Coulibaly is blijkbaar niet tevreden bij Oostende. Is al wat ouder, maar als hij het vertrouwen krijgt, legt hij er vermoedelijk nog wel een tiental binnen.
Dergelijke malcontente of halfgebuisde spelers met revanchegevoelens zijn waarschijnlijk nog haalbaar omdat de andere club er vanaf wil. Het is natuurlijk altijd een risico maar basisspelers wegplukken bij stabiele eersteklassers zal er toch ook niet inzitten.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Halenaar »

Smurf schreef:Soumahoro van AA Gent ligt overhoop met Hein. Echt realistisch lijkt het niet, maar als we promoveren gaan we toch wat klasse moeten bijhalen...
Ook Coulibaly is blijkbaar niet tevreden bij Oostende. Is al wat ouder, maar als hij het vertrouwen krijgt, legt hij er vermoedelijk nog wel een tiental binnen.
Dergelijke malcontente of halfgebuisde spelers met revanchegevoelens zijn waarschijnlijk nog haalbaar omdat de andere club er vanaf wil. Het is natuurlijk altijd een risico maar basisspelers wegplukken bij stabiele eersteklassers zal er toch ook niet inzitten.
Soumahoro zou inderdaad een versterking zijn. Van Coulibaly ben ik niet overtuigd, die is al even over zijn hoogtepunt heen.

Punt is dat je veel gaat moeten investeren, en dat geld hebben we niet echt. En de vraag is vooral: waar heeft STVV juist versterking nodig?

Kotysch en Daeseleire zijn/ waren (zwaar) gebuisd in eerste klasse. Nu doen ze het beter, maar ik ben ook nog niet veel aanvallers in 2de tegengekomen die ik in mijn ploeg zou willen. Iandoli was goed, maar is dit seizoen toch minder.

Schils en Schoofs zijn eerste klasse materiaal, dat zie je.

En dan komt het grote pijnpunt: de voorlinie. DQV en de blessuregevoelig Junior zijn eerste klasse materiaal zonder twijfel, maar de rest? Parzy lijkt mij nog nipt eerste klasse aan te kunnen, maar rond hem zijn er ook veel twijfels. Baherlé? Te zwak, is alleen maar sterk op stilstaande fases. Hendrickx, Rherras en Swers? Potentieel, maar moet nog veel groeien.

Conclusie is dat er echt nog veel bij moet, zowel kwalitatief als kwantitatief. Met het weinige geld dat we maar hebben moeten we niet gaan voor quasi pensioengerechtigde en dure voetballers zoals De Ceulaer en Coulibaly. Jong talent hebben we nodig om te kunnen doorverkopen, en wat gevestigde waarden met wat ervaring die nog een paar jaar mee kunnen gaan op het hoogste niveau.

Ik zou vooral zeer goed kijken naar de ploegen die degraderen, moesten dat nu bijvoorbeeld de ploegen zijn die nu als de laatste 2 staan, Cercle en Lierse, dan wist ik wel wie ik ging halen: Wanderson, Traore, Keita, El Messaoudi (topper), ...

Of bij de toppers in 2de die niet gaan promoveren, zoals Westerlo deed: Croizet, Bostock, L Schoofs, Taulemesse, Asamoah, Popoola, Lentz ...

Al bij al kan je al een vrij mooie kern samen stellen voor relatief weinig geld. Persoonlijk zou ik er ook alles aan doen om Aoulad terug te gaan halen, dat is klasse en ervaring.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door den ief »

Je kan moeilijk van spelers individueel gaan zeggen of ze eersteklassewaardig zijn of niet. Het hangt allemaal af van het collectief dat er staat. Een nieuwe ploeg bouwen met 7 of 8 nieuwe spelers is zelden succesvol. Deze ploeg houden en aanvullen met 3 echte versterkingen, in elke linie 1, mannen die de rest op sleeptouw nemen en beter doen spelen, lijkt mij de opdracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door lindoke »

Veel centen gaan we sowieso niet hebben om spelers aan te trekken. Ik heb me vorig weekend laten vertellen dat contractueel vastgelegd is dat Roland recht heeft op 75% van de televisierechten voor eerste klasse en ook 75% op doorverkoop van spelers. Of dat nu enkel gaat om spelers die uit zijn arsenaal komen weet ik niet zeker.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door miel »

Halenaar schreef:
Smurf schreef:Soumahoro van AA Gent ligt overhoop met Hein. Echt realistisch lijkt het niet, maar als we promoveren gaan we toch wat klasse moeten bijhalen...
Ook Coulibaly is blijkbaar niet tevreden bij Oostende. Is al wat ouder, maar als hij het vertrouwen krijgt, legt hij er vermoedelijk nog wel een tiental binnen.
Dergelijke malcontente of halfgebuisde spelers met revanchegevoelens zijn waarschijnlijk nog haalbaar omdat de andere club er vanaf wil. Het is natuurlijk altijd een risico maar basisspelers wegplukken bij stabiele eersteklassers zal er toch ook niet inzitten.
Soumahoro zou inderdaad een versterking zijn. Van Coulibaly ben ik niet overtuigd, die is al even over zijn hoogtepunt heen.

Punt is dat je veel gaat moeten investeren, en dat geld hebben we niet echt. En de vraag is vooral: waar heeft STVV juist versterking nodig?

Kotysch en Daeseleire zijn/ waren (zwaar) gebuisd in eerste klasse. Nu doen ze het beter, maar ik ben ook nog niet veel aanvallers in 2de tegengekomen die ik in mijn ploeg zou willen. Iandoli was goed, maar is dit seizoen toch minder.

Schils en Schoofs zijn eerste klasse materiaal, dat zie je.

En dan komt het grote pijnpunt: de voorlinie. DQV en de blessuregevoelig Junior zijn eerste klasse materiaal zonder twijfel, maar de rest? Parzy lijkt mij nog nipt eerste klasse aan te kunnen, maar rond hem zijn er ook veel twijfels. Baherlé? Te zwak, is alleen maar sterk op stilstaande fases. Hendrickx, Rherras en Swers? Potentieel, maar moet nog veel groeien.

Conclusie is dat er echt nog veel bij moet, zowel kwalitatief als kwantitatief. Met het weinige geld dat we maar hebben moeten we niet gaan voor quasi pensioengerechtigde en dure voetballers zoals De Ceulaer en Coulibaly. Jong talent hebben we nodig om te kunnen doorverkopen, en wat gevestigde waarden met wat ervaring die nog een paar jaar mee kunnen gaan op het hoogste niveau.

Ik zou vooral zeer goed kijken naar de ploegen die degraderen, moesten dat nu bijvoorbeeld de ploegen zijn die nu als de laatste 2 staan, Cercle en Lierse, dan wist ik wel wie ik ging halen: Wanderson, Traore, Keita, El Messaoudi (topper), ...

Of bij de toppers in 2de die niet gaan promoveren, zoals Westerlo deed: Croizet, Bostock, L Schoofs, Taulemesse, Asamoah, Popoola, Lentz ...

Al bij al kan je al een vrij mooie kern samen stellen voor relatief weinig geld. Persoonlijk zou ik er ook alles aan doen om Aoulad terug te gaan halen, dat is klasse en ervaring.
Ik denk dat niemand geloofde , dat we met deze kern de titel konden halen .
In ieder geval zullen we er dicht bij zijn .
Dat Junior en DQV zonder twijfel eerste klasse materiaal zijn , daar ben ik nog niet zo zeker van .
Net zo min als Baherle , Hendrickx of Rherras , dat niet zouden zijn .
Dutoit , was een groot vraagteken en menig had zijn twijfels , onder tussen pakt hij wel punten
Feit is dat men op deze jonge kern moet voortbouwen .
Een spits die zich zelf eens een kans creeerd , en de bal wat kan bijhouden is de grootste prioriteit , maar ik denk dat iedereen die wel wil .
Verder doelgerichte versterkingen , het moeten er voor mij heus geen 8 zijn
en vooral geen financiele avonturen .
Ons potentieeel valt mij reuze mee , enkel Lazaar laat het voor mij wat afweten , ik had er althans meer van verwacht .
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door simon »

den ief schreef:Je kan moeilijk van spelers individueel gaan zeggen of ze eersteklassewaardig zijn of niet. Het hangt allemaal af van het collectief dat er staat. Een nieuwe ploeg bouwen met 7 of 8 nieuwe spelers is zelden succesvol. Deze ploeg houden en aanvullen met 3 echte versterkingen, in elke linie 1, mannen die de rest op sleeptouw nemen en beter doen spelen, lijkt mij de opdracht.

Volledig mee akkoord :toppie: . In elke lijn een echte versterking halen dat is de boodschap en niet 7 a 8 spelers gaan om de kern aan te vullen. Je hebt spelers nodig die net dat tikkeltje meer kunnen geven en brengen.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

Halenaar schreef:
Of bij de toppers in 2de die niet gaan promoveren, zoals Westerlo deed: Croizet, Bostock, L Schoofs, Taulemesse, Asamoah, Popoola, Lentz ...

Al bij al kan je al een vrij mooie kern samen stellen voor relatief weinig geld. Persoonlijk zou ik er ook alles aan doen om Aoulad terug te gaan halen, dat is klasse en ervaring.[/quote]


*Aoulad...sterk begonnen bij Westel, na Nieuwjaar niet echt meer in de picture geweest? blessure, niet in Harm zijn plaatje?

*Lentz "zou" een vd beste kiepers van 2de zijn... Heeft STVV Berezovskyi gehuurd met aankoopoptie?

*Staking RC Mechelen -> in de marge van Schils / Schoofs / Swers / Hendrikx... Seppe Brulmans ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
denstoefer
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 sep 2012, 10:28
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door denstoefer »

man man man we staan lekker eerste en nog is het ni goed genoeg
miel schreef:
Halenaar schreef:
Smurf schreef:Soumahoro van AA Gent ligt overhoop met Hein. Echt realistisch lijkt het niet, maar als we promoveren gaan we toch wat klasse moeten bijhalen...
Ook Coulibaly is blijkbaar niet tevreden bij Oostende. Is al wat ouder, maar als hij het vertrouwen krijgt, legt hij er vermoedelijk nog wel een tiental binnen.
Dergelijke malcontente of halfgebuisde spelers met revanchegevoelens zijn waarschijnlijk nog haalbaar omdat de andere club er vanaf wil. Het is natuurlijk altijd een risico maar basisspelers wegplukken bij stabiele eersteklassers zal er toch ook niet inzitten.
Soumahoro zou inderdaad een versterking zijn. Van Coulibaly ben ik niet overtuigd, die is al even over zijn hoogtepunt heen.

Punt is dat je veel gaat moeten investeren, en dat geld hebben we niet echt. En de vraag is vooral: waar heeft STVV juist versterking nodig?

Kotysch en Daeseleire zijn/ waren (zwaar) gebuisd in eerste klasse. Nu doen ze het beter, maar ik ben ook nog niet veel aanvallers in 2de tegengekomen die ik in mijn ploeg zou willen. Iandoli was goed, maar is dit seizoen toch minder.

Schils en Schoofs zijn eerste klasse materiaal, dat zie je.

En dan komt het grote pijnpunt: de voorlinie. DQV en de blessuregevoelig Junior zijn eerste klasse materiaal zonder twijfel, maar de rest? Parzy lijkt mij nog nipt eerste klasse aan te kunnen, maar rond hem zijn er ook veel twijfels. Baherlé? Te zwak, is alleen maar sterk op stilstaande fases. Hendrickx, Rherras en Swers? Potentieel, maar moet nog veel groeien.

Conclusie is dat er echt nog veel bij moet, zowel kwalitatief als kwantitatief. Met het weinige geld dat we maar hebben moeten we niet gaan voor quasi pensioengerechtigde en dure voetballers zoals De Ceulaer en Coulibaly. Jong talent hebben we nodig om te kunnen doorverkopen, en wat gevestigde waarden met wat ervaring die nog een paar jaar mee kunnen gaan op het hoogste niveau.

Ik zou vooral zeer goed kijken naar de ploegen die degraderen, moesten dat nu bijvoorbeeld de ploegen zijn die nu als de laatste 2 staan, Cercle en Lierse, dan wist ik wel wie ik ging halen: Wanderson, Traore, Keita, El Messaoudi (topper), ...

Of bij de toppers in 2de die niet gaan promoveren, zoals Westerlo deed: Croizet, Bostock, L Schoofs, Taulemesse, Asamoah, Popoola, Lentz ...

Al bij al kan je al een vrij mooie kern samen stellen voor relatief weinig geld. Persoonlijk zou ik er ook alles aan doen om Aoulad terug te gaan halen, dat is klasse en ervaring.
Ik denk dat niemand geloofde , dat we met deze kern de titel konden halen .
In ieder geval zullen we er dicht bij zijn .
Dat Junior en DQV zonder twijfel eerste klasse materiaal zijn , daar ben ik nog niet zo zeker van .
Net zo min als Baherle , Hendrickx of Rherras , dat niet zouden zijn .
Dutoit , was een groot vraagteken en menig had zijn twijfels , onder tussen pakt hij wel punten
Feit is dat men op deze jonge kern moet voortbouwen .
Een spits die zich zelf eens een kans creeerd , en de bal wat kan bijhouden is de grootste prioriteit , maar ik denk dat iedereen die wel wil .
Verder doelgerichte versterkingen , het moeten er voor mij heus geen 8 zijn
en vooral geen financiele avonturen .
Ons potentieeel valt mij reuze mee , enkel Lazaar laat het voor mij wat afweten , ik had er althans meer van verwacht .
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

jimmy modeste in beeld, 33 jaar, centrale verdediger

laatste club griekse derdeklasser

Welke andere centrale verdedigers zijn nog vrij?
Ik dacht bv een Jonas Ivens, pas vrije speler
zal zeker nog willen kampioen spelen, contractje tot einde seizoen
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door enerkey »

Ze zullen er ook wel andere gecontacteerd hebben? Waaronder miss Ivens wie weet.
Maar het moet nu eenmaal snel gaan. Kotysch geblesseerd. Die Modeste was er direct voor te vinden om te komen testen. Hij maakt nen goeie indruk op de technische staff. Dat wordt hem dus ;)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door enrique »

Misschien nieuwe verdediger voor STVV vandaag

Dat is toch het bewijs dat ze echt kampioen willen spelen
Transfer van die keeper ook
Hun positie bewijst dat trouwens (met aantal punten voorsprong)
En vorig seizoen tegen Moeskroen zouden ze dan niet gewild hebben
En nu wel ...
Leg me dat eens uit
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jan Bulder »

enrique schreef:Misschien nieuwe verdediger voor STVV vandaag

Dat is toch het bewijs dat ze echt kampioen willen spelen
Transfer van die keeper ook
Hun positie bewijst dat trouwens (met aantal punten voorsprong)
En vorig seizoen tegen Moeskroen zouden ze dan niet gewild hebben
En nu wel ...
Leg me dat eens uit
De volledige Stayensite is deze zomer af. Stadion, ondergrondse parkings, appartementen, bijna alle commerciële ruimtes ingevuld, al een paar maanden kunnen proefdraaien wat betreft algemene exploitatie. Dan mocht er gepromoveerd worden naar eerste. Dat heb ik uit zeer goede bron.

Natuurlijk komt een titel niet zomaar op bestelling, en ik zeg niet dat er vorig seizoen duistere dingen gebeurden tijdens de rust van STVV-Moeskroen.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Iniesta »

We zijn er nog altijd niet en vergeet vooral niet dat we er nooit dichterbij waren dan vorig seizoen, slechts 45 minuten scheelde het. Ik hoop ook dat we het halen maar er zijn andere mensen die daarover beslissen. Hopelijk beslissen ze ook eens juist ;)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Bartman »

Jan Bulder schreef:
enrique schreef:Misschien nieuwe verdediger voor STVV vandaag

Dat is toch het bewijs dat ze echt kampioen willen spelen
Transfer van die keeper ook
Hun positie bewijst dat trouwens (met aantal punten voorsprong)
En vorig seizoen tegen Moeskroen zouden ze dan niet gewild hebben
En nu wel ...
Leg me dat eens uit
De volledige Stayensite is deze zomer af. Stadion, ondergrondse parkings, appartementen, bijna alle commerciële ruimtes ingevuld, al een paar maanden kunnen proefdraaien wat betreft algemene exploitatie. Dan mocht er gepromoveerd worden naar eerste. Dat heb ik uit zeer goede bron.

Natuurlijk komt een titel niet zomaar op bestelling, en ik zeg niet dat er vorig seizoen duistere dingen gebeurden tijdens de rust van STVV-Moeskroen.
Het drie vierde stadion zult ge bedoelen Afbeelding
Gesloten