Wintertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

Dik tevreden :beer: Als het goed is mag het ook gezegd worden! Mercie !!!
Nachten in Sin Trun duren laaaang

Meyssen lijkt me ook leuk naar de toekomst, jong/Limburger/talent
-Schoofs - Schils - Hendrikx - Edmilson - Swers - Odeurs - (Dutoit, Dequevy, Lazaar, Aalhoul)
STVV gaat LIMBURGS (Belgisch) I LIKE ! :toppie:

-> Seppe Brulmans (RC Mechelen, seffes vrije speler) is dat iets, iemand 'n idee?

-> een van de nieuwe aanwinsten van OHL, Kevin Tapoko; kent iemand deze speler ? (aanwinst, talent?)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jan Bulder »

Vooral tevreden dat er niemand weggaat en dat er in aanvallend opzicht nog een alternatief bijkomt. Ondanks enkele belangrijke goals, kunnen Piotr en Momi niet altijd overtuigen in het veldspel.

Toch al enige nuance inbouwen ivm Yagan. Werd transfervrij overgenomen tot het einde van dit seizoen, zonder optie.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Ik maak me zorgen over het niveau van tweede. Buiten de top 5 is er niemand die spitsen hebben die het onze verdedigers lastig maakten.
Als we promoveren zal dat heel anders zijn en veel sneller. Er gaapt niet alleen een financiele kloof tussen eerste en tweede, ook een sportieve kloof die daarmee samenhangt.

Ik heb soms de indruk dat we het te makkelijk hebben en zelfs met een middenveld dat zwak acteert, nooit uit verband worden gespeeld.
De hervorming van Ducha is een goed voorstel.
Yagan niet langer vastleggen is imo slim. Als hij niet rendeert, kan je hem nog doorsturen. Indien wel, leg je hem langer vast. Ik denk dat Momi en Parzysek tekort komen voor eerste.
Alleen onze verdediging (behalve Iandoli) is klaar voor eerste en een Schoofs op topniveau.
Voor eerste hebben we een 8-tal waardige nieuwkomers nodig. Een van de betere tweedeklassespitsen genre Stevance en Taulemesse, een linksback, een stevige centrale verdediger die kan uitvoetballen, twee flankmiddenvelders, een nr 10 en twee spitsen
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Caravaggio schreef: -> een van de nieuwe aanwinsten van OHL, Kevin Tapoko; kent iemand deze speler ? (aanwinst, talent?)
Tapoko heeft nog getest bij STVV. (1,5 a 2jaar geleden geloof ik)
Toen Guido Brepoels dan trainer werd bij Dessel haalde hij Tapoko naar daar.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door michael »

Op een tweet van de KBVB staat een overzicht van de transfers op deadline day, het is wel een onvolledig overzicht want bvb Yagan staat er niet tussen. Wat er wel tussen staat is de transfer van een zekere Mahdi Haddadou van AS Poissy naar STVV. Iemand die hier iets over opgevangen heeft ? Er is op het eerste zicht nergens anders iets over te vinden.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Motörhead »

the fan schreef:Wel, met de beperkte middelen werd goed ingekocht!
Als het goed is zeggen we het ook.
Meteen voor mij ook het bewijs dat Roland hier niets (sportief) te zeggen heeft, anders hadden we meer brol gehad …
Mooie kern om de rechte lijn in te zetten richting … titel! :toppie:
Awel 200% akkoord!
Zowel Lammens als Bormans hebben goed werk geleverd.
Al een hele prestatie dat er niemand weg is!!
En dan gisteren in extremis nog een spit bijhalen, dwz dat ze het menen om te promoveren.

En Hubert terug naar afzender... je moet het maar doen ;)
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Motörhead »

Oja, nogmaals het bewijs dat zever en pulpsites zoals Nr10 enz best genegeerd worden. (en ook HbvL)

Ofwel is Bromans een slechte leurder ;)
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bert1924 »

Cremasco schreef:Ik maak me zorgen over het niveau van tweede. Buiten de top 5 is er niemand die spitsen hebben die het onze verdedigers lastig maakten.
Als we promoveren zal dat heel anders zijn en veel sneller. Er gaapt niet alleen een financiele kloof tussen eerste en tweede, ook een sportieve kloof die daarmee samenhangt.

Ik heb soms de indruk dat we het te makkelijk hebben en zelfs met een middenveld dat zwak acteert, nooit uit verband worden gespeeld.
De hervorming van Ducha is een goed voorstel.
Yagan niet langer vastleggen is imo slim. Als hij niet rendeert, kan je hem nog doorsturen. Indien wel, leg je hem langer vast. Ik denk dat Momi en Parzysek tekort komen voor eerste.
Alleen onze verdediging (behalve Iandoli) is klaar voor eerste en een Schoofs op topniveau.
Voor eerste hebben we een 8-tal waardige nieuwkomers nodig. Een van de betere tweedeklassespitsen genre Stevance en Taulemesse, een linksback, een stevige centrale verdediger die kan uitvoetballen, twee flankmiddenvelders, een nr 10 en twee spitsen
Volgens mij was een optie beter geweest.Op twee maanden tijd moet je een speler toch kunnen beoordelen.
Indien hij nu sterk presteert kan het zijn dat een ander er mee lopen gaat.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bert1924 »

Cremasco schreef:Ik maak me zorgen over het niveau van tweede. Buiten de top 5 is er niemand die spitsen hebben die het onze verdedigers lastig maakten.
Als we promoveren zal dat heel anders zijn en veel sneller. Er gaapt niet alleen een financiele kloof tussen eerste en tweede, ook een sportieve kloof die daarmee samenhangt.

Ik heb soms de indruk dat we het te makkelijk hebben en zelfs met een middenveld dat zwak acteert, nooit uit verband worden gespeeld.
De hervorming van Ducha is een goed voorstel.
Yagan niet langer vastleggen is imo slim. Als hij niet rendeert, kan je hem nog doorsturen. Indien wel, leg je hem langer vast. Ik denk dat Momi en Parzysek tekort komen voor eerste.
Alleen onze verdediging (behalve Iandoli) is klaar voor eerste en een Schoofs op topniveau.
Voor eerste hebben we een 8-tal waardige nieuwkomers nodig. Een van de betere tweedeklassespitsen genre Stevance en Taulemesse, een linksback, een stevige centrale verdediger die kan uitvoetballen, twee flankmiddenvelders, een nr 10 en twee spitsen

Dit begrijp ik niet,dus zijn er maar drie spelers bekwaam voor eerste klasse
3 of 4 goede spelers erbij zal volgens mij wel volstaan .
Ook nu zullen we ws.kampioen spelen zonder grote namen.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Iniesta »

Als het goed is zeggen we het ook. De ploeg is niet verzwakt door vertrek van vaste waardes en er zijn nog spelers erbij gekomen. Dat moet voldoende zijn om voor de titel voluit te kunnen gaan. Mocht dat lukken dan moet er inderdaad nog heel wat bij want het verschil met eerste is toch groot.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door stvv'er »

Iniesta schreef:Als het goed is zeggen we het ook. De ploeg is niet verzwakt door vertrek van vaste waardes en er zijn nog spelers erbij gekomen. Dat moet voldoende zijn om voor de titel voluit te kunnen gaan. Mocht dat lukken dan moet er inderdaad nog heel wat bij want het verschil met eerste is toch groot.
Inderdaad, remember de bekermatch tegen Lierse (4-0).
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

stvv'er schreef:
Iniesta schreef:Als het goed is zeggen we het ook. De ploeg is niet verzwakt door vertrek van vaste waardes en er zijn nog spelers erbij gekomen. Dat moet voldoende zijn om voor de titel voluit te kunnen gaan. Mocht dat lukken dan moet er inderdaad nog heel wat bij want het verschil met eerste is toch groot.
Inderdaad, remember de bekermatch tegen Lierse (4-0).
Is ook zo, en op oefenkamp tegen Heerenveen en Cercle...
En....vele clubs willen/kunnen niet promoveren gezien de nakende kosten alleen al aan hun stadion om eersteklassewaardig te zijn.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=91543
Mudingayi Iets voor volgend seizoen ?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Geel-Blauw »

Opvallend:
https://twitter.com/belgianfootball/sta ... 3305233408 Hier staat dat STVV ene Mahdi Haddadou heeft gekocht?
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Halenaar »

http://www.aspoissyfootball.fr/cfa/effectif/id204.html

Zal voor de elite jeugd zijn gok ik.
Gesloten