Wintertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Ozzy »

Misschien eens polsen bij Charleroi om Parfait Mandanda een half jaartje te huren
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Krisaias »

Tijdens de wintermercato zal het voor de STVV fans vooral bang afwachten zijn en dan gaat het niet over mogelijke versterkingen, maar over beslissingen uit het Luikse...

Nu blijkt dat STVV en Standard samen op oefenkamp gaan, valt het te verwachten dat we weer 'toptalenten' als Bonemme, probleemgevallen als Lumanza, crapuul als Vojvoda of balverliefde egoïsten als Koç in de maag gesplitst gaan krijgen.

Alles in één zak, eens goed mee schudden en de overschotjes richting Staaien, nietwaar :Roland:

We're screwed...

:roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jacques »

Vroeger gingen ze met de supporters op oefenkamp, nu hebben ze betere vriendjes gevonden. ;)
Wat is het fijn om onafhankelijke clubs te zijn. :roll:

Anyway, ik stel voor dat we vooraf een lijst opstellen met mensen die zeker op onze bus terug moeten, DQV bv. Voor anderen (Koç, Vojvoda, ons bestuur) is het niet zo erg als ze de verkeerde bus pakken of de bus richting luchthaven gewoon missen. :mrgreen:
En vermits Mpoku zijn cyclus bij Standard eropzit volgens de Grote Leider mag die op onze bus aan een nieuwe 2-jaarlijkse cyclus beginnen. Het ene plezier is het andere waard, wor. :toppie:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jack »

Dat van die cyclus is toch hilarisch. De man blijft gek.
Die gaat dus weer eens cashen voor Mpoku en een een vervanger in Frankrijk zoeken voor 1 miljoen. Ah ja, hij is nog eentje van de vorige generatie he. :)
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bruintje67 »

Landskampioen RSC Anderlecht zou verregaande interesse tonen in Erichot van Sint-Truiden VV. Paars-wit wil de verdediger kopen om hem uit te lenen aan een eersteklasser.

Bron nr10.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bruintje67 »

Roo3k schreef:Verstandig van YF om het te laten rusten dan.
Het was te verwachten dat er interesse zou zijn. Ik zou hem verkopen maar ik zou hem bij ons laten groeien.
We spelen volgend jaar toch in eerste :-)
Ik zou hem "nog" niet verkopen, hij wordt alleen maar beter.
Of het moest zo zijn dat we er nu al een smak geld voor vangen.
En dan is de optie die jij aanhaalt natuurlijk de beste ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jacques »

Ik moet Bruintje hierin bijtreden. Als je kijkt naar de evolutie die Erichot doorgemaakt heeft...Fysiek was dat waarschijnlijk al bij zijn geboorte een beer van een vent (ocharme zijn moeder :)), maar zijn eerste matchen hier had zijn uitvoetballen meer weg van Bambi on Ice dan wat anders (voor de fans: https://www.youtube.com/watch?v=gSh1eLrxiqs). Dat gaat nu al heel wat beter en het mag niet verbazen als daar nog wat rek op zit. Ook zijn momenten van onbesuisdheid moeten er nog uit, want slimme tegenstanders die hij fysiek niet kan overpoweren gaan hem nog redelijk makkelijk het bos in sturen. Top in 2de, waarschijnlijk de beste centrale verdediger in 2de, maar de kloof met een ploeg als Anderlecht en het niveau dat Deschacht en Mbemba momenteel halen is nog enorm. Zie in dat opzicht ook Azevedo en Cerigioni, die gingen volgens heel Noord-Limburg ook effkes de hemel bestormen in 1ste, te goed voor STVV dat te weinig geld voor hen over had. Hun talent is onmiskenbaar, maar momenteel staan ze wel achter ons in 2de om maar te zeggen dat de kloof enorm is en dat het uitzonderingen zijn die de sprong ineens kunnen wagen.
Kwantitatief kunnen we een verlies van Erichot wel opvangen met Nirisarike en Habarugira, maar kwalitatief is het vertrek van je beste centrale verdediger altijd een aderlating.

Zowel voor Erichot als voor ons is het beter dat hij nog minstens tot het einde van het seizoen blijft. Nadien is hij waarschijnlijk onhoudbaar als we niet promoveren. Voor de bankrekening is het mogelijk ook interessanter. Dezelfde speler is in 1ste klasse al snel 3x meer waard dan in 2de, dan is 6 maanden loon een redelijke investering lijkt me.

Echter als we niet oppassen, naaien ze ons dubbel in januari en zit Erichot na het oefenkamp per ongeluk op de verkeerde bus in ruil voor de wat peanuts en 2 suggelkl*ten van Luik in de plek.
Overdrijven is een kunst
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Flavus Caeruleus »

Jacques schreef: Zowel voor Erichot als voor ons is het beter dat hij nog minstens tot het einde van het seizoen blijft. Nadien is hij waarschijnlijk onhoudbaar als we niet promoveren. Voor de bankrekening is het mogelijk ook interessanter. Dezelfde speler is in 1ste klasse al snel 3x meer waard dan in 2de, dan is 6 maanden loon een redelijke investering lijkt me.
Wie zijn bankrekening :Roland: ??
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jacques »

Niet de mijne in ieder geval. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
morrhaye
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 sep 2014, 18:05
Locatie: Mechelen-Bovelingen, Limburg, Belgium
Contacteer:

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door morrhaye »

Eerlijk vind ik dutoit toch beter goed keeperke pakt wat hij moet hebben! Jonge gast met veel talent henkinet was voor mij persoonlijk te wisselvallig en onzeker!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door lindoke »

lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=87588

Dat dit maar niet voor Erichot is!!!
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=87978
Ai, mijn vrees gaat waarheid worden!!!! Als STVV in het tussenseizoen ook maar 1 speler van de huidige kern laat gaan laten ze nogmaals hun ware gezicht zien en dat is dat ze niet willen/mogen promoveren, want het kan gewoonweg niet dat Erichot onmogelijk bij te houden is tot op het einde van het seizoen. Dit zou alweer een flagrante slag in het gezicht van de steeds meer terugkerende supporter - waaronder ikzelf - zijn.

Hoe vaak moeten we ons nog laten murw slaan door die bende klootzakken in hun ivoren toren!!!!!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Mikman »

Djeezes, iedereen zijn pillekes al gepakt vandaag? :ill:

Op basis van één artikel, waarvan niemand de initiële bron kent, gaat men al heel wat verregaande conclusies trekken. Alsof de leegloop al een vaststaand feit is ( vergeet trouwens niet dat één van voorwaarden die STVV naar voor schoof om een licentie te krijgen de verkoop van spelers was).

Vergelijk gewoon met de vorige wintermercato: toen was er ook veel commotie om niets, uiteindelijke vertrok niemand (van belang), en Somé, Iandoli en Morris kwamen er bij. Nu is de situatie sportief nog een stuk beter.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Mikman »

morrhaye schreef:Eerlijk vind ik dutoit toch beter goed keeperke pakt wat hij moet hebben! Jonge gast met veel talent henkinet was voor mij persoonlijk te wisselvallig en onzeker!

Om de één of andere reden denken nogal wat mensen dat Dutoit nog een jonge gast is en taxeren zijn prestaties en groeimarge ook op die manier. Nochtans is hij de tweede oudste van de 14 kanaries die afgelopen zaterdag in actie kwamen, enkel Iandoli is ouder. En de derde oudste speler van de hele kern ( Schollen, Iandoli ).

Voor een doelman is hij inderdaad nog relatief jong ( even oud als Mignolet ) maar Kotysch, Dequevy of Daeseleire zijn bijvoorbeeld nog jonger. Het spreek misschien ook wel voor de jeugdigheid van deze kern.
bertie80
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2014, 07:47

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bertie80 »

lindoke schreef:
lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=87588

Dat dit maar niet voor Erichot is!!!
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=87978
Ai, mijn vrees gaat waarheid worden!!!! Als STVV in het tussenseizoen ook maar 1 speler van de huidige kern laat gaan laten ze nogmaals hun ware gezicht zien en dat is dat ze niet willen/mogen promoveren, want het kan gewoonweg niet dat Erichot onmogelijk bij te houden is tot op het einde van het seizoen. Dit zou alweer een flagrante slag in het gezicht van de steeds meer terugkerende supporter - waaronder ikzelf - zijn.

Hoe vaak moeten we ons nog laten murw slaan door die bende klootzakken in hun ivoren toren!!!!!!!!!
Indien ze tijdens de wintermercato ook maar één speler van de huidige kern durven verkopen, is het voor mij voorbij.Supporters een rad voor de ogen houden door de schijn te geven dat ze willen promoveren en tegelijkertijd zijn beste spelers verkopen is de supporter bedriegen.Daarom de volgende thuismatch spandoeken:"SPELERS WEG,WIJ WEG"
bertie80
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2014, 07:47

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door bertie80 »

bertie80 schreef:
lindoke schreef:
lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=87588

Dat dit maar niet voor Erichot is!!!
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=87978
Ai, mijn vrees gaat waarheid worden!!!! Als STVV in het tussenseizoen ook maar 1 speler van de huidige kern laat gaan laten ze nogmaals hun ware gezicht zien en dat is dat ze niet willen/mogen promoveren, want het kan gewoonweg niet dat Erichot onmogelijk bij te houden is tot op het einde van het seizoen. Dit zou alweer een flagrante slag in het gezicht van de steeds meer terugkerende supporter - waaronder ikzelf - zijn.

Hoe vaak moeten we ons nog laten murw slaan door die bende klootzakken in hun ivoren toren!!!!!!!!!
Indien ze tijdens de wintermercato ook maar één speler van de huidige kern durven verkopen, is het voor mij voorbij.Supporters een rad voor de ogen houden door de schijn te geven dat ze willen promoveren en tegelijkertijd zijn beste spelers verkopen is de supporter bedriegen.Daarom de volgende thuismatch spandoeken:"SPELERS WEG,WIJ WEG"
In Lommel praten ze om zich nog te versterken,hier om te verkopen.Leuk is wat anders.Supporters het is genoeg geweest.
Gesloten