Zomertransfers 2015-2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door enrique »

Iniesta schreef:
enrique schreef:Vroeger moest je gestudeerd hebben om in de media te werken
Nu blijkbaar niet meer
Alle geruchten neerschrijven alsof het de waarheid is, kan iedereen
Vind het voor een nationale omroep als de RTBF gewoon schandelijk, sorry
Een klein beetje niveau mag wel

Wat RD betreft, die zit nog altijd in elke molecule op Stayen
Maar... heb ik geen probleem mee
Voor journalist moet je nog altijd studeren maar iedereen kan tegenwoordig in het vak stappen. Trouwens de geruchten/bronnen bleken wel degelijk juist, wie is er dan verkeerd?

Over RD heb je gelijk maar dit is oa een probleem dat we met de man hebben. Uiteraard is het toevallig Standard waar hij ook in geen enkele molecule zou zitten, met de nadruk op zou. In een andere topic staat dat hij zichzelf 1,6 miljoen als loon toekende om de zaak te plunderen en nu nog maandelijk 1.500 EUR aanrekent. Knap van die "nieuwe eigenaar" of is het toch vestzak, broekzak?

Er is mogelijk nog een toeval op komst, de nieuwe trainer kan ook uit zijn stal komen. Als Melexis nu nog de sponsordeal van jupiler over neemt dan spreken we over de RD-competitie :lol:

Ferrera 1, STVV en de supporters 0
De RTBF had deze morgen te zwijgen.
De rest interesseert me echt niet
Maar ik zal een ander beeld hebben van journalisten dan jij
Geen probleem, case closed

Da ze mij hier morgen niet afkomen met die Israelische clown of ik trek mijn conclusies
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Tompie »

Ik sluit de topic hier af. Discussie over trainer en opvolger van Ferrera kan in andere topic. :-)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gesloten