Zomertransfers 2015-2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

spelers die mogelijk haalbaar voor ons en meerwaarde kunnen zijn (meestal met doorverkoopwaarde want dat is het belangrijkste bij ons bestuur nu)

Lucas Schoofs
Regales
Trossard
Aoulad (missch nog van ons)
De Ceulaer (ervaring en inzetbaar op alle positie's voorin)
Azevedo (indien OHL niet stijgt)
Bostock
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Alain »

save-stvv schreef:spelers die mogelijk haalbaar voor ons en meerwaarde kunnen zijn (meestal met doorverkoopwaarde want dat is het belangrijkste bij ons bestuur nu)

Lucas Schoofs
Regales
Trossard
Aoulad (missch nog van ons)
De Ceulaer (ervaring en inzetbaar op alle positie's voorin)
Azevedo (indien OHL niet stijgt)
Bostock
Als ik moest kiezen tussen De Ceulaer aantrekken of Dequevy verlengen... dan neig ik toch naar het tweede... (leeftijd, loonkost, blessuregevoeligheid).
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Smurf »

Remacle krijgt het moeilijk bij Lokeren. Type dat we kunnen gebruiken aangezien we toch vaak op de counter gaan spelen. Beetje rotte appel misschien?
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door tweety »

Smurf schreef:Remacle krijgt het moeilijk bij Lokeren. Type dat we kunnen gebruiken aangezien we toch vaak op de counter gaan spelen. Beetje rotte appel misschien?
Die hebben we ooit nog afgetest..
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Elfaste »

Smurf schreef:Remacle krijgt het moeilijk bij Lokeren. Type dat we kunnen gebruiken aangezien we toch vaak op de counter gaan spelen. Beetje rotte appel misschien?
Speelde thans bij Beveren de pannen van het dak 2 seizoenen terug. Mede door zijn komst tijdens de winter dat ze het behoud wisten te verzekeren. Beetje type Dequevy maar ik vrees dat zo'n speler zijn neus eens ophaalt mochten we interesse tonen. Om nog maar te zwijgen van de salarissen bij Lokeren.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Halenaar »

Remacle is foorvolk, maar heeft wel talent.

Eerste seizoen bij Lokeren was nog heel goed, toen waren hij en Harbaoui echt een koningskoppel. Ik heb het de laatste tijd allemaal wat minder gevolgd dus ik weet niet wat de precieze reden is waarom hij mag vertrekken. Wel weet ik dat Maes heel hard hamert op discipline, en het zou me niet verbazen dat daar het probleem ligt bij hem.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Scandic »

Taulmesse in het vizier volgens HBVL.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door tweety »

Scandic schreef:Taulmesse in het vizier volgens HBVL.
:toppie:
Als er 1 spits is uit 2e die ik zou meenemen naar 1e is't Taulemesse. Of Stevance, maar daar is Chalala al mee gaan lopen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door enrique »

Wat maakt die dan zo goed?
Is da ne diepe spits?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door AirMontella »

Een no-nonsense afwerker met body.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door enrique »

Is hij snel, kan hij een man voorbij ?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door AirMontella »

Is alleszins diegene die, door combinatie positiespel en snelheid, vorige zondag twee keer alleen voor Dutoit kwam. Kansen die hij normaal niet laat liggen, al zocht hij bij die tweede nadrukkelijk de penalty en rode kaart. Dus traag is hij niet, maar ook geen Dequevy.

Qua dribbel kan ik het niet zo goed inschatten. Is, vind ik, vooral iemand die heel goed positie kan kiezen voor de goal.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Smurf »

Taulemesse lijkt mij inderdaad het proberen waard. Ik zou echt eens gaan horen bij Coulibaly. Die is het beu in Oostende maar heeft er ondertussen toch nog wat gemaakt dit seizoen.
Pollet van AA Gent zal wel wat te hoog gegrepen zijn zeker? Is Cyriac einde contract bij RSCA?
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door michael »

Smurf schreef:Taulemesse lijkt mij inderdaad het proberen waard. Ik zou echt eens gaan horen bij Coulibaly. Die is het beu in Oostende maar heeft er ondertussen toch nog wat gemaakt dit seizoen.
Pollet van AA Gent zal wel wat te hoog gegrepen zijn zeker? Is Cyriac einde contract bij RSCA?
Die hun vedettengehalte zal waarschijnlijk net iets te hoog liggen :mrgreen:
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Krikke »

michael schreef:
Smurf schreef:Taulemesse lijkt mij inderdaad het proberen waard. Ik zou echt eens gaan horen bij Coulibaly. Die is het beu in Oostende maar heeft er ondertussen toch nog wat gemaakt dit seizoen.
Pollet van AA Gent zal wel wat te hoog gegrepen zijn zeker? Is Cyriac einde contract bij RSCA?
Die hun vedettengehalte zal waarschijnlijk net iets te hoog liggen :mrgreen:
Hun maandloon ook allicht.
Gesloten