Zomertransfers 2015-2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door StvvBoy »

Scandic schreef:
tweety schreef: Waarom moet dat altijd zo mysterieus ? Een paar posts terug had je het over Dompé en Dutoit..
Zeg dan wat de geruchten zijn ? Anders hou je het beter voor jezelf. Want nu heeft niemand er iets aan.
Zouden tijdens de winterstop naar Standard gaan.
Mogen gerust gaan als ze genoeg geld op tafel leggen.

Dompe zal alvast niet naar standard gaan let maar op mijn woorden. Die gaat naar een hogere club en pas in de zomer ! ;)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door BoemBoem »

Scandic schreef:
tweety schreef: Waarom moet dat altijd zo mysterieus ? Een paar posts terug had je het over Dompé en Dutoit..
Zeg dan wat de geruchten zijn ? Anders hou je het beter voor jezelf. Want nu heeft niemand er iets aan.
Zouden tijdens de winterstop naar Standard gaan.
Tussen makelaarspraat en realiteit zal ook nog wel een grote ruimte zitten zeker?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door enrique »

Scandic schreef:
tweety schreef: Waarom moet dat altijd zo mysterieus ? Een paar posts terug had je het over Dompé en Dutoit..
Zeg dan wat de geruchten zijn ? Anders hou je het beter voor jezelf. Want nu heeft niemand er iets aan.
Zouden tijdens de winterstop naar Standard gaan.
Is dat alles ?
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door DJ Amiga »

wva schreef:
Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Yannick Ferrera était le premier choix mais l'intéressé semble hésiter alors que Roland Duchâtelet, toujours l'homme fort dans l'ombre à Saint-Trond,ne veut absolument pas le laisser partir.... Une solution a semble-t-il été trouvée.

Dus al diegenen die alweer gaan "kakken" op de rol van RD hierin, hij wou hem absoluut niet laten vertrekken naar Standard.....
dat is hetgene wat ik vorige vrijdag ook gehoord heb (bron: één van de vele rechterhanden van RD): achter de schermen heeft RD nog veel te zeggen en wilt ferrera niet naar standard laten gaan. Maar tussen vrijdag en nu liggen 3 dagen....
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door BoemBoem »

DJ Amiga schreef:
wva schreef:
Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Yannick Ferrera était le premier choix mais l'intéressé semble hésiter alors que Roland Duchâtelet, toujours l'homme fort dans l'ombre à Saint-Trond,ne veut absolument pas le laisser partir.... Une solution a semble-t-il été trouvée.

Dus al diegenen die alweer gaan "kakken" op de rol van RD hierin, hij wou hem absoluut niet laten vertrekken naar Standard.....
dat is hetgene wat ik vorige vrijdag ook gehoord heb (bron: één van de vele rechterhanden van RD): achter de schermen heeft RD nog veel te zeggen en wilt ferrera niet naar standard laten gaan. Maar tussen vrijdag en nu liggen 3 dagen....
En dan nog..
Als die clausule er is, heeft RD, noch stvv, er niets tegen in te brengen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door wva »

StvvBoy schreef:
Scandic schreef:
tweety schreef: Waarom moet dat altijd zo mysterieus ? Een paar posts terug had je het over Dompé en Dutoit..
Zeg dan wat de geruchten zijn ? Anders hou je het beter voor jezelf. Want nu heeft niemand er iets aan.
Zouden tijdens de winterstop naar Standard gaan.
Mogen gerust gaan als ze genoeg geld op tafel leggen.

Dompe zal alvast niet naar standard gaan let maar op mijn woorden. Die gaat naar een hogere club en pas in de zomer ! ;)
Als dat nu al allemaal bedisseld zou worden, waar zouden we dan mee bezig zijn ? 2 spelers die iedere minuut dat ze spelen méér waard worden ga je toch niet 4 maanden op voorhand al verpatsen ? Geloof er geen sikkepit van.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door AirMontella »

Daarbij, wat zou Dompé momenteel naar Standard gaan als hun 3 beste spelers net op zijn posities spelen (Knockaert, Brüls en Trebel)?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Iniesta »

Alé, mijn woorden waren nog niet koud of de bevestiging volgt.

RD die hier veel nog zou te zeggen hebben, wie haalt het in zijn hoofd? :grappig:

Een vergelijk zou gevonden zijn. Wat kan dat vergelijk anders zijn dan geld? Het is geweten dat er een clausule is die Ferrera kan gebruiken om voor een beperkt bedrag te vertrekken. Op veel geld moet je dus al niet rekenen. RD kan dus puur technisch niet veel doen om Ferrera te houden buiten hem meer bieden en hem paaien met een nieuwe clausule voor het einde van het seizoen. Als hij het echt wil kan het dus, Yes he can :lol:

Dan de geruchten (nog leugens en verzinsels toen ik ze vertelde) over een vertrek van Dompé en zelfs Dutoit. Uiteraard mogen deze spelers vertrekken ALS ze veel geld opbrengen. Als het gerucht over de geweigerde transfer klopt dan zou dat dus minstens 5 à 6 miljoen moeten opbrengen voor beide spelers samen, anders is het een "vriendenprijs". Bovendien hebben wij ze NU nog nodig, hard nodig.

Wie zijn de verliezers in dit verhaal? Vooreerst STVV dat wel geld ontvangt maar ook ineens enkele smaakmakers kwijt is samen met zijn technische staf. Deze vervangen zal ook geld kosten zonder enige garantie dat het sportieve gat daarmee gevuld is. Dan is er de supporter die al uitkeek naar een rustig seizoen en de kunstjes van hun smaakmakers. Helaas, pindakaas... dat zijn toch maar ouderwetse supporters en show zal er genoeg zijn, anders moeten ze zich maar bezig houden met de kisscam. :zot:
castvv
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 jul 2011, 23:16

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door castvv »

Allemaal zever. Hij gaat niet weg. Wees maar gerust.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door bor »

castvv schreef:Allemaal zever. Hij gaat niet weg. Wees maar gerust.
Ik hoop het. Maar zelfs dan ga ik er van uit dat dit voor bestuur toch een goede aanleiding is om zich voor te bereiden op het tijdperk na Yannick. Want met dergelijke clausule ga je hem dan toch niet al te lang meer hier kunnen houden als de resultaten blijven komen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Brusselmans »

En wie zien we daar plots opduiken aan de Tiense ?
GUY LUZON !!!
:zot:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:En wie zien we daar plots opduiken aan de Tiense ?
GUY LUZON !!!
:zot:
Vraag mij soms toch af of de regisseur van familie/thuis daarachter zou zitten .. Zo voorspelbaar :lol:
En erna Muslin naar Charlton zeker ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Brusselmans »

BoemBoem schreef:
Brusselmans schreef:En wie zien we daar plots opduiken aan de Tiense ?
GUY LUZON !!!
:zot:
Vraag mij soms toch af of de regisseur van familie/thuis daarachter zou zitten .. Zo voorspelbaar :lol:
En erna Muslin naar Charlton zeker ..
Hmmmm, dan zouden er misschien wel enkelen de link met RD kunnen leggen.
:grappig:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef:
wva schreef:
Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Yannick Ferrera était le premier choix mais l'intéressé semble hésiter alors que Roland Duchâtelet, toujours l'homme fort dans l'ombre à Saint-Trond,ne veut absolument pas le laisser partir.... Une solution a semble-t-il été trouvée.

Dus al diegenen die alweer gaan "kakken" op de rol van RD hierin, hij wou hem absoluut niet laten vertrekken naar Standard.....
Ah ja, omdat het in de media verschijnt is het waar?

Natuurlijk dat ze dat vertellen. Maar soit, geloof wat jullie willen. De AD bij Standard is de rechterhand van RD. Ik weet niet hoeveel tekeningetjes ge op dit forum moet maken.
En gij gelooft de media dat Ferrera daar getekend heeft? Das hetzelfde he Bulder
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:En wie zien we daar plots opduiken aan de Tiense ?
GUY LUZON !!!
:zot:
Zonder zever, ik heb Luzon op Stayen gezien........





































Tijdens de oefenmatch tegen Charlton
Gesloten