Zomertransfers 2015-2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door lakie »

Ale, we kunnen beginnen speculeren over een opvolger...
Aangezien de berichten/geruchten hardnekkiger worder en Ferrera nooit ontkend heeft dat hij trainer wordt van Standard lijkt de zaak mij wel beklonken te zijn...
Wie is er vrij/mogelijk?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
TruiensNieuws.be
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 aug 2015, 11:53

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door TruiensNieuws.be »

enrique schreef:Nieuwe topic ?
Als het nu niet waar is, dan lees ik nooit nog een krant
Is het vandaag 2 keer training ?
Ferrera kan niet EN 2 keer op training zijn EN op de voorstelling bij Standard
Waarschijnlijk zal de training dan wel geleid worden door een assistent.... Misschien iemand die kan/wil gaan kijken? :)
Op de hoogte blijven van het nieuws in Sint-Truiden?
http://www.truiensnieuws.be
:stvv:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Jan Bulder »

Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Henri is de man »

Vukomanovic ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
TruiensNieuws.be
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 aug 2015, 11:53

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door TruiensNieuws.be »

Tompie is op vakantie, en hij zal niet kunnen ingrijpen, maar kunnen we speculaties over een eventuele trainer misschien laten doorgaan in dit topic?
Zo houden we 't een beetje overzichtelijk :mierenneuker:
Laatst gewijzigd door TruiensNieuws.be op 07 sep 2015, 11:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Op de hoogte blijven van het nieuws in Sint-Truiden?
http://www.truiensnieuws.be
:stvv:
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door wva »

Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Yannick Ferrera était le premier choix mais l'intéressé semble hésiter alors que Roland Duchâtelet, toujours l'homme fort dans l'ombre à Saint-Trond,ne veut absolument pas le laisser partir.... Une solution a semble-t-il été trouvée.

Dus al diegenen die alweer gaan "kakken" op de rol van RD hierin, hij wou hem absoluut niet laten vertrekken naar Standard.....
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Henri is de man »

ik hoop dat Grand Duch dan nog nen tand bijsteekt
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Jan Bulder »

wva schreef:
Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Yannick Ferrera était le premier choix mais l'intéressé semble hésiter alors que Roland Duchâtelet, toujours l'homme fort dans l'ombre à Saint-Trond,ne veut absolument pas le laisser partir.... Une solution a semble-t-il été trouvée.

Dus al diegenen die alweer gaan "kakken" op de rol van RD hierin, hij wou hem absoluut niet laten vertrekken naar Standard.....
Ah ja, omdat het in de media verschijnt is het waar?

Natuurlijk dat ze dat vertellen. Maar soit, geloof wat jullie willen. De AD bij Standard is de rechterhand van RD. Ik weet niet hoeveel tekeningetjes ge op dit forum moet maken.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Scandic »

Er doen nog andere geruchten ronde over STVV spelers bijvoorbeeld, na 16u00 (ik werk in Sint Truiden) mijn licht eens opsteken in de Bodini... :mrgreen:
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door de Jos »

Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Ga het originele bericht op rtbf.be eens lezen...

Daarin staat duidelijk dat RD de overstap nog heeft proberen te verhinderen, vermits hij nog altijd de sterke man op Stayen zou zijn. En als de media dan toch niet te betrouwen zijn, vergeet dan ook het bericht ivm Ferrera... En hoeveel 'rechterhanden' heeft RD eigenlijk wel niet volgens u? Jaarrekeningen Standard zullen uw ongelijk wel bewijzen.
Laatst gewijzigd door de Jos op 07 sep 2015, 11:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Brusselmans »

Jan Bulder schreef:
wva schreef:
Jan Bulder schreef:Het is waarschijnlijk alweer toeval :Roland:

De Mangelschots smily mag ondertussen vervangen worden door eentje van Lammens.
Yannick Ferrera était le premier choix mais l'intéressé semble hésiter alors que Roland Duchâtelet, toujours l'homme fort dans l'ombre à Saint-Trond,ne veut absolument pas le laisser partir.... Une solution a semble-t-il été trouvée.

Dus al diegenen die alweer gaan "kakken" op de rol van RD hierin, hij wou hem absoluut niet laten vertrekken naar Standard.....
Ah ja, omdat het in de media verschijnt is het waar?

Natuurlijk dat ze dat vertellen. Maar soit, geloof wat jullie willen. De AD bij Standard is de rechterhand van RD. Ik weet niet hoeveel tekeningetjes ge op dit forum moet maken.
De gemiddelde Vlaming niet wakker maken ....
Niet alleen hier trouwens, denk maar aan de hype vant moment, de arme vluchtelingen ...
:lol:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 07 sep 2015, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door tweety »

Scandic schreef:Er doen nog andere geruchten ronde over STVV spelers bijvoorbeeld, na 16u00 (ik werk in Sint Truiden) mijn licht eens opsteken in de Bodini... :mrgreen:
Waarom moet dat altijd zo mysterieus ? Een paar posts terug had je het over Dompé en Dutoit..
Zeg dan wat de geruchten zijn ? Anders hou je het beter voor jezelf. Want nu heeft niemand er iets aan.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door AirMontella »

Ik zal het zo stellen: Na dit weekend wil ik niet meer wedden over het aanblijven van Yannick als coach van STVV... En op O'Loughlin zullen we niet moeten rekenen als opvolger.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Scandic »

tweety schreef: Waarom moet dat altijd zo mysterieus ? Een paar posts terug had je het over Dompé en Dutoit..
Zeg dan wat de geruchten zijn ? Anders hou je het beter voor jezelf. Want nu heeft niemand er iets aan.
Zouden tijdens de winterstop naar Standard gaan.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door wva »

AirMontella schreef:Ik zal het zo stellen: Na dit weekend wil ik niet meer wedden over het aanblijven van Yannick als coach van STVV... En op O'Loughlin zullen we niet moeten rekenen als opvolger.
Ik meen me te herinneren dat "springplank" Lammens het in dezelfde post had over een "pasklaar" antwoord voor "t geval Ferrera toch zou vertrekken, ben eens benieuwd....
Gesloten