Zomertransfers 2015-2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door the fan »

rustig blijven, zoveel onkunde kan ik gewoon niet geloven … ;-)
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:En wie zien we daar plots opduiken aan de Tiense ?
GUY LUZON !!!
:zot:
Zonder zever, ik heb Luzon op Stayen gezien........





































Tijdens de oefenmatch tegen Charlton
:grappig:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door enrique »

Ik citeer TVL van deze middag : 'Yannick Ferrera heeft persoonlijk aan de redactie laten weten dat hij niet getekend heeft bij Standard. Hij leidt deze namiddag de training bij STVV'.
Dan heb ik hier vragen bij de mensen die vinden dat hun woorden nog niet koud zijn of dat ze al bevestiging gekregen hebben.
Ik heb niks bevestiging. Niks, zero, nada...
Kan nog komen, maar nu rien de ...
En wie zich geroepen voelt om te spreken voor 6000 abonnees, ... spreek dan maar voor 5999, oke ? Dank u.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:En gij gelooft de media dat Ferrera daar getekend heeft? Das hetzelfde he Bulder
De media geven geruchten weer en die geruchten kunnen waar zijn... of niet. Tot er bevestiging komt weten we niet hoe de vork in de steel zit.

Wat we nu wel weten is dat Standard interesse heeft in Ferrera en dat Ferrera niet weigerachtig staat tegenover zo'n deal. De club liet via Lammens dan weer uitschijnen dat hij voor niet al te veel te krijgen is (Clausule).

Ik heb eerder de indruk dat niet iedereen bij Standard even graag Ferrera ziet komen en dat één groep die berichten verspreidt onder bevriende persconnecties. Ideaal om te polsen hoe de reacties zijn, zowel bij ons als bij Standard.

ALs ik het over bevestiging had voordien dan was dat over de connectie STVV/Standard/RD. Die connectie wordt nu weer aangehaald. Ook grappig dat de mensen die beweren dat dit verzinsels zijn deze info ook gebruiken om te stellen dat STVV/RD Ferrera niet kwijt zou willen. Normaal heeft RD daar niets mee te maken maar om één of andere reden komt hij er toch altijd weer bij kijken.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Dreke »

Ik vraag mij een beetje af hoe er zo hard geluld kan worden over een affaire waarvan zo goed als niemand weet hoe de vork in de steel zit. En dat geldt voor beide "kampen"...
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door enrique »

Vroeger moest je gestudeerd hebben om in de media te werken
Nu blijkbaar niet meer
Alle geruchten neerschrijven alsof het de waarheid is, kan iedereen
Vind het voor een nationale omroep als de RTBF gewoon schandelijk, sorry
Een klein beetje niveau mag wel

Wat RD betreft, die zit nog altijd in elke molecule op Stayen
Maar... heb ik geen probleem mee
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Alain »

AirMontella schreef:Daarbij, wat zou Dompé momenteel naar Standard gaan als hun 3 beste spelers net op zijn posities spelen (Knockaert, Brüls en Trebel)?
Toch nog wat vroeg om Brüls al bij hun beste spelers te klasseren...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door STVV-fan »

Alain schreef:
AirMontella schreef:Daarbij, wat zou Dompé momenteel naar Standard gaan als hun 3 beste spelers net op zijn posities spelen (Knockaert, Brüls en Trebel)?
Toch nog wat vroeg om Brüls al bij hun beste spelers te klasseren...
Als Mitrovic, 1 van de zwaarst overschatte spelers in de geschiedenis van het Belgische voetbal, verkocht wordt voor 15 miljoen, dan mag Brüls bij de beste spelers op die positie behoren.

@ Montella: Trebel is een speler à la Schoofs, die speelt echt niet op de plaats van Dompé hoor, hoogstens die van Ono :D.
Daarenboven zou ik Dompé toch hoger inschatten dan Brüls en Legear hoor :)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Franz »

Dreke schreef:Ik vraag mij een beetje af hoe er zo hard geluld kan worden over een affaire waarvan zo goed als niemand weet hoe de vork in de steel zit. En dat geldt voor beide "kampen"...
Je moet niet bepaald iets kennen om er hard over te 'lullen', dat is waar en geldt niet alleen over STVV... :P

Het spijtige aan STVV en het hele voetbal in het algemeen is dat extra-sportieve zaken veel meer belang en impact gekregen hebben dan het pure sportieve.
Bijvoorbeeld is de impact van het al dan niet blijven van Ferrera - en dat is een extra-sportieve zaak - veel groter dan het feit of Ono nu beter presteert achter de spitsen dan wel op de flank - en dat is een sportieve zaak.
We kunnen het hier dan wel over Ono hebben, maar we weten allemaal dat Ferrera het onderwerp van belang is.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
castvv
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 jul 2011, 23:16

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door castvv »

Er is verandering gekomen in de zaak. We kunnen op zoek naar een nieuwe trainer... :headbang:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Jebus4life »

Facebook STVV meld ook net dat Ferrera vertrekt.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door mourinho »

Bon, als de kogel dan toch eindelijk door de kerk is wens ik bij deze Mr Ferrera veel geluk in de wespennest daar in Luik.Een trainer is zoals een speler evenzeer een passant in het hedendaagse voetbal . Ik kan het de man helemaal niet kwalijk nemen en hij zal zich nu s'morgens een boterham of 2 meer kunnen smeren bij het ontbijt. Dat is tenslotte waar den dag van vandaag het hele voetbalcircus om draait centen ,centen en centen. Op sportief vlak is en blijft Standard nog altijd een topploeg in Belgie en als zo een club je vraagt dan ga je .Wat mij meer zorgen baart is wie onze pipo"s van het beleid als opvolger uit hun hoed gaan toveren want dat is veeeeeeeel belangrijker voor STVV . Indien men ergens de eerste beste clown aantrekt die weer niks mag kosten zouden we het wel eens heel moeilijk kunnen krijgen. Want als er iets was/is wat Ferrera kan is het een degelijke organisatie neerzetten met het beschikbare spelersmateriaal.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Iniesta »

enrique schreef:Vroeger moest je gestudeerd hebben om in de media te werken
Nu blijkbaar niet meer
Alle geruchten neerschrijven alsof het de waarheid is, kan iedereen
Vind het voor een nationale omroep als de RTBF gewoon schandelijk, sorry
Een klein beetje niveau mag wel

Wat RD betreft, die zit nog altijd in elke molecule op Stayen
Maar... heb ik geen probleem mee
Voor journalist moet je nog altijd studeren maar iedereen kan tegenwoordig in het vak stappen. Trouwens de geruchten/bronnen bleken wel degelijk juist, wie is er dan verkeerd?

Over RD heb je gelijk maar dit is oa een probleem dat we met de man hebben. Uiteraard is het toevallig Standard waar hij ook in geen enkele molecule zou zitten, met de nadruk op zou. In een andere topic staat dat hij zichzelf 1,6 miljoen als loon toekende om de zaak te plunderen en nu nog maandelijk 1.500 EUR aanrekent. Knap van die "nieuwe eigenaar" of is het toch vestzak, broekzak?

Er is mogelijk nog een toeval op komst, de nieuwe trainer kan ook uit zijn stal komen. Als Melexis nu nog de sponsordeal van jupiler over neemt dan spreken we over de RD-competitie :lol:

Ferrera 1, STVV en de supporters 0
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Alain »

Iniesta schreef:Over RD heb je gelijk maar dit is oa een probleem dat we met de man hebben. Uiteraard is het toevallig Standard waar hij ook in geen enkele molecule zou zitten, met de nadruk op zou. In een andere topic staat dat hij zichzelf 1,6 miljoen als loon toekende om de zaak te plunderen en nu nog maandelijk 1.500 EUR aanrekent. Knap van die "nieuwe eigenaar" of is het toch vestzak, broekzak?
Die 1.500 EUR is voor Venanzi, niet RD.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2015-2016

Bericht door Iniesta »

OK,merci voor deze verduidelijking, dan is het logisch, hij wil het verschil met grootverdiener RD aantonen. Nu is het ook logisch dat een ondergeschikte minder verdient dan de echte baas :lol:
Gesloten