Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door enrique »

mourinho schreef:Bon , iedereen kan hier zoveel zeveren als hij wil over wie al dan niet komt , maar het mag van mij stilaan tijd worden dat ze gaan wakker schieten aan de tiense. Gedaan met vakantie , gedaan met de euforie neméé zieverre werken nondeju :beer:
Excuseer, de titel van de topic is 'dromen en wensen'.
Het 'gezever' mag dus verder gaan.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lakie »

Kaminski wil ook weg bij Anderlecht... Lijkt mij ook wel een interessante optie...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:
mourinho schreef:Bon , iedereen kan hier zoveel zeveren als hij wil over wie al dan niet komt , maar het mag van mij stilaan tijd worden dat ze gaan wakker schieten aan de tiense. Gedaan met vakantie , gedaan met de euforie neméé zieverre werken nondeju :beer:
Excuseer, de titel van de topic is 'dromen en wensen'.
Het 'gezever' mag dus verder gaan.
D 'accord, maar dan moet u wel niet, en al uw collega's hier met u, wel niet verontwaardigd zijn als de namen die STVV zal aantrekken, niet degenen zijn die hier uitvoerig bediscussieerd worden, want die namen zijn enkel dromen.
De enige ietwat plausibele naam is Pollet. Ferrera kent de speler van bij Charleroi en via via lukt dat wel eens, kijk maar naar Aoulad.

Enrique, ik ben het met u eens dat ze nu stillekes wel in actie mogen schieten, maar de play-offs zijn nog bezig, de competitie elders is nog bezig en dan zijn spelers die nog een contract hebben tot het einde van het seizoen, niet geneigd een ander te gaan tekenen, toch zeker niet bij ons. Tzal nog fkes wachten zijn vrees ik
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STimVV »

Er is nog tijd genoeg. Maar ik begin toch ook al uit te kijken naar versterkingen.
Vooral omdat we op dit moment maar een kern hebben van een 15-tal spelers. (inclusief Velic, Odeurs, Nirisarike, Swers)
Er is dus nog een hoop werk als je een kern van 1e-klasse-niveau wilt samenkrijgen.
Ik had toch gehoopt dat ze ondertussen minstens de contractverlengingen van Dimi en Momi in orde hadden gekregen. Blijft blijkbaar ook wat aanslepen...
Laatst gewijzigd door STimVV op 12 mei 2015, 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Euh, da van dat in actie schieten was iemand anders. In het echt mijn vriend niet, de trainer van Chelsea ... :)
En sommige VRT sportjournalisten die dat wel zijn, ook niet. Maar dit terzijde.

Voor het overige ben ik wel realistisch hoor. Ze hebben geen 5 miljoen om te spenderen.
Maar met een beetje creativiteit valt er misschien ook iets te doen. Via connecties oa...
En waarom zou Colpaert niet plausibel zijn ? Denk niet dat dit een absolute topspeler met een topsalaris is...
De concurrenten om hem binnen te lijven, dat is een ander verhaal ...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Tompie »

Dat we realistisch moeten zijn, is een feit.

Maar ik hoop in alle realisme toch dat we een kern bij elkaar kunnen stellen die eersteklassewaardig is. Daarom hoeft STVV niet per definitie de spelers te halen die hier vermeld worden (sommige daarvan zijn hoe dan ook geen optie met ons klein "budgetje"), maar wel op z'n minst enkele spelers die qua meerwaarde/talent toch gelijkwaardig zijn. Dat mogen spelers zijn die we (nog) niet kennen, dat maakt me niets uit.

Het is de kwaliteit die telt, niet de "naam". We hebben hier ook al wat namen gehad die er weinig van bakten, denk maar aan een Beslija of tsjok.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:
mourinho schreef:Bon , iedereen kan hier zoveel zeveren als hij wil over wie al dan niet komt , maar het mag van mij stilaan tijd worden dat ze gaan wakker schieten aan de tiense. Gedaan met vakantie , gedaan met de euforie neméé zieverre werken nondeju :beer:
Excuseer, de titel van de topic is 'dromen en wensen'.
Het 'gezever' mag dus verder gaan.
D 'accord, maar dan moet u wel niet, en al uw collega's hier met u, wel niet verontwaardigd zijn als de namen die STVV zal aantrekken, niet degenen zijn die hier uitvoerig bediscussieerd worden, want die namen zijn enkel dromen.
De enige ietwat plausibele naam is Pollet. Ferrera kent de speler van bij Charleroi en via via lukt dat wel eens, kijk maar naar Aoulad.

Enrique, ik ben het met u eens dat ze nu stillekes wel in actie mogen schieten, maar de play-offs zijn nog bezig, de competitie elders is nog bezig en dan zijn spelers die nog een contract hebben tot het einde van het seizoen, niet geneigd een ander te gaan tekenen, toch zeker niet bij ons. Tzal nog fkes wachten zijn vrees ik
Denk dat hier nog andere namen gevallen zijn, die toch wel haalbaar zouden moeten zien... Ik zeg niet allemaal, maar je mag niet enkel focussen op spelers die bij ploegen onderaan uit de boot vallen. Je moet ook kijken naar spelers die bij de topploegen uit de boot vallen, hun carriere willen herlanceren, om persoonlijke redenen weg willen bij hun club, talentjes van topploegen die willen spelen en ervaring willen opdoen, ook dat soort spelers moet je proberen binnen halen. Je bent nu terug in 1e, graag niet NOG es de fout maken om ni te willen investeren want dan val je volgend jaar terug uit de boot...

Bovendien ist nu net WEL de moment om te handelen, terwijl andere ploegen nog in onzekerheid leven, weet gij waar ge aan toe zijt. Ge hebt dus een voorsprong op da vlak en die moet ge benutten...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Lukske de Lange »

Onze kern is al beperkt, maar blijkbaar gaan we toch drie à vier spelers uitlenen aan Union, merci Roland ? ;)

http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... gn=sportnl
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door AirMontella »

Lukske de Lange schreef:Onze kern is al beperkt, maar blijkbaar gaan we toch drie à vier spelers uitlenen aan Union, merci Roland ? ;)

http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... gn=sportnl
Eerst zien, dan geloven.

Maar als het over namen gaat, zullen toch enkel mannen als Odeurs, Gerits, Renson, Velic in aanmerking komen.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

lakie schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:
mourinho schreef:Bon , iedereen kan hier zoveel zeveren als hij wil over wie al dan niet komt , maar het mag van mij stilaan tijd worden dat ze gaan wakker schieten aan de tiense. Gedaan met vakantie , gedaan met de euforie neméé zieverre werken nondeju :beer:
Excuseer, de titel van de topic is 'dromen en wensen'.
Het 'gezever' mag dus verder gaan.
D 'accord, maar dan moet u wel niet, en al uw collega's hier met u, wel niet verontwaardigd zijn als de namen die STVV zal aantrekken, niet degenen zijn die hier uitvoerig bediscussieerd worden, want die namen zijn enkel dromen.
De enige ietwat plausibele naam is Pollet. Ferrera kent de speler van bij Charleroi en via via lukt dat wel eens, kijk maar naar Aoulad.

Enrique, ik ben het met u eens dat ze nu stillekes wel in actie mogen schieten, maar de play-offs zijn nog bezig, de competitie elders is nog bezig en dan zijn spelers die nog een contract hebben tot het einde van het seizoen, niet geneigd een ander te gaan tekenen, toch zeker niet bij ons. Tzal nog fkes wachten zijn vrees ik
Denk dat hier nog andere namen gevallen zijn, die toch wel haalbaar zouden moeten zien... Ik zeg niet allemaal, maar je mag niet enkel focussen op spelers die bij ploegen onderaan uit de boot vallen. Je moet ook kijken naar spelers die bij de topploegen uit de boot vallen, hun carriere willen herlanceren, om persoonlijke redenen weg willen bij hun club, talentjes van topploegen die willen spelen en ervaring willen opdoen, ook dat soort spelers moet je proberen binnen halen. Je bent nu terug in 1e, graag niet NOG es de fout maken om ni te willen investeren want dan val je volgend jaar terug uit de boot...

Bovendien ist nu net WEL de moment om te handelen, terwijl andere ploegen nog in onzekerheid leven, weet gij waar ge aan toe zijt. Ge hebt dus een voorsprong op da vlak en die moet ge benutten...
2 dingen.
1) wij komen terug van een put van 2,5 mil, is herleid tot 500.000 en deze zal volgend jaar volledig wegvallen. Nu zijn we eens gezond, nu wil jij dus beweren dat we ons in de schuld moeten werken ( niet perse, maar investeren wil zegen kwaliteit halen en kwaliteit kost tegenwoordig zeer veel geld), om nog maar te PROBEREN in eerste klasse te blijven? Ben jij nuts? Dan nog liever voor de titel in 2de meedraaien dan naar provinciale....

2) Inderdaad, wij hebben minstens een maand voorsprong op velen, weten waar we aan toe zijn en ondertussen hebben ze aan de tiense een lijstje klaar hoor met spelers, heb maar gene bang. Het probleem ligt bij die spelers zelf. STVV mag nog zo klaar zijn als ze willen, STVV mag nog zoveel gesprekken hebben als ze willen, STVV mag op papier zijn huiswerk nog zoveel klaar hebben, enz.... . Als die spelers weigeren om NU hun handtekening te zetten, mag jij doen wat je wil hoor, dan maakt het niet uit hoeveel weken voorsprong jij hebt op andere clubs, die spelers zullen dan met plezier wel wachten hoor.... .
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef:Er is nog tijd genoeg. Maar ik begin toch ook al uit te kijken naar versterkingen.
Vooral omdat we op dit moment maar een kern hebben van een 15-tal spelers. (inclusief Velic, Odeurs, Nirisarike, Swers)
Er is dus nog een hoop werk als je een kern van 1e-klasse-niveau wilt samenkrijgen.
Ik had toch gehoopt dat ze ondertussen minstens de contractverlengingen van Dimi en Momi in orde hadden gekregen. Blijft blijkbaar ook wat aanslepen...
Heb op FB een paar dagen terug een vakantiefoto gezien van een man wiens handtekening nodig is om die contracten te tekenen.
Het blijft stil omdat velen nu genieten van een welverdiende vakantie vanwege een seizoen hard werken.

Ik verwacht dat in de komende weken er wel schot n de zaak komt.
Geen zorgen, Dimi en Hilaire zullen wel bijtekenen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef:
2 dingen.
1) wij komen terug van een put van 2,5 mil, is herleid tot 500.000 en deze zal volgend jaar volledig wegvallen. Nu zijn we eens gezond, nu wil jij dus beweren dat we ons in de schuld moeten werken ( niet perse, maar investeren wil zegen kwaliteit halen en kwaliteit kost tegenwoordig zeer veel geld), om nog maar te PROBEREN in eerste klasse te blijven? Ben jij nuts? Dan nog liever voor de titel in 2de meedraaien dan naar provinciale....

2) Inderdaad, wij hebben minstens een maand voorsprong op velen, weten waar we aan toe zijn en ondertussen hebben ze aan de tiense een lijstje klaar hoor met spelers, heb maar gene bang. Het probleem ligt bij die spelers zelf. STVV mag nog zo klaar zijn als ze willen, STVV mag nog zoveel gesprekken hebben als ze willen, STVV mag op papier zijn huiswerk nog zoveel klaar hebben, enz.... . Als die spelers weigeren om NU hun handtekening te zetten, mag jij doen wat je wil hoor, dan maakt het niet uit hoeveel weken voorsprong jij hebt op andere clubs, die spelers zullen dan met plezier wel wachten hoor.... .
Ge zegt het al zelf... Ik zeg nergens dat we ons terug in de schulden moeten steken he, integendeel... Maar met een goed doordacht transferbeleid is het wel mogelijk de nodige versterkingen te vinden, die EN een meerwaarde zijn EN betaalbaar zijn. Wil dat daarentegen zeggen da ge zomaar geld moet uitgeven of langs de andere zijde, enkel voor de goedkoopste en misschien minder kwalitatieve oplossing moet gaan? Nee!
Daarom dat ik ook zeg dat niet iedereen hier haalbaar is, maar sommige moeten/kunnen dat wel zijn. Deze dan aanvullen met talenten (eventueel gehuurd, dan kost het u ook niks) en opportuniteiten en je bent goed op weg.

Goh, inderdaad, vele zullen de kat uit de boom kijken... Langs de andere kant zijn er toch een aantal die wel NU al willen tekenen... Kijk bv naar Langil bij Waasland Beveren, Daems bij Westerlo.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door stvvilvoorde »

Ja we hebben een maand voorsprong....
Maar transfers van ploegen die de eindronde spelen zullen er nog niet gebeuren, tenzij hun ploeg definitief uit de eindronde ligt.

Een paar transfers van spelers die in de zomer contractvrij zullen zijn en transfers van ploegen die uitgeschakeld zijn in POII en POIII kan je nu al doen.
Ook bij de tweede en derdeklassers waar het seizoen er volledig opzit, vallen ook al transfers te doen.
Maar op het echte opengaan van de markt, is het toch nog even wachten.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

Ik ril al bij de gedachte dat Momi EN Parzyszek zouden blijven. Je weet wat je aan hen hebt maar nog belangrijker, je weet wat je NIET aan hen hebt. Maw, als dit in tweede maar net genoeg is om aan het nodige aantal doelpunten te komen - mits de toevoeging van de doelpunten van de aanvallende middenvelders - dan weet je dat je in eerste zeker dubbel en dik tekort gaat komen om een zorgeloos seizoen te draaien.

Van mij mogen ze onze twee spitsen houden maar dan verwacht ik er nog twee met eerste klasse ervaring. Blijkt als puntje bij paaltje komt dat Momi en onze pool goed kunnen gedijen in de speelstijl van eerste heb je luxe. Maar met aanvallende weelde heb ik nog geen enkele ploeg weten degraderen.

Dus aan de Tiense weten ze wat hen te doen staat!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:2 dingen.
1) wij komen terug van een put van 2,5 mil, is herleid tot 500.000 en deze zal volgend jaar volledig wegvallen. Nu zijn we eens gezond, nu wil jij dus beweren dat we ons in de schuld moeten werken ( niet perse, maar investeren wil zegen kwaliteit halen en kwaliteit kost tegenwoordig zeer veel geld), om nog maar te PROBEREN in eerste klasse te blijven? Ben jij nuts? Dan nog liever voor de titel in 2de meedraaien dan naar provinciale....

2) Inderdaad, wij hebben minstens een maand voorsprong op velen, weten waar we aan toe zijn en ondertussen hebben ze aan de tiense een lijstje klaar hoor met spelers, heb maar gene bang. Het probleem ligt bij die spelers zelf. STVV mag nog zo klaar zijn als ze willen, STVV mag nog zoveel gesprekken hebben als ze willen, STVV mag op papier zijn huiswerk nog zoveel klaar hebben, enz.... . Als die spelers weigeren om NU hun handtekening te zetten, mag jij doen wat je wil hoor, dan maakt het niet uit hoeveel weken voorsprong jij hebt op andere clubs, die spelers zullen dan met plezier wel wachten hoor.... .
2 dingen:
1) Als uw investeringen juist gebeuren kosten ze geen geld maar brengen ze op. Sportieve resultaten vertalen zich in meer bezoekers en meer sponsors en dus ook meer inkomsten. Daar komt ook nog eens meer tv-geld bij. Investeren in kwaliteit is dus niet enkel een kost maar kan ook opbrengen. Wat wel een serieuze kost is, is direct weer degraderen naar een reeks waar elk jaar een paar lijken komen bovendrijven.

2) De job is nu om spelers aan te trekken die voor ons een versterking zijn. We hebben daarbij iets van voorsprong op anderen laat ons deze dus gebruiken ipv naar ons lijstje te staan kijken en nog een kijken. Spelers overtuigen is de zaak en als je meer tijd hebt lijkt me dat eerder een voordeel. Excuses zijn er altijd genoeg maar nu moet er gehandeld worden, net zoals een aantal clubs wel al doen. Zij zijn toch ook met dezelfde vijver van spelers bezig?

Conclusie: Niet kopen om te kopen en geen geld zomaar vergooien maar wel uw huiswerk gemaakt hebben en nu al speuren naar interesse van spelers die voor ons van waarde kunnen zijn. Niet zwaaien met excuses maar handelen. Dit betekent trouwens niet dat er direct nieuws in de pers moet zijn maar achter de schermen moet men nu bezig zijn en niet op vakantie.
Gesloten