Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Jack »

Duchatelet past bijna altijd de techniek toe van de goedkope gokjes wagen. Dat lukt vaker niet dan wel.
Maar Anderlecht toont met Mitrovic dat het anders kan. Dik betaalt voor 'm, maar 2 jaar later misschien 3x de waarde binnen brengen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

Ze willen dus Momi en Parzy houden. Hmm.

Beiden zijn een enorme gok in eerste klasse. Misschien hebben ze het potentieel wel, maar dat moet er ook uitkomen, en dan moeten beide heren keihard werken aan hun minpunten om die dan explosief te verbeteren. En dat is een hele grote gok.

En wat mij nog meer zorgen maakt: blijkbaar zien ze in beide heren basismateriaal, aangezien ze momenteel alleen onderhandelen met Gano. Die was quasi een heel jaar bankzitter en nog jong, die lijkt me dus als 3de aanvaller te komen. En niet iedereen is overtuigd van Gano zijn kwaliteiten.

Dus dan zou je vooraan alleen maar zitten met 2 aanvallers die eigenlijk al niet helemaal overtuigden in 2de klasse, en een jong talent die quasi een jaar op de bank heeft gezeten bij Moeskroen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:Duchatelet past bijna altijd de techniek toe van de goedkope gokjes wagen. Dat lukt vaker niet dan wel.
Maar Anderlecht toont met Mitrovic dat het anders kan. Dik betaalt voor 'm, maar 2 jaar later misschien 3x de waarde binnen brengen.
Anderlecht begrijpt het de laatste tijd beter en beter: in plaats van uw geld te spenderen aan 3 middelmatige spelers zoals Kljestan, investeren in 1 kwalitatieve jonge speler waarvan je quasi zeker weet dat je hem met veel winst kan doorverkopen én een kwaliteitsinjectie geeft aan de ploeg.

Echter zie ik dat hier niet gebeuren, om verschillende redenen:

- Wij hebben geen scoutingsapparaat, alleen Ferrera en zijn assistenten zorgen voor de transfers en scouting. En eerlijk gezegd ben ik niet helemaal overtuigd van hun transferpolitiek en neus voor talenten.

- RSCA heeft een zeer goede basis om op terug te vallen, wij niet aangezien we pas terug in eerste zijn. Wij kunnen niet een groot deel van ons geld op 1 speler zetten omdat we op best veel posities versterking nodig hebben.

Persoonlijk ben ik voorstander om aan 1 of 2 transfers echt relatief veel geld uit te geven naar STVV normen, om toch wat zeker te zijn van kwaliteit. Dit heb ik ook al aangehaald in mijn lijstje.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door bruintje67 »

- Wij hebben geen scoutingsapparaat, alleen Ferrera en zijn assistenten zorgen voor de transfers en scouting. En eerlijk gezegd ben ik niet helemaal overtuigd van hun transferpolitiek en neus voor talenten.

Daar ben ik zo zeker nog niet van, Ferrera en zijn assistenten hebben meer dan hun verdienste bij deze titel, ze speelden het toch klaar met vrij onbekende spelers kampioen te spelen.
Niemand gaf STVV kans op de titel met deze groep, het vervolg kennen we allemaal.
Met een beperkt budget spelers halen en meedoen voor de titel...........ik ben overtuigd ;)
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door enerkey »

Idd zoals bvb een Baherle. Ok hij heeft niet een heel seizoen op topniveau geacteerd. Maar heeft uiteindelijk wel een bijzonder verdienste in de promotie. Idem dito voor Gaëtan Hendrickx. Willem Dutoit speler van het jaar. Dus ik ben eerder wel overtuigd van Ferrera en co hun kunnen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

Euh, ik heb hier toch niks gezegd over de verdiensten van Ferrera bij de titel ?

Scoutingspolitiek = spelers scouten, opvolgen, jonge talenten/ goede voetballers opzoeken via scouting en dergelijke. Maar ik zal wat uitleg geven waarom ik Ferrera zwak vind qua scoutingspolitiek en transferpolitiek:

- Ferrera haalt spelers die hier al eens gebuisd waren terug naar Stayen, waar ze dan opnieuw buizen. En dan heb ik het natuurlijk over Lazaar en Yagan. Het feit dat beide heren geen basisplaats hebben en ook niet echt overtuigen tijdens hun invalbeurten zegt genoeg.

- Ferrera heeft gigantisch veel geld uitgegeven voor een gigantische flop: Lauri Dalla Valle, er werd maar liefst 100.000 euro betaald voor 'de nieuwe Torres'. Ferrera haalde bij de persvoorstelling van Lauri de loftrompet boven, maar we weten hier allemaal hoe dit geëindigd is.

- Ferrera kent meestal de spelers die hij haalt door zijn (rsca) verleden. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar die transfers waren amper geslaagd te noemen. Van iemand die zo kortbij op deze spelers zat verwacht ik toch beter.

- Ferrera zijn lijstje van mislukte transfers is lang. We zullen ze even opnoemen: Baras, Dessoleil, Busto, Lumanza, Chirishungu, Moris, Aalhoul, Somé, Lazaar, Yagan, Koc, Vojvoda, Nirisarike, Dalla Valle.

- Ferrera zijn geslaagde transfers dan die een schot in de roos waren, die hij zelf heeft gehaald en dus niet is aangebracht door makelaars: Rherras, Aouad, Dutoit en in mindere mate Parzy en Habarugira (leider). Te mager vind ik persoonlijk.

- De betere transfers (Hendrickx, Baherle, Momi) waren testers. Deze zijn aangebracht door makelaars, Ferrera kende deze spelers niet, laat staan dat ze zouden gescout hebben bij hun. Je kan niet verder bouwen op makelaars, maar er moet gezegd worden dat hij deze keer wel goed had beoordeeld.

- De basis van dit kampioenenteam is gevormd onder Guido Brepoels, als je dit nu leuk vind of niet. Brepoels wou onze sterkhouder, Erichot, er absoluut bij hebben na een testperiode. Onze basisspelers in de verdediging waren er al onder Brepoels. Ons huidige sterke middenveld, Schils en Schoofs, heeft Brepoels gelanceerd. Brepoels heeft ook DQV naar hier gehaald en zijn carrière terug op de rails gezet, en hij heeft Junior gelanceerd. Let op, dit doe voor mij niks af aan de verdienste van Ferrera met de titel. Maar feit is wel dat 8 van onze basisspelers al speelden onder Brepoels, en dat daar ook deels de basis is gelegd voor deze titel.

- Speelt nu wel minder een rol, maar toen hij nog commentator was moest ik toch regelmatig mijn wenkbrauwen fronsen. Tom De Sutter verkiezen boven Mbokani...


Maar laat me duidelijk zijn: Ferrera heeft een grote verdienste gehad in deze titel, en een trainer die kampioen speelt heeft het altijd goed gedaan. Maar ik ben ook niet blind voor zijn minpunten.

Nu hij met een groter budget kan werken ben ik wel eens benieuwd, de namen die de ronde doen (Bostock, Buyens, ...) doet het beste hopen.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Flavus Caeruleus »

Halenaar schreef:
- Ferrera zijn lijstje van mislukte transfers is lang. We zullen ze even opnoemen: Baras, Dessoleil, Busto, Lumanza, Chirishungu, Moris, Aalhoul, Somé, Lazaar, Yagan, Koc, Vojvoda, Nirisarike, Dalla Valle.
Denk je dat Lumanza, Moris, Koc, Vojvoda door Ferrera gehaald zijn? Waren dat niet gewoon 'cadeautjes' uit Luik?
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door wva »

Halenaar schreef:Ze willen dus Momi en Parzy houden. Hmm.

Beiden zijn een enorme gok in eerste klasse. Misschien hebben ze het potentieel wel, maar dat moet er ook uitkomen, en dan moeten beide heren keihard werken aan hun minpunten om die dan explosief te verbeteren. En dat is een hele grote gok.

En wat mij nog meer zorgen maakt: blijkbaar zien ze in beide heren basismateriaal, aangezien ze momenteel alleen onderhandelen met Gano. Die was quasi een heel jaar bankzitter en nog jong, die lijkt me dus als 3de aanvaller te komen. En niet iedereen is overtuigd van Gano zijn kwaliteiten.

Dus dan zou je vooraan alleen maar zitten met 2 aanvallers die eigenlijk al niet helemaal overtuigden in 2de klasse, en een jong talent die quasi een jaar op de bank heeft gezeten bij Moeskroen.
Ben er nog niet zo zeker van dat Gano, indien die überhaupt zou komen, 3 de aanvaller zou zijn, of ben je zijn 3 goals in Westerlo al vergeten ? Hij alleen heeft Westerlo helemaal opgerold....
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door save-stvv »

Alhoul en Habararigura worden niet verlengd, dat betekent toch dat we nog 2 centrale verdedigers moeten bijhalen en dan nog hopen dat Erichot blijft (zal ook wel aanbiedingen krijgen)

Daeseleire en Momi blijven wellicht wel (bron hbvl vandaag)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

wva schreef: Ben er nog niet zo zeker van dat Gano, indien die überhaupt zou komen, 3 de aanvaller zou zijn, of ben je zijn 3 goals in Westerlo al vergeten ? Hij alleen heeft Westerlo helemaal opgerold....
Nou, De Groot en Dalla Valle zullen ook wel eens een goede match gespeeld hebben...

Eén vogel maakt de lente niet, dat geldt zeker voor alle prestaties in PO2 wedstrijden die absoluut nergens om gaan (tenzij je KVM, Lokeren of Genk bent).

Ik mag hopen dat ze Gano meer gescout hebben dan dat, maar de vraag is waar en wanneer, meer dan bij de reserven van de reserven van Lille kan het niet geweest zijn. Het is nu ook niet dat hij vorig seizoen bij Lommel in 2de alles kapot gespeeld heeft. Hij heeft wel het voordeel van zijn leeftijd, je mag er van uitgaan dat er nog wel wat rek op zit. Ik ben er niet op voorhand tegen, maar ik word ook helemaal niet vrolijk van de gedachte dat onze 3 aanvallers Parzi, Momi en Gano zullen zijn. De spits-positie is de moeilijkste positie, als er nu 1 plek is waar ik graag een speler zou zien die toch al wat strepen verdiend heeft in 1ste, dan daar wel.

@ Aalhoul: logisch
@ Habarugira: verdedigbaar, maar vind dit ergens wel spijtig.
@ Ferrera: zijn transfers zijn er met ups en downs zoals Halenaar aantoont. Zijn (en ons) geluk is dat de mislukkingen meestal goedkope mislukkingen waren (uitgez. Dalla Valle), dat wordt je niet zo hard aangerekend. Het sluit ook aan bij wat ik eerder zei over de breedte van onze kern: op papier 26 spelers, in praktijk 16 + 10 die amper op of van de bank raakten.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

Momi & Parzyszek houden waarom niet?
Ze zijn allebei gratis (geen transfersom/netwerk), IEDERE eersteklasser wil een scorende/rendabele spits voor weinig geld
Het zijn misschien gokken maar ze hebben 't allebei naar behoren gedaan, in een ander systeem als Ferrera dat gaat spelen renderen ze misschien beter.
cliché; Sidibe daar was ook niet iedereen gek van ten tijde van de promotie..

Dhr Lammens heeft op TVL gezegd (sportcafé) dat STVV meer dan waarschijnlijk met het aantrekken van een spits zal MOETEN wachten tot eind augustus. dus qua "namen" zal er in eerste instantie op 'spits' gebied voorlopig weinig komen.
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Mikman »

Jack schreef:Duchatelet past bijna altijd de techniek toe van de goedkope gokjes wagen. Dat lukt vaker niet dan wel.
Maar Anderlecht toont met Mitrovic dat het anders kan. Dik betaalt voor 'm, maar 2 jaar later misschien 3x de waarde binnen brengen.
De lijst met mislukkingen van Anderlecht is de laatste seizoenen anders ook niet mis: Milivojevic ( die ze samen met Mitrovic haalden ), Rolando, Pollet, Vargas, Vico, Marin, Cyriac... Kom je loon+transfer(huur)som met de transfersom van Mitrovic niet mee toe hoor. Terwijl ze Kouyaté, Mbemba.... ook gratis gehaald hebben, als één van de velen waarvan ze dan hopen dat er een paar doorbreken. Ze geven wel eindelijk kansen aan de jeugd en dat loont ( maar Boffin was in 2003 een paar klassen beter dan Gouden Schoen Praet nu, dat even terzijde ). Standard betaalde intussen toch ook 3 miljoen voor Scholtz, Ezekiel huren kostte maar liefst een half miljoen Euro voor een half seizoen, Carcela kan straks ook weer heel wat geld waard zijn enz...

Dus ik vind niet dat je één lijn kan trekken tussen Anderlecht en Standard. Laten we overigens niet vergeten dat Mitrovic pas gekomen is nadat Anderlecht naast Mboyo greep, dat was de eerste keus. Toen dat niet doorging was Mitrovic het plan B. Achteraf is dat goed uitgedraaid als je ziet wat van Mboyo gekomen is. ( maar misschien was Mboyo bij Anderlecht wel gelukt, dat zullen we nooit weten )
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Mikman »

Geen echte verrassing dat Habarugira moet vertrekken, maar als je daar de lijn trekt qua niveau is het wel verwonderlijk dat ze Parzyseck wel willen houden. Habarugira is mogelijk geen eerste klasse materiaal, maar zou wel bij iedere tweedeklasser zijn plaats hebben. Zou in de basis staan bij Lommel, Eupen, OHL.... Terwijl ik op Zaventem en Heist na ( en Racing Mechelen op het einde ) bij iedere tweedeklasser wel een spits bij naam kan opnoemen die minstens evenwaardig is aan Pjotr.
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Mikman »

Halenaar schreef:Euh, ik heb hier toch niks gezegd over de verdiensten van Ferrera bij de titel ?

Scoutingspolitiek = spelers scouten, opvolgen, jonge talenten/ goede voetballers opzoeken via scouting en dergelijke. Maar ik zal wat uitleg geven waarom ik Ferrera zwak vind qua scoutingspolitiek en transferpolitiek:

- Ferrera haalt spelers die hier al eens gebuisd waren terug naar Stayen, waar ze dan opnieuw buizen. En dan heb ik het natuurlijk over Lazaar en Yagan. Het feit dat beide heren geen basisplaats hebben en ook niet echt overtuigen tijdens hun invalbeurten zegt genoeg.

- Ferrera heeft gigantisch veel geld uitgegeven voor een gigantische flop: Lauri Dalla Valle, er werd maar liefst 100.000 euro betaald voor 'de nieuwe Torres'. Ferrera haalde bij de persvoorstelling van Lauri de loftrompet boven, maar we weten hier allemaal hoe dit geëindigd is.

- Ferrera kent meestal de spelers die hij haalt door zijn (rsca) verleden. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar die transfers waren amper geslaagd te noemen. Van iemand die zo kortbij op deze spelers zat verwacht ik toch beter.

- Ferrera zijn lijstje van mislukte transfers is lang. We zullen ze even opnoemen: Baras, Dessoleil, Busto, Lumanza, Chirishungu, Moris, Aalhoul, Somé, Lazaar, Yagan, Koc, Vojvoda, Nirisarike, Dalla Valle.

- Ferrera zijn geslaagde transfers dan die een schot in de roos waren, die hij zelf heeft gehaald en dus niet is aangebracht door makelaars: Rherras, Aouad, Dutoit en in mindere mate Parzy en Habarugira (leider). Te mager vind ik persoonlijk.

- De betere transfers (Hendrickx, Baherle, Momi) waren testers. Deze zijn aangebracht door makelaars, Ferrera kende deze spelers niet, laat staan dat ze zouden gescout hebben bij hun. Je kan niet verder bouwen op makelaars, maar er moet gezegd worden dat hij deze keer wel goed had beoordeeld.

- De basis van dit kampioenenteam is gevormd onder Guido Brepoels, als je dit nu leuk vind of niet. Brepoels wou onze sterkhouder, Erichot, er absoluut bij hebben na een testperiode. Onze basisspelers in de verdediging waren er al onder Brepoels. Ons huidige sterke middenveld, Schils en Schoofs, heeft Brepoels gelanceerd. Brepoels heeft ook DQV naar hier gehaald en zijn carrière terug op de rails gezet, en hij heeft Junior gelanceerd. Let op, dit doe voor mij niks af aan de verdienste van Ferrera met de titel. Maar feit is wel dat 8 van onze basisspelers al speelden onder Brepoels, en dat daar ook deels de basis is gelegd voor deze titel.

- Speelt nu wel minder een rol, maar toen hij nog commentator was moest ik toch regelmatig mijn wenkbrauwen fronsen. Tom De Sutter verkiezen boven Mbokani...


Maar laat me duidelijk zijn: Ferrera heeft een grote verdienste gehad in deze titel, en een trainer die kampioen speelt heeft het altijd goed gedaan. Maar ik ben ook niet blind voor zijn minpunten.

Nu hij met een groter budget kan werken ben ik wel eens benieuwd, de namen die de ronde doen (Bostock, Buyens, ...) doet het beste hopen.

Behoorlijk kort door de bocht volgens mij. Vooral dat de ploeg onder Brepoels al zo goed als af was. Waarom haalde Brepoels dan 22 punten minder met die basis terwijl heel wat van zijn toenmalige spelers ( Verhulst, N'Gawa, Annys, Schoutererden, Andrade...) nu vlot in eerste spelen , en hij ook de beschikking had over een speler als Rossen ( over dure transfers gesproken, overigens wel niet door hem gehaald) ? Het klopt dat onze huidige verdediging onder Brepoels al onder contract lag, maar toch wel enkele stevige nuances: Daeseleire haalde onder Brepoels nooit het niveau dat hij onder Ferrara haalde. Hij werd na een half seizoen uitgeleend aan Antwerp en het was de bedoeling dat N'Gawa terug zou komen, totdat Ferrera Daeseleire in de voorbereiding wel gebruikte en die een hoog niveau haalde. N'Gawa moest niet meer komen. Erichot was een ruwe diamant die pas onder Ferrera tot ontplooiing is gekomen, Brepoels gebruikte -volkomen terecht- het duo Kotysch-Rossen. Iedereen keek raar op toen Ferrera voor Erichot koos, hoor, dat was echt niet zo'n vlot proces als het achteraf lijkt. Toen Erichot tijdens één van de voorbereidingswedstrijden op het middenveld werd uitgeprobeerd door Ferrera was dat een absolute ramp.
Schils heeft Brepoels inderdaad gelanceerd, absoluut zijn verdienste. Schoofs was op dit moment vorig seizoen géén vaste basisspeler! Het is pas nadat we 0 op 6 haalden in de eindronde dat hij op de 8 werd gezet, en dat hij kapitein werd. Dat is dus precies een jaar geleden, niet langer. Daarvoor stond hij vaak op rechts in een 4-4-2, totdat er naar een 4-3-3 werd overgestapt en hij soms nummer 10 was.
Brepoels had ook zijn "Della Valle" in de naam van Donny De Groot. Je kan enkel discussiëren over wie van die twee nu de allerslechtste was ( over Zaris en Bulos zwijgen we, dat was rommel die Roland ons toegooide ).

Brepoels werd vierde met het grootste budget van 2e klasse, Ferrera werd eerste met het vierde budget. Misschien wat ongenuanceerd, maar ik schat Ferrera als voetbalkenner en coach ( = beter maken van spelers ) echt wel hoger in dan Brepoels. Ik vond het leuker onder Brepoels I, maar dat is een ander verhaal dat hier niets mee vandoen heeft.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Er maken hier sommigen een vergelijking tussen Anderlecht en STVV. Het interesseert mij gene f*ck wat die mauve et blanc doen.
Om al die dingen te counteren.
Anderlecht heeft een veel beter jeugdopleiding dan STVV, waar spelers als een Lukaku,Praet,Thielemans en Dendoncker en consoorten uit voortvloeien.
Anderlecht speelt practisch elk seizoen Champions League en Europa League, dat geld in het laadje brengt.

Om dat gezever over Mitrovic te counteren. Dat is GEEN goede speler. Zet er een goede mandekker à la Erichot op en die kan niks nemeer.
Dat Anderlecht hem voor zoveel kan verkopen? dat heeft meer te maken met het feit dat Anderlecht de prijs zelf opdrijft dan dat Mitro dat waard is....

Ik blijf erbij, geen domme dingen doen, door promotie is er nu wel geld vrijgekomen, dus een kleine investering mag wel, maar geen risico nemen.
Waarom andere clubs dan wel spelers aantrekken? Waarschijnlijk heeft het overgrote deel van jullie he over Waasland Beveren. Zijn jullie nu compleet gek geworden? Waasland Beveren koopt ieder jaar voor de laatste x- seizoenen haast een ganse spelerskern bij elkaar. Aan het begin van elk seizoen zitten ze met een kern van om en bij de 30 spelers, die komen ook niet voor niks tegen een bal stampen he? En elk jaar zijn ze op het nippertje, met nog meer chance dan veel hoerenchance, gered. Maar ondertussen wel een ondichtbaar putje aan het maken.
Is dat beter? Is dat zoveel beter? Want als beveren zakt en er zet niemand zijn handtekening meer onder geldgaranties is het gedaan, finido daar he....
Als jullie dat liever hebben, dan zeg ik, investeer maar raak.
Trouwens, de spelers waar je ietwat voor in je buidel moet tasten zijn spelers met een bepaalde naam in al dan niet het Belgische voetbal, denken jullie niet dat zulke spelers, als het 3 a 4 matchen slecht gaat, die mannen gaan zeggen: "Foert met dees clubke, ik kan ergens anders wel aan de slag?" en dan? dan zitten je daar met zuiver weggegooid geld.

Dan liever onze situatie nu. Kansen geven aan de spelers die ons uit 2de klasse gehaald hebben, zoals een aantal seizoenen geleden, toen konden we ons ook het eerste seizoen deftig handhaven met een spits die 2 jaar ervoor zwaarder dan zwaar gebuisd was en die ze in Sint-Truiden wel konden lynchen en een keeper die rechtstreeks vanuit de jeugd zijn waarde in 2de had bewezen, maar nog niets laten zien had in 1ste? Toen zijn we er ook geraakt.

Laat de mensen hun werk doen, het is al moeilijk genoeg zo
Gesloten