TruiensNieuws.be schreef:Even deze post een beetje compleet maken:
Alles is begonnen met dit bericht uitgaande van de RTBF.
Namiddag zou er een persconferentie samengeroepen worden waar inderdaad Yannick de nieuwe trainer zou worden...
Piet schreef:TruiensNieuws.be schreef:Even deze post een beetje compleet maken:
Alles is begonnen met dit bericht uitgaande van de RTBF.
Namiddag zou er een persconferentie samengeroepen worden waar inderdaad Yannick de nieuwe trainer zou worden...
was zo ontgoocheld door het bericht dat verdere commentaar niet aan de orde was.
thx voor de aanvulling.
Nicolas schreef:Na vijf matchen de club al verlaten. Voetbal is geld, geld en nog eens geld. Waar blijft die club liefde?????,
bor schreef:Ik ben in ieder geval benieuwd naar het scenario dat Lammens naar eiegen zeggen klaar heeft om een eventuele overgang op te vangen. Mijn vermoeden is Peter Delorge doorschuiven en het zou me niet verwonderen moest Euvrard of Vrancken dan als T2 hier aan de slag zouden gaan.
weekenders schreef:In Sint-Truiden ontkennen ze vertrek van Ferrera naar Standard
De Waalse openbare omroep RTBF meldde vanmorgen nog dat Yannick Ferrera zijn huidige club STVV zal verlaten om de nieuwe coach van Standard te worden. In Sint-Truiden wordt dat gerucht echter ontkend.
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150907_0185 ... n-standard
TruiensNieuws.be schreef:Ondertussen (los van de komst van Ferrera), maar misschien wel te maken met het vertrek van Muslin: speler betaalde trainer om te kunnen spelen http://www.rtl.be/sport/football/footba ... 52198.aspx
Nicolas schreef:schandalig... er zou gewoon niemand meer naar het voetbal moeten gaan kijken!!! Die 6000 die een abonnement hebben in St Truiden zijn weer bedrogen. Die zouden gewoon hun geld moeten terugvragen. Met sport heeft dit niks meer te maken.
Brusselmans schreef:bor schreef:Ik ben in ieder geval benieuwd naar het scenario dat Lammens naar eiegen zeggen klaar heeft om een eventuele overgang op te vangen. Mijn vermoeden is Peter Delorge doorschuiven en het zou me niet verwonderen moest Euvrard of Vrancken dan als T2 hier aan de slag zouden gaan.
Kunnen ook ineens Mangel terug inschakelen ook ....![]()
Voilà, mijn enthousiasme heeft dan toch ook weer de volle 6 matchen mogen duren ...
Wat een club toch !!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast