Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Jebus4life schreef:
enrique schreef:
Jebus4life schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Als ik me niet vergis zei hij dat Standard een betere ploeg heeft.

En zo te horen zal hij in januari wel eens polsen achter Boli, Dutoit dweepte hij toch minder mee
Als je zo'n uitleg moet komen geven, blijf je toch best weg van TV
Onze ploeg is beter, maar we staan voorlaatste. Raar.
Brugge heeft ook al 10 jaar de beste ploeg volgens henzelf, maar ze worden nooit kampioen. Raar.

Op het einde van het seizoen gaat de 16e ook beter zijn dan 5 andere ploegen, maar ze zakken wel degelijk...
We hebben echt een goede ploeg dit jaar, maar ik acht de kans vrij groot dat Standard gewoon ons staat op het eind van het seizoen hoor. We doen precies of Standard absurd slecht is, en wij wereldvoetbal brengen, we staan daar ochot 7 punten voor op die mannen...
Ik mag u terug contacteren als het niet is ?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Franz »

save-stvv schreef:wat mij opviel aan het interview:

- zet NIET STVVV in de picture maar heeft het vooral over Junior die HIJ beter gemaakt heeft en Boli die HIJ zelf gehaald heeft
Dat stoort mij enorm in Extra Time: altijd dat gestoef en gesnoef van de geInterviewde over hoe goed ZIJ het wel doen (Hein Bullebak, ... nu ook Ferrera).
Die willen ook alleen maar komen als er iets te stoefen is, als het slecht gaat onder hun bewind dan zie je ze niet...
Waar zit Michel P nu? En Defour? En den Bob? ...
Zelfs na de 0 op 6 kan Ferrera nu nog altijd zeggen dat het 'de erfenis van Muslin' is.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jebus4life »

enrique schreef:
Jebus4life schreef:
enrique schreef:
Jebus4life schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Als ik me niet vergis zei hij dat Standard een betere ploeg heeft.

En zo te horen zal hij in januari wel eens polsen achter Boli, Dutoit dweepte hij toch minder mee
Als je zo'n uitleg moet komen geven, blijf je toch best weg van TV
Onze ploeg is beter, maar we staan voorlaatste. Raar.
Brugge heeft ook al 10 jaar de beste ploeg volgens henzelf, maar ze worden nooit kampioen. Raar.

Op het einde van het seizoen gaat de 16e ook beter zijn dan 5 andere ploegen, maar ze zakken wel degelijk...
We hebben echt een goede ploeg dit jaar, maar ik acht de kans vrij groot dat Standard gewoon ons staat op het eind van het seizoen hoor. We doen precies of Standard absurd slecht is, en wij wereldvoetbal brengen, we staan daar ochot 7 punten voor op die mannen...
Ik mag u terug contacteren als het niet is ?
Met het grootste plezier zelfs :stvv: Ik trakteer u op ne bok de laatste thuismatch als we er nog altijd boven staan :beer:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Jebus4life schreef:
enrique schreef:
Jebus4life schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Als ik me niet vergis zei hij dat Standard een betere ploeg heeft.

En zo te horen zal hij in januari wel eens polsen achter Boli, Dutoit dweepte hij toch minder mee
Als je zo'n uitleg moet komen geven, blijf je toch best weg van TV
Onze ploeg is beter, maar we staan voorlaatste. Raar.
Brugge heeft ook al 10 jaar de beste ploeg volgens henzelf, maar ze worden nooit kampioen. Raar.

Op het einde van het seizoen gaat de 16e ook beter zijn dan 5 andere ploegen, maar ze zakken wel degelijk...
We hebben echt een goede ploeg dit jaar, maar ik acht de kans vrij groot dat Standard gewoon ons staat op het eind van het seizoen hoor. We doen precies of Standard absurd slecht is, en wij wereldvoetbal brengen, we staan daar ochot 7 punten voor op die mannen...
Dat is dus behoorlijk goed gewerkt na 8 speeldagen !

Uiteraard speelt Standard de pannen van het dak, dat hebben we al allemaal kunnen zien.
Ze zijn zelfs furieus omdat een bal niet met de hand mag meegenomen worden !!!

:gek:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

Wat heeft YF dan te stoefen? Knap dus dat hij durft en wil komen.

YF heeft gekozen en wij moeten onze plan trekken met onze ploeg en middelen. Momenteel staan we boven hen maar hoe lang gaat dat duren en moeten we niet onze beste spelers afstaan in december?
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door VaNeSsA »

droopy schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Toegegeven , hij was toch wel vriendelijk voor STVV, zelfspot, grapjes ...
Hij koos ons zelfs als beeld van de week
Ik had wel de indruk dat er wat wrevel was met het bestuur
Bij die: "We zijn toch 3de? Ah neen..." kon ik toch echt niet lachen hoor! Nuja, zal aan mijn gevoel voor humor liggen denk ik dan, want daar lagen ze allemaal strike van het lachen!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Franz »

Iniesta schreef:Wat heeft YF dan te stoefen? Knap dus dat hij durft en wil komen.
Ferrera kan het goed uitleggen en komt goed over, hij deed het inderdaad zeer goed in Extra Time.

Maar subtiel stoefen, toch wel...
Zijn uitleg kwam er op neer:
dat hij in de verf zette dat hij STVV groot heeft gemaakt ('We staan derde') +
dat hij Boli heeft ontdekt en Junior heeft doen ontploffen ('Ik heb moeten wenen, moeten wenen, om Boli gratis te mogen aantrekken bij STVV') +
dat hij een ontdekker van talent is, talent dat anderen niet (h)erkennen ('Ik ga ook voor Standard persoonlijk nog in derde scouten in de toekomst') +
dat hij bij Standard zo een puinhoop heeft aangetroffen dat een 0 op 6 onvermijdbaar was ('De counter spelen tegen Gent was ons enige wapen met deze ploeg') +
dat het een kwestie van tijd is dat hij Standard naar de top brengt ('We zijn nu nog in de voorbereidingsfaze').
Und so weiter enzomeer...

Wat hij dan weer niet vertelde bijvoorbeeld:
waarom hij Thuram en Arslanagic nog altijd opstelt,
hoe hij niet heeft kunnen vermijden dat ze thuis tegen godbetert Lokeren verliezen,
waarom STVV na zijn vertrek wel kan swingen op verplaatsing,
enzoverder...

Ik vond hem dus niet bepaald 'moedig' in Extra Time, wel een straffe verkoper.
En een pak sympathieker dan Hein, dat is zeker ook waar :mrgreen:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

Je noemt dat stoefen maar ik vind dat gewoon jezelf verkopen, iedere trainer doet dat in bepaalde mate en dat hoort er ook bij. Als je moet wachten tot de "kenners" het allemaal zelf gezien hebben kan je lang wachten.

Het klopt toch ook dat hij bij ons iets moois heeft neergezet en dat hij een aantal spelers beter heeft gemaakt. Dat vermelden is dus niet overdreven.

Dat hij Standard zo zwak mogelijk voorstelt is ook in die zin te begrijpen, hij tempert de verwachtingen en koopt wat tijd. Uiteindelijk zal hij wel degelijk afgerekend worden via de resultaten of het gebrek eraan.

Het is ook gevaarlijk om zo snel enkele wedstrijden of situaties te vergelijken. Iedere wedstrijd is totaal anders door de tegenstander en het verloop. Tegen Westerlo maar ook in Moeskroen komen we gewoon lekker in de wedstrijd door wat geluk (owngoal/afgeweken bal) en dan kunnen we ons favoriete spel spelen. Tegen OHl speel je niet zoveel slechter maar daar mis je die bijval en krijg je een wereldgoal binnen.

Ik ben ook van mening dat YF beter nog wat langer gebleven was want dit Standard is geen kado maar het is nu zoals het is en hopelijk kunnen we zijn overstap nog zuurder maken in het onderling duel :D
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Franz »

Iniesta schreef:Je noemt dat stoefen maar ik vind dat gewoon jezelf verkopen, iedere trainer doet dat in bepaalde mate en dat hoort er ook bij. Als je moet wachten tot de "kenners" het allemaal zelf gezien hebben kan je lang wachten.

Het klopt toch ook dat hij bij ons iets moois heeft neergezet en dat hij een aantal spelers beter heeft gemaakt. Dat vermelden is dus niet overdreven.

Dat hij Standard zo zwak mogelijk voorstelt is ook in die zin te begrijpen, hij tempert de verwachtingen en koopt wat tijd. Uiteindelijk zal hij wel degelijk afgerekend worden via de resultaten of het gebrek eraan.

Het is ook gevaarlijk om zo snel enkele wedstrijden of situaties te vergelijken. Iedere wedstrijd is totaal anders door de tegenstander en het verloop. Tegen Westerlo maar ook in Moeskroen komen we gewoon lekker in de wedstrijd door wat geluk (owngoal/afgeweken bal) en dan kunnen we ons favoriete spel spelen. Tegen OHl speel je niet zoveel slechter maar daar mis je die bijval en krijg je een wereldgoal binnen.

Ik ben ook van mening dat YF beter nog wat langer gebleven was want dit Standard is geen kado maar het is nu zoals het is en hopelijk kunnen we zijn overstap nog zuurder maken in het onderling duel :D
Ik begrijp dat wel hé, maar het stoort me dus wel in zo'n programma als Extra Time.
Het heeft soms meer van een verkooppraatje dan van een interview.
Wat dat betreft durven eigenlijk enkel Degryse en Vandenbempt kritische vragen stellen, de anderen die daar zitten (Joos, Raes, Boskamp, Mulder, De Vliegher,...) gaan telkens gewillig mee in die verkooppraat.
Waarom tackelt daar niemand Ferrera over Thuram en Arslanagic, waarom wordt er niet meer kritisch doorgevraagd over de triestige nederlaag tegen Lokeren (momenteel zowat de slechtste ploeg in eerste), enzomeer???
Waarom zegt er daar niemand dat onze laatste 4/6 wel de verdienste van Chris is???
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Kan me wel vinden in de teksten en de vragen
Hij kan nu wel beweren dat hij STVV groot gemaakt heeft
Misschien het verhaal wel niet zo zwart wit zien
De spelers die nu hier rondlopen ... Wie heeft de contacten met de makelaars ?
Wie stuurt de testspelers naar STVV ?
Is hij dat geweest of iemand anders ?
Hopelijk op clubniveau... Dan zitten ze wel goed, denk ik
Feit is dat de testers de laatste seizoenen toch zwaar meegevallen zijn, of niet ?
Dan zal onze huidige T1 ook wel gezien hebben wat ze in de kuip hadden

STVV is 'groot geworden' in een paar jaar tijd, maar of ze niet zonder hem kunnen, ik betwijfel het
Het zou er nog aan mankeren
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Groot geworden? We staan gewoon op het niveau waar deze club thuishoort nl. 1ste klasse. Tenzij je voetbalgeheugen maar 3 seizoenen meegaat, is hier helemaal niks uitzonderlijk aan, wat YF ook moge beweren. Het is hier niet Dender, Tubize of Bachten de Kupe die ne keer per toeval in 1ste gesukkeld zijn hè. Hij heeft ons hoogstens terug gebracht naar waar we thuishoren en daarmee het falen van zijn voorgangers (trainers en bestuur) teniet gedaan. Dat is mooi, maar daar stopt het dan ook. Meer moet je daar echt niet van maken. We doen het nu wel tijdelijk boven verwachtingen goed, maar de correctie naar beneden zal ongetwijfeld nog volgen. Die zou er ook met Yannick Ferrera gekomen zijn.
Iedereen mag en moet voor een stuk zichzelf verkopen, Guido kon dat ook goed, maar het blijft blabla. Dat van Junior is trouwens gewoon onzin. Als hij de grote ontdekker was, kon hij hem wel al 2 jaar eerder hebben laten ontploffen, terwijl hij de voorbije 3 seizoenen (hij speelde al 26 matchen voor YF hier arriveerde) hoogstens een flitsenvoetballer was. YF werkt precies met lange en trage ontstekingsmechanismen... :roll: Nu ja, in ET kan je zowat alles zeggen, zelfs dat je een aanvallende coach bent, die hebben toch nog nooit een match in 2de gezien.Veel blabla dus, daar is niks mis mee, zeker niet in een programma als ET dat sowieso eerder in de categorie hersenloos, platvloers "entertainment" dan in de categorie sportprogramma's thuishoort. Als je daar nog naar kijkt om iets over voetbal te leren, ben je zelf ook niet het grootste licht.
Laatst gewijzigd door Jacques op 23 sep 2015, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Groot geworden stond toch tussen ' ' :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Was meer aan YF dan u gericht. ;)
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Wie weet zit hij binnen 3 maanden weer op ET ... :D
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Cremasco »

Diezelfde Ferrera zal weer met ons lachen als hij in de winter voor een pan eieren de besten hier wegplukt. Een pan eieren want Duchatelet zal Venanzi zijn eis om geld terug te geven op die manier inwilgen kunnen.
Dan vloeken we weer omdat we Ferrera geen contractverlenging en verbetering gaven.
Het is allemaal een veronderstelling maar niet onmogelijk.
Als Duchatelet niet Muslin nam maar een jonge gretige coach in het begin van het seizoen en een 4-tal stevige aanwinsten ipv rebut, dan was Yannickske zijn droom nooit uitgekomen. Ik stel me zelfs de vraag of dit niet al doordacht was, dat vertrek van YF
Plaats reactie