Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Cremasco schreef:Diezelfde Ferrera zal weer met ons lachen als hij in de winter voor een pan eieren de besten hier wegplukt. Een pan eieren want Duchatelet zal Venanzi zijn eis om geld terug te geven op die manier inwilgen kunnen.
Dan vloeken we weer omdat we Ferrera geen contractverlenging en verbetering gaven.
Het is allemaal een veronderstelling maar niet onmogelijk.
Als Duchatelet niet Muslin nam maar een jonge gretige coach in het begin van het seizoen en een 4-tal stevige aanwinsten ipv rebut, dan was Yannickske zijn droom nooit uitgekomen. Ik stel me zelfs de vraag of dit niet al doordacht was, dat vertrek van YF
Ghostbusters again ...

Het worden wakkere winternachten voor u ....
:end:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door StvvBoy »

Cremasco schreef:Diezelfde Ferrera zal weer met ons lachen als hij in de winter voor een pan eieren de besten hier wegplukt. Een pan eieren want Duchatelet zal Venanzi zijn eis om geld terug te geven op die manier inwilgen kunnen.
Dan vloeken we weer omdat we Ferrera geen contractverlenging en verbetering gaven.
Het is allemaal een veronderstelling maar niet onmogelijk.
Als Duchatelet niet Muslin nam maar een jonge gretige coach in het begin van het seizoen en een 4-tal stevige aanwinsten ipv rebut, dan was Yannickske zijn droom nooit uitgekomen. Ik stel me zelfs de vraag of dit niet al doordacht was, dat vertrek van YF
Dat iedereen is stopt met die veronderstelling dat standard hier spelers komt halen ... .

Niets is onmogelijk ik kan hier een miljoen dingen beginnen opnoemen wat "kan" gebeuren ... ! Wacht af tot dat er een bus vertrekt naar standard (wat in mijn ogen niet gaat gebeuren) ipv hier te speculeren over wat kan gebeuren.

Even goed crasht de spelers bus en zitten we zonder spelers dat is ook niet onmogelijk ... Moeten we daarom al een kerk reserveren?

:roll:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

Het zijn mogelijk spoken indien de spoken al niet eerder gezien werden. Hier lijkt het echter wel een spookhuis op dat vlak :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Ik ga deze topic bannen ...
Er is er nu al ene in volle paniek, en aan het zagen en jammeren zodat het een beetje pijnlijk wordt, en oktober, november, december en januari moeten er nog aankomen ....

Ik heb vooral medelijden met zijn vrouw. Samenleven met zo een somber mens moet ook geen lachertje zijn ...
:gek:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Iniesta schreef:Het zijn mogelijk spoken indien de spoken al niet eerder gezien werden. Hier lijkt het echter wel een spookhuis op dat vlak :lol:
Het enige probleem is, spoken hebben geen geld.
En dat is spijtig...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

Het spook waar wij het over hebben heeft helaas enkel geld :lol:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Iniesta schreef:Het spook waar wij het over hebben heeft helaas enkel geld :lol:
Da spook van u heeft geld, dat is juist ! :lol:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door weekenders »

STVV LEGT NIEUWE VIDEOANALIST VAST
Bij het vertrek van Yannick Ferrera zag STVV ook William Hill naar Standard vertrekken. De zoektocht naar een nieuwe videoanalist is afgerond.

De appel valt niet ver van de boom. Edward Still is de nieuwe medewerker, de broer van. De 24-jarige nieuwkomer tekende een contract tot het einde van het seizoen.

Edward Still behaalde verschillende dilploma's op master niveau en werkte als jeugdcoördinator bij Rixensart en jeugdtrainer bij Waver

Trainer Chris O'Loughlin is heel tevreden met de aanwerving omdat hij Edward al van vroeger kent. Hij zal niet alleen instaan voor de analyses van de tegenstanders, maar ook gegevens over de eigen ploeg opslaan en ontleden.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=100595
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door weekenders »

Ruzie bereikt nieuw hoogtepunt, Kanaries fluiten hun voormalige ster terug

Het conflict tussen Yannick Ferrera en zijn ex-club Sint-Truiden heeft een nieuw hoogtepunt bereikt. Deze keer moeit Philippe Bormans, de manager van de Kanaries, zich met de zaak. En de Truienaar is woedend op zijn ex-coach.


Bormans haalt in Het Belang van Limburg stevig uit naar Ferrera. De Brusselse coach vertelde eerder dat hij zijn opstapclausule wou laten vallen in ruil voor een tweejarige verbintenis. maar dat de club weigerde. "Het contract van Yannick Ferrera werd al automatisch verlengd én verbeterd bij de promotie. Hij had een mooie overeenkomst, naar STVV-normen. Dat was hem ook gegund, hij investeerde mee in onze promotie. Na de titel stelde zijn makelaar voor om de bewuste clausule in te ruilen", geeft Bormans aan.

Maar daar waren volgens de Truiense manager andere financiële eisen aan verbonden. Dat vond de club niet kunnen. Toen Standard kwam aankloppen, verloor Sint-Truiden de strijd om Ferrera. De reactie van hun ex-coach schoot in het verkeerde keelgat. "Dat hij een keer zou vertrekken naar een grotere club stond in de sterren geschreven, ik was alleen teleurgesteld over zijn openheid. Zo zette hij mij voor schut voor fans en media."

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/615 ... tvvprimeur
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

weekenders schreef:ik was alleen teleurgesteld over zijn openheid. Zo zette hij mij voor schut voor fans en media."
YF was dus te eerlijk/open en dat is blijkbaar een probleem op de Tiense, goed om weten :lol:

Trouwens, wie denkt dat een clausule afkopen gratis kan?
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door StvvBoy »

Iniesta schreef:
weekenders schreef:ik was alleen teleurgesteld over zijn openheid. Zo zette hij mij voor schut voor fans en media."
YF was dus te eerlijk/open en dat is blijkbaar een probleem op de Tiense, goed om weten :lol:

Trouwens, wie denkt dat een clausule afkopen gratis kan?
Ferrera probeerde iedereen te overtuigen dat hij hier niets voor in de plaats wilde op een jaar verlenging na (van 1 naar 2 jaar).

Dit blijkt dus niet waar te zijn (niet dat ik het geloofde). Ferrera probeerde zijn liegen en bedriegen goed te praten en is niet gelukt ... !

Voor mij is het hoofdstuk Ferrera ook al lang gedaan en wat hij ook schrijft of zegt het interesseert mij niet meer. :end:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef:
YF was dus te eerlijk/open en dat is blijkbaar een probleem op de Tiense, goed om weten :lol:
:o
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door omeloe »

Iniesta schreef:
weekenders schreef:ik was alleen teleurgesteld over zijn openheid. Zo zette hij mij voor schut voor fans en media."
YF was dus te eerlijk/open en dat is blijkbaar een probleem op de Tiense, goed om weten :lol:

Trouwens, wie denkt dat een clausule afkopen gratis kan?
Een beetje doortastender de zaken lezen ! Hij bedoelt natuurlijk het gebrek aan openheid en STVV heeft blijkbaar niet zelf gevraagd om die clausule te veranderen . Het contract was zoals voorzien verbeterd na de promotie maar daar rept YF met geen woord over .
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door smol »

omeloe schreef:
Iniesta schreef:
weekenders schreef:ik was alleen teleurgesteld over zijn openheid. Zo zette hij mij voor schut voor fans en media."
YF was dus te eerlijk/open en dat is blijkbaar een probleem op de Tiense, goed om weten :lol:

Trouwens, wie denkt dat een clausule afkopen gratis kan?
Een beetje doortastender de zaken lezen ! Hij bedoelt natuurlijk het gebrek aan openheid en STVV heeft blijkbaar niet zelf gevraagd om die clausule te veranderen . Het contract was zoals voorzien verbeterd na de promotie maar daar rept YF met geen woord over .
De pot verwijt hier de ketel met andere woorden :) Onze manager en voorzitter hebben ons ook al meer dan één keer belogen ... mij lijkt het moeilijk wie hier de waarheid spreekt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Niemand? ;)
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie