Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Henri is de man schreef:0/6 bij standard - bengelend op de voorlaatste plaats, triestig. Zou YF al spijt hebben ?

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... gue/2.5199
Ma nee, die zet toch gewoon een koptelefoon op om al die ellende niet te horen ...
Nu nog ne pikdonkere bril !!!
:cool:
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Oscar »

Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door droopy »

Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Toegegeven , hij was toch wel vriendelijk voor STVV, zelfspot, grapjes ...
Hij koos ons zelfs als beeld van de week
Ik had wel de indruk dat er wat wrevel was met het bestuur
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door AirMontella »

droopy schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Toegegeven , hij was toch wel vriendelijk voor STVV, zelfspot, grapjes ...
Hij koos ons zelfs als beeld van de week
Ik had wel de indruk dat er wat wrevel was met het bestuur
Er is inderdaad wrevel ten opzichte van het feit dat hij in juni geen tweejarig contract kreeg van Lammens. Is ook de uitleg die hij aan de spelers gegeven heeft. Dan was de kans dat hij hier nog trainer was alleszins een pak hoger geweest.

Alleszins, Yannick is naar Standard. Hij heeft nog sympathie voor STVV en dat was inderdaad te merken tijdens Extra Time. Live and let live. We hebben met O'Loughlin een goeie opvolger. Het is niet voor niks dat het Yannick fel steekt dat hij O'Loughlin niet kon overhalen om mee te gaan naar Luik.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Amzu »

Bijzonder vreemd toch. YF beweerde dus inderdaad in Extra Time dat hij het bestuur vroeg om zijn eenjarig contract te verlengen met een jaar en dit zonder een loonsverhoging. En dat werd dus geweigerd volgens hem.
Lijkt me heel straf hoor...... Hier speelden andere zaken volgens mij.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jebus4life »

Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Als ik me niet vergis zei hij dat Standard een betere ploeg heeft.

En zo te horen zal hij in januari wel eens polsen achter Boli, Dutoit dweepte hij toch minder mee
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Franz »

Amzu schreef:Bijzonder vreemd toch. YF beweerde dus inderdaad in Extra Time dat hij het bestuur vroeg om zijn eenjarig contract te verlengen met een jaar en dit zonder een loonsverhoging. En dat werd dus geweigerd volgens hem.
Lijkt me heel straf hoor...... Hier speelden andere zaken volgens mij.
Zoals ik het begrepen heb vroeg Ferrera die verlenging tot twee jaar VOOR het nieuwe seizoen begon, en daar is STVV dan niet op ingegaan.
Dat is iets heel anders dan dat hij het voorstelde toen Standard hem contacteerde...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Jebus4life schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Als ik me niet vergis zei hij dat Standard een betere ploeg heeft.

En zo te horen zal hij in januari wel eens polsen achter Boli, Dutoit dweepte hij toch minder mee
Als je zo'n uitleg moet komen geven, blijf je toch best weg van TV
Onze ploeg is beter, maar we staan voorlaatste. Raar.
Brugge heeft ook al 10 jaar de beste ploeg volgens henzelf, maar ze worden nooit kampioen. Raar.

Op het einde van het seizoen gaat de 16e ook beter zijn dan 5 andere ploegen, maar ze zakken wel degelijk...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

Ieder zijn perceptie.

Als STVV-supporters, sympathisanten zijnde zou ik niet teveel gevolg aan YF-vertrek geven.
Die man heeft STVV naar eerste gebracht met een beperkt budget, een prachtige overwinning tegen Fc Brugge en Krc Genk met dito seizoensstart.

Dat STVV geen "langdurige/zware-contracten" geeft heeft de club zelf gekozen. Deze weg sloeg de club enkele tijd geleden in.
YF wou naar eigen zeggen bijtekenen aan dezelfde voorwaarden (Extra Time 21/09/2015), dit gebeurde niet zodat hij wegkon ...
Op STVV wist men dus wat kon gebeuren, we moeten dit verhaal langs 2 kanten bekijken. YF wil "zekerheid", iets verderbouwen, STVV kijkt de kat uit de boom...
Ik zou niet met spek schieten, man heeft STVV veel bijgebracht, wil hogerop, is bijna 3 jaar op STVV geweest... nieuwe uitdaging..
Standard komt terug believe me... Scholz/Trébel/Brüls/Knockaert/Enoh/Emond zijn echt geen slechte voetballers..
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Tsja, mij lijkt het anders de logica zelf dat je in je eerste jaar als promovendus niet meteen gaat schreeuwen dat je PO1 gaat spelen ....

Dat het eens kan, is al bewezen :) ... maar dat zijn dus uitzonderlijke omstandigheden.
Er is nog maar 1 ploeg die dat kunstje gedaan heeft ...

Je kan ook elk jaar hard roepen .... (Brugge, Standard)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Caravaggio schreef:Ieder zijn perceptie.

Als STVV-supporters, sympathisanten zijnde zou ik niet teveel gevolg aan YF-vertrek geven.
Die man heeft STVV naar eerste gebracht met een beperkt budget, een prachtige overwinning tegen Fc Brugge en Krc Genk met dito seizoensstart.

Dat STVV geen "langdurige/zware-contracten" geeft heeft de club zelf gekozen. Deze weg sloeg de club enkele tijd geleden in.
YF wou naar eigen zeggen bijtekenen aan dezelfde voorwaarden (Extra Time 21/09/2015), dit gebeurde niet zodat hij wegkon ...
Op STVV wist men dus wat kon gebeuren, we moeten dit verhaal langs 2 kanten bekijken. YF wil "zekerheid", iets verderbouwen, STVV kijkt de kat uit de boom...
Ik zou niet met spek schieten, man heeft STVV veel bijgebracht, wil hogerop, is bijna 3 jaar op STVV geweest... nieuwe uitdaging..
Standard komt terug believe me... Scholz/Trébel/Brüls/Knockaert/Enoh/Emond zijn echt geen slechte voetballers..
Dat hij dan alles vertelt
Hij wou VOOR het seizoen bijtekenen (is hierboven al eens gezegd), maakt een hemelsbreed verschil
Als hij hetzelfde had gezegd na Genk, had het bestuur waarschijnlijk heel anders gereageerd
En ik heb zelfs opgevangen dat ze hem een verbeterd contract wilden geven
Maar het hart ging sneller dan zijn verstand hem ingaf

Ik heb het direct gezegd, hij neemt een enorm risico
Maar hij heet Ferrera natuurlijk
Voor mij, te ongeduldig en dat zou zich wel eens tegen hem kunnen keren
Maar hij heeft natuurlijk het recht om te gaan en staan waar hij wil

Standard komt terug ? Kan best zijn. Maar als het allemaal zo'n goeie spelers zijn, waarom draait het dan nu niet ?
Dat is dus de schuld op iemand anders steken. Vorige trainers, bestuur, ...
Voetballers hebben altijd wel redenen waarom ze slecht spelen
Gaan zelden te rade bij zichzelf
En gaan zeker niet van zichzelf zeggen dat ze kwaliteit ontbreken
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door save-stvv »

wat mij opviel aan het interview:

- heeft Chris geen felicitaties gestuurd (waarom niet? is hem zelf gaan halen...) Dus is er ergens toch iets gebeurd... Wss wou hij niet mee als T52 om T1 te worden
- zet NIET STVVV in de picture maar heeft het vooral over Junior die HIJ beter gemaakt heeft en Boli die HIJ zelf gehaald heeft

---> ik ben er zeker van dat hij achter STVV en Chris om zal proberen om Junior, Dompé en Erichot in de winsterstop te laten overkomen
Dit kan schadelijke gevolgen hebben voor onze groep want ook zij zullen graag nr een topclub willen en geloven in de werkwijze van Yannick
Hopelijk worden er geen contracten verbroken
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

save-stvv schreef:wat mij opviel aan het interview:

- heeft Chris geen felicitaties gestuurd (waarom niet? is hem zelf gaan halen...) Dus is er ergens toch iets gebeurd... Wss wou hij niet mee als T52 om T1 te worden
- zet NIET STVVV in de picture maar heeft het vooral over Junior die HIJ beter gemaakt heeft en Boli die HIJ zelf gehaald heeft

---> ik ben er zeker van dat hij achter STVV en Chris om zal proberen om Junior, Dompé en Erichot in de winsterstop te laten overkomen
Dit kan schadelijke gevolgen hebben voor onze groep want ook zij zullen graag nr een topclub willen en geloven in de werkwijze van Yannick
Hopelijk worden er geen contracten verbroken
Wel niet vergeten
Junior komt van ...
Niet goed genoeg
Hangt ervan af onder welke voorwaarden hij terug wil
Als hij al een aanbod krijgt ...

En euh, Standard heeft toch geen geld meer ... dixit de nieuwe voorzitter.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

enrique schreef: Dat hij dan alles vertelt
Hij wou VOOR het seizoen bijtekenen (is hierboven al eens gezegd), maakt een hemelsbreed verschil
Als hij hetzelfde had gezegd na Genk, had het bestuur waarschijnlijk heel anders gereageerd
En ik heb zelfs opgevangen dat ze hem een verbeterd contract wilden geven
Maar het hart ging sneller dan zijn verstand hem ingaf
Liegen of niet de waarheid zeggen kan van 2 kanten komen, nogmaals
Er zal zowel bij YF als bij het STVV bestuur gelogen zijn. in de week vd aanstelling is er door beide partijen gelogen (als er contact was bv.)
enrique schreef: Ik heb het direct gezegd, hij neemt een enorm risico
Maar hij heet Ferrera natuurlijk
Voor mij, te ongeduldig en dat zou zich wel eens tegen hem kunnen keren
Maar hij heeft natuurlijk het recht om te gaan en staan waar hij wil
zeker een riscico, maar kan het slechter gaan dan opt moment bij Standard?
YF heeft bewezen dat hij een groep kan kneden, al zal hij niet zoveel tijd krijgen dan bij een NIET-'topclub'
enrique schreef: Standard komt terug ? Kan best zijn. Maar als het allemaal zo'n goeie spelers zijn, waarom draait het dan nu niet ?
Dat is dus de schuld op iemand anders steken. Vorige trainers, bestuur, ...
Voetballers hebben altijd wel redenen waarom ze slecht spelen
Gaan zelden te rade bij zichzelf
En gaan zeker niet van zichzelf zeggen dat ze kwaliteit ontbreken
Ik vind dat Standard op papier betere spelers heeft dan menig andere eersteklasser
Tegen de winterbreak zal Standard er terug staan
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jebus4life »

enrique schreef:
Jebus4life schreef:
Oscar schreef:Nu zit die schijnheilige weer in extra time.Bij de inleiding zegt hij dat Standard beter voetbal speelt dan STVV !!!
Als ik me niet vergis zei hij dat Standard een betere ploeg heeft.

En zo te horen zal hij in januari wel eens polsen achter Boli, Dutoit dweepte hij toch minder mee
Als je zo'n uitleg moet komen geven, blijf je toch best weg van TV
Onze ploeg is beter, maar we staan voorlaatste. Raar.
Brugge heeft ook al 10 jaar de beste ploeg volgens henzelf, maar ze worden nooit kampioen. Raar.

Op het einde van het seizoen gaat de 16e ook beter zijn dan 5 andere ploegen, maar ze zakken wel degelijk...
We hebben echt een goede ploeg dit jaar, maar ik acht de kans vrij groot dat Standard gewoon ons staat op het eind van het seizoen hoor. We doen precies of Standard absurd slecht is, en wij wereldvoetbal brengen, we staan daar ochot 7 punten voor op die mannen...
Plaats reactie