Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Ferreira

Bericht door darion »

Zal luzon wel worden, zie ik niet graag komen..
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Ferreira

Bericht door stvv'er »

GELUKKIG zit Van der Elst vast in het verre Roeselare !

Tenzij we er natuurlijk centen gaan tegenaan gooien op dit trainerswonder daar los te kweken :party:
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Ferreira

Bericht door Sacruzsa »

Wrs gaan ze morge zo ne 3de rangstrainer voorstellen , ene die nog in :Roland: zijne achterzak stak , aangeprezen door een van die voetbalkenners van hem die de nieuwe Messi en Ronaldo bij Standard hebben gebracht
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Ferreira

Bericht door weekenders »

Ik gok op :Ivan Vukomanović
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Ferreira

Bericht door omeloe »

Cremasco schreef:Ik zak u eens wat zeggen :
Ze haalden Muslin in omdat ze wisten dat die ging mislukken. Het contract van Ferreira werd na de promotie niet verlengd/opengebroken bij STVV. Waar zie je dat ?
Bij ons ! Want als Ferreira kon bewijzen dat hij in eerste ook kon laten zien wat hij in tweede kon, mocht hij naar Standard komen.
Dat heeft Standard zo met Lammens via Duchatelet afgesproken.

Volgens mij wist Yannick dit al voor hij vorig seizoen voor Beveren kon tekenen, ik kan naar Standard maar moet van de grote manitoe gewoon mijn tijd afwachten.
Vorig seizoen heb ik Vukomanovic hier op Stayen tijdens een match gezien in de revue.

Ik denk dat de cirkel rond is. In de winter verhuurd STVV Dompe aan Standard met een aankoopoptie onder de prijs dat hij normaal waard is vermits hij normaal voor Standard zou tekenen ipv STVV maar Dompe versprak zich. Edmilson zal op het einde van het seizoen de overstap maken, evenals Dutoit. En met met wat blijven wij achter ? Juist ja. Die Duchatelet is ne grote smeerlap. Dat de Waalse media zich daar maar eens in vastbijten
Ik denk niet dat Roland Duchatelet en Bruno Venanzi nog vrienden zijn .
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door pat@ »

Wie weet heeft "Kickers" buiten spelers ook trainers waar we in kunnen investeren? Een jonge trainer die nog alles wil bewijzen, kom op Stayen NV, zorg voor deze primeur! :yes: :yes: :grappig:
Laatst gewijzigd door pat@ op 07 sep 2015, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Ferreira

Bericht door Jack »

weekenders schreef:07 september om 21:26
Trainer Yannick Ferrera heeft vanavond bekend gemaakt dat hij onze club verlaat. STVV wenst haar ex-trainer succes bij zijn nieuwe club.

STVV kende de ambities van haar trainer en heeft geprobeerd de trainer op andere gedachten te brengen maar tevergeefs. Yannick Ferrara toonde zich vastberaden en vroeg aan de club deze uitdaging te mogen aangaan.

Onze club heeft inmiddels het nodige gedaan om op de ingeslagen sportieve weg voort te gaan. Morgen wil STVV haar nieuwe trainer al voorstellen.
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... r-standard
Hem kan je niet echt kwalijk nemen dat hij er over zweeg. Je hangt het zelf ook niet aan de grote klok wanneer je elders onderhandelt.
Maar de club...huichelaars!! Met uitgestreken gezicht, maar ondertussen de vervanger al klaar hebben staan.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Ferreira

Bericht door darion »

Hupla, de Duchatelet carrousel schiet weer in gang.
Dompé dan nog naar Standard en dan is de foute tweet ook weer duidelijk.
Dan zal Edmilson ook nog vertrekken naar STandard want Duchatelet beheert een deel van de speler.
STVV verliest een goede trainer, eentje die ze in jaren niet meer gehad hebben.
Dat ze zich maar redden nu dit seizoen.
En dat morgen al de nieuwe trainer wordt voorgesteld bevestigd dat het wel iemand zal zijn uit Duchatelet zijn vriendengroepje..
Achja, wat kunnen wij, de brave supporter, eraan doen?
STVV zit in de tang, en dat voor altijd.
Spijtig, dat hetgene wat opgebouwd is nu weer afbrokkelt.
Vooral de manier waarop: vanmorgen van niets weten, en 's avonds is de deal beklonken.
Schijnheilige mensen aan de Tiense, bah bah.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Ferreira

Bericht door omeloe »

mourinho schreef:Ferrera is weg, so be it.Wanneer je als jonge ambitievolle trainer je op financieel en sportief vlak kunt verbeteren dan doe je dat gewoon.
Als je dit doet na 6 wedstrijden vind ik het toch niet koosjer . Voor onze ploeg is dit toch een ongelukkig moment , we zijn in feite nog nergens .
Hij wou al naar Waasland-Beveren en blijkbaar ook al naar OHL , het hart van Ferrera lag zeker niet in Sint-Truiden .
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door Cremasco »

Eric Gerets tekent niet voor Standard, maar wel voor STVV :grappig:
Kan alleen iemand uit het netwerk zijn. Schoontjes met volle voorbereiding op Charleroi.
Ik denk dat de rest van de staf gaat volgen.
Dat gaat ons punten kosten, ongetwijfeld. Ik gun het ferreira en ik denk dat die vorige week al kon tekenen maar moest wachten om zijn opvolger te briefen vermits ze hem morgen al voorstellen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99692
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door omeloe »

Hebben jullie de recente uitspraken van de huidige Standard-voorzitter al gelezen ? Ik denk echt niet dat alles nog koek en ei is tussen RD en Venanzi .
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door voetballiefhebber »

Ferreira kan ik begrijpen.
Volgens mij is geld niet de belangrijkste drijfveer in het leven van Ferreira, maar is dat wel degelijk de ambitie.
Als hij puur voor het geld koos, dan was hij in Saudi Arabië of de Emiraten gebleven en werd hij geen trainer van Charleroi aan toen een hongerloon.
Is een trainer trouwens van wie je wist dat hij vroeg of laat een absolute topclub zou trainen. Standard is een logische volgende stap in zijn carrière.

Of STVV klaar is betwijfel ik.
Ferreira had zijn zeg in het volledige sportieve beleid. De sportieve commissie van STVV bestaat uit 3 personen. Lammens, Bormans en Ferreira.
Ferreira valt weg en dus zal er iemand anders in die commissie moeten zetelen.
Al het werk wordt van tafel geveegd.

En die constructies vertrouw ik ook niet. Dompé is meer dan waarschijnlijk 'per ongeluk' op Stayen beland.
Via allerlei constructies zou STVV wel eens heel veel geld verliezen.

Momenteel kan het sportief ook in duigen vallen. De organisatie onder Ferreira was perfect. Zoveel nieuwe spelers en nauwelijks tegendoelpunten slikken, je moet het maar doen.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door stvv'er »

Domme zet van YF.
Een jonge coach die veel te snel een stap hogerop wil zetten.
Ik had echt gedacht dat hij hier de klus ging afmaken dit seizoen. En daarna richting de hoofdstad.
Dat kiekenkot in Luik (lees: één van kiekenkoten van de oppermachtige kippenboer) is nu wel de laatste club (in verval) waar ik naar zou toegaan, mocht ik in zijn plaats zijn. Standard maakt sinds 4 jaar ook gewoon deel uit van de speeltuin van 1 man waar STVV al 11 jaar deel van uitmaakt.
Sportieve ambities? Laat me niet lachen. 0,0.

Maar ja, wat doen de € en € en € wel niet allemaal met een mens ...
Bah bah bah.
Kom Dutoit, Dompé en Junior anders ook al maar halen !

En over ons bestuur, tja ... :roll:
Maar je kunt niet zeggen dat ze niet supersnel werken: maandagavond weten ze dat hunne trainer vertrekt, en nog geen uur later verkondigen ze al dat ze dinsdag de opvolger gaan voorstellen ...
Philippe & Bart in speedmodus :onfire: , Peter & Stan zorgden tijdens de onderhandelingen voor de sfeer en beleving :drunk: , Alain en Cynthia gingen in de kelder samen opzoek naar een aangepaste wijn :party:
Wonderlijke avonden @ Stayen zoals ze vooraf in hun draaiboekje beschreven hadden !

:blauw: :geel:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door Bartman »

omeloe schreef:Hebben jullie de recente uitspraken van de huidige Standard-voorzitter al gelezen ? Ik denk echt niet dat alles nog koek en ei is tussen RD en Venanzi .
Dan mag Venanzi beginnen vrezen voor een Morenneke ...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Vertrek Y. Ferrera

Bericht door wva »

stvv'er schreef:Domme zet van YF.
.
Dat kiekenkot in Luik (lees: één van kiekenkoten van de oppermachtige kippenboer) is nu wel de laatste club (in verval) waar ik naar zou toegaan, mocht ik in zijn plaats zijn..
.
Ne kiekefretter in 't kiekenkot van Luik dus....perfekte combinatie toch ? Dat gaat daar stuiven..... :fuckyou:
Plaats reactie