Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Ferreira

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:
bor schreef:

Ma Herman toch, ik dacht da uw enthousiasme te maken had met het spel van Sint-Truiden, met DOmpé, Junior,....

EN onze bevallige Cynthia? :D
:love:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Ferreira

Bericht door StvvBoy »

Nicolas schreef:schandalig... er zou gewoon niemand meer naar het voetbal moeten gaan kijken!!! Die 6000 die een abonnement hebben in St Truiden zijn weer bedrogen. Die zouden gewoon hun geld moeten terugvragen. Met sport heeft dit niks meer te maken.
Ik neem al zoveel jaren een abbo en zelfs als Yannick vertrekt voel ik mij niet bedrogen. Dat is wss enkel bij die succes supporters die enkel voor het "mooie eerste klassen voetbal" komen zo. Dus spreek AUB niet namens de abbonement houders want ik en veel van mijn vrienden die al jaren naar STVV gingen' en gaan kijken (in slechte en goede tijden) delen deze mening niet!

Dat Yannick vertrekt is NIET de schuld van STVV dus stop met die onzin van leugens en al die andere zever.

Dat U niet blij bent en bedrogen uitkomt is UW probleem. Maar ik kan er mee leven ALS Yannick vertrekt. Het zou jammer zijn maar in voetbal gaan spelers en trainers helaas en komen er even snel terug bij!

We zullen dit ook voelen en er zal wellicht een mindere periode aankomen maar daar komen we wel uit. Niemand is onvervangbaar hoe goed hij ook was. Ik herriner mij 2 jaar geleden nog toen ik sprak over een top trainer, maar toen wilde bijna niemand hem en nu is hij opeens onvervangbaar?

Laten we rustig blijven afwachten wat er gebeurt. Pas als ik Yannick, STVV of standard zelf zie schrijver' dat Ferrera weg is geloof ik deze onzin! Als hij niet vertrek super blijven we werken met een zeer goede trainer en blijft het goede voetbal. Vertrekt hij toch? Jammer even aanpassen en op onze tanden bijten om dan terug te vechten!

:geelblauw:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Ferreira

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:
Nicolas schreef:schandalig... er zou gewoon niemand meer naar het voetbal moeten gaan kijken!!! Die 6000 die een abonnement hebben in St Truiden zijn weer bedrogen. Die zouden gewoon hun geld moeten terugvragen. Met sport heeft dit niks meer te maken.
1: Niemand heeft de mensen verplicht een abo te nemen

2: je neemt toch nog altijd een abo om voetbal te zien? Om je club te zien spelen?

Jij bent gewoon 1 van die velen die dit voorval aanhalen om de abohouders voor onnozelaars uit te schelden en hebt het juiste moment gekozen om uit uw donker hol te kruipen en gal over iedereen uit te spuiten.

Hou nu eens godverdomme uw muil dicht tot Ferrera daadwerkelijk getekend heeft.
En dit zijn dan de mensen die klagen over het niveau van het forum terwijl ze zelf de "stijl" van een Hoeyberghs hanteren :clap:

Nicolas geeft gewoon zijn ontgoocheling weer op dit nieuws. Nergens maakt hij iemand uit maar hij denkt wel dat anderen er ook zo over denken, dat blijkt ook uit andere reacties. Sommigen zijn blij met alles, al zetten ze een paard in de gang anderen willen inderdaad voetbal zien en liefst van wat we tot nu toe te zien kregen.

Niemand is verplicht uw mening te delen dus heb een minimum aan respect voor anderen en dan krijg je er misschien ook nog wat terug.
Nooit heb ik van ergens respect gekregen, zelfs niet als ik het lief vroeg.

Ik moet eigenlijk niet meer reageren want ik zie dat Stvvboy al grotendeels gezegd heeft wat ik denk.

Bijkomend: ik heb niet tegen het feit dat personen lastig zijn.
Ikzelf heb op dit forum vorig seizoen ook gesteld, na de slechte periode met als toppunt de verliesmatch op Heist, dat als we zo verder bleven doen,Lommel alsnog zou promoveren.

Ik hoorde: Ziet, Ziet, ik zei het toch, we mogen van ROland niet opgaan.... . Yannick maakt slechte tactische keuzes, met een andere trainer waren we al lang kampioen geworden.
Ik heb niets tegen het feit dat mensen lastig zijn, wel dat ze doen zoals een dolle hond in een kooi, grommen tegen alles en iedereen
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Ferreira

Bericht door updatedb »

Allez, volgens HBvL is de kogel dan toch door de kerk. Amen. Een week (of langer) doen alsof er niets bezig is zonder een spier te vertrekken, faut le faire.

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150907_0185 ... n-standard
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Ferreira

Bericht door weekenders »

OFFICIEEL: FERRERA RUILT STVV VOOR STANDARD
De opvolger van Slavoljub Muslin bij Standard is bekend. De Rouches plukken Yannick Ferrera weg bij STVV. De 34-jarige Brusselaar kon de Kanaries dankzij een clausule verlaten bij een bod van een grotere club.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99690
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Ferreira

Bericht door smol »

inderdaad ook de officiële website van Standard (www.standard.be) bevestigd zijn komst !!
Hoe achterbaks kunnen mensen zijn, zou ik zeggen Pfffft
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Ferreira

Bericht door weekenders »

Yannick Ferrera wordt (dan toch) coach van Standard
Na een week van geruchten is het officieel: Yannick Ferrera wordt de nieuwe coach van Standard Luik. Dat werd maandagavond bekendgemaakt.
Ferrera (34) was sinds 2013 aan de slag bij STVV. Hij loodste de Kanaries vorig seizoen naar de titel in de tweede klasse en dit seizoen naar een knappe gedeelde derde plaats in de Jupiler Pro League.

Ferrera werd al langer aan de Rouches gelinkt maar de berichten bleven steeds beperkt tot geruchten. Maandag leidde hij zelfs nog gewoon de training van de Truienaren. Maandagavond liet Standard echter weten dat Ferrera een contract voor twee seizoenen heeft getekend bij de club.

Wie de nieuwe trainer wordt van STVV is nog niet geweten.
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150907_0185 ... n-standard
Sjackie
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 mei 2012, 11:11

Re: Ferreira

Bericht door Sjackie »

ZAK!
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Ferreira

Bericht door Jebus4life »

Ik blijf het zeggen: hij zal daar wel een FERME opslag gekregen hebben tegenover hier, ik heb een abo en heb niets met Standard, maar als ze morgen dat loon geven ben ik ook weg. Zo werkt het nu eenmaal. Clubliefde is 1 ding. 15.000-20.000 (ofzo) euro per maand is iets helemaal anders
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Ferreira

Bericht door omeloe »

Dan zijn er hier nog die hem alle geluk wensen ! :gek:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Ferreira

Bericht door smol »

Jebus4life schreef:Ik blijf het zeggen: hij zal daar wel een FERME opslag gekregen hebben tegenover hier, ik heb een abo en heb niets met Standard, maar als ze morgen dat loon geven ben ik ook weg. Zo werkt het nu eenmaal. Clubliefde is 1 ding. 15.000-20.000 (ofzo) euro per maand is iets helemaal anders
Volledig akkoord met je redenering :) maar namiddag nog doodleuk staan training geven bij STVV en zeggen dat er niets aan de hand is en enkele uurtjes later tekenen, dat stinkt bij mij sorry; geweldige trainer, maar als mens is hij in mijn achting diep gezakt !!
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Ferreira

Bericht door weekenders »

Boskamp nieuwe trainer van STVV?
Sinds het vertrek van Slavoljub Muslin bij Standard, is de naam van Yannick Ferrera al meermaals naar voren geschoven om de Frans-Servische voetbalcoach op te volgen. Naar verluidt heeft de huidige trainer van Sint-Truiden zijn spelersgroep zelfs al ingelicht.

Zo meldt de RTBF dat Ferrera maandag, op het einde van de training, zijn spelersgroep toesprak. Hij zou hen op de hoogte gebracht hebben over de interesse van Standard en zijn mogelijk vertrek.

Door een clausule in zijn contract, zou Ferrera mogen vertrekken bij een exclusief aanbod van een voorname club. Het ziet er dus naar uit dat de Kanaries op zoek mogen gaan naar een nieuwe coach. Toeval of niet, Johan Boskamp werd vanmiddag gespot bij de Truienaars.

http://www.voetbalnieuws.be/news/190124 ... z3l4zFNe7I
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Ferrera

Bericht door Chimedza4ever13 »

Een heel week.. tot de laatste sec met een stalen gezicht beweren, dat er nooit contact is geweest !!!
Ge moet het maar durven en kunnen...
Respect voor de mens Ferrera is onder 0.

Alles mogen bepalen en dan de ploeg op een heel slecht moment in de steek laten, voor een ploeg waar er voorlopig geen eer te rapen zal vallen !!!
Voor mijn part halen ze geen punt meer tot nieuwjaar !!!
:devil:


Vind nu maar ene die dit kan verder zetten.
Ik zou inzetten op Gert Verheyen.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Ferreira

Bericht door Franske »

Jammer dat hij vertrekt, ik had hem graag op dit elan zien verdergaan. Hopelijk trekt hij geen spelers mee (bvb Dompé) en klapt de ploeg niet in elkaar bij zijn opvolger. Als je zo'n kans krijgt, moet je gaan. Zo simpel is dat.

In ieder geval: ik voel veel dankbaarheid voor wat hij voor ons clubje gedaan heeft: onverwacht kampioen met zeer beperkte middelen, de club getoond hoever je kan geraken met talent en gedrevenheid, aartsvijand G*nk geklopt na x-aantal vergeefse pogingen voordien & al een stevig fundament gelegd om erin te blijven.

Dank je, Yannick. Veel succes aan de Maas!
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Ferreira

Bericht door Jebus4life »

smol schreef:
Jebus4life schreef:Ik blijf het zeggen: hij zal daar wel een FERME opslag gekregen hebben tegenover hier, ik heb een abo en heb niets met Standard, maar als ze morgen dat loon geven ben ik ook weg. Zo werkt het nu eenmaal. Clubliefde is 1 ding. 15.000-20.000 (ofzo) euro per maand is iets helemaal anders
Volledig akkoord met je redenering :) maar namiddag nog doodleuk staan training geven bij STVV en zeggen dat er niets aan de hand is en enkele uurtjes later tekenen, dat stinkt bij mij sorry; geweldige trainer, maar als mens is hij in mijn achting diep gezakt !!
Goh, ik zat begin juni ook doodnormaal te werken vooraleer ik s'avonds ging onderhandelen met m'n nieuwe (huidige) werkgever.

Stel dat hij tegen de supporters (en onrechtstreeks dus de pers) zegt dat hij inderdaad met Standard aan het praten is, als er dan geen overeenkomst gevonden wordt dan is de helft nog altijd kwaad omdat hij aan het praten was met Standard. Dan sta je daar terwijl de helft van je spelersgroep + de supports plots "geen" respect meer voor je hebben. Neenee, das is jezelf in de voet schieten en gewoon dom.

Vind ik het spijtig dat hij gaat? Zeker. Maar ik zou waarschijnlijk knal hetzelfde gedaan hebben, dus dan vind ik niet dat ik kwaad moet zijn omdat hij ons "in de steek" laat. Blijft hij en pakken we de komende 10 matchen 4 op 30 staat hij op straat en kan hij terug in tweede klasse gaan trainen, dan zijn wij ook niet loyaal naar hem toe. Zo werkt de voetbalwereld nu eenmaal.

*Ik las hierboven Boskamp, ze gaan die toch echt niet halen he, geweldige kerel om bezig te zien, maar das is van 25 jaar geleden...
Verheyen zoals hierboven lijkt me echt de moeite, maar die lijkt me niet haalbaar.

Vukomanovic leek dat goed te doen bij Standard en mag komen (maar lijkt me ook niet echt realistisch). Ik zou (gezien de huidige kern) misschien zelfs naar een jonge Franse trainer neigen (ik ken geen namen ofzo)
Plaats reactie