Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Franz schreef:
Brusselmans schreef:YF zal behoorlijk gefrusteerd zijn dat niemand hem willen volgen heeft.

Blijkbaar is zijn werksyseem wat hij uitgedoktert heeft, met video analyses enz, toch behoorlijk vernieuwend en ook afdoend.
COL kan daar nu op verder bouwen.
Moet idd niet leuk zijn als iemand anders zomaar gebruik kan maken van je werkwijze, waar waarschijnlijk toch hopen werk ingestoken is.

Als COL nu mee gegaan was naar Luik, zat STVV met een ernstig probleem.
Nu daarentegen is er feitelijk niets aan de hand.

Toch een beetje een misrekening van YF, want in zijn systeem was ook COL voorzien, en dan bleef de club achter met ... niet al te veel.
Benieuwd of ze nog zo goede vriendjes zullen blijven ....

Sluwe move van COL .... frustratie bij YF ...
There are no friends, when the money is nearby ...
:cool:
Bij STVV was YF T1 en COL T2
Nu is COL T1
en YF ook T1
niet bij STVV
U volgt nog?
Neen, wegens mijn beperkte verstandelijke mogelijkheden ....
:ugeek:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door lakie »

Dreke schreef:De 4.000.000 voor Dutoit zou een kwakkel zijn.
Kan ook ni anders...
Een club met een budget van 5 miljoen euro kan uit 2 spelers (Dompe en Dutoit) 8 miljoen euro halen en zou dit niet doen?
Niemand die dit gelooft, zelfs zonder Dompe en Dutoit zou je je moeten kunnen redden...
Dus, ofwel is er allemaal niets van waar...
Ofwel stelde nonkel Roland zijne veto, zodat ze binnenkort naar Standard kunnen verhuizen....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Dreke schreef:De 4.000.000 voor Dutoit zou een kwakkel zijn.
Daarmee is mijn vraag niet opgelost ...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door weekenders »

ITALIAANS BOD VOOR STVV-KEEPER IS EEN FABELTJE
FC Genoa zou op het einde van de mercato een bod uitgebracht hebben bij STVV voor William Dutoit. Enkele Italiaanse en Belgische media hebben het over een bod van vier miljoen euro.

Karim Al Mourabet komt aan het woord als makelaar van William Dutoit: "Ze probeerden Dutoit weg te halen. Hij is een van de beste keepers in België." Dutoit diende als alternatief voor Mattia Perin, die met een schouderblessure kampt.

Voetbalbelgie.be nam contact op met STVV. Blijkt dat er géén bod binnenkwam en dat niet Karim Al Mourabet maar Patrick De Koster de zaakwaarnemer is van William Dutoit.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99738
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

lakie schreef:
Dreke schreef:De 4.000.000 voor Dutoit zou een kwakkel zijn.
Kan ook ni anders...
Een club met een budget van 5 miljoen euro kan uit 2 spelers (Dompe en Dutoit) 8 miljoen euro halen en zou dit niet doen?
Niemand die dit gelooft, zelfs zonder Dompe en Dutoit zou je je moeten kunnen redden...
Dus, ofwel is er allemaal niets van waar...
Ofwel stelde nonkel Roland zijne veto, zodat ze binnenkort naar Standard kunnen verhuizen....
Opnieuw
Neem dat Dompe en Dutoit 8M zouden opbrengen, dan gaat Duchatelet zeggen : 'Niks van, ze gaan voor niks bij Standard spelen' ??
Ik weet het toch niet hoor ...
Zeg het mij, wat is de missing link ????
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

vraag me af wat dit in de topic "opvolger YF" komt doen eigenlijk ...

Zou wuud het een sop wor !!!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door lakie »

enrique schreef:
lakie schreef:
Dreke schreef:De 4.000.000 voor Dutoit zou een kwakkel zijn.
Kan ook ni anders...
Een club met een budget van 5 miljoen euro kan uit 2 spelers (Dompe en Dutoit) 8 miljoen euro halen en zou dit niet doen?
Niemand die dit gelooft, zelfs zonder Dompe en Dutoit zou je je moeten kunnen redden...
Dus, ofwel is er allemaal niets van waar...
Ofwel stelde nonkel Roland zijne veto, zodat ze binnenkort naar Standard kunnen verhuizen....
Opnieuw
Neem dat Dompe en Dutoit 8M zouden opbrengen, dan gaat Duchatelet zeggen : 'Niks van, ze gaan voor niks bij Standard spelen' ??
Ik weet het toch niet hoor ...
Zeg het mij, wat is de missing link ????
Omda ze 1) Standard van dienst kunnen zijn om hun doelen te bereiken (kampioen, beker, CL) en de daarbijhorende inkomsten. En 2) ze mss/wss meer kunnen opbrengen bij een topclub dan bij een kleinere club... die 8 miljoen wordt dan mss 12-14-16 miljoen?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef:vraag me af wat dit in de topic "opvolger YF" komt doen eigenlijk ...

Zou wuud het een sop wor !!!
Topic wintertransfers mag geopend worden ;)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

lakie schreef:
Jacques schreef: De ervaring van Yannick Ferrera als hoofdtrainer voor hij hier begon als T1: een half seizoen Charleroi
Ik reken er de 2 seizoenen 2e klasse ook nog bij....
"voor hij hier begon als T1" ;)
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

lakie schreef:
enrique schreef:
lakie schreef:
Dreke schreef:De 4.000.000 voor Dutoit zou een kwakkel zijn.
Kan ook ni anders...
Een club met een budget van 5 miljoen euro kan uit 2 spelers (Dompe en Dutoit) 8 miljoen euro halen en zou dit niet doen?
Niemand die dit gelooft, zelfs zonder Dompe en Dutoit zou je je moeten kunnen redden...
Dus, ofwel is er allemaal niets van waar...
Ofwel stelde nonkel Roland zijne veto, zodat ze binnenkort naar Standard kunnen verhuizen....
Opnieuw
Neem dat Dompe en Dutoit 8M zouden opbrengen, dan gaat Duchatelet zeggen : 'Niks van, ze gaan voor niks bij Standard spelen' ??
Ik weet het toch niet hoor ...
Zeg het mij, wat is de missing link ????
Omda ze 1) Standard van dienst kunnen zijn om hun doelen te bereiken (kampioen, beker, CL) en de daarbijhorende inkomsten. En 2) ze mss/wss meer kunnen opbrengen bij een topclub dan bij een kleinere club... die 8 miljoen wordt dan mss 12-14-16 miljoen?
Kampioen ? CL ?
16M ? Ik onthoud een woord : misschien ...
Groot risico
Dat gaan ze nooit doen, no way
Laatst gewijzigd door enrique op 09 sep 2015, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

lakie schreef:
Brusselmans schreef:vraag me af wat dit in de topic "opvolger YF" komt doen eigenlijk ...

Zou wuud het een sop wor !!!
Topic wintertransfers mag geopend worden ;)
:)
Goed idee ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Ge hebt toch gehoord wat Benni wist te zeggen ...
Dit jaar of volgend jaar ...
Stel dus voor dat we beginnen met de EL, om dan volgend jaar een stap vooruit te zetten ...
Goed opletten hè manne wat er gezegd wordt, niet via de pers, maar uit de mond van betrokkenen zelf !!!!
:onfire:
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door newbori »

Roet in het eten van STVV: kersverse coach heeft geen Pro License

STVV moest na het vertrek van Yannick Ferrera op zoek naar een nieuwe coach, maar met assistent Chris O'Loughlin zijn ze het niet te ver gaan zoeken. Er is voorlopig echter nog één probleem: een profclub moet minstens één coach met een Pro License-diploma op de bank hebben, bij de Truiense staf heeft niemand dat diploma.

O'Loughlin maakt zich echter geen zorgen, want hij is wel ingeschreven voor die cursus. Dat is genoeg om administratief in orde te zijn voor de UEFA, al is er nu wel wat druk om het diploma te behalen. "In mei behaal ik normaal gezien mijn diploma. Ik heb nog een aantal buitenlandse trips voor de boeg, maar dat zal de trainingen in Sint-Truiden niet verstoren", laat O'Loughlin weten aan Het Belang Van Limburg.

Sinds 2010 is het voor elke coach van een profteam verplicht om zo'n Pro License te hebben. In het verleden moest dat al verschillende keren omzeild worden, bijvoorbeeld door één van de hulpcoaches officieel hoofdtrainer te maken. Onder andere Ivan Vukomanovic en Arnar Vidarsson moesten zich in het verleden al behelpen met die achterpoortjes. Zolang O'Loughlin het diploma haalt hoeven de Limburgers zich echter geen zorgen te maken.
Laatst gewijzigd door newbori op 09 sep 2015, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

Spelers eerst naar Standard sturen zorgt ervoor dat je er meer voor kan krijgen. Dat is ook het hele opzet van de vele ploegen van RD. Je kunt spelers/trainers schuiven tussen de ploegen en de beste komen bij de beste ploeg (hoogste in ranking, Standard). Daar verkoop je dan telkens aan de hoogste bieder en tel uit je winst. De spelers die tegenvallen of nog niet klar zijn voor het grote werk kan hij laten rijpen in de lagere gerankte ploegen uit zijn systeem.

Of het gerucht waar is, is twijfelachtig. 4 mio voor een jonge speler zonder ervaring op hoogste niveau is veel. Bovendien is het een keeper en speelt hij bij een net gepromoveerde club. Zo'n spelers kan je genoeg vinden voor minder.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jan Bulder »

enrique schreef:
lakie schreef:
Dreke schreef:De 4.000.000 voor Dutoit zou een kwakkel zijn.
Kan ook ni anders...
Een club met een budget van 5 miljoen euro kan uit 2 spelers (Dompe en Dutoit) 8 miljoen euro halen en zou dit niet doen?
Niemand die dit gelooft, zelfs zonder Dompe en Dutoit zou je je moeten kunnen redden...
Dus, ofwel is er allemaal niets van waar...
Ofwel stelde nonkel Roland zijne veto, zodat ze binnenkort naar Standard kunnen verhuizen....
Opnieuw
Neem dat Dompe en Dutoit 8M zouden opbrengen, dan gaat Duchatelet zeggen : 'Niks van, ze gaan voor niks bij Standard spelen' ??
Ik weet het toch niet hoor ...
Zeg het mij, wat is de missing link ????
De missing link is dat er ook op een "normale" manier werkingsbudget bij STVV moeten binnenrollen. Dus Dompé gaat voor een miljoen of 3-4 naar Standard, met dat geld kan STVV een tijdje verder. Standard verkoopt Dompé voor een veelvoud, want speler wordt meer waard door bij hoger aangeschreven club te spelen/presteren. Dat is 2 keer cashen voor dezelfde eigenaar.

Dat is net het opzet van "het netwerk".
Plaats reactie