Vertrek Y. Ferrera - Wie wordt de opvolger?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

de meenselaar
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 okt 2013, 00:03
Supporter van: stvv

Re: Ferreira

Bericht door de meenselaar »

Op de officiele website van stvv staat nog altijd: ferrera: "geen contact met standard"
Men schrikt er dus niet voor terug om "officieel" te liegen...
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Ferreira

Bericht door DJ Amiga »

standard heeft hem zeer goed gescout, is volgens hen vorig jaar landskampioen met stvv geworden :D

http://www.standard.be/nouvelles-2/lire ... e3bPRHtmko

on topic, ik hoop voor hem dat hij het daar een jaar volhoudt, niet vergeten dat hij charleroi ook ontslag nam omdat het niet volgens zijn zin was... bij standard heeft hij niet enkel 2 elftallen aan spelers maar ook een elftal aan adviseurs die zich ook als trainer zullen zien

bij stvv had hij meer bewegingsvrijheid, maar goed, het moderne voetbal zeker?

benieuwd wie opvolger wordt...
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Ferreira

Bericht door omeloe »

Franske schreef:Dank je, Yannick. Veel succes aan de Maas!
Hij mag er van mij in verzuipen ! :rood:
Sjackie
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 mei 2012, 11:11

Re: Ferreira

Bericht door Sjackie »

Nogmaals....ZAK!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Ferreira

Bericht door Brusselmans »

Cynthia trainer !!!!!!!
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Ferreira

Bericht door Jebus4life »

Brusselmans schreef:Cynthia trainer !!!!!!!
Hier kan ik me in vinden :blauw: :geel: :stvv:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Ferreira

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:Nooit heb ik van ergens respect gekregen, zelfs niet als ik het lief vroeg.

Ik heb niets tegen het feit dat mensen lastig zijn, wel dat ze doen zoals een dolle hond in een kooi, grommen tegen alles en iedereen
Waarom denk je dat dat zo is? (Geen vraag!)

Heel wat mensen zullen uw laatste bedenking ook bij u maken.

@topic: Ferrera dus toch weg en de excuses aan alle roddelaars zullen wel volgen zeker :lol:
In ieder geval staat Facebook enzo al vol met mensen die er iets anders van denken en de lieve woorden overheersen niet echt. STVV-fan zou zeggen dat ze grommen als een dolle hond in een kooi, Willy Sommers zou er nog een nummer over kunnen maken :lol:

Hij kiest dus voor het geld wat begrijpelijk is. Ik gunde hem de overstap ook want ik waardeer zijn werk wel degelijk, maar niet op deze moment. Ook zijn onduidelijk gedoe waarmee hij een aantal naïevelingen lang voor de zot gehouden heeft is schaamtelijk.

STVV is de grote verliezer en kan op zoek naar een nieuwe trainer. Zal dit opnieuw iemand zijn uit de stal van de man die niets met ons te maken heeft? Zal hij het goede werk van YF verder kunnen zetten? Welke spelers/staf zal YF meenemen, nu of in het tussenseizoen? Kortom er is stof genoeg voor nog vele pagina's, laat de dolle honden maar los :lol:

PS Cynthia zou ik eerder als fysical inzetten of als chief motivational manager, zo'n CMM is nl een primeur!
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ferreira

Bericht door VaNeSsA »

Ben zeer teleurgesteld in STVV en Yannick!

Naar Standard gaan is nu toch echt geen stap vooruit hoor! Waarom een ploeg, waar het goed gaat, verlaten? Voor de uitdaging? Zever!

Ik kan Yannick nu echt geen succes toewensen, daarvoor ben ik veel te teleurgesteld! Hoe kan je nu na 6 speeldagen al opstappen? Kan het echt niet begrijpen...

Nu maar hopen dat Standard op 1 november serieus op zijne bek gaat hier op Stayen!
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Ferreira

Bericht door Jebus4life »

Ne? mercato is toch dicht, vooraleer het januari is zal er toch niemand vertrekken lijkt mij. En (hoewel er dan nog wat te gaan is) is de competitie dan eigenlijk al voor 75% gespeeld he (nog match of 7/8 voor de play-offs beginnen dan?)
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Ferreira

Bericht door wva »

Sjackie schreef:Nogmaals....ZAK!
Afspraak op 1 november in de Hel van Stayen, zal zich dan voor 't eerst zijn overgang beklagen.....
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Ferreira

Bericht door Jebus4life »

VaNeSsA schreef:Ben zeer teleurgesteld in STVV en Yannick!

Naar Standard gaan is nu toch echt geen stap vooruit hoor! Waarom een ploeg, waar het goed gaat, verlaten? Voor de uitdaging? Zever!

Ik kan Yannick nu echt geen succes toewensen, daarvoor ben ik veel te teleurgesteld! Hoe kan je nu na 6 speeldagen al opstappen? Kan het echt niet begrijpen...

Nu maar hopen dat Standard op 1 november serieus op zijne bek gaat hier op Stayen!
Geld VaNeSsA, geld. Zal daar wel het 5voudige krijgen als wat hij hier verdiende, als het niet nog een stuk meer is.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Ferreira

Bericht door droopy »

Hoe klein kan een grote ploeg zijn
Dat noemt zich een topploeg
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Ferreira

Bericht door Jokke »

StvvBoy schreef:
Nicolas schreef:schandalig... er zou gewoon niemand meer naar het voetbal moeten gaan kijken!!! Die 6000 die een abonnement hebben in St Truiden zijn weer bedrogen. Die zouden gewoon hun geld moeten terugvragen. Met sport heeft dit niks meer te maken.
Ik neem al zoveel jaren een abbo en zelfs als Yannick vertrekt voel ik mij niet bedrogen. Dat is wss enkel bij die succes supporters die enkel voor het "mooie eerste klassen voetbal" komen zo. Dus spreek AUB niet namens de abbonement houders want ik en veel van mijn vrienden die al jaren naar STVV gingen' en gaan kijken (in slechte en goede tijden) delen deze mening niet!

Dat Yannick vertrekt is NIET de schuld van STVV dus stop met die onzin van leugens en al die andere zever.

Dat U niet blij bent en bedrogen uitkomt is UW probleem. Maar ik kan er mee leven ALS Yannick vertrekt. Het zou jammer zijn maar in voetbal gaan spelers en trainers helaas en komen er even snel terug bij!

We zullen dit ook voelen en er zal wellicht een mindere periode aankomen maar daar komen we wel uit. Niemand is onvervangbaar hoe goed hij ook was. Ik herriner mij 2 jaar geleden nog toen ik sprak over een top trainer, maar toen wilde bijna niemand hem en nu is hij opeens onvervangbaar?

Laten we rustig blijven afwachten wat er gebeurt. Pas als ik Yannick, STVV of standard zelf zie schrijver' dat Ferrera weg is geloof ik deze onzin! Als hij niet vertrek super blijven we werken met een zeer goede trainer en blijft het goede voetbal. Vertrekt hij toch? Jammer even aanpassen en op onze tanden bijten om dan terug te vechten!

:geelblauw:
Wanner economische ( lees financiele ) redenen het halen van de sportieve dan krijg je deze toestanden en dat hoort tegenwoordig bij voetbal.
Ik ben sinds 1968 al trouw supporter en dus zeker geen successupporter maar voel me inderdaad ook ferm gepakt of wat dacht ge ?
Eindelijk eens terug een seizoen waar het sportief redelijk voor de wind ging en dat is nu weer serieus gehypotekeerd door deze trainerswissel .
Dat wil zeggen terug bergaf met de geit , trainercarroussel , heropbouwen , opnieuw onrust en zoeken en tasten...
Desondanks heel dikke mersie voor de mooie prestaties Yannick , je was in mijn ogen ne goeie , zoniet de beste trainer die we hadden...
de meenselaar
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 okt 2013, 00:03
Supporter van: stvv

Re: Ferreira

Bericht door de meenselaar »

De beste spelers zullen nu ook wel in de winterstop naar standard vertrekken...
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Ferreira

Bericht door Franz »

Jebus4life schreef:Ne? mercato is toch dicht, vooraleer het januari is zal er toch niemand vertrekken lijkt mij. En (hoewel er dan nog wat te gaan is) is de competitie dan eigenlijk al voor 75% gespeeld he (nog match of 7/8 voor de play-offs beginnen dan?)
Wie zal het zeggen, zeker Lammens niet...

'Clausules'... ge kunt er van alles mee!
Wie weet heeft Dompé ook een 'clausule'. En Fernandes.
En een goede keeper kunnen ze in Luik ook gebruiken.
En ne keer met Chelsea gaan klappen over Angban.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie