WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Mikman »

Caravaggio schreef: Dat Standard nu Dompé & Edmilson zou gaan halen vind ik een beetje "raar", ze hadden toch niet veel geld meer
Standard krijgt 35% op de doorverkoop van Batshuayi en ook nog een behoorlijke som voor de transfer van Mpoku.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Mikman »

De naam van Niels De Schutter ( Oostende ) duikt op in het geruchtencircuit.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door lakie »

Mikman schreef:
Caravaggio schreef: Dat Standard nu Dompé & Edmilson zou gaan halen vind ik een beetje "raar", ze hadden toch niet veel geld meer
Standard krijgt 35% op de doorverkoop van Batshuayi en ook nog een behoorlijke som voor de transfer van Mpoku.
Batshuayi is toch nog nie weg?

Wat betreft de concurrentie... Junior, Dompé, Dossevi en Knockaert... 4 speciale typekes lijkt mij, waarvan er 2 tevreden gaan moeten zijn met een plaatsje op de bank... Ben benieuwd :)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door tweety »

Mikman schreef:De naam van Niels De Schutter ( Oostende ) duikt op in het geruchtencircuit.
weer een (verdedigende) middenvelder ?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Halenaar »

tweety schreef:
Mikman schreef:De naam van Niels De Schutter ( Oostende ) duikt op in het geruchtencircuit.
weer een (verdedigende) middenvelder ?
Heeft bij Oostende altijd op de rechtsback gespeeld, en slechts een paar keer gespeeld als middenvelder.

Middelmatige speler trouwens. Kan mee in eerste klasse, maar daarmee is alles gezegd.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door lakie »

Halenaar schreef:
tweety schreef:
Mikman schreef:De naam van Niels De Schutter ( Oostende ) duikt op in het geruchtencircuit.
weer een (verdedigende) middenvelder ?
Heeft bij Oostende altijd op de rechtsback gespeeld, en slechts een paar keer gespeeld als middenvelder.

Middelmatige speler trouwens. Kan mee in eerste klasse, maar daarmee is alles gezegd.
Lijkt mij ook niet meteen een prioriteit...
Achteraan moet er wat mij betreft niets meer bij voorlopig...
Enkel als Erichot vertrekt heb je een vervanger nodig, maar dan heb ik toch liever een ander kaliber dan De Schutter...
Tenzij het niet teveel kost en dient om de plaats van Kotysch in te nemen als deze toch niet meer zou verder kunnen...

------------ Bagayoko/Rherras/ Dussaut ---------- Erichot/Nirisarike ---- Fernandez/Kotysch ----------- Rherras/Dussaut/Cuevas -----

Vervanger voor Junior en Dompé + extra spits lijken me meer prioriteit...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door AirMontella »

En Gerits is ook nog een optie achterin zeker?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door stvvilvoorde »

lakie schreef:
Halenaar schreef:
tweety schreef:
Mikman schreef:De naam van Niels De Schutter ( Oostende ) duikt op in het geruchtencircuit.
weer een (verdedigende) middenvelder ?
Heeft bij Oostende altijd op de rechtsback gespeeld, en slechts een paar keer gespeeld als middenvelder.

Middelmatige speler trouwens. Kan mee in eerste klasse, maar daarmee is alles gezegd.
Lijkt mij ook niet meteen een prioriteit...
Achteraan moet er wat mij betreft niets meer bij voorlopig...
Enkel als Erichot vertrekt heb je een vervanger nodig, maar dan heb ik toch liever een ander kaliber dan De Schutter...
Tenzij het niet teveel kost en dient om de plaats van Kotysch in te nemen als deze toch niet meer zou verder kunnen...

------------ Bagayoko/Rherras/ Dussaut ---------- Erichot/Nirisarike ---- Fernandez/Kotysch ----------- Rherras/Dussaut/Cuevas -----

Vervanger voor Junior en Dompé + extra spits lijken me meer prioriteit...
Ik denk dat men rherras gewoon wat hoger uit wil spelen en niet meer als eerste keuze op de backs.

Ik vind het wel straf wat standard doet nu, onze spelers opvrijen, rekenen op geld dat er nog niet is om dat te bekostigen en vooral niet eerst met de club praten.
In het geval Junior kunnen nu zowel Stvv als de speler zelf gekloot zijn door dit gedoe.
Ik las net dat Batshuayi liever bij Marseille bijtekent dan deze winter te vertrekken. Zitten ze dan niet met een groot probleem bij Standard, want ze denken die 35% nu al uit te kunnen geven.
Als de transfer van junior misloopt zitten wij met een misnoegde speler, gaan we er owv nog maar 1 jaar contract sowieso minder aan verdienen en wsl heeft ie niet de 'gewilde' status die hij nu heeft.

Als hij naar gent gegaan was hadden we er 2 miljoen en Tabekou voor gekregen. Leek me eigenlijk de beste deal, voor club en speler.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door the fan »

Is een serieuze streep door de rekening van STVV!
Een club die elk miljoen euro goed kan gebruiken…
Ik vind het echt smerig van Standard!
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STimVV »

tweety schreef:
Mikman schreef:Opvallend dat STVV nu voor langere contracten gaat.
inderdaad.. Ik dacht dat ze daar net vanaf wilden ?
De enige reden daarvoor is volgens mij niet ver te zoeken. Zowel De Sart als Dussaut hadden bij Standard nog een contract tot 2018. Die jongens gaan niet naar een andere club verhuizen waar ze én minder verdienen en ook nog eens een korter contract zouden krijgen. Als je hen echt wil binnenhalen moet je iets hebben om hen te overtuigen. In dit geval zal dat zijn dat ze sportief meer kansen zullen krijgen, nadeel voor hen zal wel zijn dat ze minder zullen verdienen, ter compensatie krijgen ze dan wel een contract dat minstens even lang loopt als hun vorige. En in het geval van Dussaut een jaar langer.
Als STVV-zijnde kan je dan niet anders. Dat is dan een volledig andere situatie dan wanneer spelers zonder contract zitten zoals Bagayoko, Artabe, Tchité, Mahlangu, De Winter, enz
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jebus4life »

Hij zit nog niet bij Standard, STVV heeft hem een spreekverbod opgelegd, dat is niet omdat ze bijna rond zijn met Standard.
Die tweet was enkel en alleen om druk te leggen om een overeenkomst te vinden. Nu vind ik dat Bormans (puur uit principe) de koppige ezel mag uithangen en als het moet hem de rest van het seizoen bij de jeugd mag laten zitten. Als Standard geen geld heeft is dat hun probleem.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Henri is de man »

Jebus4life schreef:Hij zit nog niet bij Standard, STVV heeft hem een spreekverbod opgelegd, dat is niet omdat ze bijna rond zijn met Standard.
Die tweet was enkel en alleen om druk te leggen om een overeenkomst te vinden. Nu vind ik dat Bormans (puur uit principe) de koppige ezel mag uithangen en als het moet hem de rest van het seizoen bij de jeugd mag laten zitten. Als Standard geen geld heeft is dat hun probleem.
cheers to that mate :beer:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Dreke »

Amen. En als anderen zich geroepen voelen, mogen ze hem volgen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door the fan »

Inderdaad, hoog tijd om een "statement" te maken!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

Jebus4life schreef:Hij zit nog niet bij Standard, STVV heeft hem een spreekverbod opgelegd, dat is niet omdat ze bijna rond zijn met Standard.
Die tweet was enkel en alleen om druk te leggen om een overeenkomst te vinden. Nu vind ik dat Bormans (puur uit principe) de koppige ezel mag uithangen en als het moet hem de rest van het seizoen bij de jeugd mag laten zitten. Als Standard geen geld heeft is dat hun probleem.
Ne koppige ezel tegen ne domme ezel dan..
Dan verliest zowel STVV veel geld, als Junior een jaar van zijn carrière. (laatste van mijn zorgen wel)
Plus dat iemand als Junior de boel nog eens dik kan verzieken bij zijne zever, en ik hem echt nog zie afkomen bij de wet van '78...
Verkopen, is voor mij de éénige optie..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gesloten