WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Ziet, het is allemaal mooi en wel en ik besef ook wel dat er achter de deuren in de Tiense smeerlapperij gebeurt.
Ik weet ook wel dat de geest van :Roland: nog rondwaart op Staaien en daarbuiten.

Maar kunnen we nu niet gewoon met zijn allen de spreekwoordelijke 5 minuten wachten tot de situatie zichzelf ontplooit?

Wat betreft dat modder gooien van Ferrera, Junior en dergelijke.
Bij zulke gebeurtenissen zijn alle partijen gefrustreerd en vertellen ze bij de gebeurtenissen telkens maar de halve waarheid van wat er is gebeurd om hun eigen vel te redden. Ze zeggen de dingen zo zodat ze in hun kraam passen.
Is dit dan liegen? Je kan het zo opvatten, je kan ook opvatten dat het: "de halve waarheid vertellen" is.

Iedereen weet dat er, via :Roland: nog altijd contacten en relaties zijn bij Standard, maar moet daarom ALTIJD, bij elke transfer die link daarom de reden, het gevolg of de oorzaak er van zijn?

Veel dingen hebben te maken met perceptie, hoe je naar die dingen kijkt en vele personen op dit forum zijn(waarschijnlijk vanwege de leeftijd)
veel langer supporter van STVV dan ik, waarbij ik kan geloven, als het bestuur u voor de 1500ste keer belogen heeft, dat je de daaropvolgende acties, transfers en gebeurtenissen op en rondom Staaien met een scheef ook bekijkt en er nogal zeer vaak negatief en weigerachtig tegenover staat, vanwege oude wonden die weer komen piepen.
Kunnen we de reacties vantijd niet wat temperen? en de dingen die gebeuren wat tijd geven?
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

StvvBoy schreef:
Brusselmans schreef:
StvvBoy schreef: De echte waarheid zul je nooit weten. Maar aangezien hij tegen de fans gelogen heeft maakt het mij niet meer veel uit
En STVV maakt u dus nog wel iets uit ?
Ah ja sorry ... die hebben nog nooit gelogen, da's waar, het is altijd iemand anders, in alle 100% van de gevallen !
En volgens u is het altijd STVV :roll: want die liegen altijd en het gras is altijd groener aan de overkant.

In alle 100% van de gevallen hebben zij het weer verkeerd gedaan.

Wel ik ben Supporter van STVV dus JA ik geloof mijn club eerder dan een ex trainer. Maar als jij graag Ferrera wilt volgen net zoals Junior ondanks dat beide met u voeten spelen is dat goed voor u. Ik raad u zelf aan om de bus te pakken en naar Luik mee te verhuizen dan kun je daar wat gaan klagen en zagen. ;)
Vat het niet persoonlijk op he, maar stop aub eens met naïf te zijn..

Het is zeker allemaal niet slecht, maar sprookskes bestaan ook niet he..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

BoemBoem schreef:
StvvBoy schreef:
Brusselmans schreef:
StvvBoy schreef: De echte waarheid zul je nooit weten. Maar aangezien hij tegen de fans gelogen heeft maakt het mij niet meer veel uit
En STVV maakt u dus nog wel iets uit ?
Ah ja sorry ... die hebben nog nooit gelogen, da's waar, het is altijd iemand anders, in alle 100% van de gevallen !
En volgens u is het altijd STVV :roll: want die liegen altijd en het gras is altijd groener aan de overkant.

In alle 100% van de gevallen hebben zij het weer verkeerd gedaan.

Wel ik ben Supporter van STVV dus JA ik geloof mijn club eerder dan een ex trainer. Maar als jij graag Ferrera wilt volgen net zoals Junior ondanks dat beide met u voeten spelen is dat goed voor u. Ik raad u zelf aan om de bus te pakken en naar Luik mee te verhuizen dan kun je daar wat gaan klagen en zagen. ;)
Vat het niet persoonlijk op he, maar stop aub eens met naïf te zijn..

Het is zeker allemaal niet slecht, maar sprookskes bestaan ook niet he..
Dus een beetje vertrouwen hebben is meteen naïf zijn? :zot:
Het is zeker allemaal niet slecht
Dat is het enigste wat velen vergeten. Het gras is niet groener aan de overkant. Ik beweer niet dat we het beste bestuur van Europa hebben. Ik beweer niet dat onze club/bestuur nooit fouten gemaakt heeft.

Mijn mening is en blijft dat er veel te veel onterechte kritiek is. Vele vergeten meteen het vele goede wat het bestuur al voor de club gedaan heeft wanneer er een sterkhouder vertrekt. Vele maken van een muis een olifant en vele kunnen overdrijven als de beste. Het bestuur van nu kan de fouten van de vorigen besturen niet goed maken. NU hebben we het zeker niet zo slecht als enkelen hier denken.

Dus als ik dan naïf ben omdat ik wel nog vertrouwen heb in het bestuur dan is het maar zo. Ik weet dat vele van de klagers en zagers enkel naar stvv komen kijken als het goed loopt daarom dat ik mij ook niet veel aantrek van hun mening.

Maar bij elke club is het bestuur volgens de supporters niet goed bezig. Zowel bij Leuven, RSCA, Kortrijk, Westerlo, ... vind je klachten van supporters. Dat hoort er nu eenmaal bij zeker? Wanneer er iemand vertrekt of het wat minder loopt is het bestuur de dupe. Maar wanneer het goed loop zijn het de spelers die het gedaan hebben en vergeten ze snel het goede werk van het bestuur.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

StvvBoy schreef:
BoemBoem schreef:
StvvBoy schreef:
Brusselmans schreef:
StvvBoy schreef: De echte waarheid zul je nooit weten. Maar aangezien hij tegen de fans gelogen heeft maakt het mij niet meer veel uit
En STVV maakt u dus nog wel iets uit ?
Ah ja sorry ... die hebben nog nooit gelogen, da's waar, het is altijd iemand anders, in alle 100% van de gevallen !
En volgens u is het altijd STVV :roll: want die liegen altijd en het gras is altijd groener aan de overkant.

In alle 100% van de gevallen hebben zij het weer verkeerd gedaan.

Wel ik ben Supporter van STVV dus JA ik geloof mijn club eerder dan een ex trainer. Maar als jij graag Ferrera wilt volgen net zoals Junior ondanks dat beide met u voeten spelen is dat goed voor u. Ik raad u zelf aan om de bus te pakken en naar Luik mee te verhuizen dan kun je daar wat gaan klagen en zagen. ;)
Vat het niet persoonlijk op he, maar stop aub eens met naïf te zijn..

Het is zeker allemaal niet slecht, maar sprookskes bestaan ook niet he..
Dus een beetje vertrouwen hebben is meteen naïf zijn? :zot:
Het is zeker allemaal niet slecht
Dat is het enigste wat velen vergeten. Het gras is niet groener aan de overkant. Ik beweer niet dat we het beste bestuur van Europa hebben. Ik beweer niet dat onze club/bestuur nooit fouten gemaakt heeft.

Mijn mening is en blijft dat er veel te veel onterechte kritiek is. Vele vergeten meteen het vele goede wat het bestuur al voor de club gedaan heeft wanneer er een sterkhouder vertrekt. Vele maken van een muis een olifant en vele kunnen overdrijven als de beste. Het bestuur van nu kan de fouten van de vorigen besturen niet goed maken. NU hebben we het zeker niet zo slecht als enkelen hier denken.

Dus als ik dan naïf ben omdat ik wel nog vertrouwen heb in het bestuur dan is het maar zo. Ik weet dat vele van de klagers en zagers enkel naar stvv komen kijken als het goed loopt daarom dat ik mij ook niet veel aantrek van hun mening.

Maar bij elke club is het bestuur volgens de supporters niet goed bezig. Zowel bij Leuven, RSCA, Kortrijk, Westerlo, ... vind je klachten van supporters. Dat hoort er nu eenmaal bij zeker? Wanneer er iemand vertrekt of het wat minder loopt is het bestuur de dupe. Maar wanneer het goed loop zijn het de spelers die het gedaan hebben en vergeten ze snel het goede werk van het bestuur.
Doet ge iets goed, zijde de held.. Doetge de dag erna iets slecht, zijde een nul..
Spijtige waarheid, maar dat is het leven..
ma allez, terug on topic! ;)

:stvv:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jones »

Net gepraat met iemand die familie/bevriend is met Stef Wijnants. Stef zou Cyriel Dessers in contact hebben gebracht met STVV. Er zou een verkennend gesprek zijn geweest maar niks concreet. Stef zou Dessers persoonlijk kennen.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door weekenders »

Bij Lokeren lopen er twee Limburgers rond. De ene is de trainer Georges Leekens. De andere is Cyriel Dessers. Dessers krijgt weinig speelkansen op Daknam en kan toch op heel wat belangstelling rekenen. Maar Leekens is formeel. De Tongenaar mag niet weg.
http://www.tvl.be/sport/tongenaar-cyrie ... eren-23097
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:Net gepraat met iemand die familie/bevriend is met Stef Wijnants. Stef zou Cyriel Dessers in contact hebben gebracht met STVV. Er zou een verkennend gesprek zijn geweest maar niks concreet. Stef zou Dessers persoonlijk kennen.
Is heel aannemelijk. Dessers heeft namelijk in de jeugd nog bij STVV gevoetbald.
Cyriel Dessers heeft dit seizoen ook al in de studio bij TVL Sporcafé gezeten en ik denk dat Stef er toen ook was.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Brusselmans »

StvvBoy schreef: Ik weet dat vele van de klagers en zagers enkel naar stvv komen kijken als het goed loopt
Wilt ge aub uw muilke eens beginnen dicht te houden.
Ik heb het wel gehad met dit soort zever, dat tot slot als enig argument aangehaald wordt !!!!
Je moet eens leren lezen eer je reageert, want bij iedere post hang je er met je lebber tussen !!!!!
Bij deze nodig ik u vriendelijk uit om dit eens persoonlijk tegen mij komen te zeggen !!!!

Je gaat het niet plezant vinden >> geen leugen !!!
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Brusselmans schreef:
StvvBoy schreef: Ik weet dat vele van de klagers en zagers enkel naar stvv komen kijken als het goed loopt
Wilt ge aub uw muilke eens beginnen dicht te houden.
Ik heb het wel gehad met dit soort zever, dat tot slot als enig argument aangehaald wordt !!!!
Je moet eens leren lezen eer je reageert, want bij iedere post hang je er met je lebber tussen !!!!!
Bij deze nodig ik u vriendelijk uit om dit eens persoonlijk tegen mij komen te zeggen !!!!

Je gaat het niet plezant vinden >> geen leugen !!!
Veel woorden weinig daden :roll: .

Ga je nu echt op alles van mij reageren? Want je zegt dat ik overal tussen "lebber" wel leer uit u eigen woorden ... ;)

En ik ontmoet u met veel plezier. Mss op stayen? Ik zal veel plezier hebben. Ik trakteer u zelf ene :) .

PS als je een boek vol feiten/argument meeneemt blaas dan de stof er een af he? Ben daar nog al alergies voor :lol:
Wilt ge aub uw muilke eens beginnen dicht te houden.
Ik heb het wel gehad met dit soort zever
Zullen we een deal maken? Want ik ben uwe zever al maanden beu. Jij stopt met zeven dan zal ik ook stoppen?

Als je het over argumenten hebt. Ik heb al genoeg argumenten hier aangehaald waarom het bestuur het vertrouwen krijgt van mij (en vele anderen). Maar daar kijk je precies telkens langs (toevallig?).

Kom jij eens met argumenten? En kom niet met dinge van 10 + jaar geleden of met feiten die je baseert uit gegevens uit een krant (alles behalve geloofwaardig).

Kom ook niet met :Roland: . Je kunt niet altijd met hem afkomen.

Wat heeft het bestuur van nu zo verkeerd gedaan zeg het mij eens?

Wil je mijn feiten? Waarom ik het bestuur nog veel vertrouwen geef?

-Dure contract kwijt gespeeld
-financieel gezond blijven in 2de klasse ondanks een verblijf van 3 jaar
-een deftige ploeg op poten krijgen met weinig middelen in 2de klasse
- kampioen spelen in 2de klasse
- Talenten aantrekken (Junior, Dompe, Erichot, Nirisariké, Rherras,Boli ,... ) en deze daadwerkelijk brengen op hoog niveau.
- een goede ploeg in eerste klasse
- Spelers als Fernandes, Dutoit, Ono ,... Naar de club gebracht met weinig middelen.
- Enorme winst maken op verkoop van spelers (Junior, Dompe, Dutoit? , Schoofs? ,erichot?)
- Bewust omgaan met contracten (optie toevoegen en geen langdurige dure contracten geven)
- ...

Wat is er misgelopen in mijn ogen?
- te Weinig aanvallers dit jaar
- 1-2 extra ervaren spelers te weinig
- Ferrera contract openbreken (al weten wij niet als hij dit wel wilde)
- slechte communicatie

Dus JA ik heb vertrouwen in het bestuur dat er defitge vervangers gaan komen. We hebben een jong, onervaren bestuur. Deze hebben het tot nu toe goed gedaan zelf analisten hebben al enkele keren aangehaald hoe goed ze het deden en dat ze meer krediet verdienen.

Maar natuurlijk kon het beter. We zijn niet perfect en dat is geen één club. Ik heb al heel veel bestuursleden en voorzitters zien passeren bij STVV, mijn conclusie blijft dat we het nog niet zo slecht hebben ... ?

En nu jij wat loopt er volgens u fout? Ik ga alvast enkele dingen aanhalen die je niet moet opnoemen.

Verkoop Junior/Domme voor te weinig-> Niemand weet hier de officiële prijs of wat er in het contract staat. Vele baseren zich op ee' bron die alles behalve geloofwaardig is. Ook kunnen er clausules is het contract staan. Je kunt hier dus niet over oordelen.

Weinig ambitie -> waarom? Omdat we de beker hebben laten schieten? (We zouden nu toch niet winnen tegen Genk of Gent of Brugge). Het bestuur haalt jonge spelers omhun hier ervaring op te laten doen en dan terug door te verkopen voor wat geld. Dat lijkt me juist een goede ambitie? Spelers opleiden, Verkopen en dan nog betere talenten kopen. Vele ploegen doen dit (Mechelen, Lokeren, ... ) en zei zitten al jaren in eerste klasse. Uiteraard moeten er dan ook wat ervaren mannen bijgehaald worden maar dat haalde ik zelf ook al aan.

Wat nog ? Leugens? Wat heeft het bestuur gelogen? Ze hebben altijd eerlijk gezegd als er interesse was. Onze manager heb ik vaak hore zeggen dat Dompé en Junior weg zullen gaan.

De enigste "leugen" dat ik mij kan herrineren is de veel te vroege uitspraak dat Dompé en Junior niet haalbaar zijn voor Belgische ploegen. Als Dompe een half seizoen hier daadwerkelijk kon spelen was hij mss ook niet haalbaar? Als Junior het niet vuil speelde met zijn entourage dan was hij misschien ook naar het buiteland. Maar inderdaad die uitspraak was dom en veel te vroeg! Maar voor de rest? Ze zijn eerlijk dat er verlies is? Ze waren eerlijk dat we ging stijgen (want vele beweerde dat we niet mochten opgaan ). Ze zijn nog steeds eerlijk dat we geen vedetten kunnen kopen. Dus wat is er dan nog gelogen ? (Nog maals kom met echte feiten en geen roddels aub).
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Brusselmans »

Veel woorden, weinig daden ?
Hoor wie het zegt.
Ik heb uw epistel niet nodig, daar ging het niet over.

Gewoon in mij gezicht komen zeggen, da's alles !
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Ik geloof dat die epistel er juist wel ideaal over gaat.

Dit hier is de tegenkanting tussen enerzijds een gefrustreerde "supporter" (daar kan nog over gediscussieerd worden) die zijn frustraties projecteert op alles en iedereen wat er na de doemtijd gekomen is. Die blind is vanwege zijn bloedwaas en daardoor alles en iedereen afschiet die nog maar het minste afwijkt.

Aan de andere kant hebben we iemand die alles wat kan relativeren, die probeert het goede te zien in wat het bestuur gebracht heeft, die probeert niet dingen uit de context te rukken en voor zijn kar te plaatsen. Die misschien soms de dingen te rooskleurig ziet, maar tenminste de dingen in een tijdscontext kan plaatsen en het bestuur niet als 1 entiteit ziet, maar verschillende entiteiten met telkens andere mensen aan het roer.

Jij wil gewoon bij de eerstvolgende thuismatch ergens in een hoekje gaan staan en schreeuwen tegen Boy, omdat ge gefrustreerd zijt en wanneer Boy dan nog niet naar "rede" wil luisteren, zal hij eraan moeten geloven. Was het zo iets? :roll:
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Brusselmans schreef:Veel woorden, weinig daden ?
Hoor wie het zegt.
Ik heb uw epistel niet nodig, daar ging het niet over.

Gewoon in mij gezicht komen zeggen, da's alles !
:roll: :roll: :roll:

Nogmaals ik wil het gerust in u gezicht komen zeggen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee ... :mrgreen:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door AirMontella »

Gasten, serieus... stop ermee.

Hier heeft niemand (al zeker niet buiten jullie) boodschap aan en het helpt deze topic helemaal om zeep. Pakt u allemaal een paintballgeweer en reageer u op elkaar af in een bos, maar laat het buiten dit forum graag.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef:on-topic voor Airmontella:

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=103552
Ken hem niet. Speelt ook niet op een positie die meteen versterkt moet worden. Misschien een versterking in de breedte (tenzij dat die op de flanken kan spelen).

Ik ben geen fan van huren zonder aankoopoptie tenzij het echte grote talenten zijn en meteen een meerwaarde (zoals Angban en Cuevas dat in mijn ogen zijn).

Iemand die hem wel kent en wat meer over hem kan vertellen?
Gesloten