WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Ik vind dat men moet beginnen om Dutoit wel te houden. Blijft zich professioneel gedragen, keept geweldig. Hij geeft onze verdediging vertrouwen.
Huren van jonge kerels, je leest niks anders. Ik zeg nu niet dat ze alle opbrengsten van Dompe en Edmilson moeten herinvesteren, als het al opbrengsten waren en geen schulden van :Roland: aan Venanzi.

Maar de helft van de opbrengsten (als die er zijn) herinvesteren moet toch kunnen en de helft in hun put steken ?
Dan moeten we met pakweg 2 miljoen toch een 3-4 tal spelers die zelfs nog onder contract liggen moeten kunnen kopen.
Ze gaan toch niet allemaal hun neus ophalen voor kunstgras.
Als Niesen en co geen 1,5 miljoen budgetvergroting kunnen doorvoeren volgend seizoen om de rest van de 3,5 miljoen "put" te dempen, zijn we slecht bezig en gebuisd.

Zonder budgetvergroting spelen we volgend jaar terug in tweede want we kunnen niet blijven per seizoen onze twee besten weg te doen.
En roland moest weer eens vallen.
Ik ken zeer weinig van de bedrijfswereld en ik zou er nog eens niet aan willen beginnen, maar nu moet je mij toch eens uitleggen hoe Roland schulden kan hebben aan Venanzi?
Laat de transfers van Junior en Dompé rusten. De transfers zijn gedaan, we hebben het geld, niemand weet wat er in de contracten stond, iedereen gokt, niemand buiten binnenskamers weet het. We moeten vooruit kijken, niet achteruit kijken ! :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Ik heb eens gekeken naar de stand.
Wij staan tiende met 7 punten voor op westerlo.
Kijk, wat we moeten begrijpen is dat tussen ons en Westerlo ook nog ploegen staan met minder punten voorsprong.
We moeten er ook aan denken dat wanneer wij verliezen, de volledige rechterkolom zijn matchen moet winnen om met zijn allen boven ons te komen staan.

Waarbij ik niet gezegd wil hebben dat, indien je volgende week verliest tegen Westerlo, je er goed voorstaat he!

Gisteren hebben deel I van een zeer, zeer, zeer belangrijk 2-luik met succes afgerond. niet verliezen op Charleroi was de boodschap, hoe, maakt niet uit,
maar volgende week moeten we deel II met succes afronden.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door omeloe »

Scandic schreef:
Jones schreef:Ik vind dat men moet beginnen om Dutoit wel te houden. Blijft zich professioneel gedragen, keept geweldig. Hij geeft onze verdediging vertrouwen.
Huren van jonge kerels, je leest niks anders. Ik zeg nu niet dat ze alle opbrengsten van Dompe en Edmilson moeten herinvesteren, als het al opbrengsten waren en geen schulden van :Roland: aan Venanzi.

Maar de helft van de opbrengsten (als die er zijn) herinvesteren moet toch kunnen en de helft in hun put steken ?
Dan moeten we met pakweg 2 miljoen toch een 3-4 tal spelers die zelfs nog onder contract liggen moeten kunnen kopen.
Ze gaan toch niet allemaal hun neus ophalen voor kunstgras.
Als Niesen en co geen 1,5 miljoen budgetvergroting kunnen doorvoeren volgend seizoen om de rest van de 3,5 miljoen "put" te dempen, zijn we slecht bezig en gebuisd.

Zonder budgetvergroting spelen we volgend jaar terug in tweede want we kunnen niet blijven per seizoen onze twee besten weg te doen.
Begin er maar eens aan...Dutoit is bezig met een transfer te forceren.
Op welke manier en naar waar ?
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
updatedb schreef:
Johan schreef:Wat een triestige affaire dit STVV :Tot op heden wat reserven van Standard-1 huurcontractje van max 3 maanden Soumahoro-Opa afgesprongen-De Sousa wordt waarschijnlijk ook niks en in het beste geval ook een huurcontract van een drietal maanden zonder optie.En dit STVV wil tussen de grote jongens in eerste klasse een goed figuur slaan.EEN BENDE AMATEURS zijn het .STVV boy geciteerd : als die alleen voor het geld willen tekenen moeten ze maar daar blijv en.STVV boy als gij denkt dat voetballers alleen tekenen voor Uw schoon ogen is het tijd dat ge wakker wordt.GELD GELD GELD daarvoor tekenen beloftevolle voetballers .I you pay peanuts -you get Monkeys.Waar is het geld van de transfers van Dompe en Junior?Ik denk dat ik dat weet ....in de zakken van onze Grote Weldoener.Als ge in eerste wil spelen moet ge betalen naar Eerste Klasse Normen.Niet dat Infantiel Amateuristisch geklungel met sollekes en kwartjes.Het enigste wat dit bestuur doet is bedelen en schooien naar huurcontractjes van een paar maanden en Hopeloze gevallen.TOTAAL GEEN RESPECT voor UW TROUWE SUPPRTERS.TOTAAL GEEN AMBITIE.NARREN en MARIONETTEN.Tot op heden Geen Transfers die naam waardig .BRAVO.Na vandaag denk ik dat we angstig naar achter moeten kijken.De verdienste van dit Marionettenbestuur.
Blijf dan thuis hé arm schaap. Niets gebiedt u naar STVV te komen, naar de amateurs en de narren en de marionetten. En eerlijk? STVV is beter af zonder triestige creaturen zoals u.
Hoor hoor, alleen naieve positivo's zoals u welkom op Staaien. Twee topspelers verkocht voor te weinig geld, een hoop beloften en cheap ass rommel in de plaats. Viel te verwachten met een melkmuil als manager, die laat zich rollen waar hij bijstaat. Dat is de enigste constante bij STVV: een totaal onbekwaam bestuur zonder ambitie.
en pessimistische negativo's zoals u zouden de plak moeten zwaaien? Topspelers? arm schaap, Dompé heeft ( en nu moeten we eerlijk zijn), enkel tegen Genk goed gespeeld. D'accord, Junior geef ik u nog, maar de laatste matchen speelde die ook maar zwak.
Te weinig? Nee, weet je wat je moest doen? 5 miljoen per stuk vragen, niemand wou dat er voor geven en Junior en Dompé liepen hier met een bakkes tot op de grond rond tot het einde van het seizoen, dat was zoveel beter geweest inderdaad ja, sorry dat ik in mijn naieviteit uw grote wijsheid niet heb gezien.
Onbekwaam bestuur? ook niet echt, gij bekijkt het werk van het bestuur nu enkel vanwege die transfers. Uw goed recht, maar dat zegt meer over uw en uw eensgezinden dan over updatedb en anderen.
Voor de supporters van eender welke club zal hun bestuur altijd de grote boosdoener zijn. Voor mensen die niets te zeggen hebben zullen zij die wel iets te zeggen hebben altijd Satan zijn. Ik ben godverdomme blij dat het bestuur nu en niet jij en je consoorten de leiding hebben over de club.
Indien dit wel zo was konden we sneller dan gij commentaar kun leveren de boeken dicht doen.

Discussieer, maar discussieer normaal, niet de praat die ge na een verloren match hoort van mensen die wa teveel gedronken hebben (waarbij ik niet gezegd heb dat ge geen pintje moogt drinken, gij doet wa gij wilt in uwen vrije tijd).

@ Johan: wat ga je nu zeggen mijn jongen, dat we moeten degraderen van :Roland: ? in dezelfde trend zoals je vorig seizoen bij hoog en bij laag beweerde dat we niet mochten promoveren?
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 17 jan 2016, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

omeloe schreef:
Scandic schreef:
Jones schreef:Ik vind dat men moet beginnen om Dutoit wel te houden. Blijft zich professioneel gedragen, keept geweldig. Hij geeft onze verdediging vertrouwen.
Huren van jonge kerels, je leest niks anders. Ik zeg nu niet dat ze alle opbrengsten van Dompe en Edmilson moeten herinvesteren, als het al opbrengsten waren en geen schulden van :Roland: aan Venanzi.

Maar de helft van de opbrengsten (als die er zijn) herinvesteren moet toch kunnen en de helft in hun put steken ?
Dan moeten we met pakweg 2 miljoen toch een 3-4 tal spelers die zelfs nog onder contract liggen moeten kunnen kopen.
Ze gaan toch niet allemaal hun neus ophalen voor kunstgras.
Als Niesen en co geen 1,5 miljoen budgetvergroting kunnen doorvoeren volgend seizoen om de rest van de 3,5 miljoen "put" te dempen, zijn we slecht bezig en gebuisd.

Zonder budgetvergroting spelen we volgend jaar terug in tweede want we kunnen niet blijven per seizoen onze twee besten weg te doen.
Begin er maar eens aan...Dutoit is bezig met een transfer te forceren.
Op welke manier en naar waar ?
Ferrera volgen, wat dacht je anders?
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
updatedb schreef:
Johan schreef:Wat een triestige affaire dit STVV :Tot op heden wat reserven van Standard-1 huurcontractje van max 3 maanden Soumahoro-Opa afgesprongen-De Sousa wordt waarschijnlijk ook niks en in het beste geval ook een huurcontract van een drietal maanden zonder optie.En dit STVV wil tussen de grote jongens in eerste klasse een goed figuur slaan.EEN BENDE AMATEURS zijn het .STVV boy geciteerd : als die alleen voor het geld willen tekenen moeten ze maar daar blijv en.STVV boy als gij denkt dat voetballers alleen tekenen voor Uw schoon ogen is het tijd dat ge wakker wordt.GELD GELD GELD daarvoor tekenen beloftevolle voetballers .I you pay peanuts -you get Monkeys.Waar is het geld van de transfers van Dompe en Junior?Ik denk dat ik dat weet ....in de zakken van onze Grote Weldoener.Als ge in eerste wil spelen moet ge betalen naar Eerste Klasse Normen.Niet dat Infantiel Amateuristisch geklungel met sollekes en kwartjes.Het enigste wat dit bestuur doet is bedelen en schooien naar huurcontractjes van een paar maanden en Hopeloze gevallen.TOTAAL GEEN RESPECT voor UW TROUWE SUPPRTERS.TOTAAL GEEN AMBITIE.NARREN en MARIONETTEN.Tot op heden Geen Transfers die naam waardig .BRAVO.Na vandaag denk ik dat we angstig naar achter moeten kijken.De verdienste van dit Marionettenbestuur.
Blijf dan thuis hé arm schaap. Niets gebiedt u naar STVV te komen, naar de amateurs en de narren en de marionetten. En eerlijk? STVV is beter af zonder triestige creaturen zoals u.
Hoor hoor, alleen naieve positivo's zoals u welkom op Staaien. Twee topspelers verkocht voor te weinig geld, een hoop beloften en cheap ass rommel in de plaats. Viel te verwachten met een melkmuil als manager, die laat zich rollen waar hij bijstaat. Dat is de enigste constante bij STVV: een totaal onbekwaam bestuur zonder ambitie.
en pessimistische negativo's zoals u zouden de plak moeten zwaaien? Topspelers? arm schaap, Dompé heeft ( en nu moeten we eerlijk zijn), enkel tegen Genk goed gespeeld. D'accord, Junior geef ik u nog, maar de laatste matchen speelde die ook maar zwak.
Te weinig? Nee, weet je wat je moest doen? 5 miljoen per stuk vragen, niemand wou dat er voor geven en Junior en Dompé liepen hier met een bakkes tot op de grond rond tot het einde van het seizoen, dat was zoveel beter geweest inderdaad ja, sorry dat ik in mijn naieviteit uw grote wijsheid niet heb gezien.
Onbekwaam bestuur? ook niet echt, gij bekijkt het werk van het bestuur nu enkel vanwege die transfers. Uw goed recht, maar dat zegt meer over uw en uw eensgezinden dan over updatedb en anderen.
Voor de supporters van eender welke club zal hun bestuur altijd de grote boosdoener zijn. Voor mensen die niets te zeggen hebben zullen zij die wel iets te zeggen hebben altijd Satan zijn. Ik ben godverdomme blij dat het bestuur nu en niet jij en je consoorten de leiding hebben over de club.
Indien dit wel zo was konden we sneller dan gij commentaar kun leveren de boeken dicht doen.

Discussieer, maar discussieer normaal, niet de praat die ge na een verloren match hoort van mensen die wa teveel gedronken hebben (waarbij ik niet gezegd heb dat ge geen pintje moogt drinken, gij doet wa gij wilt in uwen vrije tijd).

@ Johan: wat ga je nu zeggen mijn jongen, dat we moeten degraderen van :Roland: ? in dezelfde trend zoals je vorig seizoen bij hoog en bij laag beweerde dat we niet mochten promoveren?

Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Wat moeten ze dan doen , gewoon geven wat de spelers vragen ?
Wie kende die Opa , omdat hij aan het profiel voldoet is het nog geen zekerheid .
Spijtig dat deze transfer is mislukt , een jonge speler met potentieel is altijd welkom , maar niet ten koste van alles .
Amateurs , ik denk minder dan vroeger
Nu hebben we spelers in de kern waar vraag naar is , bij mijn weten zelden gebeurd buiten een paar enkelingen .
In het tussen seizoen huren van een degelijke speler om tijdelijk een probleem op te vangen daar is niets mis mee of denkt gij de we zo een speler van Liverpool zomaar even definitief kunnen overnemen ?
Die 2 reserven van Standard dat is duidelijk een investering in de toekomst , en wanneer zo een opportuniteit zich voordoet zeg ik
goed gedaan .
Het neemt niet weg natuurlijk dat er aanvallend nog versterking moet bij komen die onmiddellijk rendement haalt, wat nooit een zekerheid is
Maar waar vind ge dat tegen een aanvaarbare prijs in het tussen seizoen ?
Zo iemand geraakt zo maar niet weg bij zijn club of er moeten sommen op tafel komen die wij niet bezitten .
Dat heeft niets met respect te maken tegen de trouwe supporter ,
Neen, je moet niet in alles meegaan maar je kan ook eens proberen op je strepen te staan, voor de verandering. Er is ook een middenweg daarbij mogelijk en die moet je proberen te vinden. Ik vind een investering in Dutoit bijvoorbeeld geen weggegooid geld vermits de man elke week minstens 1 of 2 gemaakte goals pakt. Geef die de helft van wat hij vraagt en je kan hem dan nog volgend seizoen verkopen. Waarschijnlijk voor nog meer want hij heeft dan een langer contract. Neen, nu negeert men zijn prestaties terwijl er wel clubs zullen komen die deze niet ontgaan zijn. Ik ben akkoord dat hij wat ijverig naar een transfer vist maar de spelers zijn profs en spelen voor het geld. Wat Schoofs vorige week deed is ook vissen naar een transfer en lang zal dat niet meer duren met zo'n houding van ons bestuur. In Lokeren zou Dessers ook graag meer spelen maar kan/mag die vertrekken? Hier is het steevast een vitrine waarbij men haast roept om onze betere spelers te komen halen :zot:

Ik kan dat begrijpen als men dat geld dan gebruikt om sportief te groeien en vervangers te halen maar men geeft ze niet alleen te goedkoop weg, ze mislukken ook nog eens in het halen van deze vervangers. De competitie is terug bezig en al wat wij hebben zijn jonge (gehuurde) spelers erbij. Goed voor de toekomst maar wij spelen NU ook in een competitie waarbij de tegenstand zich WEL versterkt heeft. Ondertussen verliezen we tijd en energie aan onderhandelingen die mislukken. :clap:

Dit bestuur is even amateuristisch als de vorige. Er zijn nu enkele spelers die interesse opwekken (=positief) maar nog steeds worden ze voor te weinig verkocht. Nog steeds worden er geen/te weinig vervangers gehaald. Nog steeds wordt de opbrengst niet in de club gestoken en is het onduidelijk wie de uiteindelijke bestemmeling van dat geld is. Vroeger was er het excuus dat er geen geld is maar dat gaat vandaag toch echt niet meer op.

Dat het niet gemakkelijk is, is GEEN excuus. Je neemt een job aan en dan weet je wat de inhoud is. Gemakkelijke transers doen is niet een deel van de functiebeschrijving om een club in eerste te leiden. Goede transfers doen met beperkte middelen is dat oa wel. Dat is moeilijk maar dat is nu eenmaal de job. Je gaat ons toch niet vertellen dat er nergens een spelers is die graag meer zou spelen en die wij kunnen betalen gezien de extra inkomsten uit de uitgaande verkopen. Neen, wij spelen de uitverkoper en zelf zijn we te braaf om elders ook eens te gaan shoppen op de manieren zoals dat blijkbaar gaat in de voetbalwereld.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
updatedb schreef:
Johan schreef:Wat een triestige affaire dit STVV :Tot op heden wat reserven van Standard-1 huurcontractje van max 3 maanden Soumahoro-Opa afgesprongen-De Sousa wordt waarschijnlijk ook niks en in het beste geval ook een huurcontract van een drietal maanden zonder optie.En dit STVV wil tussen de grote jongens in eerste klasse een goed figuur slaan.EEN BENDE AMATEURS zijn het .STVV boy geciteerd : als die alleen voor het geld willen tekenen moeten ze maar daar blijv en.STVV boy als gij denkt dat voetballers alleen tekenen voor Uw schoon ogen is het tijd dat ge wakker wordt.GELD GELD GELD daarvoor tekenen beloftevolle voetballers .I you pay peanuts -you get Monkeys.Waar is het geld van de transfers van Dompe en Junior?Ik denk dat ik dat weet ....in de zakken van onze Grote Weldoener.Als ge in eerste wil spelen moet ge betalen naar Eerste Klasse Normen.Niet dat Infantiel Amateuristisch geklungel met sollekes en kwartjes.Het enigste wat dit bestuur doet is bedelen en schooien naar huurcontractjes van een paar maanden en Hopeloze gevallen.TOTAAL GEEN RESPECT voor UW TROUWE SUPPRTERS.TOTAAL GEEN AMBITIE.NARREN en MARIONETTEN.Tot op heden Geen Transfers die naam waardig .BRAVO.Na vandaag denk ik dat we angstig naar achter moeten kijken.De verdienste van dit Marionettenbestuur.
Blijf dan thuis hé arm schaap. Niets gebiedt u naar STVV te komen, naar de amateurs en de narren en de marionetten. En eerlijk? STVV is beter af zonder triestige creaturen zoals u.
Hoor hoor, alleen naieve positivo's zoals u welkom op Staaien. Twee topspelers verkocht voor te weinig geld, een hoop beloften en cheap ass rommel in de plaats. Viel te verwachten met een melkmuil als manager, die laat zich rollen waar hij bijstaat. Dat is de enigste constante bij STVV: een totaal onbekwaam bestuur zonder ambitie.
en pessimistische negativo's zoals u zouden de plak moeten zwaaien? Topspelers? arm schaap, Dompé heeft ( en nu moeten we eerlijk zijn), enkel tegen Genk goed gespeeld. D'accord, Junior geef ik u nog, maar de laatste matchen speelde die ook maar zwak.
Te weinig? Nee, weet je wat je moest doen? 5 miljoen per stuk vragen, niemand wou dat er voor geven en Junior en Dompé liepen hier met een bakkes tot op de grond rond tot het einde van het seizoen, dat was zoveel beter geweest inderdaad ja, sorry dat ik in mijn naieviteit uw grote wijsheid niet heb gezien.
Onbekwaam bestuur? ook niet echt, gij bekijkt het werk van het bestuur nu enkel vanwege die transfers. Uw goed recht, maar dat zegt meer over uw en uw eensgezinden dan over updatedb en anderen.
Voor de supporters van eender welke club zal hun bestuur altijd de grote boosdoener zijn. Voor mensen die niets te zeggen hebben zullen zij die wel iets te zeggen hebben altijd Satan zijn. Ik ben godverdomme blij dat het bestuur nu en niet jij en je consoorten de leiding hebben over de club.
Indien dit wel zo was konden we sneller dan gij commentaar kun leveren de boeken dicht doen.

Discussieer, maar discussieer normaal, niet de praat die ge na een verloren match hoort van mensen die wa teveel gedronken hebben (waarbij ik niet gezegd heb dat ge geen pintje moogt drinken, gij doet wa gij wilt in uwen vrije tijd).

@ Johan: wat ga je nu zeggen mijn jongen, dat we moeten degraderen van :Roland: ? in dezelfde trend zoals je vorig seizoen bij hoog en bij laag beweerde dat we niet mochten promoveren?

Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.
ooooeeeee straffe boy precies.

Ik blijf bij mijn standpunten. ze allemaal.
Ik hoef geen tribune voor mezelf alleen, ik vergelijk uw reactie alleen met die dronkemanspraat die vantijd verkocht wordt.

We staan op dit moment 10de met 7 punt op Westel. We staan bovenaan de rechterkolom (het is al eens anders geweest), er staan ploegen onder ons die op minder punten staan dan Westel, maar dat "detail" vergeet gij hier even te vermelden omdat dat beter in uw kraam van "anti-bestuur" past
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
miel schreef:Wat moeten ze dan doen , gewoon geven wat de spelers vragen ?
Wie kende die Opa , omdat hij aan het profiel voldoet is het nog geen zekerheid .
Spijtig dat deze transfer is mislukt , een jonge speler met potentieel is altijd welkom , maar niet ten koste van alles .
Amateurs , ik denk minder dan vroeger
Nu hebben we spelers in de kern waar vraag naar is , bij mijn weten zelden gebeurd buiten een paar enkelingen .
In het tussen seizoen huren van een degelijke speler om tijdelijk een probleem op te vangen daar is niets mis mee of denkt gij de we zo een speler van Liverpool zomaar even definitief kunnen overnemen ?
Die 2 reserven van Standard dat is duidelijk een investering in de toekomst , en wanneer zo een opportuniteit zich voordoet zeg ik
goed gedaan .
Het neemt niet weg natuurlijk dat er aanvallend nog versterking moet bij komen die onmiddellijk rendement haalt, wat nooit een zekerheid is
Maar waar vind ge dat tegen een aanvaarbare prijs in het tussen seizoen ?
Zo iemand geraakt zo maar niet weg bij zijn club of er moeten sommen op tafel komen die wij niet bezitten .
Dat heeft niets met respect te maken tegen de trouwe supporter ,
Neen, je moet niet in alles meegaan maar je kan ook eens proberen op je strepen te staan, voor de verandering. Er is ook een middenweg daarbij mogelijk en die moet je proberen te vinden. Ik vind een investering in Dutoit bijvoorbeeld geen weggegooid geld vermits de man elke week minstens 1 of 2 gemaakte goals pakt. Geef die de helft van wat hij vraagt en je kan hem dan nog volgend seizoen verkopen. Waarschijnlijk voor nog meer want hij heeft dan een langer contract. Neen, nu negeert men zijn prestaties terwijl er wel clubs zullen komen die deze niet ontgaan zijn. Ik ben akkoord dat hij wat ijverig naar een transfer vist maar de spelers zijn profs en spelen voor het geld. Wat Schoofs vorige week deed is ook vissen naar een transfer en lang zal dat niet meer duren met zo'n houding van ons bestuur. In Lokeren zou Dessers ook graag meer spelen maar kan/mag die vertrekken? Hier is het steevast een vitrine waarbij men haast roept om onze betere spelers te komen halen :zot:

Ik kan dat begrijpen als men dat geld dan gebruikt om sportief te groeien en vervangers te halen maar men geeft ze niet alleen te goedkoop weg, ze mislukken ook nog eens in het halen van deze vervangers. De competitie is terug bezig en al wat wij hebben zijn jonge (gehuurde) spelers erbij. Goed voor de toekomst maar wij spelen NU ook in een competitie waarbij de tegenstand zich WEL versterkt heeft. Ondertussen verliezen we tijd en energie aan onderhandelingen die mislukken. :clap:

Dit bestuur is even amateuristisch als de vorige. Er zijn nu enkele spelers die interesse opwekken (=positief) maar nog steeds worden ze voor te weinig verkocht. Nog steeds worden er geen/te weinig vervangers gehaald. Nog steeds wordt de opbrengst niet in de club gestoken en is het onduidelijk wie de uiteindelijke bestemmeling van dat geld is. Vroeger was er het excuus dat er geen geld is maar dat gaat vandaag toch echt niet meer op.

Dat het niet gemakkelijk is, is GEEN excuus. Je neemt een job aan en dan weet je wat de inhoud is. Gemakkelijke transers doen is niet een deel van de functiebeschrijving om een club in eerste te leiden. Goede transfers doen met beperkte middelen is dat oa wel. Dat is moeilijk maar dat is nu eenmaal de job. Je gaat ons toch niet vertellen dat er nergens een spelers is die graag meer zou spelen en die wij kunnen betalen gezien de extra inkomsten uit de uitgaande verkopen. Neen, wij spelen de uitverkoper en zelf zijn we te braaf om elders ook eens te gaan shoppen op de manieren zoals dat blijkbaar gaat in de voetbalwereld.
Op zich vertel je geen leugens, hoewel ik ergens denk dat je het iets te simplistisch voorstelt dan dat het is. Ik kan fout zijn, maar ik verkeer in die waan.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door miel »

1 wanneer spelers weg willen , kunnen we ze niet houden of we vernietigen ons zelf (als top clubs met een veelvoud aan budgetten
aankloppen zijn de spelers snel overtuigd en dwingen ze een transfer af op welke manier dan ook)
Het ware aangewezen het transfer beleid te hervormen , en alleen transfers toe te laten van net na de competitie tot aan de start
van de volgende , dan moesten de spelers zich minstens één seizoen focussen op de ploeg waarvoor zij spelen .
2 een kleine club als stvv kan zich geen 24 evenwaardige spelers permitteren , dat geld ook voor grotere ploegen
Wanneer wij één sterkhouder missen is het al te zien laat staan een 4 tal
3 Welke speler die je binnenhaalt , op basis van statistieken of profiel , het zal nooit een zekerheid zijn of hij zal aarden
en zeker niet met ons budget , wanneer je dan 2 van je beste spelers al dan niet moet laten vertrekken tijdens de winter
is het aarts moeilijk om deze waardig te vervangen , want elke meerwaarde zal elders wel aan de bak zijn .
4Het enige wat ik het bestuur in deze verwijt ,is dat ze die 2 pas mocht laten vertrekken als de alternatieven afgerond waren
( daar hadden ze wat mij betreft het been wat stijver moeten houden) zodat ze nog beschikbaar waren voor Charleroi en Westerlo
alhoewel ik mij de vraag stel of ze proffesioneel genoeg zijn om nog voluit te gaan .
5Waarschijnlijk heeft het bestuur ook een inschattings fout begaan , en gedacht dat het iets simpeler ging zijn om vervangers aan te trekken ,die weten ook dat ze geld gekregen hebben voor Junior en Dompé en willen dan ook het onderste uit de kan
6 wij zijn een club die eigenlijk terug van 0 moest beginnen in eerste klasse , dat gaat natuurlijk gepaard met vallen en opstaan
het heeft mij dan ook verheugd dat we ondanks toch met zo een kern aan het seizoen zijn kunnen beginnen , geef toe vrij wel niemand had dat verwacht en vriend en vijand was verbaasd . Die lijn doortrekken als neofiet is bijna onbestaand , want de motor sputtert al een tijdje ,ook al had ik verwacht dat het mogelijk kon zijn .Andere extra sportieve oorzaken hebben dat proces nog versneld .Zo krijg je natuurlijk nooit stabiliteit.
7een klein voorbeeldje , Dutoit schitterende prestaties dat wel , maar denk je dat het op termijn houdbaar blijft als hij zijn zinnen op een transfer heeft gezet , dat gedoe begint meer en meer mensen te irriteren tot de boel ontploft
William heeft een contract bij Stvv en daar kunnen ze hem aan houden , de club weet dat en hij weet dat , en als er iemand komt die genoeg op tafel legt zal ook hij uiteindelijk mogen vertrekken .
Laat één ding duidelijk zijn , zo lang een andere club meer geld te bieden heeft , willen ze weg dat is hun goed recht want het is hun beroep
Maar het is evengoed het recht van het bestuur om looneisen niet in te wilgen
Dat Dutoit maar eens twittert wat zijn loonbriefje allemaal inhoud inclusief premies en andere extra legale voordelen
Dan kunnen we oordelen of het bestuur al dan niet fout handeld
Budgetten in evenwicht houden en proberen maximaal te investeren is de enige manier om op termijn te kunnen groeien
en de sportieve ambities bij te sturen , dat is althans mijn visie
@iniesta Weet gij hoeveel de looneisen van Dutoit exact zijn ? en Hoeveel de transfer bedragen van Junior en Dompé exact zijn
Wanneer je mij deze wil noemen kan ik mij voledig in uw post vinden
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Brusselmans »

Nog eens reageren op het STVV- fan forum :zot:

Het was duidelijk dat Dompé en Junior gingen vertrekken.
Er werd rondgebazuind da ze niet haalbaar waren voor Belgische ploegen, en dat ze evenwaardig zouden vervangen worden.

Wel, als je dat weet ga je eerst eens horen bij die evenwaardige vervanger, wat dat allemaal moet kosten.
Eens je dat weet, plak je de nodige prijs op de spelers die weggaan, zodat je iemand kan vastleggen voor enkele jaren met dezelfde kwaliteiten..
Anders : hier blijven !!!

Wat gebeurt nu : Solden voor de solden begonnen zijn, en dan komen ze tot de vaststelling dat er onvoldoende geld is om 2 waardige vervangers aan te kopen :zot:
In de plaats gaat men wat jongeren huren tot eind seizoen, zonder meer.

Met andere woorden: je bent 2 van je bepalende spelers kwijt, je huurt wat en eind seizoen sta je met je rug tegen de muur, want er niks, want ze zijn weg.

De zoveelste leugen : evenwaardige vervangers !!!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.[/quote]

ooooeeeee straffe boy precies.

Ik blijf bij mijn standpunten. ze allemaal.
Ik hoef geen tribune voor mezelf alleen, ik vergelijk uw reactie alleen met die dronkemanspraat die vantijd verkocht wordt.

We staan op dit moment 10de met 7 punt op Westel. We staan bovenaan de rechterkolom (het is al eens anders geweest), er staan ploegen onder ons die op minder punten staan dan Westel, maar dat "detail" vergeet gij hier even te vermelden omdat dat beter in uw kraam van "anti-bestuur" past[/quote]
Ipv altijd ne grote mond op te zetten, weerleg die punten dan eens?!

Uw trainer en 2 topspelers naar Standard..
- gebrek aan ambitie
- gewoon te zot voor woorden

We zijn weggezakt in het klassement..
- pure realiteit (waarbij ik nie zeg dat we momenteel slecht staan voor een ploeg als STVV)

We spelen geen deftig voetbal meer..
- eveneens pure realiteit als ge matchen vergelijkt met die onder Ferrera dit seizoen.

Dees zijn toch pure feiten waar ge nie omheen kunt?!
Heeft helemaal niks met anti bestuur te maken, al is dat excuus het éénige da gij gebruikt.

En de éénige "straffe boy" hier zijt gij..
Iedereen verwijten, uitmaken voor leugenaar omda ze uw mening niet delen, ect ect....

Dees is wéér ne repost na een post van u, die niks te maken heeft bij het topic.

Echt vermoeiend ze kerel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:Nog eens reageren op het STVV- fan forum :zot:

Het was duidelijk dat Dompé en Junior gingen vertrekken.
Er werd rondgebazuind da ze niet haalbaar waren voor Belgische ploegen, en dat ze evenwaardig zouden vervangen worden.

Wel, als je dat weet ga je eerst eens horen bij die evenwaardige vervanger, wat dat allemaal moet kosten.
Eens je dat weet, plak je de nodige prijs op de spelers die weggaan, zodat je iemand kan vastleggen voor enkele jaren met dezelfde kwaliteiten..
Anders : hier blijven !!!

Wat gebeurt nu : Solden voor de solden begonnen zijn, en dan komen ze tot de vaststelling dat er onvoldoende geld is om 2 waardige vervangers aan te kopen :zot:
In de plaats gaat men wat jongeren huren tot eind seizoen, zonder meer.

Met andere woorden: je bent 2 van je bepalende spelers kwijt, je huurt wat en eind seizoen sta je met je rug tegen de muur, want er niks, want ze zijn weg.

De zoveelste leugen : evenwaardige vervangers !!!
Hé Brusselmans al terug van vakantie
Ik dachtdat gij voor een paar weken ging :grappig:
Alle gekheid op een stokje , maar ik kan mij best vinden in deze post
maar toch even een kleine nuance ,
Met Samahoro is er een stap gezet naar een waardige vervanger al moet nog blijken dat deze het zal waarmaken .
Doet hij het naar behoren , dan staat niets in de weg om hem een contractvoorstel te doen .
Ik ben ook van mening dat de vervangers er al moesten zijn voor ze de andere lieten vertrekken
Het is kort dag en ten laatste deze week moet er nog minstens één extra aanvaller bij komen
Zo niet als het moest mis gaan ligt de verantwoordelijkheid volledig bij het bestuur
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Verrekeskop »

BoemBoem schreef:Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.
ooooeeeee straffe boy precies.

Ik blijf bij mijn standpunten. ze allemaal.
Ik hoef geen tribune voor mezelf alleen, ik vergelijk uw reactie alleen met die dronkemanspraat die vantijd verkocht wordt.

We staan op dit moment 10de met 7 punt op Westel. We staan bovenaan de rechterkolom (het is al eens anders geweest), er staan ploegen onder ons die op minder punten staan dan Westel, maar dat "detail" vergeet gij hier even te vermelden omdat dat beter in uw kraam van "anti-bestuur" past[/quote]
Ipv altijd ne grote mond op te zetten, weerleg die punten dan eens?!

Uw trainer en 2 topspelers naar Standard..
- gebrek aan ambitie
- gewoon te zot voor woorden

We zijn weggezakt in het klassement..
- pure realiteit (waarbij ik nie zeg dat we momenteel slecht staan voor een ploeg als STVV)

We spelen geen deftig voetbal meer..
- eveneens pure realiteit als ge matchen vergelijkt met die onder Ferrera dit seizoen.

Dees zijn toch pure feiten waar ge nie omheen kunt?!
Heeft helemaal niks met anti bestuur te maken, al is dat excuus het éénige da gij gebruikt.

En de éénige "straffe boy" hier zijt gij..
Iedereen verwijten, uitmaken voor leugenaar omda ze uw mening niet delen, ect ect....

Dees is wéér ne repost na een post van u, die niks te maken heeft bij het topic.

Echt vermoeiend ze kerel..[/quote]

STVV-fan zou beter zijn nick veranderen naar STVV-fanboy van het bestuur. Mr. Keyboard Warrior, als Bormans hem in de bek schijt zegt hij nog netjes dank u. Nog 7 punten voor op Westerlo, we hebben geen spits buiten Tchite, die er dan nog niks van bakt, en de 'volwaardige vervangers' zijn de zoveelste afdankertjes die ze bij mekaar zijn gaan bedelen.

Nee mensen, wij hebben een TOPbestuur dat BULKT van ambitie. Kijk naar onze rijkgevulde prijzenkast, de machtige Nissan Cup blinkt er fier naast de andere prijzen...oh wacht. STVV-fanboy wil ze nog wat meer tijd gunnen, laten we zeggen nog eens 92 jaar, om een stabiele eersteklasser uit te bouwen die kan meedoen voor de prijzen. Zelfs een hond met een hoedje kan deze ploeg nog beter leiden dan de clowns die er nu en in het verleden aan de macht waren en zijn.

Een gigantisch potentieel dat ze nooit hebben kunnen benutten, op het moment dat ge een grote voorsprong had op de gesubsideerde cinemaploeg uit Genk door geknoei in de marge die niet kunnen uitbouwen en u laten voorbijsteken, het moment dat ze boomen in eerste aan het begin van het seizoen met een kant en klaar stadion verliezen ze een toptrainer door een lachwekkende contractconstructie, en laten ze twee smaakmakers vertrekken voor peanuts in plaats van eens een risico te nemen en die gasten vast te leggen. Nee: uitverkoop houden voor de grijpstuivers en dan wat derderangs spelers huren.

En dan verwacht STVV-fanboy dat iedereen op de banken staat te applaudiseren. Exemplarisch voor de mentaliteit van deze ploeg en zijn entourage.
Laatst gewijzigd door Verrekeskop op 17 jan 2016, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jack »

Er staat hem ook niks in de weg elders te tekenen als hij het goed doet. Een optie is toch wel noodzakelijk in zo'n gevallen.
Gesloten