WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6020
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Nog eens reageren op het STVV- fan forum :zot:

Het was duidelijk dat Dompé en Junior gingen vertrekken.
Er werd rondgebazuind da ze niet haalbaar waren voor Belgische ploegen, en dat ze evenwaardig zouden vervangen worden.

Wel, als je dat weet ga je eerst eens horen bij die evenwaardige vervanger, wat dat allemaal moet kosten.
Eens je dat weet, plak je de nodige prijs op de spelers die weggaan, zodat je iemand kan vastleggen voor enkele jaren met dezelfde kwaliteiten..
Anders : hier blijven !!!

Wat gebeurt nu : Solden voor de solden begonnen zijn, en dan komen ze tot de vaststelling dat er onvoldoende geld is om 2 waardige vervangers aan te kopen :zot:
In de plaats gaat men wat jongeren huren tot eind seizoen, zonder meer.

Met andere woorden: je bent 2 van je bepalende spelers kwijt, je huurt wat en eind seizoen sta je met je rug tegen de muur, want er niks, want ze zijn weg.

De zoveelste leugen : evenwaardige vervangers !!!
:roll: :roll: :roll:

redelijk wat gedraai en getrek om alles voor uw kar gespannen te krijgen, je doet maar Herman, je doet maar.
Ik maak er mij vanaf dit moment geen druk meer om.
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 17 jan 2016, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6020
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
BoemBoem schreef:Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.
ooooeeeee straffe boy precies.

Ik blijf bij mijn standpunten. ze allemaal.
Ik hoef geen tribune voor mezelf alleen, ik vergelijk uw reactie alleen met die dronkemanspraat die vantijd verkocht wordt.

We staan op dit moment 10de met 7 punt op Westel. We staan bovenaan de rechterkolom (het is al eens anders geweest), er staan ploegen onder ons die op minder punten staan dan Westel, maar dat "detail" vergeet gij hier even te vermelden omdat dat beter in uw kraam van "anti-bestuur" past
Ipv altijd ne grote mond op te zetten, weerleg die punten dan eens?!

Uw trainer en 2 topspelers naar Standard..
- gebrek aan ambitie
- gewoon te zot voor woorden

We zijn weggezakt in het klassement..
- pure realiteit (waarbij ik nie zeg dat we momenteel slecht staan voor een ploeg als STVV)

We spelen geen deftig voetbal meer..
- eveneens pure realiteit als ge matchen vergelijkt met die onder Ferrera dit seizoen.

Dees zijn toch pure feiten waar ge nie omheen kunt?!
Heeft helemaal niks met anti bestuur te maken, al is dat excuus het éénige da gij gebruikt.

En de éénige "straffe boy" hier zijt gij..
Iedereen verwijten, uitmaken voor leugenaar omda ze uw mening niet delen, ect ect....

Dees is wéér ne repost na een post van u, die niks te maken heeft bij het topic.

Echt vermoeiend ze kerel..[/quote]

STVV-fan zou beter zijn nick veranderen naar STVV-fanboy van het bestuur. Mr. Keyboard Warrior, als Bormans hem in de bek schijt zegt hij nog netjes dank u. Nog 7 punten voor op Westerlo, we hebben geen spits buiten Tchite, die er dan nog niks van bakt, en de 'volwaardige vervangers' zijn de zoveelste afdankertjes die ze bij mekaar zijn gaan bedelen.

Nee mensen, wij hebben een TOPbestuur dat BULKT van ambitie. Kijk naar onze rijkgevulde prijzenkast, de machtige Nissan Cup blinkt er fier naast de andere prijzen...oh wacht. STVV-fanboy wil ze nog wat meer tijd gunnen, laten we zeggen nog eens 92 jaar, om een stabiele eersteklasser uit te bouwen die kan meedoen voor de prijzen. Zelfs een hond met een hoedje kan deze ploeg nog beter leiden dan de clowns die er nu en in het verleden aan de macht waren en zijn.

Een gigantisch potentieel dat ze nooit hebben kunnen benutten, op het moment dat ge een grote voorsprong had op de gesubsideerde cinemaploeg uit Genk door geknoei in de marge die niet kunnen uitbouwen en u laten voorbijsteken, het moment dat ze boomen in eerste aan het begin van het seizoen met een kant en klaar stadion verliezen ze een toptrainer door een lachwekkende contractconstructie, en laten ze twee smaakmakers vertrekken voor peanuts in plaats van eens een risico te nemen en die gasten vast te leggen. Nee: uitverkoop houden voor de grijpstuivers en dan wat derderangs spelers huren.

En dan verwacht STVV-fanboy dat iedereen op de banken staat te applaudiseren. Exemplarisch voor de mentaliteit van deze ploeg en zijn entourage.[/quote]

Alez dan, goed voor u en Boemboem.
Nog enige noemenswaardige dingen hieraan toe te voegen? Kunnen we dit dan afsluiten?
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jones »

Iedereen heeft hier een beetje gelijk eigenlijk. We zullen moeten wachten echter wat ze uit hun hoed toveren. Een fris konijn op t plein of konijn met pruimen waar je maar even een plezier in hebt.
De tijd speelt een rol. In die zin had ik liever de match gisteren afgelast gezien. Achterna gezien ben ik tevreden met het punt. Missie geslaagd.
Als hier volgende week twee nieuwe spelers met het juiste profiel staan hangt van managers af en niet van STVV. Zij weten wat STVV zoekt en kunnen een akkoord vinden als de speler dit wil en de manager geen al te grote aasgier is.

Die managers liggen misschien niet dik en daardoor werk je best met managers waar je al goede ervaringen mee hebt. Hebben die net niet wat wij nodig hebben moet je gokken en hopen.
Dan mag je nog zo goed scouten als je wil, de managers en het geld zijn de sleutel.
Hoe minder geld, hoe meer je moet wachten. Zoals bij de solden. Een ding is zeker : dat de maand januari maar snel door is....
STVV-fan
Berichten: 6020
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.
ooooeeeee straffe boy precies.

Ik blijf bij mijn standpunten. ze allemaal.
Ik hoef geen tribune voor mezelf alleen, ik vergelijk uw reactie alleen met die dronkemanspraat die vantijd verkocht wordt.

We staan op dit moment 10de met 7 punt op Westel. We staan bovenaan de rechterkolom (het is al eens anders geweest), er staan ploegen onder ons die op minder punten staan dan Westel, maar dat "detail" vergeet gij hier even te vermelden omdat dat beter in uw kraam van "anti-bestuur" past[/quote]
Ipv altijd ne grote mond op te zetten, weerleg die punten dan eens?!

Uw trainer en 2 topspelers naar Standard..
- gebrek aan ambitie
- gewoon te zot voor woorden

We zijn weggezakt in het klassement..
- pure realiteit (waarbij ik nie zeg dat we momenteel slecht staan voor een ploeg als STVV)

We spelen geen deftig voetbal meer..
- eveneens pure realiteit als ge matchen vergelijkt met die onder Ferrera dit seizoen.

Dees zijn toch pure feiten waar ge nie omheen kunt?!
Heeft helemaal niks met anti bestuur te maken, al is dat excuus het éénige da gij gebruikt.

En de éénige "straffe boy" hier zijt gij..
Iedereen verwijten, uitmaken voor leugenaar omda ze uw mening niet delen, ect ect....

Dees is wéér ne repost na een post van u, die niks te maken heeft bij het topic.

Echt vermoeiend ze kerel..[/quote]

1: Dompé heeft 1 goede match gespeeld tegen Genk. voor de rest oftewel slecht, oftewel geblesseerd. Junior geef ik u nog, hoewel die de laatste matchen ook niet echt het van het was. De trainer, achteraf gezien, laat ik open voor discussie, beide partijen zullen hier wel fout in zijn, de 1 meer dan de ander. Is dit een gebrek aan ambitie? Neen, mij is het nu duidelijk dat bij Dompé al vroeger iets is afgesproken (al ben ik nog altijd tegen die "Trompé" fabel die verspreid is geweest). En Junior? Junior gijzelde u gewoon, tesamen met zijn makelaar. De weken voordat de soap eindigde werd duidelijk dat Junior niet meer bij STVV zou blijven. Gewoon te zot voor woorden is geen argument, het is een zuiver subjectief gevoelsmatig iets.
Had ik ze liever tot het einde van het seizoen? Zeker! Had je ze moeten dwingen te blijven door er geld tegenaan te smijten? Daar creëer je meer problemen mee dan dat je ze oplost.

2: wegzakken in het klassement geef ik u de volle 100% gelijk in.

3: geen deftig voetbal geef ik u gelijk in. Waar ik niet bij kan is dat je de vergelijking maakt waar ze niet te maken valt. Ferrera werkte met een heel andere spelersgroep, de uitleg vind je hierboven.

Idd kan ik qua argumentatie niet veel inbrengen tegen de realiteit, ze is wat ze is.
Dit geeft u niet automatisch het recht om het bestuur tot rats onder de grond af te breken.
Ergens, als ik vantijd de smeerlapperij zie die op en rond de voetbal gebeurd, kan ik mij voorstellen dat het aan de andere kant van de bestuurskamerdeur niet simpel is en dat het simpeler is te klagen over wat er gedaan wordt en "vragen te stellen" bij wat er beslist wordt.
Probeer u ne keer in de plaats te stellen, en met úw grote muil eens alle obstakels weg te nemen, eens zien waar jij zou uitkomen

Enfin, denk ervan wat je wilt, ik ben fair genoeg toe te geven dat ik niet tegen de realiteit kan argumenteren (zoals aangegeven), waar ik niet bijkan is dat je die fout automatisch bij de beslissingen van het bestuur legt. Sommige dingen kun je niet zo simpel in de hand houden zoals het lijkt hoor
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Halenaar »

Dompé 1 goede match gespeeld :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:

Ben daar al gestopt met lezen :lol: :lol:
STVV-fan
Berichten: 6020
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:Dompé 1 goede match gespeeld :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:

Ben daar al gestopt met lezen :lol: :lol:
Niet lezen, gewoon scrollen :cool:
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door omeloe »

STVV-fan schreef:Probeer u ne keer in de plaats te stellen, en met úw grote muil eens alle obstakels weg te nemen, eens zien waar jij zou uitkomen . Enfin, denk ervan wat je wilt, ik ben fair genoeg toe te geven dat ik niet tegen de realiteit kan argumenteren (zoals aangegeven), waar ik niet bijkan is dat je die fout automatisch bij de beslissingen van het bestuur legt.
Het is normaal dat er verschillende meningen op een forum zijn maar moet je toch telkens weer zo grof uit de hoek komen en andere forumleden verwijten .
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:Zeg platte vijg, huurt de tribune anders voor uzelf af elke match, dan moet ge al niet horen wat er gezegd wordt door de andere supporters. Of beter nog ga naast de andere ambitieloze losers van het bestuur zitten, dan kunt ge samen grappen en grollen hoe uwe trainer, en twee topspelers het zijn afgebold naar dezelfde ploeg, terwijl ge zienderogen wegzakt in het klassement. Nog efkes en we zitten weer in de degradatiestrijd. We spelen al maanden geen deftig voetbal meer, en met de lichting die er nu is binnengehaald gaat het ook niet gebeuren.

Maar nee, het is wel duidelijk voor pannekoeken als u dat een ploeg die momenteel zesde staat in de toeschouwersaantallen geen hoog budget mag hebben, geen spelers moet trachten te behouden of zelfs maar iets meer willen presteren dan de jaarlijkse zege tegen een grote ploeg.

En Mr. Normale Discussie: iedereen wie zijn post u niet aanstaat een 'arm schaap' noemen dat is zeker wel gepermitteerd? Achteraf ook niet komen zagen dat ge de volle laag terugkrijgt e paljaske.
ooooeeeee straffe boy precies.

Ik blijf bij mijn standpunten. ze allemaal.
Ik hoef geen tribune voor mezelf alleen, ik vergelijk uw reactie alleen met die dronkemanspraat die vantijd verkocht wordt.

We staan op dit moment 10de met 7 punt op Westel. We staan bovenaan de rechterkolom (het is al eens anders geweest), er staan ploegen onder ons die op minder punten staan dan Westel, maar dat "detail" vergeet gij hier even te vermelden omdat dat beter in uw kraam van "anti-bestuur" past
Ipv altijd ne grote mond op te zetten, weerleg die punten dan eens?!

Uw trainer en 2 topspelers naar Standard..
- gebrek aan ambitie
- gewoon te zot voor woorden

We zijn weggezakt in het klassement..
- pure realiteit (waarbij ik nie zeg dat we momenteel slecht staan voor een ploeg als STVV)

We spelen geen deftig voetbal meer..
- eveneens pure realiteit als ge matchen vergelijkt met die onder Ferrera dit seizoen.

Dees zijn toch pure feiten waar ge nie omheen kunt?!
Heeft helemaal niks met anti bestuur te maken, al is dat excuus het éénige da gij gebruikt.

En de éénige "straffe boy" hier zijt gij..
Iedereen verwijten, uitmaken voor leugenaar omda ze uw mening niet delen, ect ect....

Dees is wéér ne repost na een post van u, die niks te maken heeft bij het topic.

Echt vermoeiend ze kerel..[/quote]

1: Dompé heeft 1 goede match gespeeld tegen Genk. voor de rest oftewel slecht, oftewel geblesseerd. Junior geef ik u nog, hoewel die de laatste matchen ook niet echt het van het was. De trainer, achteraf gezien, laat ik open voor discussie, beide partijen zullen hier wel fout in zijn, de 1 meer dan de ander. Is dit een gebrek aan ambitie? Neen, mij is het nu duidelijk dat bij Dompé al vroeger iets is afgesproken (al ben ik nog altijd tegen die "Trompé" fabel die verspreid is geweest). En Junior? Junior gijzelde u gewoon, tesamen met zijn makelaar. De weken voordat de soap eindigde werd duidelijk dat Junior niet meer bij STVV zou blijven. Gewoon te zot voor woorden is geen argument, het is een zuiver subjectief gevoelsmatig iets.
Had ik ze liever tot het einde van het seizoen? Zeker! Had je ze moeten dwingen te blijven door er geld tegenaan te smijten? Daar creëer je meer problemen mee dan dat je ze oplost.

2: wegzakken in het klassement geef ik u de volle 100% gelijk in.

3: geen deftig voetbal geef ik u gelijk in. Waar ik niet bij kan is dat je de vergelijking maakt waar ze niet te maken valt. Ferrera werkte met een heel andere spelersgroep, de uitleg vind je hierboven.

Idd kan ik qua argumentatie niet veel inbrengen tegen de realiteit, ze is wat ze is.
Dit geeft u niet automatisch het recht om het bestuur tot rats onder de grond af te breken.
Ergens, als ik vantijd de smeerlapperij zie die op en rond de voetbal gebeurd, kan ik mij voorstellen dat het aan de andere kant van de bestuurskamerdeur niet simpel is en dat het simpeler is te klagen over wat er gedaan wordt en "vragen te stellen" bij wat er beslist wordt.
Probeer u ne keer in de plaats te stellen, en met úw grote muil eens alle obstakels weg te nemen, eens zien waar jij zou uitkomen

Enfin, denk ervan wat je wilt, ik ben fair genoeg toe te geven dat ik niet tegen de realiteit kan argumenteren (zoals aangegeven), waar ik niet bijkan is dat je die fout automatisch bij de beslissingen van het bestuur legt. Sommige dingen kun je niet zo simpel in de hand houden zoals het lijkt hoor[/quote]

Wat een normaal onderbouwde post leek, moet op het laatste toch weer veranderen in een scheldpartij ..

En ik heb in geen enkele post het bestuur afgebroken.
Tenzij zeggen dat een gebrek aan ambitie (wat toch al enkele keren vanuit de (ex)-spelersgroep gezegd is) voor u iemand afbreken is..

En al had dompé maar 30min gespeeld, had nog iedereen gezien dat die veel te goed was voor STVV.. Dus JA, da was een topspeler voor ons..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6020
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

omeloe schreef:
STVV-fan schreef:Probeer u ne keer in de plaats te stellen, en met úw grote muil eens alle obstakels weg te nemen, eens zien waar jij zou uitkomen . Enfin, denk ervan wat je wilt, ik ben fair genoeg toe te geven dat ik niet tegen de realiteit kan argumenteren (zoals aangegeven), waar ik niet bijkan is dat je die fout automatisch bij de beslissingen van het bestuur legt.
Het is normaal dat er verschillende meningen op een forum zijn maar moet je toch telkens weer zo grof uit de hoek komen en andere forumleden verwijten .
Alez dan, enkel ik ben de slechte, ik weet dat ondertussen wel ze
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Iniesta »

miel schreef:1 wanneer spelers weg willen , kunnen we ze niet houden of we vernietigen ons zelf
Alé, Lokeren is vernietigd en ze beseffen het nog niet :lol:
2 een kleine club als stvv kan zich geen 24 evenwaardige spelers permitteren , dat geld ook voor grotere ploegen
Wanneer wij één sterkhouder missen is het al te zien laat staan een 4 tal
NIEMAND vraagt 24 evenwaardige spelers wel 1 team (11 basisspelers) dat gewapend is voor deze competitie.
3 Welke speler die je binnenhaalt , op basis van statistieken of profiel , het zal nooit een zekerheid zijn of hij zal aarden
en zeker niet met ons budget , wanneer je dan 2 van je beste spelers al dan niet moet laten vertrekken tijdens de winter
is het aarts moeilijk om deze waardig te vervangen , want elke meerwaarde zal elders wel aan de bak zijn .
Geldt voor elke ploeg dus geen argument.
4Het enige wat ik het bestuur in deze verwijt ,is dat ze die 2 pas mocht laten vertrekken als de alternatieven afgerond waren
( daar hadden ze wat mij betreft het been wat stijver moeten houden) zodat ze nog beschikbaar waren voor Charleroi en Westerlo
alhoewel ik mij de vraag stel of ze proffesioneel genoeg zijn om nog voluit te gaan .
Is ook wat ik hen verwijt, we komen dus overeen :)
5Waarschijnlijk heeft het bestuur ook een inschattings fout begaan , en gedacht dat het iets simpeler ging zijn om vervangers aan te trekken ,die weten ook dat ze geld gekregen hebben voor Junior en Dompé en willen dan ook het onderste uit de kan
Ik denk dat iedere voetballer ondertussen internet ontdekt heeft of weet hoe de voetbalwereld werkt, nu ons bestuur nog.
6 wij zijn een club die eigenlijk terug van 0 moest beginnen in eerste klasse , dat gaat natuurlijk gepaard met vallen en opstaan
het heeft mij dan ook verheugd dat we ondanks toch met zo een kern aan het seizoen zijn kunnen beginnen , geef toe vrij wel niemand had dat verwacht en vriend en vijand was verbaasd . Die lijn doortrekken als neofiet is bijna onbestaand , want de motor sputtert al een tijdje ,ook al had ik verwacht dat het mogelijk kon zijn .Andere extra sportieve oorzaken hebben dat proces nog versneld .Zo krijg je natuurlijk nooit stabiliteit.
BS. Je had inderdaad een goed team en je verkoopt uw sterkhouders zonder voor deftige vervangers te zorgen. Dat is zuiver de eigen fout van het bestuur. De lijn doortrekken als neofiet is wel mogelijk ALS je uw spelers bij elkaar houdt. Remember Guido's eerste seizoen (4e plaats na promotie). Nadien verkocht men ook steevast alle sterkhouders tot men uiteindelijk degradeerde.
7een klein voorbeeldje , Dutoit schitterende prestaties dat wel , maar denk je dat het op termijn houdbaar blijft als hij zijn zinnen op een transfer heeft gezet , dat gedoe begint meer en meer mensen te irriteren tot de boel ontploft
William heeft een contract bij Stvv en daar kunnen ze hem aan houden , de club weet dat en hij weet dat , en als er iemand komt die genoeg op tafel legt zal ook hij uiteindelijk mogen vertrekken .
Dat is wat ik bedoel. Bij ons mogen ze iedereen komen halen want het bestuur legt ze geen haarbreed in de weg, ze promoten het nog. Bij Lokeren wilden wij een speler die niet eens aan de bak komt en het antwoord was direct NO WAY.
Laat één ding duidelijk zijn , zo lang een andere club meer geld te bieden heeft , willen ze weg dat is hun goed recht want het is hun beroep
Maar het is evengoed het recht van het bestuur om looneisen niet in te wilgen
Dat Dutoit maar eens twittert wat zijn loonbriefje allemaal inhoud inclusief premies en andere extra legale voordelen
Dan kunnen we oordelen of het bestuur al dan niet fout handeld
Budgetten in evenwicht houden en proberen maximaal te investeren is de enige manier om op termijn te kunnen groeien
en de sportieve ambities bij te sturen , dat is althans mijn visie
@iniesta Weet gij hoeveel de looneisen van Dutoit exact zijn ? en Hoeveel de transfer bedragen van Junior en Dompé exact zijn
Wanneer je mij deze wil noemen kan ik mij voledig in uw post vinden
Als je met iets wil meedoen moet je de (ongeschreven) regels volgen. Wil je niet betalen dan moet je aanvaarden dat spelers vertrekken. Het is vraag en aanbod. Nu kan je zo argumenteren dat er geen geld is maar dat geld is er nu wel maar toch wordt er niets uitgegeven. Investeren in een goede speler hoeft ook niet enkel een negatief gegeven te zijn. Je kan Dutoit volgend seizoen ook nog verkopen en mogelijk zelfs voor meer door hem nu iets te gunnen voor zijn puike prestaties.

Budget in evenwicht is belangrijk maar blijkt helaas niet het sterkste punt van ons bestuur. Na een put gemaakt te hebben voor de zoveelste keer slaagt men erin de betere spelers voor te weinig te verkopen en amper iets als vervanging binnen te halen. Een andere uitblinker wordt naar de uitgang begeleid. Kom hem maar halen want we hebben hier ne moeilijke die goed presteert EN geld wil verdienen. :o Wij zoeken ondertussen naar veel betere spelers die weinig willen verdienen in een ploeg die niet vooruit wil. :lol:

Dat het bestuur de cijfers openbaar maakt dan kunnen wij in alle transparantie ons hierover uitspreken. Sommigen beweren echter dat wij hier niets mee te maken hebben. Beslis eens onder mekaar en laat me weten wat jullie overeengekomen zijn :lol:
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door voetballiefhebber »

Ons wintertarget heeft al 2 keer op doel geschoten en 2x gescoord. Mooie goals van Siebe Schrijvers.

Moeilijk om te zeggen dat dit bij STVV ook gebeurd zou zijn. Ik zag hem een paar keer spelen in het verleden en zijn vertrouwen leek me niet super. Misschien heeft hij gewoon een trainer als Vreven nodig die echt kan motiveren en die weet hoe hij met spelers moet omgaan.
Voor Vreven gaat Waasland-Beveren zeker geen eindpunt zijn.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4166
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door lindoke »

Ben naar KVO-WB aan het kijken. Vreven opperde bij zijn bestuur dat hij een extra spits kon gebruiken. We zullen Siebe Schrijvers gaan halen zeiden die. Nu na nog geen 20' heeft Siebe er al 2 tegen de netten gekletst. Wat zeg ik?!?! 2 van wereldformaat dan nog.

Zou Siebe Schrijvers een naam zijn waar ze bij ons in het bestuur al ooit van gehoord hebben? Indien ja, wat weerhoud hen ervan om ook zo eens iemand te gaan halen? Ah ja, nu weet ik het weer. Ambitie.....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4166
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door lindoke »

voetballiefhebber schreef:Ons wintertarget heeft al 2 keer op doel geschoten en 2x gescoord. Mooie goals van Siebe Schrijvers.

Moeilijk om te zeggen dat dit bij STVV ook gebeurd zou zijn. Ik zag hem een paar keer spelen in het verleden en zijn vertrouwen leek me niet super. Misschien heeft hij gewoon een trainer als Vreven nodig die echt kan motiveren en die weet hoe hij met spelers moet omgaan.
Voor Vreven gaat Waasland-Beveren zeker geen eindpunt zijn.
Je was me 3 minuten voor :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

lindoke schreef:Ben naar KVO-WB aan het kijken. Vreven opperde bij zijn bestuur dat hij een extra spits kon gebruiken. We zullen Siebe Schrijvers gaan halen zeiden die. Nu na nog geen 20' heeft Siebe er al 2 tegen de netten gekletst. Wat zeg ik?!?! 2 van wereldformaat dan nog.

Zou Siebe Schrijvers een naam zijn waar ze bij ons in het bestuur al ooit van gehoord hebben? Indien ja, wat weerhoud hen ervan om ook zo eens iemand te gaan halen? Ah ja, nu weet ik het weer. Ambitie.....
Eigenlijk spreek je u eigen helemaal tegen ... .

Huren zonder aankoop optie = geen ambitie dat is toch wat vele hier al 100 keren gezegd hebben ... Wel stvv wilde hem maar niet zonder aankoop optie (logische). Ps ik heb nog al spelers zien scoren om dan maanden niet meer te presteren. Je kunt een speler niet op een wedstrijd gaan beoordelen he ... . De enigste reden dat Siebe niet hier speelt is omdat ons bestuur juist ambitie had en hem enkel wilde lenen met aankoopoptie. Leuven wilde dit ook. Hij is enkele naar Beveren omdat zei zonder aankoop optie wilde.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

voetballiefhebber schreef:Ons wintertarget heeft al 2 keer op doel geschoten en 2x gescoord. Mooie goals van Siebe Schrijvers.

Moeilijk om te zeggen dat dit bij STVV ook gebeurd zou zijn. Ik zag hem een paar keer spelen in het verleden en zijn vertrouwen leek me niet super. Misschien heeft hij gewoon een trainer als Vreven nodig die echt kan motiveren en die weet hoe hij met spelers moet omgaan.
Voor Vreven gaat Waasland-Beveren zeker geen eindpunt zijn.
Hij mocht van mij gerust komen maar wel met aankoop optie. Ben wel benieuwd als deze jong het niveau aan kan houden. Want eerlijk ? Ik heb al eerder spelers goed zien beginnen omdan helemaal weg te vallen.

Ik heb hem ook eerder aan het werk gezien en was toen ook niet helemaal overtuigd. Een gemiste kans misschien wel ? Maar soit zo zullen er nog veel zijn.
Gesloten