WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STimVV »

Vanavond speelt Valenciennes tegen Metz. Opa n'Guette is niet geselecteerd wegens een hamstringblessure. Nog ene! :lol:
Spijtig dat die niet gaat komen, zou blijkbaar écht wel bij ons passen om ons spierblessuresclubje te bemannen. Natuurlijk nadat hij getweet zou hebben dat hij getekend heeft bij Charlton en uitgeleend zou worden aan STVV. :lol:
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door wva »

Haseveleon schreef:Maar vriendjes toch.. er zijn grotere problemen in de wereld waar minder trammelant rond wordt gemaakt dan al die ijle van hier :grappig:


Nubon.. Ik denk dat ze gewacht hebben op de match van Chalalala om te kijken wat ze gingen doen.. Een onverhoopt punt maakt het dan ook niet echt makkelijker op.. Hadden we daar 2-0 verloren en geen kans gehad dan waren ze volgens mij nu in actie geschoten en een nieuwe spits gehaald.. Nu verwacht ik dat ze nog een weekje gaan wachten om te zien wat tegen Westerlo de uitslag zal zijn..

Winnen ze in het weekend dan zal of helemaal geen spits gehaald worden of nog een jonge gast naar volgend jaar toe, dan zijn we nagenoeg gered.. Weten we dat Boli terug komt etc.. Winnen we niet, dan zal er iets bijkomen..

Zo zie ik 't ook op de korte termijn evolueren. Verliezen we tegen Westerlo dan zal die extra spits er snel staan. Anders wordt het (nu al) focussen naar volgend seizoen toe....Op zich was het (onverhoopte) gelijkspel tegen Chalala niet slecht, maar voor één keer werken de "andere" uitslagen niet in ons voordeel (zowel winst van OHL en Leuven) waardoor de kloof met de laatste Westerlo met 2 punten is verminderd. Zou op zich (wederom) nog geen onoverkomelijk probleem mogen zijn, ware het niet dat er volgende zaterdag jawel een thuismatch tegen datzelfde Westerlo gepland staat.....Een Westerlo dat in de goede flow zit, zijn kern heeft kunnen behouden (zelfs versterken). Wij daarentegen hadden al de slechtste aanval voor de winterstop en je zal geen telraam nodig hebben om de goals te tellen die we met onze opa Mémé nog gaan maken.....Uiteraard staan er nog andere ploegen achter ons en moet niet alleen Westerlo ons voorbij....maar toch....Volgens mij redden zowel OHL als Westerlo zich en heeft Moeskroen nog het moeilijkste programma....Maar die hunne trainer ligt vandaag ook op straat en Vukaminovic (die ik ook graag bij STVV zou zien) wel eens de opvolger kunnen zijn...aiaiai het zal er nog om spannen, schrijf maar op....Verliezen zaterdag en we zitten dik in de shit.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Als gij er een karikatuur van wil maken ,voor mij niet gelaten
De helft van uw basis spelers ligt in de lappenmand of zijn geschorst , welke club als de onze kan dat opvangen ?
Als ge alleen leest wat ge wil lezen en alles uit zijn context wil rukken voor mij ook, ok
Maar in tegenstelling tot gij heb ik niet de pretentie om mijn argumentatie als de enige juiste te beschouwen .
Ik hoef er geen karikatuur van te maken, gewoon enkele feiten opnoemen volstaat voor de beeldvorming. Je mag gerust zeggen waar er fouten zitten in wat ik beweer ipv gewoon te doen alsof die er zijn. Ik heb niet de pretentie om te denken dat wat ik denk het enige juiste/mogelijke is maar als je dat betwist wil ik wel graag zien wat je precies betwist en waarom. Nu is het toch wel erg doorzichtig dat je gewoon niets in te brengen hebt en dan maar met algemeenheden uw velletje wil redden.
De cijfers worden steeds openbaar gemaakt en zijn transparant in de boekhouding bevestigd door een revisor , maar die wil je blijkbaar niet weten want dan kan je niet meer uit uwe nek kletsen
Die cijfers zijn telkens van een jaar geleden of ouder. Niemand heeft de cijfers over de transfers van NU en DAAR ging het over. Wederom weer mooie schijnbeweging maar helaas getelefoneerd.
Het is net om die putten te delven ontstaan door te dure spelers dat wij nu onze uitblinkers verkopen , en zeker ook grotendeels omdat zij zelf vragende partij waren.
Of ze veel te goedkoop gegaan zijn dat laat ik in het midden .
Tiens, putten, wie zou deze gemaakt hebben??? de supporters waarschijnlijk door hun abonnementen te goedkoop te kopen? Of zou het toch dat bestuur zijn dat wel altijd bezig is over investeerders maar niemand die ze ziet. Wat jij in het midden laat is net de kernzaak. Als je putten hebt te vullen is het niet de moment om spelers goedkoop te laten vertrekken.
Met Samahoro hebben ze toch al een waardige vervanger gehaald , maar dat is volgens u kaf , hopelijk komen er nog
Junior en Dompé zijn nog maar één week weg en één vervanger is er al , oordeel op 31 januari
Waar zeg ik dat hij kaf is??? Ik hoop ook dat er nog komen want ze zijn nodig. Helaas is de competitie NU al terug bezig en niet vanaf 31 januari. Ik oordeel dus ook nu en dat oordeel is te weinig vervangers zonder dat het eeuwige excuus, geen geld, kan opgaan.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door miel »

Iniesta schreef:
miel schreef:Als gij er een karikatuur van wil maken ,voor mij niet gelaten
De helft van uw basis spelers ligt in de lappenmand of zijn geschorst , welke club als de onze kan dat opvangen ?
Als ge alleen leest wat ge wil lezen en alles uit zijn context wil rukken voor mij ook, ok
Maar in tegenstelling tot gij heb ik niet de pretentie om mijn argumentatie als de enige juiste te beschouwen .
Ik hoef er geen karikatuur van te maken, gewoon enkele feiten opnoemen volstaat voor de beeldvorming. Je mag gerust zeggen waar er fouten zitten in wat ik beweer ipv gewoon te doen alsof die er zijn. Ik heb niet de pretentie om te denken dat wat ik denk het enige juiste/mogelijke is maar als je dat betwist wil ik wel graag zien wat je precies betwist en waarom. Nu is het toch wel erg doorzichtig dat je gewoon niets in te brengen hebt en dan maar met algemeenheden uw velletje wil redden.
De cijfers worden steeds openbaar gemaakt en zijn transparant in de boekhouding bevestigd door een revisor , maar die wil je blijkbaar niet weten want dan kan je niet meer uit uwe nek kletsen
Die cijfers zijn telkens van een jaar geleden of ouder. Niemand heeft de cijfers over de transfers van NU en DAAR ging het over. Wederom weer mooie schijnbeweging maar helaas getelefoneerd.
Het is net om die putten te delven ontstaan door te dure spelers dat wij nu onze uitblinkers verkopen , en zeker ook grotendeels omdat zij zelf vragende partij waren.
Of ze veel te goedkoop gegaan zijn dat laat ik in het midden .
Tiens, putten, wie zou deze gemaakt hebben??? de supporters waarschijnlijk door hun abonnementen te goedkoop te kopen? Of zou het toch dat bestuur zijn dat wel altijd bezig is over investeerders maar niemand die ze ziet. Wat jij in het midden laat is net de kernzaak. Als je putten hebt te vullen is het niet de moment om spelers goedkoop te laten vertrekken.
Met Samahoro hebben ze toch al een waardige vervanger gehaald , maar dat is volgens u kaf , hopelijk komen er nog
Junior en Dompé zijn nog maar één week weg en één vervanger is er al , oordeel op 31 januari
Waar zeg ik dat hij kaf is??? Ik hoop ook dat er nog komen want ze zijn nodig. Helaas is de competitie NU al terug bezig en niet vanaf 31 januari. Ik oordeel dus ook nu en dat oordeel is te weinig vervangers zonder dat het eeuwige excuus, geen geld, kan opgaan.
Ik ga nog één keer een repliek geven en dan ga ik het er bij laten
Lees er mijn posts maar eens op na , dan weetje wel dat ik er niet zo gelukkig mee ben dat Junior en Dompé weg zijn
Maar in tegenstelling tot u , kan ik dat relativeren .
Elders in één van uw posts beweert u , dat het bestuur er zelf heeft voor gekozen om ons te verzwakken
Waarom zouden ze dan in godsnaam tijdens het seizoen May en Meme een contract gegeven hebben.
Heb je er nooit bij stilgestaan dat de situatie misschien onhoudbaar kon worden indien men Junior en Dompé aan hun contract zouden houden .
De prestaties van Dompé de laatste maanden situeerden zich toch meer buiten dan op het veld
Junior wou zijn contact niet meer verlengen , en er was geen optie om hem nog langer te houden ,bovendien had hij zijn zinnen gezet op een transfer naar Luik meer dan waarschijnlijk onder impuls van Ferrera
Moet men dan kost wat kost deze spelers houden om alles te verzieken , want wanneer ze de kanten er beginnen aflopen of blessures beginnen te veinzen zal ons ploeg er ook niet sterker door worden .
Gelukkig heeft Dutoit wel een manager die hem bij de les houd , maar zo zijn ze niet allemaal
De transfer sommen en clausules die gekregen zijn bij de transfers moet ik u voorlopig schuldig blijven want ik weet ze niet
Jij blijkbaar wel vermits u op voorhand zegt veel te weinig .
Ge zegt ook dat ze amper iets of niks in de plaats gehaald hebben . Sumahora is voor ons niet niks en ik denk dat vele mede supporters daar wel tevreden over zijn .Al moet er zeker nog wat bij
Wat betreft investeerders , ik heb er wel één gezien
Maar ook daar had u bezwaar tegen omdat het een gok kantoor was .
Met telkens naar het verleden te wijzen haal je natuurlijk altijd uw gram , dat noem ik pas velletje redden.
Voor de rest ieder zijn mening , en de supporters die zich bekocht voelen zullen hun conclusies wel trekken , die hebben daar
heus uw hulp niet voor nodig .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jacques »

Iemand nog wat gehoord over één of andere aankoop of is dit gewoon de bekvechten-en-mentale-masturbatie-topic?
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Iemand nog wat gehoord over één of andere aankoop of is dit gewoon de bekvechten-en-mentale-masturbatie-topic?
Windstil....
Kan positief of negatief zijn he..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door stvvilvoorde »

Amai beter topic in quote en requote winter 2016 veranderen

Wat is er mis met wat namedropping vraag ik me dan af? :)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Caravaggio »

STimVV schreef:Vanavond speelt Valenciennes tegen Metz. Opa n'Guette is niet geselecteerd wegens een hamstringblessure. Nog ene! :lol:
Spijtig dat die niet gaat komen, zou blijkbaar écht wel bij ons passen om ons spierblessuresclubje te bemannen. Natuurlijk nadat hij getweet zou hebben dat hij getekend heeft bij Charlton en uitgeleend zou worden aan STVV. :lol:
:-)

http://www.voetbalnieuws.be/news/202200 ... ddenvelder
onder noemer ik wil iets posten maar ik vind niks...deze bijdrage ;-)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Allan Rodrigues tekende net een contract voor 1,5 jaar op huur basis. Ben benieuwd ! Goed dat ze voor 1,5 jaar huren ;-)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Halenaar »

Allan word anderhalf jaar gehuurd, lijkt me nu al dus de vervanger te zijn voor Angban. Zéér goede transfer van ons bestuur, ook met het contract hebben ze goed werk geleverd.

Nog een zeer interessante passage op STVV.COM bij de voorstelling van Allan:
Na het vertrouwen van Chelsea, slaagde STVV er nu ook in een samenwerking op poten te zetten met Liverpool, dat een groot aantal clubs moest afwijzen.
Waarschijnlijk komen er dus nog een paar talenten van Liverpool naar hier.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Halenaar schreef:Allan word anderhalf jaar gehuurd, lijkt me nu al dus de vervanger te zijn voor Angban. Zéér goede transfer van ons bestuur, ook met het contract hebben ze goed werk geleverd.

Nog een zeer interessante passage op STVV.COM bij de voorstelling van Allan:
Na het vertrouwen van Chelsea, slaagde STVV er nu ook in een samenwerking op poten te zetten met Liverpool, dat een groot aantal clubs moest afwijzen.
Waarschijnlijk komen er dus nog een paar talenten van Liverpool naar hier.
Als ze van het niveau van Angban zijn mag er gerust 1 of 2 spelers elk jaar komen. Maar als ze op het niveau zijn van rodrigues zijn we er weinig bij.

Maar zoiets weet je natuurlijk nooit! Het zou alvast een goede samenwerking kunnen zijn want bij beide clubs zitten echt enorme talenten.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door BoemBoem »

StvvBoy schreef:
Halenaar schreef:Allan word anderhalf jaar gehuurd, lijkt me nu al dus de vervanger te zijn voor Angban. Zéér goede transfer van ons bestuur, ook met het contract hebben ze goed werk geleverd.

Nog een zeer interessante passage op STVV.COM bij de voorstelling van Allan:
Na het vertrouwen van Chelsea, slaagde STVV er nu ook in een samenwerking op poten te zetten met Liverpool, dat een groot aantal clubs moest afwijzen.
Waarschijnlijk komen er dus nog een paar talenten van Liverpool naar hier.
Als ze van het niveau van Angban zijn mag er gerust 1 of 2 spelers elk jaar komen. Maar als ze op het niveau zijn van rodrigues zijn we er weinig bij.

Maar zoiets weet je natuurlijk nooit! Het zou alvast een goede samenwerking kunnen zijn want bij beide clubs zitten echt enorme talenten.
Feit is ook dat de Chelsea hun grootste talenten vooralsnog bij Vitesse gaat stallen.
Allen lijkt mij hoger aangeschreven dan pakweg een Cuevas of Rodrigues..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Wel raar dat Liverpool spreekt over een lening tot het einde van het seizoen en stvv spreekt over een lening tot het einde van volgend seizoen :zot:

Hopelijk is het een fout van Liverpool :D
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

BoemBoem schreef:
StvvBoy schreef:
Halenaar schreef:Allan word anderhalf jaar gehuurd, lijkt me nu al dus de vervanger te zijn voor Angban. Zéér goede transfer van ons bestuur, ook met het contract hebben ze goed werk geleverd.

Nog een zeer interessante passage op STVV.COM bij de voorstelling van Allan:
Na het vertrouwen van Chelsea, slaagde STVV er nu ook in een samenwerking op poten te zetten met Liverpool, dat een groot aantal clubs moest afwijzen.
Waarschijnlijk komen er dus nog een paar talenten van Liverpool naar hier.
Als ze van het niveau van Angban zijn mag er gerust 1 of 2 spelers elk jaar komen. Maar als ze op het niveau zijn van rodrigues zijn we er weinig bij.

Maar zoiets weet je natuurlijk nooit! Het zou alvast een goede samenwerking kunnen zijn want bij beide clubs zitten echt enorme talenten.
Feit is ook dat de Chelsea hun grootste talenten vooralsnog bij Vitesse gaat stallen.
Allen lijkt mij hoger aangeschreven dan pakweg een Cuevas of Rodrigues..
Das waar de beste talenten zul je niet krijgen. Kans is ook groot dat Angban volgend jaar naar Vitesse zal gaan.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Geel-Blauw »

Liverpool meld dat hij wordt uitgeleend tot het einde van het seizoen en STVV zegt voor 1,5 jaar?
Na edit: Oeps, stvvboy was me al voor ;)
Laatst gewijzigd door Geel-Blauw op 18 jan 2016, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Nie zievere, speile!
Gesloten