WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jones »

Geen gerucht, niks in de pers op 1 dag van sluiting mercato, ik begin te vrezen dat het niks gaat worden.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Sacruzsa »

Jones schreef:Geen gerucht, niks in de pers op 1 dag van sluiting mercato, ik begin te vrezen dat het niks gaat worden.
Wa had ge nu gedacht :zot:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door moanverke »

Jones schreef:Geen gerucht, niks in de pers op 1 dag van sluiting mercato, ik begin te vrezen dat het niks gaat worden.
U vraagt, zij draaien...

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/635 ... club-.html
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Wat een anekdote:" De 29-jarige Duitser werd door de club op non-actief gezet, nadat hij zijn geslachtsdeel had getoond aan een vrouwelijke medewerker van de club." :shock: :grappig:

http://www.transfermarkt.de/nick-prosch ... eler/31535

Als je zijn statistieken op Wiki bekijkt, is het niet echt 1ne die adelbrieven kan voorleggen.
De laatste jaren weinig gescoord, hopelijk bij ons iets meer. Ben benieuwd. Zou vandaag tekenen, hopelijk is hij zondag speelgerechtigd
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 01 feb 2016, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door AirMontella »

Dan kunnen ze toch al alleszins niet zeggen dat het een spits is zonder ballen aan zijn lijf.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jacques »

Op basis van het filmpje: Grote, stevige spits, maar precies geen targetman die met de rug naar doel speelt. Eerder type-Parzysek die voor doel goed positie weet te kiezen om af te werken met hoofd of voeten.

Wat zijn flieter betreft: klein bier in vgl. met de geruchten over Dompé zijn romantische escapades. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Op basis van het filmpje: Grote, stevige spits, maar precies geen targetman die met de rug naar doel speelt. Eerder type-Parzysek die voor doel goed positie weet te kiezen om af te werken met hoofd of voeten.

Wat zijn flieter betreft: klein bier in vgl. met de geruchten over Dompé zijn romantische escapades. :mrgreen:
Boli was bij Roeselare ook niet de tank die hij nu is :D
Maar kom. Soms hebben we dat wel nodig, gelijk als tegen Anderlecht waren er ook ballen die voor doel kwamen, maar waar er niemand stond om ze binnen te tikken (buiten Fernandes).

Een type Piotr is mooi, moet niet perse met zijn rug naar het doel spelen, als hij duels wint is het al goed.
Zoals ik al zei: die speler kan hier ook nog "bijleren", hij zal zich toch moeten aanpassen aan de speelstijl
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef:
Jacques schreef:Op basis van het filmpje: Grote, stevige spits, maar precies geen targetman die met de rug naar doel speelt. Eerder type-Parzysek die voor doel goed positie weet te kiezen om af te werken met hoofd of voeten.

Wat zijn flieter betreft: klein bier in vgl. met de geruchten over Dompé zijn romantische escapades. :mrgreen:
Boli was bij Roeselare ook niet de tank die hij nu is :D
Maar kom. Soms hebben we dat wel nodig, gelijk als tegen Anderlecht waren er ook ballen die voor doel kwamen, maar waar er niemand stond om ze binnen te tikken (buiten Fernandes).

Een type Piotr is mooi, moet niet perse met zijn rug naar het doel spelen, als hij duels wint is het al goed.
Zoals ik al zei: die speler kan hier ook nog "bijleren", hij zal zich toch moeten aanpassen aan de speelstijl
Lijkt me echt het type speler dat we nodig hebben. Kunnen we wat meer met voorzetten spelen zodat er wat variatie in het spel komt.

Ook niet vergeten dat een grote spits voor veel ruimte zorgt. Daardoor kunnen u flanken veel meer acties doen. Ben benieuwd :)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Caravaggio »

patattenboer schreef:
den ief schreef:
patattenboer schreef:Russische spits op komst?
Hoezo? Ik vind er niet direct iets over. Heb je zoiets ergens opgevangen?
enrique schreef:Ik dacht nen Italiaanse spits
Antonio Fiasco
Zijne naam is Veurnikskie :grappig:
ik had vrijdag iets opgevangen in de coulissen van Staaien... Een Linksvoetige Nederlandse spits Antony Huurling

na edit: Nick Proschwitz ...
Het kan mee- of tegenvallen; STVV gokt toch wel bij de inkomende transfers is mijn gevoel (Zou Goldon Palace er voor iets tussen zitten :grappig: )
--Souhmahoro zou nu 1-3 weken out zijn / Tchenkoua is duidelijk optie 2 na Nguette / Gerkens en De Sart nog vrij jong / Tchité passé composé
++Allan - Mahlunga - Dussaut lijken wel mee te vallen
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Op z'n wiki-pagina staat STVV al opgelijst als z'n laatste club:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Proschwitz
Schimpen steunt STVV
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door moanverke »

Kortrijk haalt ook ne straffe stoot uit:

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/635 ... lent-.html
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

moanverke schreef:Kortrijk haalt ook ne straffe stoot uit:

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/635 ... lent-.html
Heeft kortrijk niet veel aan he ... Hetzelfde als wij hem gaan halen en dan naar Charlton sturen. Kortrijk krijgt wellicht gene cent ( Het geld zal wel naar Cardiff en de voorzitter gaan als hij verkocht wordt) en zal nooit spelen voor de club.
Laatst gewijzigd door StvvBoy op 01 feb 2016, 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Since '54 »

Lijkt mij een type Laurent Depoitre. Is Proschwitz de bodyspits (1,92) waar ik al jaren naar hunker?
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Officieel hij tekens voor 1 jaar + optie!

Afbeelding
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door mourinho »

Welkom op stayen .en wat betreft uw broek laten zakken is dat hier geen probleem want die gaat hier regelmatig vanzelf afzakken.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gesloten