Vertrek Junior Edmilson

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door wva »

:mrgreen:
Brusselmans schreef:
StvvBoy schreef:
Brusselmans schreef:trek er uwe plan mee ....
Hier hoeft niks meer gezegd te worden, boy en fan weten alles, en vinden het nodig om op elke post te reageren, en zeggen zelfs wat je moet antwoorden, en waarop niet mag gereageerd worden ....

History repeats, again and again ....
Ik kom nog wel eens terug, over een paar weken ...
:mrgreen:
:geelblauw:

het zal aan mij liggen maar dient een forum niet op zoveel mogelijk op te reageren en te discussiëren met mede supporters? (mijn excuses als dit niet zo is?)

Dus ja ik ben graag actief en ik reageer graag. Maarja zolang iemand u mening niet heeft is hij slecht voor u en doe je enorm kinderachtig. Maar dat is u probleem. Ik discussiëren hier de komende weken gewoon voort.

en wat je hier schrijft trekt op niets, "Zeggen zelfs wat je moet antwoorden, en waarop niet mag gereageerd worden" Waar beweer ik dan waar niet op gereageerd mag worden? Want ik sta open voor elke discussie als die op waarheid gebaseerd is. Ik leg ook niemand woorden in de mond. Heb hier al genoeg deftige discussie gehad. Nooit problemen mee gehad op een enkele na ...

dus ...

Tot over een paar weken :mrgreen:
de pâar weken zijn voorbij :twisted:

:geelblauw:

Haal de pekelemmer maar boven Herman, 't is 't moment ! From hero to zero. Ge kunt een parodie maken van het boek van El Sympatico. Kassa kassa !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Halenaar »

Aangezien het topic zomertransfers gesloten is: tot wanneer loopt het contract van Haddadou? Zag in HLN vandaag dat zijn contract dit seizoen afloopt.

Zou toch vreemd zijn om die zomaar te laten gaan, aangezien die in de voorbereiding toch wel mooie dingen liet zien.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:Aangezien het topic zomertransfers gesloten is: tot wanneer loopt het contract van Haddadou? Zag in HLN vandaag dat zijn contract dit seizoen afloopt.

Zou toch vreemd zijn om die zomaar te laten gaan, aangezien die in de voorbereiding toch wel mooie dingen liet zien.
Haddadou heeft ook, zoals zoveel spelers, een optie.

Die gaan ze niet laten gaan denk ik, was schitterend in de voorbereiding, spijtig van zijn blessure
Plaats reactie