Vertrek Junior Edmilson

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Iniesta »

Ik was van in het begin geen fan van die korte contracten en dit was DE reden. Uw aankooppolitiek moet ervan uitgaan dat je GOED koopt en niet dat je enkel rommel koopt of krijgt van de moederclub. In dat geval hoef je ook niet van de rommel af en kan je WEL cashen voor uw betere spelers.

STVV had direct bij de goede start moeten handelen want toen was wel degelijk duidelijk dat er wel wat muziek in deze ploeg zat. Andere clubs hadden het in ieder geval door. Het is ook weer erg toevallig dat ze net naar... Standard vertrekken en dit terwijl Gent ook interesse heeft en over meer geld beschikt dan Standard. Ook sportief had Gent meer te bieden.

Er werd gelachen met de voorspellingen over vertrek naar Standard maar met Ferrera, Junior en Dompé is dat een zuivere hattrick.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Jebus4life »

Mikman schreef:Voor alle duidelijkheid: De Morgen gebruikt op zijn sportpagina's een (ultra)light-versie van de sport van Het Laatste Nieuws, gewoon copy/past of een ingekorte versie van bepaalde artikels van HLN ( is dezelfde uitgeversgroep, vandaar).
Een bron (HLN )die anders niet altijd als zeer betrouwbaar wordt beschouwd. HBVL houdt het op 2,5 miljoen €, een bedrag dat heel nauw aansluit bij wat ik uit dichte bron heb gehoord.

Iedereen gelooft maar het bedrag wat hij wil natuurlijk, maar ik weet wel wat ik zelf geloof. Volgend jaar staat het zwart op wit in de jaarrekening, dan weten we het.
De persgroep is inderdaad niet de creme de la creme :D
Ik weet dat jij een stukje dichter bij de bron staat dan de meesten hier (alvast een stuk dichter als mij, tzou anders maar triestig zijn), maar het verschil wat jij aanhaalt is toch bijzonder groot tegenover wat de pers schrijft.

Als ze schrijven 2, kan ik er ook inkomen dat het 2,5 is. van 1 naar 2,5? Das toch ontzettend groot (niet dat het niet kan, maar je snapt wat ik wil zeggen). Enig idee hoeveel ze dan voor Dompé gekregen hebben? Daar hoorde ik over dat het 2 miljoen was (maar dat is al een dikke week geleden wss dat dat geschreven werd), ligt dat wel in lijn met de waarheid of... ?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Mikman »

Iniesta schreef:Ik was van in het begin geen fan van die korte contracten en dit was DE reden. Uw aankooppolitiek moet ervan uitgaan dat je GOED koopt en niet dat je enkel rommel koopt of krijgt van de moederclub. In dat geval hoef je ook niet van de rommel af en kan je WEL cashen voor uw betere spelers.
Dus als het van u afhing hadden we de volgende jaren een ploeg moeten bouwen rond Baherlé, Lazaar, Hendrickx, Schils en Momi? Sta me toe er stevig aan te twijfelen of je daar de ambities die jij voor ogen hebt mee zou verwezenlijken....
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Mikman »

Jebus4life schreef:
Mikman schreef:Voor alle duidelijkheid: De Morgen gebruikt op zijn sportpagina's een (ultra)light-versie van de sport van Het Laatste Nieuws, gewoon copy/past of een ingekorte versie van bepaalde artikels van HLN ( is dezelfde uitgeversgroep, vandaar).
Een bron (HLN )die anders niet altijd als zeer betrouwbaar wordt beschouwd. HBVL houdt het op 2,5 miljoen €, een bedrag dat heel nauw aansluit bij wat ik uit dichte bron heb gehoord.

Iedereen gelooft maar het bedrag wat hij wil natuurlijk, maar ik weet wel wat ik zelf geloof. Volgend jaar staat het zwart op wit in de jaarrekening, dan weten we het.
De persgroep is inderdaad niet de creme de la creme :D
Ik weet dat jij een stukje dichter bij de bron staat dan de meesten hier (alvast een stuk dichter als mij, tzou anders maar triestig zijn), maar het verschil wat jij aanhaalt is toch bijzonder groot tegenover wat de pers schrijft.

Als ze schrijven 2, kan ik er ook inkomen dat het 2,5 is. van 1 naar 2,5? Das toch ontzettend groot (niet dat het niet kan, maar je snapt wat ik wil zeggen). Enig idee hoeveel ze dan voor Dompé gekregen hebben? Daar hoorde ik over dat het 2 miljoen was (maar dat is al een dikke week geleden wss dat dat geschreven werd), ligt dat wel in lijn met de waarheid of... ?
Als er mensen binnen het supportersleven regelmatig contact hebben met Bormans en mij informatie doorspelen en die informatie blijkt dan achteraf ook steeds te kloppen, dan ben ik geneigd dat een "betrouwbare bron" te noemen. Als die mensen met dat bedrag afkomen vlak nadat ze met Bormans hebben gesproken ( voor alle duidelijkheid: ik ken Bormans zelf niet persoonlijk en heb er nog nooit mee gesproken, ik heb het enkel over de betrouwbaarheid van de informatie achteraf ) dan ga ik die bron geloven in plaats van één zinnetje in voorwaardelijke wijs in Het Laatste Nieuws.

Bij Dompé spreken alle partijen toch van om en beide 2 miljoen. Dompé werd eigenlijk gescout en gevonden door Standard maar omdat Duchâtelet, toen nog voorzitter van Standard, niet meer wou samenwerken met de makelaars van Dompé naar eerdere negatieve ervaringen met die mensen, werd hij aan STVV getipt. Dompé werd voor 150.000 Euro gehaald en gaat nu voor het +/- dertienvoudige weg na 4 maanden, wie dat rendement de afgelopen maanden realiseerde hier op het forum mag mij gerust eens bellen als beleggingsadviseur...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Brusselmans »

De speculaties worden door den STVV zelf in de hand gewerkt.
Elders wordt bekend gemaakt hoeveel de transfersom is, wat de percentages zijn voor de vorige clubs, tot zelfs het jaarsalaris toe.

Maar neen, hier moet alles altijd in de grootste geheimzinnigheid gebeuren, dus krijg je deze toestanden !!!
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

Brusselmans schreef:De speculaties worden door den STVV zelf in de hand gewerkt.
Elders wordt bekend gemaakt hoeveel de transfersom is, wat de percentages zijn voor de vorige clubs, tot zelfs het jaarsalaris toe.

Maar neen, hier moet alles altijd in de grootste geheimzinnigheid gebeuren, dus krijg je deze toestanden !!!
Waar dan? Ik heb net 3 willekeurige ploegen bekeken:

RSCA, Kortrijk en Waasland Beveren.

Nergens zie ik iets over een specifieke prijs. Soms staat er iets van 'een goede zaak' of 'mooi bedrag' maar een echte prijs? Nergens ... !

Prijzen worden altijd door de media geplaatst zelden zal een club deze zeggen want eerlijk ? Dat zijn onze zaken ook niet ... .

Ook die prijs kan variëren. Zo kun je pak weg 1 miljn nu krijgen en dan zegt de krant dat we "maar" 1 milj kregen. Wat ze dan niet weten is dat het door clausules tot pak weg 2-3 miljoen kan oplopen of dat er een transfer percentage bij zit.

Maar nee altijd eerst gefrustreerd reageren over zaken waar je zelf niets van afweet. Maar vertrouwen hebben ? Nee dat kunnen de mannen niet :roll: .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Brusselmans »

Ma joeng toch !!!!

Als zelfs Rob Schoofs met twijfels rondloopt dat ze hem iets wijsgemaakt hebben, ga ij hier nog alles proberen recht te trekken !

Rolling eyes !!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:De speculaties worden door den STVV zelf in de hand gewerkt.
Elders wordt bekend gemaakt hoeveel de transfersom is, wat de percentages zijn voor de vorige clubs, tot zelfs het jaarsalaris toe.

Maar neen, hier moet alles altijd in de grootste geheimzinnigheid gebeuren, dus krijg je deze toestanden !!!
eerlijk gezegd zegt dit meer over bepaalde forumgangers dan over het bestuur hoor Ben.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Ma joeng toch !!!!

Als zelfs Rob Schoofs met twijfels rondloopt dat ze hem iets wijsgemaakt hebben, ga ij hier nog alles proberen recht te trekken !

Rolling eyes !!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Nu zit je appels met peren te vergelijken.

Rob is teleurgesteld over het uitblijven van versterking,
Rob is niet teleurgesteld over het feit dat de supporter niet weet wat er overeengekomen is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:Ma joeng toch !!!!

Als zelfs Rob Schoofs met twijfels rondloopt dat ze hem iets wijsgemaakt hebben, ga ij hier nog alles proberen recht te trekken !

Rolling eyes !!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Nu zit je appels met peren te vergelijken.

Rob is teleurgesteld over het uitblijven van versterking,
Rob is niet teleurgesteld over het feit dat de supporter niet weet wat er overeengekomen is.
:roll: :roll: :roll:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:Ma joeng toch !!!!

Als zelfs Rob Schoofs met twijfels rondloopt dat ze hem iets wijsgemaakt hebben, ga ij hier nog alles proberen recht te trekken !

Rolling eyes !!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Nu zit je appels met peren te vergelijken.

Rob is teleurgesteld over het uitblijven van versterking,
Rob is niet teleurgesteld over het feit dat de supporter niet weet wat er overeengekomen is.
:roll: :roll: :roll:
:D :lol: :grappig: .

Weet je wat? Misschien mag stroman Lammens niets communiceren vanwege :Roland: en steekt :Roland: alles in eigen zak.
Het is ook :Roland: die zegt dat we geen versterking mogen bijhalen, omdat we eigenlijk niet hadden mogen promoveren van :Roland: en dus van :Roland: terug moeten degraderen. Nu Rob wat gefrustreerd is zal :Roland: zich reppen om hem bij Standard te plaatsen, volledig gratis natuurlijk,
Allemaal :Roland: zijn schuld!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Jack »

Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Strontvervelend? Mooi, zeer mooi jack.
Hou je je nu wel een beetje aan de topic? Dan zal de strontvervelende gast dat hier ook doen.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

Brusselmans schreef:Ma joeng toch !!!!

Als zelfs Rob Schoofs met twijfels rondloopt dat ze hem iets wijsgemaakt hebben, ga ij hier nog alles proberen recht te trekken !

Rolling eyes !!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
het enigste wat Rob zegt is dat hij hoopt op versterking. Dat hoop ik ook net zoals iedereen. We zijn 9 januari en hebben nog 20 dagen tijd om spelers aan te trekken (hoe vroeger hoe beter natuurlijk).

Dat Rob met twijfels rondloopt ruk je (net zoals de media) volledig uit de context.

Als er na deze transferperiode geen bijkomende versterking is geef ik je gedeeltelijk gelijk dat het bestuur NU (!) gefaald. Maar zo ver zijn we nog lang niet.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Mag je ook tegen vele andere zeggen hoor. Tegen die mannen die je mening delen misschien ? Ik lees hier telkens het zelfde. Geklaag en gezever over het bestuur en dan komen ze met details/feiten waar ze nog niet eens van weten als dit de waarheid is ... . Dat is niet strontvervelend dan? Misschien voor u niet omdat je hun mening deelt ... .
Plaats reactie