Vertrek Junior Edmilson

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Henri is de man »

niks laten zakken van de prijs
voor Kosanovic van Mechelen hebben ze blijkbaar wel geld over
KVM vraagt daar 3M voor - dan moet die 2M voor Edmilson toch ook wel kunnen ! :rood:
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 05 jan 2016, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door tweety »

Jack schreef:En zo blijft er uiteindelijk maar 1 optie over...
2..
Standard betaalt wat er gevraagd wordt of hij kan een half jaar in de B-kern gaan zitten.
(moest ik manager zijn..)
Bormans moet nu maar laten zien dat hij haar op z'n tanden heeft .. :beer:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door voetballiefhebber »

Dat ze die Edmilson toch gewoon naar huis sturen.
Hij verziekt vooral de sfeer in de groep en dat kunnen ze toch missen als kiespijn.
Van mij mag hij met het eerste het beste vliegtuig terugkeren.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door den ief »

Henri is de man schreef:niks laten zakken van de prijs
voor Kosanovic van Mechelen hebben ze blijkbaar wel geld over
KVM vraagt daar 3M voor - dan moet die 2M voor Edmilson toch ook wel kunnen ! :rood:
Ik las net ergens dat die deal met Kosanovic ook nog niet rond is. Blijkbaar toch nog ferme kloof tussen vraag en aanbod. Standard zet Mechelen nu onder druk, vanavond akkoord of ze verlaten de piste Kosanovic.

De schooiers, heb er meer en meer mijn buik van vol.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

Algemeen manager Philippe Bormans liet gisteren weten dat hij nog geen officieel bod mocht ontvangen van Standard en dat de Luikenaars eigenlijk eerst via hen hadden moeten passeren. Toch lijkt Edmilson nu al zeker van zijn stuk. En daar heeft hij zo zijn redenen voor. Zijn makelaar contesteert namelijk de optie die STVV een poos geleden lichtte waardoor zijn contract eenzijdig werd verlengd tot 2017. Die contractverlenging zou aan te vechten zijn en als Edmilson gelijk krijgt, loopt zijn contract alsnog aan het einde van dit seizoen af. Op die manier heeft de entourage van Edmilson een extra drukkingsmiddel.
Smerig hoe ze het spelen. Ze zouden hem echt terug naar huis moeten sturen.

Het verleden is nog steeds niet weg bij hem. Hij is en blijft een enorme egoïstisch persoon!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Jack »

StvvBoy schreef:
Algemeen manager Philippe Bormans liet gisteren weten dat hij nog geen officieel bod mocht ontvangen van Standard en dat de Luikenaars eigenlijk eerst via hen hadden moeten passeren. Toch lijkt Edmilson nu al zeker van zijn stuk. En daar heeft hij zo zijn redenen voor. Zijn makelaar contesteert namelijk de optie die STVV een poos geleden lichtte waardoor zijn contract eenzijdig werd verlengd tot 2017. Die contractverlenging zou aan te vechten zijn en als Edmilson gelijk krijgt, loopt zijn contract alsnog aan het einde van dit seizoen af. Op die manier heeft de entourage van Edmilson een extra drukkingsmiddel.
Smerig hoe ze het spelen. Ze zouden hem echt terug naar huis moeten sturen.

Het verleden is nog steeds niet weg bij hem. Hij is en blijft een enorme egoïstisch persoon!
Van waar heb je dat?

Dan heeft er toch ergens iemand van STVV ook een stevige fout gemaakt he als dit lukt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door stvvilvoorde »

Smerig spel dat standard en de entourage van Junior hier speelt.
Ik dacht dat opties voor 31 maart gelicht dienden te worden, wat duidelijk is gebeurd.
Een optie houdt ook een procentuele loonsverhoging in, als de contracten normaal opgesteld zijn zou het me verbazen dat ie daar onderuit kan.
Moest dat contract niet juist opgesteld zijn, ja dan kan je wel spreken van enig amateurisme aan truiense kant.
Hij kan wel natuurlijk zichzelf vrijkopen door de resterende contractwaarde aan zijn club uit te betalen, maar daar bestaat/bestond een gentlemans agreement over tussen de clubs dat men zulke spelers niet zou aanwerven (al is dat in het verleden wel eens anders gelopen met bvb Defour & Dahmane)
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: RE: Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

Jack schreef:
StvvBoy schreef:
Algemeen manager Philippe Bormans liet gisteren weten dat hij nog geen officieel bod mocht ontvangen van Standard en dat de Luikenaars eigenlijk eerst via hen hadden moeten passeren. Toch lijkt Edmilson nu al zeker van zijn stuk. En daar heeft hij zo zijn redenen voor. Zijn makelaar contesteert namelijk de optie die STVV een poos geleden lichtte waardoor zijn contract eenzijdig werd verlengd tot 2017. Die contractverlenging zou aan te vechten zijn en als Edmilson gelijk krijgt, loopt zijn contract alsnog aan het einde van dit seizoen af. Op die manier heeft de entourage van Edmilson een extra drukkingsmiddel.
Smerig hoe ze het spelen. Ze zouden hem echt terug naar huis moeten sturen.

Het verleden is nog steeds niet weg bij hem. Hij is en blijft een enorme egoïstisch persoon!
Van waar heb je dat?

Dan heeft er toch ergens iemand van STVV ook een stevige fout gemaakt he als dit lukt...
Hier staat dat

http://www.hln.be/hln/nl/4814/STVV/arti ... -aan.dhtml

Maar al zou er zelf een fout gemaakt zijn door stvv (niet dat ik weet als dit gebeur is). Dan nog kun je respect hebben voor de club die je groot gebracht heeft.

Het minste wat hij kan doen is geld opbrengen na jaren werken met hem. Vele vergeten maar wij hebben hier enorm veel werk aan gehad. Misschien niet iedereen maar ik herinner mij nog zeer goed de jonge gast die veel uitging heel veel dronk en rookte en enkel show verkoopt op het veld (zijn eerste jaar voor stvv)!

Als stvv niet 3 jaar lang aan hem gekneed had dan was hij nu misschien bij een provinciale club aan het voetballen ...
Laatst gewijzigd door StvvBoy op 05 jan 2016, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Halenaar »

UPDATE: @Standard_RSCL heeft zich nu officieel gemeld bij @stvv vr @edmilson_ho. Onderhandelingen gestart & morgen verdergezet. @TVLbe

Via reporter van TVL.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

Halenaar schreef:UPDATE: @Standard_RSCL heeft zich nu officieel gemeld bij @stvv vr @edmilson_ho. Onderhandelingen gestart & morgen verdergezet. @TVLbe

Via reporter van TVL.
Hopelijk komt er snel een akkoord ( hier mee bedoel ik dat standard genoeg geld geeft) en dan we er eindelijk van af!
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door StvvBoy »

De deal met Junior zou rond zijn. Standard zou ook Ryan Mmaee in de deal betrekken. STVV leent de jonge aanvaller van standard.

Standard zou Dompé dan weer niet kopen omdat ze genoeg flank aanvallers hebben ... .

Bron : https://www.walfoot.be/fra/news/lis/2016-01-06/waiting
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door stvv'er »

Lap, als Dompé dat hoort wilt h'm ook niet meer meespelen

:lol:

(er vanuit gaande dat die nog fit geraakt dit seizoen)
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door the fan »

Wat ben je in godsnaam met een speler van 19 jaar die je 6 maanden mag lenen?! :headbang:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Jacques »

Zonder aankoopoptie is dat de zoveelste verspilling van tijd en geld aan de zoveelste Standard-belofte van het 13de knoopsgat, na Boulet Bulos, na Lumanza, na Moris, na Bonemme, na Mbombo, na nog 5 andere suggelkloten die ik alweer vergeten ben. Zonder aankoopoptie loopt Mmaee alleen maar in de weg van onze eigen jeugd en mag hij voor mijn part wegblijven, simpel.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Henri is de man »

Tis van dattum

STVV bereikte zopas een akkoord met Standard over de transfer van Junior Edmilson.
Junior krijgt toestemming van STVV om vandaag terug te keren naar België om te onderhandelen met Standard en eventuele medische testen af te leggen.

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... aar-belgie


Das wel snel... zouden ze dan toch geld op tafel smijten ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie