Vertrek Junior Edmilson

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

StvvBoy schreef:
Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Mag je ook tegen vele andere zeggen hoor. Tegen die mannen die je mening delen misschien ? Ik lees hier telkens het zelfde. Geklaag en gezever over het bestuur en dan komen ze met details/feiten waar ze nog niet eens van weten als dit de waarheid is ... . Dat is niet strontvervelend dan? Misschien voor u niet omdat je hun mening deelt ... .
:clap: :heil:
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door darion »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=103509

Dit is zeer laag van hem. Even wat natrappen.
En in een ander artikel zegt hij dat FC Barcelona zijn droom is maar niet evident zal worden...
Jonge, blij dat hij weg is. Dikke nek.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Krisaias »

darion schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=103509

Dit is zeer laag van hem. Even wat natrappen.
En in een ander artikel zegt hij dat FC Barcelona zijn droom is maar niet evident zal worden...
Jonge, blij dat hij weg is. Dikke nek.
Op facebook was het ook al van dat. Eerst de STVV-fans danken voor 4 mooie jaren ... en een half uur later doodleuk posten dat hij ernaar uitkijkt om voor het beste publiek van België te spelen :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Iniesta »

Mikman schreef:
Iniesta schreef:Ik was van in het begin geen fan van die korte contracten en dit was DE reden. Uw aankooppolitiek moet ervan uitgaan dat je GOED koopt en niet dat je enkel rommel koopt of krijgt van de moederclub. In dat geval hoef je ook niet van de rommel af en kan je WEL cashen voor uw betere spelers.
Dus als het van u afhing hadden we de volgende jaren een ploeg moeten bouwen rond Baherlé, Lazaar, Hendrickx, Schils en Momi? Sta me toe er stevig aan te twijfelen of je daar de ambities die jij voor ogen hebt mee zou verwezenlijken....
Neen, in mijn redenering had je deze heren niet gekocht en bouwde je de ploeg uit rond Edmilson en Dompé. Hendrickx past volgens mij ook niet in het lijstje. Momi is een speler die men al langer had kunnen dumpen.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door den ief »

http://m.sporza.be/#!/snippet/569368030cf2f00ec3cd7225

Ferrera is daar op zijn plaats in Luik. Krapuul zoekt krapuul op. Kwam ons ook treiteren na Standard-STVV. Zielige, arrogante, kinderachtige kabouter is het.

Junior niet gespeeld precies.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
Mikman schreef:
Iniesta schreef:Ik was van in het begin geen fan van die korte contracten en dit was DE reden. Uw aankooppolitiek moet ervan uitgaan dat je GOED koopt en niet dat je enkel rommel koopt of krijgt van de moederclub. In dat geval hoef je ook niet van de rommel af en kan je WEL cashen voor uw betere spelers.
Dus als het van u afhing hadden we de volgende jaren een ploeg moeten bouwen rond Baherlé, Lazaar, Hendrickx, Schils en Momi? Sta me toe er stevig aan te twijfelen of je daar de ambities die jij voor ogen hebt mee zou verwezenlijken....
Neen, in mijn redenering had je deze heren niet gekocht en bouwde je de ploeg uit rond Edmilson en Dompé. Hendrickx past volgens mij ook niet in het lijstje. Momi is een speler die men al langer had kunnen dumpen.
Ik vind 1 klein foutje in je redenering.
een foutje die jij in drukletters zet.

Weet jij of je GOED inkoopt op voorhand?
Jij kan afgaan op de adelbrieven die iemand kan voorleggen, maar normaal gezien moet jij daar je maag van vol hebben.
Je kan afgaan op het talent dat iemand heeft: Lazaar had ontegenzeggenlijk talent, maar het is er niet uitgekomen. Bruno andrade had veel talent, maar het kwam er ook niet uit.
Dus op het eerste zicht zou je kunnen zeggen dat je goed inkoopt odmat je spelers met een groot potentieel koopt, of spelers met naam die jij persoonlijk graag ziet komen.
Die spelers kunnen ook nog tegenvallen he Iniesta?
Je haalt iemand waarvan jij persoonlijk vindt, vermits jij daar een neus voor hebt blijkbaar, dat het een GOEDE aankoop is.
Je geeft hem een lang contract (pakt 3 jaar, 3,5 jaar), dat talent, of die adelbrieven betaal je.
Dus voor 3,5 jaar zit je met een dik contract en je bouwt een ploeg rond die speler omdat het een goede aankoop is volgens u.
Die speler valt (dik) tegen.
2 grote problemen: zijn contract en uw spelsysteem (omdat je je ploeg rondom die specifieke speler gebouwd hebt).
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door wva »

Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Dat kereltje begint me ook mateloos te irriteren.....Niemand kan hier nog 1 letter posten of hij repliceert "on the fly" met een héél epîstel waarbij hij, hoe kan het ook anders, telkens net het tegenovergestelde beweert....Om moedeloos van te worden....Waar staat de "skip button" hier op 't forum ?
Dit is al even erg als noodgedwongen 15 reklameblokken van 10min te moeten doorstaan bij je favoriete programma...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:Ik vind 1 klein foutje in je redenering.
een foutje die jij in drukletters zet.

Weet jij of je GOED inkoopt op voorhand?
Jij kan afgaan op de adelbrieven die iemand kan voorleggen, maar normaal gezien moet jij daar je maag van vol hebben.
Je kan afgaan op het talent dat iemand heeft: Lazaar had ontegenzeggenlijk talent, maar het is er niet uitgekomen. Bruno andrade had veel talent, maar het kwam er ook niet uit.
Dus op het eerste zicht zou je kunnen zeggen dat je goed inkoopt odmat je spelers met een groot potentieel koopt, of spelers met naam die jij persoonlijk graag ziet komen.
Die spelers kunnen ook nog tegenvallen he Iniesta?
Je haalt iemand waarvan jij persoonlijk vindt, vermits jij daar een neus voor hebt blijkbaar, dat het een GOEDE aankoop is.
Je geeft hem een lang contract (pakt 3 jaar, 3,5 jaar), dat talent, of die adelbrieven betaal je.
Dus voor 3,5 jaar zit je met een dik contract en je bouwt een ploeg rond die speler omdat het een goede aankoop is volgens u.
Die speler valt (dik) tegen.
2 grote problemen: zijn contract en uw spelsysteem (omdat je je ploeg rondom die specifieke speler gebouwd hebt).
Je hebt geen fout gevonden in mijn redenering, je snapt ze blijkbaar gewoon niet.

Niemand kan 100% voorspellen of een transfer een schot in de roos is, dat was dan ook mijn punt niet. De bedoeling van een transferbeleid moet echter wel zijn dat je gaat voor goede aankopen (kwaliteit) ipv kwantiteit of vooral (verplicht) werkt met steeds dezelfde bron.

De discussie ging over de keuze voor korte of langere contracten. Mijn punt was dat ik liever uitging dat de goede transfers de slechte moeten overtreffen zodat je niet met het probleem van teveel overtollige spelers zit. Nu heb je het probleem dat je niet genoeg kunt cashen omdat de contracten te kort zijn. We cashen nu minder dan gekund EN we hebben nog altijd overtollige spelers maw een loose-loose situatie.

Eén goede uitgaande transfer kan trouwens heel wat kleinere fouten teniet doen en jonge onervaren/onbekende spelers kosten meestal ook niet zoveel zodat er wel degelijk ruimte is voor een beredeneerde gok.

De belangrijkste reden waarom mijn redenering lijkt te kloppen is dat ze zelfs op de Tiense het beginnen in te zien en nu wel kiezen voor langere contracten. Ofwel waren ze toen fout, ofwel nu, je moet kiezen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

wva schreef:
Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Dat kereltje begint me ook mateloos te irriteren.....Niemand kan hier nog 1 letter posten of hij repliceert "on the fly" met een héél epîstel waarbij hij, hoe kan het ook anders, telkens net het tegenovergestelde beweert....Om moedeloos van te worden....Waar staat de "skip button" hier op 't forum ?
Dit is al even erg als noodgedwongen 15 reklameblokken van 10min te moeten doorstaan bij je favoriete programma...
Alez dan, dank u voor de notificatie, tevens update van hoe je denkt over mij :toppie:
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 11 jan 2016, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:Ik vind 1 klein foutje in je redenering.
een foutje die jij in drukletters zet.

Weet jij of je GOED inkoopt op voorhand?
Jij kan afgaan op de adelbrieven die iemand kan voorleggen, maar normaal gezien moet jij daar je maag van vol hebben.
Je kan afgaan op het talent dat iemand heeft: Lazaar had ontegenzeggenlijk talent, maar het is er niet uitgekomen. Bruno andrade had veel talent, maar het kwam er ook niet uit.
Dus op het eerste zicht zou je kunnen zeggen dat je goed inkoopt odmat je spelers met een groot potentieel koopt, of spelers met naam die jij persoonlijk graag ziet komen.
Die spelers kunnen ook nog tegenvallen he Iniesta?
Je haalt iemand waarvan jij persoonlijk vindt, vermits jij daar een neus voor hebt blijkbaar, dat het een GOEDE aankoop is.
Je geeft hem een lang contract (pakt 3 jaar, 3,5 jaar), dat talent, of die adelbrieven betaal je.
Dus voor 3,5 jaar zit je met een dik contract en je bouwt een ploeg rond die speler omdat het een goede aankoop is volgens u.
Die speler valt (dik) tegen.
2 grote problemen: zijn contract en uw spelsysteem (omdat je je ploeg rondom die specifieke speler gebouwd hebt).
Je hebt geen fout gevonden in mijn redenering, je snapt ze blijkbaar gewoon niet.

Niemand kan 100% voorspellen of een transfer een schot in de roos is, dat was dan ook mijn punt niet. De bedoeling van een transferbeleid moet echter wel zijn dat je gaat voor goede aankopen (kwaliteit) ipv kwantiteit of vooral (verplicht) werkt met steeds dezelfde bron.

De discussie ging over de keuze voor korte of langere contracten. Mijn punt was dat ik liever uitging dat de goede transfers de slechte moeten overtreffen zodat je niet met het probleem van teveel overtollige spelers zit. Nu heb je het probleem dat je niet genoeg kunt cashen omdat de contracten te kort zijn. We cashen nu minder dan gekund EN we hebben nog altijd overtollige spelers maw een loose-loose situatie.

Eén goede uitgaande transfer kan trouwens heel wat kleinere fouten teniet doen en jonge onervaren/onbekende spelers kosten meestal ook niet zoveel zodat er wel degelijk ruimte is voor een beredeneerde gok.

De belangrijkste reden waarom mijn redenering lijkt te kloppen is dat ze zelfs op de Tiense het beginnen in te zien en nu wel kiezen voor langere contracten. Ofwel waren ze toen fout, ofwel nu, je moet kiezen.
:toppie:, nu heb ik door wat je wilt zeggen :D het is risicovol, maar met een goede scouting van de spelers wel succesvol
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:
wva schreef:
Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Dat kereltje begint me ook mateloos te irriteren.....Niemand kan hier nog 1 letter posten of hij repliceert "on the fly" met een héél epîstel waarbij hij, hoe kan het ook anders, telkens net het tegenovergestelde beweert....Om moedeloos van te worden....Waar staat de "skip button" hier op 't forum ?
Dit is al even erg als noodgedwongen 15 reklameblokken van 10min te moeten doorstaan bij je favoriete programma...
Tiens, ik dacht dat men hier zijn mening over meningen en uitspraken mocht geven?
Er bestaat zo een skip-button trouwens, dat is dat balkje hier rechts van je. Niemand dwingt je mijn epistels te lezen, maar ik zou wel vragen een beetje vriendelijker te doen, zowel van jou als van Jack.
Ik heb een zeer uitgesproken mening inderdaad en iedereen kent ondertussen mijn standpunten. Net zoals ze stvvboy en mij afbreken, breek ik hun af.

Deal with it, daar is een forum voor, anders verzamel je met je vrienden maar op café
Iedereen mag zijn mening geven en jij mag dat (helaas) ook nog altijd :lol:

De bedoeling is niet elkaar af te breken maar gewoon uw mening te geven met bijhorende argumentatie als het enigszins mogelijk is.

Je oogst gewoon wat je zaait door zelf iedereen uit te maken met een andere mening. Laat toch wat ruimte voor een andere mening dan zal je zelf ook meer respect oogsten. Het is maar een tip dus niet schieten op de boodschapper aub.

@topic: je hebt het nog steeds niet door, ja het is risicovol maar ik ga uit van goed beleid/scouting ipv al op voorhand u in te dekken tegen de fouten die men blijkbaar verwacht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:
wva schreef:
Jack schreef:Zoek eens een andere hobby gast! Strontvervelend ben je. En dat heeft niet eens te maken met dat je een andere mening hebt dan mij.
Dat kereltje begint me ook mateloos te irriteren.....Niemand kan hier nog 1 letter posten of hij repliceert "on the fly" met een héél epîstel waarbij hij, hoe kan het ook anders, telkens net het tegenovergestelde beweert....Om moedeloos van te worden....Waar staat de "skip button" hier op 't forum ?
Dit is al even erg als noodgedwongen 15 reklameblokken van 10min te moeten doorstaan bij je favoriete programma...
Tiens, ik dacht dat men hier zijn mening over meningen en uitspraken mocht geven?
Er bestaat zo een skip-button trouwens, dat is dat balkje hier rechts van je. Niemand dwingt je mijn epistels te lezen, maar ik zou wel vragen een beetje vriendelijker te doen, zowel van jou als van Jack.
Ik heb een zeer uitgesproken mening inderdaad en iedereen kent ondertussen mijn standpunten. Net zoals ze stvvboy en mij afbreken, breek ik hun af.

Deal with it, daar is een forum voor, anders verzamel je met je vrienden maar op café
Iedereen mag zijn mening geven en jij mag dat (helaas) ook nog altijd :lol:

De bedoeling is niet elkaar af te breken maar gewoon uw mening te geven met bijhorende argumentatie als het enigszins mogelijk is.

Je oogst gewoon wat je zaait door zelf iedereen uit te maken met een andere mening. Laat toch wat ruimte voor een andere mening dan zal je zelf ook meer respect oogsten. Het is maar een tip dus niet schieten op de boodschapper aub.

@topic: je hebt het nog steeds niet door, ja het is risicovol maar ik ga uit van goed beleid/scouting ipv al op voorhand u in te dekken tegen de fouten die men blijkbaar verwacht.
Bedoel je dan niet: Langere contracten geven aan spelers waarvan je verwacht dat ze (zeer) goed presteren (adhv een goed scoutingsbeleid), die verkopen voor meer geld dan Junior en Dompé nu en dat geld deels gebruiken om het "verlies" te compenseren van die enkele spelers die door de mand gevallen zijn?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Iniesta »

Je kan naast dat ook sneller contracten verbeteren van spelers die beantwoorden aan de verwachtingen zodat je toch meer geld kan vangen.

Ik ben er zeker van dat als je EN goed inkoopt EN tijdig je contracten aanpast je meer geld kan verdienen dan je verliest met die spelers die tekort komen. Dompé en Junior bewijzen dit ondanks dat je er meer had kunnen uit halen. Je zal daarentegen meer overschot hebben en minder kansen op cashen als uw transferbeleid minder ambitieus is en al op voorhand uitgaat dat het toch allemaal rebut is waar je geen geld aan mag verspillen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Mikman »

Iniesta schreef:Je kan naast dat ook sneller contracten verbeteren van spelers die beantwoorden aan de verwachtingen zodat je toch meer geld kan vangen.

Ik ben er zeker van dat als je EN goed inkoopt EN tijdig je contracten aanpast je meer geld kan verdienen dan je verliest met die spelers die tekort komen. Dompé en Junior bewijzen dit ondanks dat je er meer had kunnen uit halen. Je zal daarentegen meer overschot hebben en minder kansen op cashen als uw transferbeleid minder ambitieus is en al op voorhand uitgaat dat het toch allemaal rebut is waar je geen geld aan mag verspillen.

In theorie wel. Maar die spelers(makelaars) weten dat natuurlijk ook. STVV wou het contract van Junior enkele maanden geleden -toen duidelijk was dat hij nu wel een constante kon brengen in zijn prestaties- ook verlengen, maar zijn entourage wou niet meer omdat zij wisten dat het in hun voordeel was om niét meer te verlengen.

Wie zegt dat hij voor augustus wist dat Junior en Schoofs zouden slagen in eerste en de anderen niet, liegt. Junior heeft gewoon enorm veel progressie gemaakt in het tussenseizoen, dat was al duidelijk in de oefenmatch op Wellen.
Vorig jaar waren lange tijd Rherras en Dequevy de flankaanvallers, en YF heeft ook enige tijd met twee spitsen gespeeld. Junior werd op een gegeven moment zelfs als verdedigende middenvelder uitgespeeld in een thuismatch ( deze week ook nog aangehaald door YF in een interview ).
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Vertrek Junior Edmilson

Bericht door Jones »

Iniesta schreef:
Mikman schreef:
Iniesta schreef:Ik was van in het begin geen fan van die korte contracten en dit was DE reden. Uw aankooppolitiek moet ervan uitgaan dat je GOED koopt en niet dat je enkel rommel koopt of krijgt van de moederclub. In dat geval hoef je ook niet van de rommel af en kan je WEL cashen voor uw betere spelers.
Dus als het van u afhing hadden we de volgende jaren een ploeg moeten bouwen rond Baherlé, Lazaar, Hendrickx, Schils en Momi? Sta me toe er stevig aan te twijfelen of je daar de ambities die jij voor ogen hebt mee zou verwezenlijken....
Neen, in mijn redenering had je deze heren niet gekocht en bouwde je de ploeg uit rond Edmilson en Dompé. Hendrickx past volgens mij ook niet in het lijstje. Momi is een speler die men al langer had kunnen dumpen.
Het jaar dat zowel Kv Kortrijk en STVV promoveerden deed Kortrijk hetzelfde : Spelers die zich wilden herlanceren, een contract geven van 1 jaar plus optie op een extra seizoen. (De Messoudi's en co)

Bij KV kwam dit goed. Ze deden dit nadien overgaan in langdurigere contracten en de ongewensten werden doorgestuurd. Na 2 jaar MOET je een aanzienlijke budgetverhoging kunnen doorvoeren of het wordt moeilijk.

Daar zit een groot werkpunt en groot huiswerk voor STVV. Onbegrijpelijk zou zijn moest men de pakweg 4,5 miljoen die ze voor Junior en Jean-Luc kregen nu volledig in een put zouden duwen. 2 miljoen in de put, volgend jaar terug eentje klaarstomen om te verkopen en de rest van de put dempen en nu 2,5 miljoen investeren in nieuw talent waaronder niet meer dan 50 % jongeren. Een van die jongeren moet een absoluut goudhaantje worden dus in die mag je nu wat meer geld investeren. De andere jonckie moet een doorgroeimarge hebben. Verder zou ik investeren in een duo genre Mennes/Wagemakers : strijders en mannen die blijvers kunnen zijn en waar de Truiense Supporters zich kunnen mee vereenzelvigen.

Maar meer noodzakelijk is een budgetvergroting en dat is de taak van Stan Niesen.
Aan zijn inventiviteit zal liggen of STVV vooruit gaat of ter plaatse blijft trappelen.
Plaats reactie