Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door vdl »

darion schreef:War ik erger vindt is dat we op dit moment geen kern hebben die überhaupt eerste klasse waardig is..
En het verhaaltje van "we hebben nog veel tijd en blabla" is allemaal onzin. Een ploeg moet op elkaar ingespeeld geraken. En dit doe je niet op 2 weken voor de competitiestart. Het lijkt weeral, zoals eigenlijk ieder jaar, de competitie in te gaan met een ploeg die niet ingespeeld is op elkaar of zelfs niet voltallig. Olé
De trainingen beginnen pas over dikke twee weken ,dus je hebt inderdaad nog twee weken de tijd om minstens een speler of 5 te halen.
Bormans gaat zijn werk hebben.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Scandic schreef:Yoni Buyens van Genk in beeld.

bron : hbvl
Daar laten aub , Buyens = passé composé
Staat niks voor niks bij Genk aan de kant
Jeeeezes
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Vouch »

De Petter wordt genoemd in HBvL. Eerder werden al Marquet en Buyens genoemd. Ik zeg niet dat het één van deze drie moet worden, maar wat wél opvalt is dat het alle drie spelers zijn waarvoor ze een transfersom moeten betalen. Ik zeg ook niet dat ze zùllen komen, maar de namen moeten toch van ergens komen. Hoe lang is het niet geleden dat er spelers genoemd werden waarvoor betaald moest worden (en dan bedoel ik niet de afkoopsom in het contract, maar écht onderhandeld). Zou er dan toch verandering op til zijn? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Tompie »

Zijn dat geen drie spelers die ze de vorige zomer ook al wilden haalden?
De Petter was toen onbetaalbaar, dacht ik. Was die toen ook niet aanwezig op een oefenwedstrijd in Herk-de-Stad?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Haseveleon »

Buyens, De Petter.. Zeker niet de jongens waarvoor ik naar het stadion wil komen om voetbal te zien.. MAAAR die leggen hun kop er wel voor en kunnen de mentaliteit in de groep wel serieus verbeteren.. in dat op zicht heb je volgens mij altijd minstens 1 speler van dit type nodig in je ploeg..

Voor mij dus graag een Buyens of De Petter..
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Franz »

Haseveleon schreef:Buyens, De Petter.. Zeker niet de jongens waarvoor ik naar het stadion wil komen om voetbal te zien.. MAAAR die leggen hun kop er wel voor en kunnen de mentaliteit in de groep wel serieus verbeteren.. in dat op zicht heb je volgens mij altijd minstens 1 speler van dit type nodig in je ploeg..

Voor mij dus graag een Buyens of De Petter..
De vraag stelt zich toch:
zijn dit nu de spelers die het publiek zullen VERMAKEN?
En ook belangrijk: wat vinden de vrouwtjes hiervan?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Haseveleon »

Franz schreef:
Haseveleon schreef:Buyens, De Petter.. Zeker niet de jongens waarvoor ik naar het stadion wil komen om voetbal te zien.. MAAAR die leggen hun kop er wel voor en kunnen de mentaliteit in de groep wel serieus verbeteren.. in dat op zicht heb je volgens mij altijd minstens 1 speler van dit type nodig in je ploeg..

Voor mij dus graag een Buyens of De Petter..
De vraag stelt zich toch:
zijn dit nu de spelers die het publiek zullen VERMAKEN?
En ook belangrijk: wat vinden de vrouwtjes hiervan?

Buyens en de Petter zullen zeker de vrouwtjes plezieren.. Meer dan Gerkens met zijn moustache van 3 dagen :grappig: (wel TOPspeler voor hier hoor.. ben blij dat die er is).. En publiek vermaken ? Zonder zo een spelers geen ploeg.. Je kan niet allemaal Messi's in uw ploeg hebben.. maar wel allemaal De bruyne's
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door VaNeSsA »

Franz schreef:
Haseveleon schreef:Buyens, De Petter.. Zeker niet de jongens waarvoor ik naar het stadion wil komen om voetbal te zien.. MAAAR die leggen hun kop er wel voor en kunnen de mentaliteit in de groep wel serieus verbeteren.. in dat op zicht heb je volgens mij altijd minstens 1 speler van dit type nodig in je ploeg..

Voor mij dus graag een Buyens of De Petter..
De vraag stelt zich toch:
zijn dit nu de spelers die het publiek zullen VERMAKEN?
En ook belangrijk: wat vinden de vrouwtjes hiervan?
Buyens = not
De Petter = twijfelgeval... die zou ik eens in real life moeten zien ;)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enerkey »

Geen probleem Vanessa. Toevallig hebben we nu een vrouwelijke voorzitter. Zij zal hem wel in levende lijven keuren. Echt hoe langer hoe meer ik erover nadenk: dit concept staat als een huis. Dit komt gewoon helemaal goed. Ik bestel alvast een abbo voor mijn vrouw. Ikzelf blijf gezellig thuis met een wijntje en een goed boek. :Roland: wat denk je van een bibliografie?
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

enerkey schreef:Geen probleem Vanessa. Toevallig hebben we nu een vrouwelijke voorzitter. Zij zal hem wel in levende lijven keuren. Echt hoe langer hoe meer ik erover nadenk: dit concept staat als een huis. Dit komt gewoon helemaal goed. Ik bestel alvast een abbo voor mijn vrouw. Ikzelf blijf gezellig thuis met een wijntje en een goed boek. :Roland: wat denk je van een bibliografie?
Bibliografie haha , ja waarom niet ...ook goed boek voor hem ' 't Verdriet van België' :party:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

Een linksachter, twee centrale verdedigers, een keeper, een centrale middenvelder of 2, 2 diepe spitsen en een linkerspits. Dat maakt 9 spelers op zijn minst. Binnen een maand is het plaatje nog niet rond.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door den ief »

Jones schreef:
Een linksachter, twee centrale verdedigers, een keeper, een centrale middenvelder of 2, 2 diepe spitsen en een linkerspits. Dat maakt 9 spelers op zijn minst. Binnen een maand is het plaatje nog niet rond.
2 centrale middenvelders vind ik wat overdreven. Je zit daar toch al met gerkens, allan, peeters, ono, de sart en may nog steeds zeker?

1 goede spits lijkt me ook voldoende. Boli is een heel goede, moet gewoon fit blijven en met den duits kunnen we ook wel iets indien goede aanvoer.

Ik zou echt gaan voor goede vleugelspelers. Ik vind het te weinig op beide flanken, hier moet een serieuze kwaliteitsinjectie bijkomen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

In beeld: Kawashima en Vetokele.

http://www.voetbalnieuws.be/news/215289 ... B_te_halen

http://www.voetbalnieuws.be/news/215293 ... n_Standard

Vetokele speelt momenteel nog voor Chartlon, zou om en bij de 2 miljoen moeten kosten, maar vermits Roland eigenaar is van Charlton, zal die transfersom wel geen probleem zijn.

Kawashima is een ervaren doelman, Japans (2 Japanse spelers, dat is NOG beter voor de commerce).
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
Een linksachter, twee centrale verdedigers, een keeper, een centrale middenvelder of 2, 2 diepe spitsen en een linkerspits. Dat maakt 9 spelers op zijn minst. Binnen een maand is het plaatje nog niet rond.
Zoals Bormans zei: een linksachter en centrale verdediger zijn prioritair.

Met het vertrek van Rherras en Cuevas die terug naar Chelsea gaat, hebben we geen volwaardige linksback meer.
Centraal is de kans groot dat Erichot vertrekt. Het contract van Nirisarike zal niet worden verlengd.

Centraal op het middenveld zal er nog wel 1 speler bijkomen. Dan heb je met Allan, Gerkens, Mahlangu (die blijft waarschijnlijk wel denk ik) Ono, Peeters, De Sart en de nieuwe dan wel genoeg.

Niet alleen moet er kwaliteit bij op de flanken (zie Vetokele), er zou gewoon simpelweg ne speler meer moeten zijn voor die positie.

Hebben we nu niet enkel: Ono, Tchenkoua en Swers (ik denk wel dat die kerel blijft)?
.
Gesloten