Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvv fan »

wees eens rustig allemaal ik zou denken dat jullie supporters zijn van andere teams.STVV fan iedereen heeft een ander geacht zijn positiever of negatiever als iedereen over alles positief was dan zou je nog blij moeten zijn als we degraderen naar 2de klasse. de start van de competitie is over
3 dagen dan weet iedereen hoelaat het is laten we nog hopen op aanvallende spelers die zaterdag inzetbaar zijn. maar laten we vooral hopen dat we de 3 punten thuis houden want daarna moeten we naar standard en thuis tegen anderlecht en mits er niets veranderd zal je niet meer dan 3 punten kunnen halen tegen deze 3 ploegen.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

pfffff .....
Wanneer begint de school terug ????
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvv fan »

Mijn school begint 12 september ;) vanaf wanneer kan je naar het rusthuis ????
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

lindoke schreef: Om op transfers terug te komen - want dat is tenslotte het onderwerp - is het duidelijk dat hij met zijn spelers in zijn netwerk blijft schuiven en hoopt dat hij ze één goed seizoen kan laten draaien in een competitie en in een ploeg die de speler ligt en vanaf het moment dat er een paar honderdduizend euro kan op verdient worden slaat hij toe en verkast hij de speler. Het interesseert hem geen bal waar de ploeg eindigt in het klassement zolang het maar geen degradatieplaats is. Wat hem interesseert en op hoopt is dat die ene speler er tussen uit springt waar hij dan zo snel mogelijk kan op cashen.
een voorbeeld;
http://www.transfermarkt.nl/johann-berg ... eler/89231
in 2014 voor 2 miljoen aangekocht bij AZ, naar Charlton Athletic, opgevallen op het EK 2016 -> voor 3 miljoen naar FC Burnley = 1 miljoen winst
De naam van Gudmundsson (en Vetokele) viel hier ook wel eens, het is duidelijk dat RD liever geld ziet dan STVV te versterken


en inderdaad RD heeft geld genoeg om bijv.
Badibanga-Emond te lenen van Standard / Roland Lamah (vrije speler) een contract te geven / Cantepeel aan te trekken / Kayawa-Lukebakio te lenen van Rsca / Benjamin Mokulo te kopen / Mohammed Aoulad gratis op te pikken / Derk Boerrigter gratis te halen / Habib Habibou te halen in Rennes...
en dan zijn dit nog 'goedkopere oplossingen voor Mhr RD...
maar nee we krijgen Cristian Ceballos een speler met nauwelijks matchritme....armoe troef
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
xenon
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 mar 2016, 18:52

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door xenon »

daarenboven is het een gerucht dat diene spanjaard komt is geeneens zeker...

Benito voor 700 000€uro naar Luik!

Spelers moeten ook willen komen natuurlijk , de meeste spelers zijn wat terughoudend als stvv komt, ze gaan liever naar een stabiele club-- eigenlijk is het te hopen dat je met een resem onbekende spelers een aantal jaren een positief resultaat neerzet zodat in de toekomst spelers blij zijn als STVV hen wil ... Utopie ? We shall See...
xenon
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 mar 2016, 18:52

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door xenon »

daarenboven eind augustus is de koopjesperiode ,

Stvv hoopt tegen lokeren 3 punten te pakken en de twee logische toppers te verliezen dan start je met 3/9 en kunnen ze nog voorspelers halen in de laatste week van augustus en hopen ze tegen de terugronde een ingespeelde ploeg te hebben..

risico dat ze tegen dan in een negatieve spiraal zitten is zeer groot vanwege tegenvallende resultaten maar zo zal het nu éénmaal zijn ... Ferera is tegen die tijd mss al ontslagen bij Standard kun je hem terughalen...

Expect to be Surprised!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

Caravaggio schreef:
lindoke schreef: Om op transfers terug te komen - want dat is tenslotte het onderwerp - is het duidelijk dat hij met zijn spelers in zijn netwerk blijft schuiven en hoopt dat hij ze één goed seizoen kan laten draaien in een competitie en in een ploeg die de speler ligt en vanaf het moment dat er een paar honderdduizend euro kan op verdient worden slaat hij toe en verkast hij de speler. Het interesseert hem geen bal waar de ploeg eindigt in het klassement zolang het maar geen degradatieplaats is. Wat hem interesseert en op hoopt is dat die ene speler er tussen uit springt waar hij dan zo snel mogelijk kan op cashen.
een voorbeeld;
http://www.transfermarkt.nl/johann-berg ... eler/89231
in 2014 voor 2 miljoen aangekocht bij AZ, naar Charlton Athletic, opgevallen op het EK 2016 -> voor 3 miljoen naar FC Burnley = 1 miljoen winst
De naam van Gudmundsson (en Vetokele) viel hier ook wel eens, het is duidelijk dat RD liever geld ziet dan STVV te versterken


en inderdaad RD heeft geld genoeg om bijv.
Badibanga-Emond te lenen van Standard / Roland Lamah (vrije speler) een contract te geven / Cantepeel aan te trekken / Kayawa-Lukebakio te lenen van Rsca / Benjamin Mokulo te kopen / Mohammed Aoulad gratis op te pikken / Derk Boerrigter gratis te halen / Habib Habibou te halen in Rennes...
en dan zijn dit nog 'goedkopere oplossingen voor Mhr RD...
maar nee we krijgen Cristian Ceballos een speler met nauwelijks matchritme....armoe troef
Die spelers moeten ook willen he.. en die kunnen wss naar andere ploegen ook.. tenzij ge overdreven veel loon gaat geven..

Positief op korte termijn, negatief op lange termijn..

Ben ook allesbehalve tevreden met de huidige gang van zaken, maar ge moet niet vergeten dat wij STVV zijn en van onszelf moeten afhangen op termijn en niet van RD..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

stvv fan schreef:Mijn school begint 12 september ;) vanaf wanneer kan je naar het rusthuis ????
Vanaf dat er plaats vrij is, maar daar viseren ze hem ook, daar mag hij ook niet meer binnen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef: Ben ook allesbehalve tevreden met de huidige gang van zaken, maar ge moet niet vergeten dat wij STVV zijn en van onszelf moeten afhangen op termijn en niet van RD..
Akkoord, helaas ziet RD dat zelf niet zitten. Voor eeuwig en een dag zit je aan hem vast. Daar zorgt hij zelf wel voor met kansencontracten enzo.

De tegenstelling is opvallend. Als het niet over het sportieve gaat, kan het allemaal niet groots en ambitieus genoeg zijn. Ze gaan ons ongetwijfeld weer met de primeurs, records en toeristische hoogtepunten om de oren slaan. Als het over het sportieve gaat, moet het echter allemaal zo goedkoop mogelijk. The worst of both worlds. Gekloet zet dje altijd.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
BoemBoem schreef: Ben ook allesbehalve tevreden met de huidige gang van zaken, maar ge moet niet vergeten dat wij STVV zijn en van onszelf moeten afhangen op termijn en niet van RD..
Akkoord, helaas ziet RD dat zelf niet zitten. Voor eeuwig en een dag zit je aan hem vast. Daar zorgt hij zelf wel voor met kansencontracten enzo.

De tegenstelling is opvallend. Als het niet over het sportieve gaat, kan het allemaal niet groots en ambitieus genoeg zijn. Ze gaan ons ongetwijfeld weer met de primeurs, records en toeristische hoogtepunten om de oren slaan. Als het over het sportieve gaat, moet het echter allemaal zo goedkoop mogelijk. The worst of both worlds. Gekloet zet dje altijd.
Dit is ons STVV niet meer..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door newbori »

[quote="STVV-fan"][quote="Jack"]Ik word ook helemaal gek van STVV-fan zijn gedrag.

@Newbori: posts over abbonnementen horen ook niet thuis in een transfertopic?
De moraalridder uithangen? Ik doe toch wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil en hoe ik het wil, in welke topic ik het wil? Of geldt dat niet voor mij?

waarom post je dan steeds "dit hoort hier of daar niet thuis". beetje tegenstrijdig nietwaar meneer stvv-fan

In de hoop vriendelijk genoeg geweest te zijn...
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

newbori schreef:
STVV-fan schreef:
Jack schreef:Ik word ook helemaal gek van STVV-fan zijn gedrag.

@Newbori: posts over abbonnementen horen ook niet thuis in een transfertopic?
De moraalridder uithangen? Ik doe toch wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil en hoe ik het wil, in welke topic ik het wil? Of geldt dat niet voor mij?

waarom post je dan steeds "dit hoort hier of daar niet thuis". beetje tegenstrijdig nietwaar meneer stvv-fan

In de hoop vriendelijk genoeg geweest te zijn...
Zuiver als honende reactie op uw post, niks tegenstrijdig dus, meneer newbori
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door newbori »

STVV-fan schreef:
newbori schreef:
STVV-fan schreef:
Jack schreef:Ik word ook helemaal gek van STVV-fan zijn gedrag.

@Newbori: posts over abbonnementen horen ook niet thuis in een transfertopic?
De moraalridder uithangen? Ik doe toch wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil en hoe ik het wil, in welke topic ik het wil? Of geldt dat niet voor mij?

waarom post je dan steeds "dit hoort hier of daar niet thuis". beetje tegenstrijdig nietwaar meneer stvv-fan

In de hoop vriendelijk genoeg geweest te zijn...
Zuiver als honende reactie op uw post, niks tegenstrijdig dus, meneer newbori
als het u maar goed uitkomt he :roll:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Pfffffffffffff
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

newbori schreef:
STVV-fan schreef:
newbori schreef:
STVV-fan schreef:
Jack schreef:Ik word ook helemaal gek van STVV-fan zijn gedrag.

@Newbori: posts over abbonnementen horen ook niet thuis in een transfertopic?
De moraalridder uithangen? Ik doe toch wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil en hoe ik het wil, in welke topic ik het wil? Of geldt dat niet voor mij?

waarom post je dan steeds "dit hoort hier of daar niet thuis". beetje tegenstrijdig nietwaar meneer stvv-fan

In de hoop vriendelijk genoeg geweest te zijn...
Zuiver als honende reactie op uw post, niks tegenstrijdig dus, meneer newbori
als het u maar goed uitkomt he :roll:
Ik praat er mij toch maar mooi uit.

Dat opportunisme heb ik van het forum geleerd ;)
kom, laten we allebei deze topic houden voor de transfers :D

Ik wacht eigenlijk nog op de link tussen de transfer van Raman naar Standard en de link met Roland: GO!
Gesloten