Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Mohamed AOULAD (nog steeds zonder ploeg) trainde gisteren -blijkbaar zonder al te veel succes- mee met de Italiaanse 2de-klasser TERNANA CALCIO. Volgens de auteur van het artikel zou hij geen contact aangeboden krijgen omdat hij de club niet overtuigde.
http://www.terninrete.it/Notizie-di-Ter ... sta-360368
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

tesneusdoek schreef:Mohamed AOULAD (nog steeds zonder ploeg) trainde gisteren -blijkbaar zonder al te veel succes- mee met de Italiaanse 2de-klasser TERNANA CALCIO. Volgens de auteur van het artikel zou hij geen contact aangeboden krijgen omdat hij de club niet overtuigde.
http://www.terninrete.it/Notizie-di-Ter ... sta-360368
Heeft ook bij Roeselare mee getraind enkele weken geleden en ook daar niet goed gekeurd wegens te weinig inzet ... . Die jong laat je beter ver weg want in het kopje klopt het niet.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

Ik heb voorlopig mijne laatste voet op Stayen gezet. Afzetter Roland wil geen deftige spits betalen. Awel dan is dit mijn club niet meer waar ik centen wil voor neerleggen.
Ik zal zeker niet de enige zijn die dat gaat denken.
Gooi de boeken dan dicht en maak een evenementencentrum van Stayen. Luchtballonnen, jumping enz.
3 kernspelers wegjagen : Ono, Proschwitz en bv. Bagayoko lukt nog niet zelfs om 1 goede spits te betalen. Laat het dan.
Ik kijk op tv en als het niet betert ga ik op een ander kijken of draai ik het voetbal de rug toe.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Jones schreef:Ik heb voorlopig mijne laatste voet op Stayen gezet. Afzetter Roland wil geen deftige spits betalen. Awel dan is dit mijn club niet meer waar ik centen wil voor neerleggen.
Ik zal zeker niet de enige zijn die dat gaat denken.
Gooi de boeken dan dicht en maak een evenementencentrum van Stayen. Luchtballonnen, jumping enz.
3 kernspelers wegjagen : Ono, Proschwitz en bv. Bagayoko lukt nog niet zelfs om 1 goede spits te betalen. Laat het dan.
Ik kijk op tv en als het niet betert ga ik op een ander kijken of draai ik het voetbal de rug toe.
Beste Jones, hier hetzelfde ik kan echt gene Euro aan Staaien nog spenderen. Voorgenomen niet meer te gaan indien er geen deftige sportieve inspanningen gedaan worden, voila bij deze eerste seizoenshelft laat ik aan me passeren...
Over evenmentencentrum : ik heb al dezelfde bedenking gemaakt, misschien is dat het uiteindelijke doel...nog zo weinig mogelijk financieën naar sportief gebeuren, alles laten uitblussen om nadien een excuus te hebben dat de club STVV niet langer bestaat...ik zie dit nog gebeuren, meer nog wie zegt er niet dat alles ooit vol appartementen komt te staan...waarschijnlijk wordt ik weer als azijnpisser bestempeld maar wou dit toch ventileren aangezien jezelf over evenementcircus begon...wie zal het zeggen, we'll wait and see ...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

- Proschwitz stond op het punt te tekenen voor Sankt-Gallen, maar mocht niet weg omdat Emond niet kwam.
- Ono hadden ze bijna aan Leuven verlapt, maar weigerde een overgang
- Bagayoko kreeg op het einde van vorig seizoen een automatische contractverlenging, anders liep die hier ook niet rond (je krijgt hem niet aan de straatstenen kwijt).

Definieer "deftige spits". Het is een loos begrip.
1 met adelbrieven? Zo zijn er hier nog de revue gepasseerd
1 met statistieken? Zo zijn er hier nog de revue gepasseerd
Plak daar gewoon een paar namen op en zeg dan: als het deze niet zijn, kom ik niet, want deftig voor mij, is niet deftig voor jou of deftig voor een deel ander mensen.
Daarenbij word elke speler die bij zijn vorige club niet aan 16 goals in 30 matchen komt, afgebroken, dan zijn jullie voor mij azijnpissers.
Bijkomend moet je ook kijken naar de toevoer van uw spits. Als de spits geen bruikbare ballen krijgt, mag daar eender wie staan, dan zal het toch nooit de "deftige spits" zijn die je wil. Enkel Messi, Ronaldo, Suarez kunnen zo iets forceren, miljoenen buiten ons budget dus.

Over dat evenementencircus. Het is nog eens niet zo een ver van mijn bed show.
Als Roland/Marieke van vandaag op morgen " :fuckyou: " zeggen tegen de voetbal, de plein afgooien en er een winkelcentrum met evenementenzaal neerplanten heb je juist geen fluit te zeggen. Dan kan je sowieso thuisblijven, omdat er dan geen voetbal meer is
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Heel kort over het evenementenplein en daarmee samenhangend een evt. opdoeken van de club:
Dat is geen optie. Bij de verkoop van het stadion en veld aan Roland stond er in het contract dat er altijd voetbal gespeeld moet worden op Staaien. Dat was zowat de enige voorwaarde die eraan vasthing. Volgens mij was er ook geen verdere precisering, geen sprake van profvoetbal of iets in die aard, dus strikt genomen kan het ook 4de provinciale zijn, maar de plastiek simpelweg vol beton gooien, kan niet.
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:Heel kort over het evenementenplein en daarmee samenhangend een evt. opdoeken van de club:
Dat is geen optie. Bij de verkoop van het stadion en veld aan Roland stond er in het contract dat er altijd voetbal gespeeld moet worden op Staaien. Dat was zowat de enige voorwaarde die eraan vasthing. Volgens mij was er ook geen verdere precisering, geen sprake van profvoetbal of iets in die aard, dus strikt genomen kan het ook 4de provinciale zijn, maar de plastiek simpelweg vol beton gooien, kan niet.
Never say never, zeker niet voor mensen met macht en poen...laat ons dan maar positief blijven
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door voetballiefhebber »

Ik zag weer een artikel verschijnen van een speler die geen deel wou uitmaken van het netwerk Dûchatelet en daarom dus niet naar STVV wou. De speler heeft wel een goede zaak gedaan door naar het ambitieuze Zulte-Waregem te gaan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Gaat over Vetokele. Helemaal vrij is hij misschien wel in zijn hoofd, maar zolang hij op de loonlijst staat van Charlton (Zulte huurt hem slechts) is hij toch ook nog een stukje deel van het netwerk. Nu, het is duidelijk dat het netwerk niet enkel op dit forum zijn tegenstanders kent, ook in het stadion, bij andere clubs, bij trainers, bij spelers,...Waarschijnlijk weer allemaal dommeriken en verzuurde azijnpissers die de visionair :Roland: niet begrepen hebben. :roll:

http://www.hln.be/hln/nl/2739/Zulte-War ... nnen.dhtml
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door AirMontella »

8 september, hier mag een slotje op denk ik?
Gesloten