Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door voetballiefhebber »

Het beleid is van provinciaal niveau. Ik zeg niet dat Gaëtan Hendrickx een absolute topper is of was, maar die jongen lijkt me beter dan wat er nu allemaal bij is gehaald. Die nieuwkomers hebben nog nergens bewezen op niveau mee te kunnen. Op korte termijn heb je er al helemaal niets aan. En voor de echt dringende posities heb je niemand gehaald.

Als je dit werk aflevert word je normaal gezien overal ontslagen, behalve bij STVV. Ja-knikker Bormans blijft aan boord. Hij is wel verantwoordelijk voor het sportieve beleid hé, wel geflankeerd door :Roland: :lollig:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Laatste 20 minuten! Komaan STVV ben je een traditionsverein of niet? Natuurlijk ben je dat en degelijke transfers ben je aan jezelf verplicht. Verras en verwen ons. Dit Sint-Truiden en Haspengouw is dat waard!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef:Ja-knikker Bormans blijft aan boord. Hij is wel verantwoordelijk voor het sportieve beleid hé, wel geflankeerd door :Roland: :lollig:
Hij moet ja knikken als de zot iets zegt, whatever het ook is !
Je hoeft niet te zoeken naar andere zondebokken, er is er maar ene die alles beslist !
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:Laatste 20 minuten! Komaan STVV ben je een traditionsverein of niet? Natuurlijk ben je dat en degelijke transfers ben je aan jezelf verplicht. Verras en verwen ons. Dit Sint-Truiden en Haspengouw is dat waard!
Ik geloof niet dat er nu nog iets wereldschokkends gaat gebeuren voor STVV
Normaal gezien ben je klaar. Wanneer er niemand vertrekt moet er niemand meer bij

Boli terug uit blessure zal uw beste transfer zijn die je maakt

De enige Belgische ploeg die ik nog een move of 2 zie maken is Standard
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Laatste 20 minuten! Komaan STVV ben je een traditionsverein of niet? Natuurlijk ben je dat en degelijke transfers ben je aan jezelf verplicht. Verras en verwen ons. Dit Sint-Truiden en Haspengouw is dat waard!
Ik geloof niet dat er nu nog iets wereldschokkends gaat gebeuren voor STVV
Normaal gezien ben je klaar. Wanneer er niemand vertrekt moet er niemand meer bij

Boli terug uit blessure zal uw beste transfer zijn die je maakt

De enige Belgische ploeg die ik nog een move of 2 zie maken is Standard
Gepost om 3:15 ! Slaap jij niet ? Nachtwaker ?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Hij dacht ECHT nog dat er iets ging gebeuren.
:lol:
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door mourinho »

Bij deze wil ik onze Roland feliciteren met het geweldige doordachte transfer( wan) beleid deze zomer.Weer goe bezig geweest menne man . :bweik: :end: Den dag dat gij uwe geest geeft zal één van de hoogtepunten uit mijn leven zijn , zeker weten.Gierige achterlijke vrek en nu moogt ge mij bannen want ik heb het nu echt wel gehad met die kerel . :fuckyou:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

mourinho schreef:Bij deze wil ik onze Roland feliciteren met het geweldige doordachte transfer( wan) beleid deze zomer.Weer goe bezig geweest menne man . :bweik: :end: Den dag dat gij uwe geest geeft zal één van de hoogtepunten uit mijn leven zijn , zeker weten.Gierige achterlijke vrek en nu moogt ge mij bannen want ik heb het nu echt wel gehad met die kerel . :fuckyou:
Beste Mourinho, ik geef u 200% gelijk alleen iemands dood toewensen , sorry dat vind ik erover zelfs voor Roland.
Uiteindelijk 'he is the boss' en we zullen het ermee moeten doen, jammer genoeg stap ik (en het is ondertussen al duidelijk)
en met mij vele andere suporters niet mee in dit verhaal.
Sportief is het duidelijk - STVV heeft geen ambitie, niet op korte noch op lange termijn...maar nogmaals laat ons de zaak enigzins
relativeren, en zijn veel ergere dingen in het leven dan dit spelletje...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door wva »

De laatste trein is vertrokken na ons fantastisch seizoensbegin vorig jaar.
Toen hadden we een goed team. We kwamen na wat jaartjes "vagevuur" terug uit tweede. We hadden een jonge, ambitieuse trainer. We hadden speelse, frivole flanken die iedereen pijn konden doen, de tribunes waren vol, we speelden Genk naar huis.....
Bepaalde spelers kon je misschien niet houden, maar wanneer je die afdoende had vervangen, bleef je misschien tot op het laatste wel meedoen voor play-off 1. Nu was het bibberen tot de laatste 5 minuten om zeker te zijn van het behoud.
De laatste trein is vertrokken en we zitten er niet op. Wat rest ? Niet veel, 4000 man de rest van het seizoen....Van het Stayen van destijds, blijft niets meer over. Sfeer ? We lachten altijd met die van de stille Kempen.....maar bij ons is het even stil en misschien nog wel minder volk. Het bruisende Stayen, het gerommel van destijds, tegenstanders die met knikkende knieën de plein op komen, passé, voor de geschiedenisboeken....
De hel van Stayen is uitgedoofd.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

mourinho schreef:Den dag dat gij uwe geest geeft zal één van de hoogtepunten uit mijn leven zijn , zeker weten.Gierige achterlijke vrek en nu moogt ge mij bannen want ik heb het nu echt wel gehad met die kerel . :fuckyou:
Iemand een dood toewensen? Serieus ? Hoe zielig kan je zelf wel niet zijn ... . Als je het niet bij iemand eens bent kun je zoveel klagen als je wilt. Maar wat je nu doet gaat toch een stap of 10 te ver. :gek:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef:Het beleid is van provinciaal niveau. Ik zeg niet dat Gaëtan Hendrickx een absolute topper is of was, maar die jongen lijkt me beter dan wat er nu allemaal bij is gehaald. Die nieuwkomers hebben nog nergens bewezen op niveau mee te kunnen. Op korte termijn heb je er al helemaal niets aan. En voor de echt dringende posities heb je niemand gehaald.

Als je dit werk aflevert word je normaal gezien overal ontslagen, behalve bij STVV. Ja-knikker Bormans blijft aan boord. Hij is wel verantwoordelijk voor het sportieve beleid hé, wel geflankeerd door :Roland: :lollig:
Dus jij vind Bezus,Peeters of DE Petter niet beeter dan Hendrickx,amai toch eens ne goeie bril kopen dan.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door AirMontella »

vdl schreef:
voetballiefhebber schreef:Het beleid is van provinciaal niveau. Ik zeg niet dat Gaëtan Hendrickx een absolute topper is of was, maar die jongen lijkt me beter dan wat er nu allemaal bij is gehaald. Die nieuwkomers hebben nog nergens bewezen op niveau mee te kunnen. Op korte termijn heb je er al helemaal niets aan. En voor de echt dringende posities heb je niemand gehaald.

Als je dit werk aflevert word je normaal gezien overal ontslagen, behalve bij STVV. Ja-knikker Bormans blijft aan boord. Hij is wel verantwoordelijk voor het sportieve beleid hé, wel geflankeerd door :Roland: :lollig:
Dus jij vind Bezus,Peeters of DE Petter niet beeter dan Hendrickx,amai toch eens ne goeie bril kopen dan.
Ik denk dat hij doelde op wat er gisteren is bijgehaald (Cuevas, Bourard en Tarcan).
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door updatedb »

simon schreef:
updatedb schreef:
simon schreef:Conte nu in extremis naar Oostende volgens voetbalbelgie...zottekesspel...nog een beetje zwart geld onder tafel en hoppa...
Waarom zou dat "zwart geld" moeten zijn? Ze kunnen simpelweg de andere gegadigde overboden hebben in de laatste rechte lijn en simpelweg een beter contract hebben geboden. Dat is zelfs het meest logische.

Ge moet oppassen met zaken te zeggen die ge niet kunt bewijzen.
Ik kan dat inderdaad niet bewijzen in het geval Conte en dat zullen er weinig kunnen me dunkt. Het kan best zijn dat de Coucke meer te bieden heeft dan Wijnants. Dit was eerder ludiek bedoeld zoals vermeld 'zottekesspel'...en ging mij eigenlijk over de transfergekte in de laatste dag, maar als jij denkt dat er alleen maar wit geld in de voetballerij zit dan ben je wel 'geschoren' ... Onlangs stond er nog een heel artikel in de krant van een onderzoek van KU Leuven over zwart geld en andere voordelen in het voetbal...
Ik heb nergens gezegd dat ik geloof dat er alleen maar wit geld in de voetballerij zit. Ik heb u enkel gewaarschuwd om in één concreet geval te suggereren "nog een beetje zwart geld onder tafel en hoppa". Dat is alles.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door updatedb »

Tja. Ik had ook gehoopt op iets voor in de spits. En nog iets "Belgisch". Of een Belgische spits.

We zullen het ermee moeten doen. On verra.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

Mourinho meent dat niet zo ... give him a break
Soms is het eruit voor ge het weet....
Iedereen die met STVV begaan is, is wederom enorm TELEURGESTELD... en dan doe je in de emotie wel eens een uitspraak

Is STVV beter af dan met Lammens? Is de transferpolitiek geslaagd? heb je meer slagkracht met RD?
en belangrijkste vraag "SPEELT STVV VOLGEND JAAR NOG IN 1A ?"
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gesloten