Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Berekend gokje: Standard ... Waar rook is, is vuur en de recente verklaringen van Renard die zegt dat de resultaten het lot van een trainer bepalen i.p.v. de "usual crap" dat het bestuur achter de trainer staat... Waarschijnlijk Rednic al vastgelegd, voor het geval dat... Indien Ferrara 12 op 12 haalt tijdens de volgende maand, mag hij blijven en krijgt Rednic een schadevergoeding, zoniet...Ferrara out en Rednic in.

:end: :end: :end:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef: Mocht het zo zijn, zou ik in principe enkel maar aanmoedigen.
Waarom aanmoedigen? Leko doet het toch alles behalve slecht. Op 5 wedstrijd geen een keer de mindere ploeg geweest over een hele wedstrijd bekeken.

Oké 4/15 is allesbehalve goed maar met een beperkte kern zet de man toch een goede ploeg tussen de lijnen. En de wil en vechtlust is enorm.

In mijn ogen doe Leko het goed en geef hem wat tijd om te bouwen en de resultaten zullen wel volgen. Ik twijfelde in het begin bij zijn aanstelling maar ondertussen heb ik er veel vertrouwen in.

Er zijn nog werk punten natuurlijk, hij maakt fouten maar welke trainer doet dit niet? Ik zou niet begrijpen wat de andere trainer meer te bieden heeft. Laat Leko dus maar trainer en zijn werk hier afmaken. Laat hem rustig bouwen :)
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Wat ne zever schrijft men hier toch allemaal , waarom zou Leko nu in godsnaam buiten gekieperd worden ??
Van ezels kan niemand geen koerspaarden maken he...doet het al bij al niet slecht
On topic aub
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

StvvBoy schreef:
STVV-fan schreef: Mocht het zo zijn, zou ik in principe enkel maar aanmoedigen.
Waarom aanmoedigen? Leko doet het toch alles behalve slecht. Op 5 wedstrijd geen een keer de mindere ploeg geweest over een hele wedstrijd bekeken.

Oké 4/15 is allesbehalve goed maar met een beperkte kern zet de man toch een goede ploeg tussen de lijnen. En de wil en vechtlust is enorm.

In mijn ogen doe Leko het goed en geef hem wat tijd om te bouwen en de resultaten zullen wel volgen. Ik twijfelde in het begin bij zijn aanstelling maar ondertussen heb ik er veel vertrouwen in.

Er zijn nog werk punten natuurlijk, hij maakt fouten maar welke trainer doet dit niet? Ik zou niet begrijpen wat de andere trainer meer te bieden heeft. Laat Leko dus maar trainer en zijn werk hier afmaken. Laat hem rustig bouwen :)
losstaand van wat leko presteer natuurlijk.
hij smeedt een groep met beschikbaar materiaal, resultaten volgen wel.

@Louis: ik geef u voor de volle 100 gelijk
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door AirMontella »

Buiten het feit dat het totaal dwaas zou zijn om Leko nu aan de kant te schuiven, vergeten mensen precies snel...

Rednic en Duchatelet zijn niet bepaald de beste vrienden. Rednic bracht Standard in 2013 terug op niveau in POI, waarna Duchatelet hem doodleuk zijn C4 gaf om hem te vervangen door clown Luzon. Die keuze is hem niet bepaald in dank afgenomen door Rednic (terecht) en het Luikse publiek. De reden waarom Duchatelet hem ontsloeg zou zijn dat Rednic wel wat plakkende vingers zou hebben bij door hem zelf aangehaalde transfers (Cristea, Tucodean). Spelers die in Luik gigantisch faalden. En dat heeft Duchatelet hem aangewreven.

Nuja... Een of andere Balotelli-adept uw transfers laten regelen is nog een paar graden erger natuurlijk :lol:

Dus dat Duchatelet nu ineens met Rednic zou komen aandraven, terwijl zijn zelf aangebrachte trainer het niet zo slecht doet met het beschikbare materiaal... :zot:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

Tis van da.. Yannick buiten op Standard..
Had die bij ons gebleven, had hii nu bij Anderlecht gezeten denk ik..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

BoemBoem schreef:Tis van da.. Yannick buiten op Standard..
Had die bij ons gebleven, had hii nu bij Anderlecht gezeten denk ik..
Ik zie YF nog naar Club Brugge trekken...onmiddellijk of op termijn.. een duo met Clement?
... de duivels halen vanavond een slecht resultaat op Cyprus, Michel Preud'Homme neemt over :-)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvvilvoorde »

Als Weiler de komende drie matchen Anderlecht niet doet swingen, denk ik dat Yannick niet lang zonder werk zal zitten.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door den ief »

stvvilvoorde schreef:Als Weiler de komende drie matchen Anderlecht niet doet swingen, denk ik dat Yannick niet lang zonder werk zal zitten.
Ik denk dat ambitieus Yannickske niet moet rekenen op een Anderlecht of Brugge. Het zullen eerder ploegen worden a la Moeskroen of Waasland-Beveren, als hij al iets vindt in de komende maanden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvvilvoorde »

den ief schreef:
stvvilvoorde schreef:Als Weiler de komende drie matchen Anderlecht niet doet swingen, denk ik dat Yannick niet lang zonder werk zal zitten.
Ik denk dat ambitieus Yannickske niet moet rekenen op een Anderlecht of Brugge. Het zullen eerder ploegen worden a la Moeskroen of Waasland-Beveren, als hij al iets vindt in de komende maanden.
Hij kan de kat uit de boom kijken he.
Standard moet hem nog voor de rest van het seizoen uitbetalen, lijkt me straf dat hij van W-B of Moeskroen een financieel beter voorstel zal krijgen.
Tenzij hij echt niet kan stilzitten voor een tijdje...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef:
den ief schreef:
stvvilvoorde schreef:Als Weiler de komende drie matchen Anderlecht niet doet swingen, denk ik dat Yannick niet lang zonder werk zal zitten.
Ik denk dat ambitieus Yannickske niet moet rekenen op een Anderlecht of Brugge. Het zullen eerder ploegen worden a la Moeskroen of Waasland-Beveren, als hij al iets vindt in de komende maanden.
Hij kan de kat uit de boom kijken he.
Standard moet hem nog voor de rest van het seizoen uitbetalen, lijkt me straf dat hij van W-B of Moeskroen een financieel beter voorstel zal krijgen.
Tenzij hij echt niet kan stilzitten voor een tijdje...
Dan zou WB een zeer straffe en goede zet maken ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Flavus Caeruleus »

den ief schreef:
stvvilvoorde schreef:Als Weiler de komende drie matchen Anderlecht niet doet swingen, denk ik dat Yannick niet lang zonder werk zal zitten.
Ik denk dat ambitieus Yannickske niet moet rekenen op een Anderlecht of Brugge. Het zullen eerder ploegen worden a la Moeskroen of Waasland-Beveren, als hij al iets vindt in de komende maanden.
Daar ben ik niet zo zeker van. Hij en Preud'homme zijn vriendjes, via die weg zie ik Yannick nog wel eens bij Brugge belanden...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

Of opvolger van Martinez? :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door voetballiefhebber »

On topic kunnen we hier niet meer gaan omdat de zomertransferperiode is afgelopen. Wel kun je nu nog spelers halen zonder club. Maar wellicht zal het wel zijn redenen hebben waarom die dan zonder club zitten.

Wellicht gaat Rednic naar KV Mechelen. Zij zitten nu zonder trainer. Leko zou ik ook helemaal niet vervangen. Er is vechtlust en de organisatie staat er redelijk.
De man kan ook niet toveren en of hij betere resultaten zal kunnen voorleggen durf ik te betwijfelen. Daarvoor zijn de flankaanvallers en de spits(en) niet bepaald sterkhouders en dan druk ik me nog heel zacht uit.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:On topic kunnen we hier niet meer gaan omdat de zomertransferperiode is afgelopen. Wel kun je nu nog spelers halen zonder club. Maar wellicht zal het wel zijn redenen hebben waarom die dan zonder club zitten.

Wellicht gaat Rednic naar KV Mechelen. Zij zitten nu zonder trainer. Leko zou ik ook helemaal niet vervangen. Er is vechtlust en de organisatie staat er redelijk.
De man kan ook niet toveren en of hij betere resultaten zal kunnen voorleggen durf ik te betwijfelen. Daarvoor zijn de flankaanvallers en de spits(en) niet bepaald sterkhouders en dan druk ik me nog heel zacht uit.
Bamba en Koubemba hebben amper gespeeld, die gooi jij ook maar direct in het rijtje: "niet goed genoeg"?
De man kan zeker niet toveren en wat hij qua vechtlust in de ploeg brengt, had niemand verwacht bij zijn aanstelling

Ik geloof dat we dit topic "kunnen sluiten" en de wintertransfers openen. Mocht er bij wonder nog een transfervrije speler aangetrokken worden, wordt dit toch gezet bij afgeronde transfers.

En wie de trainer wordt van Mechelen? Kan Rednic zijn, kan Ferrera zijn, zal de komende dagen wel duidelijk zijn. De nieuwe trainer zal dan waarschijnlijk in de tribune zitten op Mechelen.
Gesloten