Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door voetballiefhebber »

Ik lees hier dat iemand de baas dood wil. Dat is onaanvaardbaar om zulke dingen te zeggen. Het wil ook niet zeggen dat iemand dood is, dat er geen mensen dit erven.
Bij Marseille is Dreyfus ook overleden en behartigt de weduwe van hem de zaken.

Bezus vind ik wel een goede transfers, mensen als Peeters zijn ook zeker niet slecht. Defensief hoor je niet bij de allerslechtste ploegen in mijn ogen.

Het transferbeleid doet me echt meer en meer een degoût krijgen van deze eens zo mooie club. Ik denk dat ik me nog moeilijk zal kunnen opladen om wedstrijden van STVV op TV te volgen.
Je hebt 4 spelers aangeworven, waarvan er misschien 2 toekomstgericht kunnen zijn, indien ze het niveau kunnen oppikken want dit is lang niet zeker. Je hebt er 1 van Chelsea teruggehaald die nu niet bepaald bij de uitblinkers hoorde. En dan heb je 1 speler gehaald bij de jeugd van Westerlo, 18 jaar die gegeerd is door enkele Turkse clubs en je laat die gast voor 1 seizoen tekenen zonder optie. Die laatste transfer zit me nog het meest dwars en doet me een afkeer krijgen. Wie is hier de winnaar? Bij Westerlo speelde hij 2 matchen in de voorbereiding en kwam daar al niet aan de bak bij ook een degradatiekandidaat. Dat is nog niet het ergste, MAAR dat contract dan hé. Is een speler die je moet betalen en die je gratis moet laten gaan in ieder geval. Pfff arm bestuur!!!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door voetballiefhebber »

Voorin blijft het behelpen en daar werd geen enkele speler bijgehaald en dat moet toch zorgen baren. Wat een flanken en spits. Hier ga je zeker de mensen mee naar het stadion krijgen :roll:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

1 van de betere STVV transferperiodes van de laatste 10 jaar. Wat natuurlijk niet zoveel wilt zeggen :mrgreen:

1 goede flankspeler is toch wel broodnodig vind ik. Aoulad (Belg btw) zou goed zijn, maar ook Okriashvilli (contract ontbonden) is een zeer goede flankspeler. Wel allebei het verstand van een mug, maar dan moet je ook maar een trainer hebben die daarmee om kan gaan.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door miel »

Since '54 schreef:Onana bijna half miljoen wit, van zwart weten we totnutoe nog niks, door RD zoveel jaar geleden op kekentafel van de Beverse voorzitter neergeteld. Die moest hij per sé hebben, voor allen en iedereen. Voilà hij had hem. Rendement Onana 0,0
Wat wil je eigenlijk zeggen Since , dat hij Conté maar moest gaan halen of heb ik het mis
1 Voor dezelfde prijs koos Conté voor KVO of is dat nog niet duidelijk genoeg
2 Onana koste 400 000 euro , toch nog altijd 60% minder
En dan weten we niet eens welke de looneisen van de beide spelers waren of zouden zijn .
Maar ik neem aan dat deze van een speler van Anderlecht toch van een ander kaliber zijn dan deze van een speler van Beveren
3 Onana was topschutter in een ploeg die minder sterk was dan de onze , Ja hij liet zelf Sidibé achter zich
4 Ik denk te mogen stellen dat 95% meer dan tevreden was van deze transfer .
Ik kan u maar in één ding gelijk geven en dat is dat over het rendement , maar gij wist dat natuurlijk .
Wat als RD Conté nu toch had gehaald ,en de geschiedenis herhaalde zich ????
Dan konden we daar weer een paar jaar over zeuren .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

1 miljoen euro is teveel voor een ploeg als de onze, en voor de speler zelf.

Conte echt verschrikkelijk overschat op dit forum zeg.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door miel »

voetballiefhebber schreef:Ik lees hier dat iemand de baas dood wil. Dat is onaanvaardbaar om zulke dingen te zeggen. Het wil ook niet zeggen dat iemand dood is, dat er geen mensen dit erven.
Bij Marseille is Dreyfus ook overleden en behartigt de weduwe van hem de zaken.

Bezus vind ik wel een goede transfers, mensen als Peeters zijn ook zeker niet slecht. Defensief hoor je niet bij de allerslechtste ploegen in mijn ogen.

Het transferbeleid doet me echt meer en meer een degoût krijgen van deze eens zo mooie club. Ik denk dat ik me nog moeilijk zal kunnen opladen om wedstrijden van STVV op TV te volgen.
Je hebt 4 spelers aangeworven, waarvan er misschien 2 toekomstgericht kunnen zijn, indien ze het niveau kunnen oppikken want dit is lang niet zeker. Je hebt er 1 van Chelsea teruggehaald die nu niet bepaald bij de uitblinkers hoorde. En dan heb je 1 speler gehaald bij de jeugd van Westerlo, 18 jaar die gegeerd is door enkele Turkse clubs en je laat die gast voor 1 seizoen tekenen zonder optie. Die laatste transfer zit me nog het meest dwars en doet me een afkeer krijgen. Wie is hier de winnaar? Bij Westerlo speelde hij 2 matchen in de voorbereiding en kwam daar al niet aan de bak bij ook een degradatiekandidaat. Dat is nog niet het ergste, MAAR dat contract dan hé. Is een speler die je moet betalen en die je gratis moet laten gaan in ieder geval. Pfff arm bestuur!!!
Ma menneke toch
Eens zo mooie club ?? Wanneer dan wel ,het is hier al decennia lang altijd wel iets .
Als ge de focus legt op Cuevas en Tarik Tarcan ( die zijn contract nog altijd kan opengebroken worden ) dan kan het niet anders
Maar ge vergeet wel de hele resem andere transfers die men heeft moeten doen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Proberen we even concreet te zijn?

Beoordeling inkomende transfers van 0 tot 10:
1) Wolke Janssens (Dessel Sport): 7 o.v. jong, talentvol, Limburger en transfervrij (Zulte Waregem, KV Kortrijk en KV Mechelen wouden hem ook overnemen)
2) Stef Peeters (MVV Maastricht): 7 o.v. relatief jong, talentvol, Limburger en geen transfersom
3) Lucas Pirard (Standard Luik): 7 o.v. jong, talentvol, Belg en geselecteerd voor het nationale team U21
4) Steven De Petter (KV Mechelen): 7 o.v. de ervaring, de kracht en het karakter en werklust dat hij een jonge ploeg als STVV kan bijbrengen;
5) Pierrick Di Valdivia (RC Lens): 6 o.v. Fransman, de goede dingen die erover hem verteld worden, maar het is een raadsel of hij (terug) in zijn beste vorm raakt.
6) Steve Ryckaert (AA Gent): 5 o.v. Belg, talentvol, iets te jong om onmiddelijk iets bij te brengen, contract voor twee jaar met een optie van één jaar
7) Jorge Pulido (Albacete): 7 o.v. talent, Spanjaard, onmiddelijke meerwaarde in de verdediging van STVV.
8) Djené Dakonam Ortega (Alcorcón): 7 o.v. goede verdediger; voor 4 jaar vastgelegd, 24 jaar oud;
9) Roman Bezus (Dnipro Dnipropetrovsk): 10 o.v. heel goede speler voor STVV; nog steeds een raadsel hoe die bij STVV geraakt is
10) Salimo Sylla (AJ Auxerre): 6 o.v. Senegalees/Fransman, snelle linksachter, misschien wat te klein en neemt een plaats als buitenlander in
11) Lucas Damblon (Sprimont): 5 o.v. Belg, talentvol, iets te jong om onmiddelijk iets bij te brengen
12) Cristian Ceballos (gehuurd van Charlton Athletic): 6 o.v. Spanjaard, technish onderlegde speler die vanop de flanken toch een paar goede acties per match zou moeten kunnen opzetten; twijfelgeval want moet nog steeds echt doorbreken (hopelijk dit seizoen op ons kunstgrasveld).
13) Jonathan Bamba (Saint-Etienne): 5 o.v.20-jarige Franse flankaanvaller, slechts voor 1 jaar gehuurd van Saint-Etienne...hopelijk zit die na een paar goede wedstrijden niet méér bezig met het zoeken van een andere club dan met het belang van STVV...(de nieuwe Dompé in alle opzichten dus...)
14) Kévin Koubemba (Lille): 6 o.v. Fransman/Congolees, afwachten of hij als diepe spits voldoende kan scoren.
15) Samy Bourard (Anderlecht): 5 o.v. Belg, talentvol, misschien ook iets te jong om onmiddelijk iets bij te brengen, maar zou in de loop van het seizoen toch moeten kunnen doorbreken.
16) Cristian Cuevas (gehuurd van Chelsea): 3 o.v. Chileen, groot twijfelgeval...vorig seizoen matig tot slecht, maar als ze bij Chelsea iets in hem blijven zien...

Benieuwd wat de rest onder u van deze spelers denkt?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Goede analyse van Tesnuizienk. Al bij al is de STVV-kern té matig en té groot. Als de rest van deze kern de kwaliteit van Bezus, Dutoit, en Pulido zouden hebben speelt STVV voor een hoge middenmoterplaats, misschien net onder PO I.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Veel gaat afhangen van fitheid Boli
Dat gaat echt een enorm verschil zijn
Als die al maar een halve competitie kon spelen...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

De transferinfo kreeg ik gisteren van een van de trainers. Hij zei dat als RD je echt wil, gaat hij er vol voor.
Hij beweerde ook dat men nood heeft aan ervaren spelers en liefst Belgen.
Emond was erbij.
Nu teren we dus volgens mezelf op een Boli die uit derde komt en pas terug na een half jaar of meer niet gespeeld, een onmondige maar hardwerkende Pros die ocharmkes 3 goals maakte vorig seizoen op een half seizoen en play-offs en een Koubemba, goed voor ocharmkes 3 goals in de Franse tweede klasse ! Verre van hoopgevend me dunkt.

Wederom : gekloot ben je altijd. Roland en co spelen zwaar met vuur. De norm ervaren en liefst Belg moest plaats ruimen voor goedkoop en buitenlander. Positieve statistieken als goals en assists zijn van generlei tel.

Moet Pros en Ono nu hopen om in de winter eieren voor hun geld te kiezen ? Gaat men in de winter nog eens onverhoopt achter Emond aan ? Dan heeft hij al een half jaar misschien geen match meer op niveau gespeeld.
Ik had een abo laten afhangen van offensieve versterking. Ik blijf zoals zovelen op mijn honger zitten. Het wordt dus geen en nog erger : op tv kijken en gene euro steek ik voorlopig in die wanvertoningen en rodekaartenshow.

Zo alleen kan je die ziekelijke narcist laten zien wat we echt vinden. Toppunt is : Venanzi moest hem nog heel wat geld voor Edmilson en Dompe (in schijven betalen), en nog kan hier eens geen Emond tekenen.

De grootste sukkelaar van zijn Charlton komt naar hier. Niks bewezen, wel een verleden bij topclubs....daar kunnen ze mee uitpakken en vooral de mensen inpakken.
Ik heb een degout van alles.

Als er morgen een fusie komt tussen STVV en Genk en men de ene thuismatch hier speelt en de volgende in Genk, koop ik een abo. Maar niet meer onder die voorzitter van ons die zich oeverloos belachelijk maakt met zijn principes en hersenkronkels van kus mijn gat.

Mijn STVV is zijn eigenheid meer en meer aan het verliezen. Commerce primeert op het voetbal. Primeurs en goednieuwsshow verdoezelen de miserie gecreerd door de woogie boogie zonnekoning vanuit zijn toren van Babel waar hij zijn imperium kan aanschouwen alsof hij Julius Caesar himself is. Hoogheidswaanzin samen met zijn Cleopatra. Een vergif dat denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden.

Hij heeft zelfs stromannen hier op het forum. Het streelt zijn ego.
Willen halstarrig bewijzen dat het met minder middelen ook gaat om NET erin te blijven.
Remember zijn woorden : "STVV is een ploeg voor de 13e plaats" deze woorden vergeet ik nooit meer. Was een citaat van hem een jaar of 4-5 geleden.

Je mag zeggen wat je wil maar neem eens een vb aan Kortrijk met Tan : weer 3 spelers gehaald gisteren waar we nog van gaan horen.
Wanneer investeren we eerst eens in de voorlijn en dan naar achter ? Mannen met baarden wil ik zien.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Jones schreef:De transferinfo kreeg ik gisteren van een van de trainers. Hij zei dat als RD je echt wil, gaat hij er vol voor.
Hij beweerde ook dat men nood heeft aan ervaren spelers en liefst Belgen.
Emond was erbij.
Nu teren we dus volgens mezelf op een Boli die uit derde komt en pas terug na een half jaar of meer niet gespeeld, een onmondige maar hardwerkende Pros die ocharmkes 3 goals maakte vorig seizoen op een half seizoen en play-offs en een Koubemba, goed voor ocharmkes 3 goals in de Franse tweede klasse ! Verre van hoopgevend me dunkt.

Wederom : gekloot ben je altijd. Roland en co spelen zwaar met vuur. De norm ervaren en liefst Belg moest plaats ruimen voor goedkoop en buitenlander. Positieve statistieken als goals en assists zijn van generlei tel.

Moet Pros en Ono nu hopen om in de winter eieren voor hun geld te kiezen ? Gaat men in de winter nog eens onverhoopt achter Emond aan ? Dan heeft hij al een half jaar misschien geen match meer op niveau gespeeld.
Ik had een abo laten afhangen van offensieve versterking. Ik blijf zoals zovelen op mijn honger zitten. Het wordt dus geen en nog erger : op tv kijken en gene euro steek ik voorlopig in die wanvertoningen en rodekaartenshow.

Zo alleen kan je die ziekelijke narcist laten zien wat we echt vinden. Toppunt is : Venanzi moest hem nog heel wat geld voor Edmilson en Dompe (in schijven betalen), en nog kan hier eens geen Emond tekenen.

De grootste sukkelaar van zijn Charlton komt naar hier. Niks bewezen, wel een verleden bij topclubs....daar kunnen ze mee uitpakken en vooral de mensen inpakken.
Ik heb een degout van alles.

Als er morgen een fusie komt tussen STVV en Genk en men de ene thuismatch hier speelt en de volgende in Genk, koop ik een abo. Maar niet meer onder die voorzitter van ons die zich oeverloos belachelijk maakt met zijn principes en hersenkronkels van kus mijn gat.

Mijn STVV is zijn eigenheid meer en meer aan het verliezen. Commerce primeert op het voetbal. Primeurs en goednieuwsshow verdoezelen de miserie gecreerd door de woogie boogie zonnekoning vanuit zijn toren van Babel waar hij zijn imperium kan aanschouwen alsof hij Julius Caesar himself is. Hoogheidswaanzin samen met zijn Cleopatra. Een vergif dat denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden.

Hij heeft zelfs stromannen hier op het forum. Het streelt zijn ego.
Willen halstarrig bewijzen dat het met minder middelen ook gaat om NET erin te blijven.
Remember zijn woorden : "STVV is een ploeg voor de 13e plaats" deze woorden vergeet ik nooit meer. Was een citaat van hem een jaar of 4-5 geleden.

Je mag zeggen wat je wil maar neem eens een vb aan Kortrijk met Tan : weer 3 spelers gehaald gisteren waar we nog van gaan horen.
Wanneer investeren we eerst eens in de voorlijn en dan naar achter ? Mannen met baarden wil ik zien.
Knappe post die jammer genoeg de waarheid en niks dan de waarheid ...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enerkey »

enrique schreef:Veel gaat afhangen van fitheid Boli
Dat gaat echt een enorm verschil zijn
Als die al maar een halve competitie kon spelen...
Ijdele hoop. Die gast moet specifieke fitnesstrainingen volgen om zijn fysieke lacune weg te werken. Zijn spiermassa is niet in de juiste proportie.
Wel nuja laat dit nu net hetgene zijn dat hij niet gedaan heeft...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

enerkey schreef:
enrique schreef:Veel gaat afhangen van fitheid Boli
Dat gaat echt een enorm verschil zijn
Als die al maar een halve competitie kon spelen...
Ijdele hoop. Die gast moet specifieke fitnesstrainingen volgen om zijn fysieke lacune weg te werken. Zijn spiermassa is niet in de juiste proportie.
Wel nuja laat dit nu net hetgene zijn dat hij niet gedaan heeft...
Inderdaad zeer ijdele hoop. Voor hetzelfde geld komt die speler nooit meer op zijn vroeger niveau. Heel emotioneel perfecte post van Jones. Dat je geen abo meer neemt kan ik heel goed snappen, van u en van die 2000 anderen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

Jones schreef:Het wordt dus geen en nog erger : op tv kijken en gene euro steek ik voorlopig in die wanvertoningen en rodekaartenshow.
Vanaf het moment dat ge betaalt voor voetbal op tv, zit ge mee in het circus. Valt niet te ontkennen.
Jones schreef:Als er morgen een fusie komt tussen STVV en Genk en men de ene thuismatch hier speelt en de volgende in Genk, koop ik een abo.
Say what?!? Hopelijk gewoon een beeld om uw punt te maken...
Jones schreef:Mijn STVV is zijn eigenheid meer en meer aan het verliezen. Commerce primeert op het voetbal. Primeurs en goednieuwsshow verdoezelen de miserie gecreerd door de woogie boogie zonnekoning vanuit zijn toren van Babel waar hij zijn imperium kan aanschouwen alsof hij Julius Caesar himself is. Hoogheidswaanzin samen met zijn Cleopatra. Een vergif dat denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden.
Feit.
Jones schreef:Je mag zeggen wat je wil maar neem eens een vb aan Kortrijk met Tan.
Nooit. Daarvoor heeft hij zijn recent verleden aan de andere kant van de zee tegen. Ge kunt niet in de quote hierboven zo uithalen en dan verwijzen naar Tan. Klopt niet.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Jones schreef:Het wordt dus geen en nog erger : op tv kijken en gene euro steek ik voorlopig in die wanvertoningen en rodekaartenshow.
Vanaf het moment dat ge betaalt voor voetbal op tv, zit ge mee in het circus. Valt niet te ontkennen.
Jones schreef:Als er morgen een fusie komt tussen STVV en Genk en men de ene thuismatch hier speelt en de volgende in Genk, koop ik een abo.
Say what?!? Hopelijk gewoon een beeld om uw punt te maken...
Jones schreef:Mijn STVV is zijn eigenheid meer en meer aan het verliezen. Commerce primeert op het voetbal. Primeurs en goednieuwsshow verdoezelen de miserie gecreerd door de woogie boogie zonnekoning vanuit zijn toren van Babel waar hij zijn imperium kan aanschouwen alsof hij Julius Caesar himself is. Hoogheidswaanzin samen met zijn Cleopatra. Een vergif dat denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden.
Feit.
Jones schreef:Je mag zeggen wat je wil maar neem eens een vb aan Kortrijk met Tan.
Nooit. Daarvoor heeft hij zijn recent verleden aan de andere kant van de zee tegen. Ge kunt niet in de quote hierboven zo uithalen en dan verwijzen naar Tan. Klopt niet.
Komaan Dreke dat is niet waar. € 9,95 per maand aan Proximus. Wat zal RD daarvan opstrijken. Niet eens genoeg om zich een tzjik te kopen
Gesloten