Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Dreke »

vdl schreef:Leko krijgt hier wel een serieuze uitdaging, kleedkamer uitkuisen en met bijna heel nieuwe spelersgroep aan het seizoen beginnen.
Als de man ons er volgend seizoen in houd,is zijn missie al geslaagd denk ik.
Tja, de kleedkamer uitkuisen is gemakkelijker met een heel nieuwe spelersgroep dan met de bestaande. Op dat vlak heeft hij dus al een voordeel.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
Jack schreef:
STimVV schreef:Ik heb liever iemand die zegt wat hij denkt dan iemand die niet denkt.
Denk niet dat Raman echt te vergelijken is.

Stijnen:
Als een bezetene De Witte van Gent willen aanvallen. http://m.sportmagazine.knack.be/sport/p ... 81615.html

Eigen collega's anoniem zwart maken online om er zelf beter uit te komen
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110220_078

6 maanden schorsing als voorzitter bij Hasselt
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... futuliteit

Schorsing met 3 maanden verlengd na duw tijdens jeugdwedstrijd
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -schorsing

Als er al een overzicht over je brokkenparcours gemaakt moet worden...
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110220_071

Raman:
1x laat gaan snookeren en 1x een ongelofelijk duffe uitspraak gedaan aan de micro
Conclusie, alle twee oliedom.
Je bent ze beter kwijt als rijk.
jij hebt het precies niet echt voor Raman he jij?

Raman mogen ze mij hier elke dag van de week komen afzetten, behoorde tot 1 van de betere spelers na nieuwjaar.

Gewoon omdat Raman gaat snookeren is hij oliedom?
==> er is gewoon veel te veel heisa gemaakt rond dat feit. Ik zou daar niet zo zwaar aan tillen.

Omdat Raman de Brugge supporters "een deel verwijt"?
==> dit kan al minder door de beugel, daar mag als iets meer heisa rond komen, maar hier moet je ook niet doen of Raman er een paar mensen kapot mee heeft gemaakt.

Dom in de letterlijke zin van het woord zou ik niet echt zeggen. Het hart op de tong hebben wel. Ik geloof dat er dan velen wel blij zouden zijn met de komst van Stijnen, niet zozeer vanwege zijn kwaliteiten, maar dat hij vantijd zijn kwek wat te fel open zet
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:
vdl schreef:Leko krijgt hier wel een serieuze uitdaging, kleedkamer uitkuisen en met bijna heel nieuwe spelersgroep aan het seizoen beginnen.
Als de man ons er volgend seizoen in houd,is zijn missie al geslaagd denk ik.
Tja, de kleedkamer uitkuisen is gemakkelijker met een heel nieuwe spelersgroep dan met de bestaande. Op dat vlak heeft hij dus al een voordeel.
Hangen die 2 dingen niet samen?
Zal je je kleedkamer niet uitkuisen door een volledig nieuwe kern samen te stellen?

PS: uiteindelijk, als je ziet wie we gaan overhouden, zal het samenstellen van de nieuwe kern eerder uit pure noodzaak moeten, dan om de kleedkamer op te kuisen....
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Halenaar »

Ik vraag me echt af wat voor zinnige dingen Stijnen in TVL sportcafé heeft gezegd? Hij heeft een grote mond, maar veel zinvols komt daar niet uit. Wat hij daar allemaal verkondigd zijn ofwel inkoppers, of pure waanzin.

Ik kan mij nog goed herinneren tijdens een aflevering van TVL sportcafé dat hij begon over 'een goede mentaliteit als prof'. Hij gaf daar Karel Geraerts aan als voorbeeld van een goede prof, omdat hij om 3 uur 's nachts opstond om naast zijn bed oefeningen te gaan doen. Een degelijke trainer geeft zo'n speler een klap voor zijn kop in plaats van hem als voorbeeld te stellen als goede prof.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: RE: Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
vdl schreef:
Jack schreef:
STimVV schreef:Ik heb liever iemand die zegt wat hij denkt dan iemand die niet denkt.
Denk niet dat Raman echt te vergelijken is.

Stijnen:
Als een bezetene De Witte van Gent willen aanvallen. http://m.sportmagazine.knack.be/sport/p ... 81615.html

Eigen collega's anoniem zwart maken online om er zelf beter uit te komen
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110220_078

6 maanden schorsing als voorzitter bij Hasselt
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... futuliteit

Schorsing met 3 maanden verlengd na duw tijdens jeugdwedstrijd
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -schorsing

Als er al een overzicht over je brokkenparcours gemaakt moet worden...
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110220_071

Raman:
1x laat gaan snookeren en 1x een ongelofelijk duffe uitspraak gedaan aan de micro
Conclusie, alle twee oliedom.
Je bent ze beter kwijt als rijk.
jij hebt het precies niet echt voor Raman he jij?

Raman mogen ze mij hier elke dag van de week komen afzetten, behoorde tot 1 van de betere spelers na nieuwjaar.

Gewoon omdat Raman gaat snookeren is hij oliedom?
==> er is gewoon veel te veel heisa gemaakt rond dat feit. Ik zou daar niet zo zwaar aan tillen.

Omdat Raman de Brugge supporters "een deel verwijt"?
==> dit kan al minder door de beugel, daar mag als iets meer heisa rond komen, maar hier moet je ook niet doen of Raman er een paar mensen kapot mee heeft gemaakt.

Dom in de letterlijke zin van het woord zou ik niet echt zeggen. Het hart op de tong hebben wel. Ik geloof dat er dan velen wel blij zouden zijn met de komst van Stijnen, niet zozeer vanwege zijn kwaliteiten, maar dat hij vantijd zijn kwek wat te fel open zet
Als jij graag nen onnozele zot ziet spelen,is da fijn voor u.
Ik zie alleen maar een kamikaze piloot,zonder ideeën.
Liever een technisch goede speler die weet wat hij doet en niet elk moment gekwetst is.
De betere spelers na nieuwjaar, Gerkens,Kotych en Cuevas.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: RE: Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Tompie »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
vdl schreef:
Jack schreef:
STimVV schreef:Ik heb liever iemand die zegt wat hij denkt dan iemand die niet denkt.
Denk niet dat Raman echt te vergelijken is.

Stijnen:
Als een bezetene De Witte van Gent willen aanvallen. http://m.sportmagazine.knack.be/sport/p ... 81615.html

Eigen collega's anoniem zwart maken online om er zelf beter uit te komen
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110220_078

6 maanden schorsing als voorzitter bij Hasselt
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... futuliteit

Schorsing met 3 maanden verlengd na duw tijdens jeugdwedstrijd
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -schorsing

Als er al een overzicht over je brokkenparcours gemaakt moet worden...
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110220_071

Raman:
1x laat gaan snookeren en 1x een ongelofelijk duffe uitspraak gedaan aan de micro
Conclusie, alle twee oliedom.
Je bent ze beter kwijt als rijk.
jij hebt het precies niet echt voor Raman he jij?

Raman mogen ze mij hier elke dag van de week komen afzetten, behoorde tot 1 van de betere spelers na nieuwjaar.

Gewoon omdat Raman gaat snookeren is hij oliedom?
==> er is gewoon veel te veel heisa gemaakt rond dat feit. Ik zou daar niet zo zwaar aan tillen.

Omdat Raman de Brugge supporters "een deel verwijt"?
==> dit kan al minder door de beugel, daar mag als iets meer heisa rond komen, maar hier moet je ook niet doen of Raman er een paar mensen kapot mee heeft gemaakt.

Dom in de letterlijke zin van het woord zou ik niet echt zeggen. Het hart op de tong hebben wel. Ik geloof dat er dan velen wel blij zouden zijn met de komst van Stijnen, niet zozeer vanwege zijn kwaliteiten, maar dat hij vantijd zijn kwek wat te fel open zet
Als jij graag nen onnozele zot ziet spelen,is da fijn voor u.
Ik zie alleen maar een kamikaze piloot,zonder ideeën.
Liever een technisch goede speler die weet wat hij doet en niet elk moment gekwetst is.
De betere spelers na nieuwjaar, Gerkens,Kotych en Cuevas.
Raman is voor een ploeg als STVV zeker een meerwaarde. Zijn belangrijkste werkpunt is zijn efficiëntie, want hij had gewoon wel wat meer doelpunten kunnen maken. Het spreekt dan weer wel in zijn voordeel dat hij die kansen ook vaak zelf afdwong.

Al je Raman kan houden, moet je dat gewoon doen. Je zal als STVV zijnde niet snel een beter alternatief vinden.

De betere spelers na nieuwjaar, daar reken ik overigens Gerkens en Cuevas al helemaal niet bij. Bij Gerkens kan ik nog deels akkoord gaan als je puur naar PO2 kijkt, maar in de reguliere competitie geef ik hem maar één keer een voldoende: op Standard. Cuevas heeft techniek maar zijn acties leiden vaak tot niets en defensief komt hij te kort. Een typische speler die zich dringend moet bijschaven op één positie, in plaats van net niet voldoende te zijn op x aantal posities. In tegenstelling tot veel anderen vind ik Kotysch (met een voetballende verdediger langs hem) ook een meer dan degelijke speler. De statistieken sinds zijn terugkeer spreken niet in zijn voordeel, maar als je dan zag hoe Erichot langs hem stond te klungelen, die had ook niets meer weg van de oerdegelijke verdediger van weleer.

Toegegeven, ik kan eigenlijk geen "betere" spelers opsommen na nieuwjaar. Iedereen die er zijn hoofd voor legde, hoorde daar al automatisch bij, los van hun voetbaltalent. Dat zegt al voldoende natuurlijk. Want bijvoorbeeld Proschwitz werkte zich wekelijks te pletter, maar of dat nu de spits is die ons volgend seizoen gaat redden...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Haseveleon »

Kotysch.. alsjeblieft zeg.. te blessuregevoelig en te min als verdediger.. Had Nirisarike verlengd, die jongen is Belgisch, wou graag blijven en kan tenminste verdedigen.. Uitvoetballend minder.. maar goed.. Ik ben eens benieuwd hoeveel volk er nog gaat overschieten..
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door newbori »

Artikel op het net (voetbalprimeur)

Geest van Duchâtelet nog niet verdwenen: Die gesprekken voerde ik alleen

Zwaaide Roland Duchâtelet het Belgische voetbal vaarwel na zijn passage bij Standard? Het antwoord is volgens Sport/Voetbalmagazine vrij duidelijk: neen. Volgens het weekblad zwaait de steenrijke Antwerpenaar nog de plak bij Sint-Truiden. Zo zou Duchâtelet de gesprekken met de nieuwe trainer gevoerd hebben.

Sport/Voetbalmagazine kreeg te horen dat de geest van Duchâtelet nog over Stayen hangt. De gesprekken met Ivan Leko en Stijn Vreven gingen via hem. Maar dat spreekt de Truiense manager Philippe Bormans tegen. "Bart (Lammens, voorzitter van Sint-Truiden, nvdr.) bezorgde me een lijstje met de kandidaten, waarna ik er in een tweede fase mee sprak en hem mijn bevindingen meedeelde. Die gesprekken voerde ik alleen. Maar hij de zijne? Geen idee."

Leko, die volgend seizoen coach wordt van De Kanaries, houdt zich op de vlakte. "Ik heb altijd met Bart Lammens en Philippe Bormans gesproken. Bart en Roland zijn zeer goeie vrienden, maar het is niet aan mij om te zeggen wie de baas is of wie de belangrijkste rol speelt in het nemen van de beslissingen. Als u hierover meer wil weten, moet u maar naar Bart of Roland bellen."


Vooral het laatste stuk uit de alinea :

...... dat spreekt de Truiense manager Philippe Bormans tegen. "Bart (Lammens, voorzitter van Sint-Truiden, nvdr.) bezorgde me een lijstje met de kandidaten, waarna ik er in een tweede fase mee sprak en hem mijn bevindingen meedeelde. Die gesprekken voerde ik alleen. Maar hij de zijne? Geen idee."

handig dat ze van elkaar eigenlijk niet weten wie wat doet .....
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door mourinho »

Patrick fucking van Kets zou in beeld zijn om t2 te worden . Heti s stillekes aan een heel triestig verhaal aan het worden bij STVV.Ik zou den t2 van pakweg Velm of Nieuwerkerken ook eens polsen want die zijn nog goedkoper .waiwai waar gaat dit eindigen ,
dikke suggels bormans en co.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Jan Bulder »

mourinho schreef:Patrick fucking van Kets zou in beeld zijn om t2 te worden . Heti s stillekes aan een heel triestig verhaal aan het worden bij STVV.Ik zou den t2 van pakweg Velm of Nieuwerkerken ook eens polsen want die zijn nog goedkoper .waiwai waar gaat dit eindigen ,
dikke suggels bormans en co.
Vorig jaar aan de slag bij Standard, dat verklaart alles.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Jacques »

Puur toeval. :lol:

Zijn er naast Beckx en Van Kets nog Luikenaars die onderdak nodig hebben?
Overdrijven is een kunst
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door darion »

bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door bor »

Jan Bulder schreef:
mourinho schreef:Patrick fucking van Kets zou in beeld zijn om t2 te worden . Heti s stillekes aan een heel triestig verhaal aan het worden bij STVV.Ik zou den t2 van pakweg Velm of Nieuwerkerken ook eens polsen want die zijn nog goedkoper .waiwai waar gaat dit eindigen ,
dikke suggels bormans en co.
Vorig jaar aan de slag bij Standard, dat verklaart alles.
Als ik Leko was zou ik me vooral zorgen maken dat er iemand T2 wordt die ook een pro license diploma heeft :twisted:

Ben niet voor of tegen Van Kets. Maar ervaring als beloftentrainer en een pro license diploma lijken me voldoende als adelbrieven zolang het maar klikt met de T1. Vind het eigenlijk vooral frappant dat dit het enige nieuws is waar nu al een hele tijd over moet gediscussieerd worden: de T2 en de keepertrainer. Normaal gezien is dat nieuws dat in de marge mee vermeld wordt met de aanstelling van de hoofdtrainer die al dan niet zijn staf mee brengt. Bij ons weten ze na een maand nog niet wie dat gaat doen. Keeperstrainer was eerst Beckx, toen Schollen en nu weer Stijnen. Eigenlijk interesseert me dit maar matig en zou ik vooral willen weten wie er volgend jaar in de goal gaat staan en wie op de andere veldposities .
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Jones »

Stijnen vandaag in de krant : hij laat alle mogelijkheden open, weet het nog niet maar zal altijd iets in Hasselt blijven doen, ook al promoveren ze.
En maar wachten...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Halenaar »

Stijnen niet naar STVV :heil:
Plaats reactie