Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Chimedza4ever13 »

Een jonge onervaren trainer is altijd een gok.
COL was ook een gok. Vukomanovic is ook een gok. Enkele heel goeie matchen direct na zijn overname, gevolgd door enkele slechte matchen zijn ook geen garantie.
Thijs zou ook een gok zijn, ook al is hij al enkele jaren de rechterhand van bolle Hein.
Maar de ene zal al meer krediet krijgen dan de andere als het wat minder gaat.Bobke is ook nog jong maar wel al heel ervaren en kent ook al de degradatiestres en zal daar ook weten mee om te gaan ondertussen.

Daarom ben ik wel geneigd om iemand met geel-blauw bloed nog enkele jaren te laten rijpen als T2, aan de zijde van een iets meer ervaren T1. En een TD met internationale uitstraling en aanzien met ook wel geel-blauw bloed om het toch een 10-tal jaar vol te houden om de club te laten groeien.

Vermits het nu toch al effe duurt, zal het wel iemand zijn die nog ergens "vast zit"
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Mikman »

Volgens Bormans zou mogelijk vandaag al de definitieve beslissing over de nieuwe trainer vallen. Geen naam genoemd uiteraard.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jones »

Een gokje : Jose Riga
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door stvvilvoorde »

Zou me niet verwonderen als de nieuwe trainer (laatste twee transfers indachtig) uit onze tweede klasse komt.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Volgens Bormans zou mogelijk vandaag al de definitieve beslissing over de nieuwe trainer vallen. Geen naam genoemd uiteraard.
Was Bormans zelf de bron voor u?
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door weekenders »

'Nog drie topkandidaten bij STVV, deze grote naam valt af'

Tabula rasa bij STVV: vorige week kregen zowel Chris O’Loughlin als Benni McCarthy en Patrick Nys te horen dat ze volgend seizoen niet langer welkom zijn op de club. Ondertussen lijkt één naam af te vallen op het lijstje van mogelijke nieuwe trainers.

“We spraken met een vijftal kandidaten en houden nog drie topkandidaten over. Daar zit Stijn Vreven tussen, ja”, bevestigt algemeen manager Philippe Bormans aan Sport/Voetbalmagazine. “We hebben onze interesse kenbaar gemaakt bij zijn makelaar. Bij Waasland-Beveren denkt men dat hij al bij ons heeft getekend, maar dat is totaal niet waar.”

Twee andere namen, waarvan er één toch uitdrukkelijk in de pers werd vernoemd, zullen alvast niet bij STVV aan de slag gaan: “Jacky Mathijssen zat bij de eerste vijf, maar niet bij de laatste drie. En waar de naam van Marc Grosjean vandaan komt, is mij een raadsel”, besluit Bormans.
http://www.voetbalnieuws.be/news/210251 ... am_valt_af
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Chimedza4ever13 »

Hopelijk is het geen signaal in de pers, om wat extra druk te zetten, in de hoop dat hij minder eisen stelt ,om alsnog met verschrikkelijke Jacky uit te pakken een dezer dagen... :shock:
Na STVV en Charleroi, zowat overal uitge ... :kots:
Ook door zijn spelers nergens meer bewierookt.

En het zou mij verbazen, als Vreven terug komt op zijn verhaal, dat hij het liefst bij Waasland wil blijven.
Liefst ander en beter. Ben wel benieuwd wie die 3 andere namen zijn...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

Ik lees net in een andere topic; René Vandereycken. Jacky Mathijssen zou geen kandidaat meer zijn
Vreven topkandidaat volgens diverse media

Kunnen we niet in verband de trainerskwestie in 1 topic blijven en de rest voor 'dromen en wensen' ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Een gokje : Jose Riga
Guy Luzon?
Of, omdat we tweedeklassespelers aantrekken, Karel Fraeye?

Of hoe heet de trainer van Alcorcon, of Jena, of üjpest?
Want dan liegt Bormans eigenlijk wel.
Dan hebben we geen 3 topkandidaten, maar 8! (3 min Vreven, want Bormans liegt dan natuurlijk ook over de interesse in iemand die tegen de kar van Roland zou spannen).
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 13 apr 2016, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Chimedza4ever13 schreef:Hopelijk is het geen signaal in de pers, om wat extra druk te zetten, in de hoop dat hij minder eisen stelt ,om alsnog met verschrikkelijke Jacky uit te pakken een dezer dagen... :shock:
Na STVV en Charleroi, zowat overal uitge ... :kots:
Ook door zijn spelers nergens meer bewierookt.

En het zou mij verbazen, als Vreven terug komt op zijn verhaal, dat hij het liefst bij Waasland wil blijven.
Liefst ander en beter. Ben wel benieuwd wie die 3 andere namen zijn...
Je vergeet die andere "mysterieuze 2".
Daarenboven zou er dan naast Jacky, ook nog iemand afgevallen zijn.

En waarom om druk te zetten?
Er staat te lezen dat Bormans zegt: "we hebben interesse kenbaar gemaakt aan makelaar".
Bij mij weten betekent dat gewoon dat STVV "officieel interesse" toont in Vreven en dat het dan aan Vreven is om rond de tafel te gaan zitten met de makelaar en de paperassen, behalve als jij de mening toegedaan bent dat Bormans een bedrieglijke leugenaar is, in dat geval kan je misschien wel gelijk hebben
philippe
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jul 2011, 10:38

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door philippe »

Ik denk eens de naam bekend gemaakt word ,dat we achterover gaan vallen in negatieve zin.
Het zal ergens ene zijn uit de portefeulle van Roland .
Geen inspraak en vooral een low budjet Trainer , wacht Maar af :grappig: :grappig:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jan Bulder »

STVV-fan schreef:behalve als jij de mening toegedaan bent dat Bormans een bedrieglijke leugenaar is, in dat geval kan je misschien wel gelijk hebben
Dat hij een bedrieglijke leugenaar is, volledig in lijn met zijn broodheren BL en RD, weten we al jaren. En ook in dit geval, want Vreven, BL en RD zaten weken geleden al met mekaar rond de tafel.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Alain »

philippe schreef:Ik denk eens de naam bekend gemaakt word ,dat we achterover gaan vallen in negatieve zin.
Het zal ergens ene zijn uit de portefeulle van Roland .
Geen inspraak en vooral een low budjet Trainer , wacht Maar af :grappig: :grappig:
Exact hetzelfde voorgevoel... :|
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

philippe schreef:Ik denk eens de naam bekend gemaakt word ,dat we achterover gaan vallen in negatieve zin.
Het zal ergens ene zijn uit de portefeulle van Roland .
Geen inspraak en vooral een low budjet Trainer , wacht Maar af :grappig: :grappig:
En anders zul je ergens wel een link vinden zeker?

Hetzelfde gehoord toen Ferrera vertrok, werd Chris.
Gelezen dat COL de ideale handpop was en nooit vervangen zou worden (kutbestuur, natuurlijk), ontslag genomen.

Het kan eender welke kant uit. Zoals altijd neem ik een afwachtende houding aan.
Het is voorbarig die onderstellingen te doen, maar het is uw goed recht om te denken dat het gaat zijn:
-Luzon
- Riga
- Fraeye
- Die die nu Jena traint
- Die die nu üjpest traint
- eender welke trainer waar jij ongetwijfeld in het 26,5ste knoopsgat een link aan RD aan kan breien.

Vergeet ik nog iemand?
De T2 van Charlton ofzo?
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef:
STVV-fan schreef:behalve als jij de mening toegedaan bent dat Bormans een bedrieglijke leugenaar is, in dat geval kan je misschien wel gelijk hebben
Dat hij een bedrieglijke leugenaar is, volledig in lijn met zijn broodheren BL en RD, weten we al jaren. En ook in dit geval, want Vreven, BL en RD zaten weken geleden al met mekaar rond de tafel.
Ik vond het ook al raar idd :D .
Maar ik neem er niet zo een aanstoot aan als dat gelogen is, want Bormans zou dan de eerste en de laatste niet zijn (niet van STVV, niet van eender welke club).

Vreven had zelf ook al veel vroeger bij W-b getekend, toen hij bij Lommel aan ons adres de schuld toeschoof van de geruchten en op het hart drukte dat er niets aan de hand was.

Leugen waar ik niet zoveel aandacht aan besteed
Plaats reactie