Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Ik denk niet dat iemand rouwig kan zijn om de vertrekkers. De vraag is natuurlijk wat er in de plaats komt. Je zou denken dat het niet slechter meer kan (al is dat zeker niet enkel de fout van COL en Benni), maar als ze met Mathijssen ofzo afkomen, moet je dat toch nog altijd maar even afwachten.

Ook niks tegen de komst van een TD, met het vertrek van COL en Benni is Delorge nog de enige die ooit op een deftig niveau op een veld gestaan heeft en gepokt en gemazeld is in de voetballerij. Sportieve stabiliteit, indien die nagestreefd zou worden, gaat gepaard met sportieve knowhow. Van Flippo, Lammens en de huisbaas gaat die echt niet komen.

Spelers halen? Zeker, maar 1st de mensen aantrekken die de spelers moeten halen en ermee moeten werken. Eerst 10 man onder contract leggen en vervolgens een trainer halen die slechts met 3 van die 10 iets kan/wil doen of 5 vreemde vogels waar je 9 keer op 10 nooit wat van zal horen onder contract leggen voor de beloften, is pas weggegooid geld.
Zal er nog geld over zijn na de trainer en TD? Ach, dat weet je hier toch nooit. De ene week hebben ze gene nagel om aan hun gat te kretsen, de week erop is de concurrentie jaloers wegens 4 miljoen transferinkomsten en de week daarna mag het weer allemaal niks kosten. Uit de windhaan-communicatiestrategie van ons bestuur kan je niks opmaken.
Feit is dat we een heel smalle sportieve structuur hebben: 1 T1, 1 T2, 1 teammanager, 1 keeperstrainer, 1 physical coach, 1 video-analist, een halftijdse kine. Dat is zowat de minimale samenstelling. Geen scouts, geen voltijds medisch kabinet. Het zal heus niet daar zijn dat het geld opgemaakt wordt. Ze moeten maar zien dat er geld is voor spelers, punt.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef: Even voor de grap ervan, waar ligt die "overduidelijke" link?
Een artikel van een jaar terug?
Hoeveel spelers spelen er bij Union? Haddadou en die kerel speelt nog eens niet.
Union heeft begod nooit op Stayen gespeeld.

Dat die link "overduidelijk" is, zou ik niet willen beweren, dat ze er is, tot daar nog aan toe.

on topic: Grosjean heeft mooie dingen laten zien in Union.
Hij mag van mij direct Rasjel en Zitte meenemen
Ik moet eerlijk zeggen STVV-fan ik weet té weinig over Grosjean.... mss ne DJ Amiga of Groenwit die er meer over kunnen zeggen
Kan me Mons en La Louviere vaag ergens herinneren...

(Stijn Vreven en ) Waasland zijn toch al bezig met volgend seizoen
De Schutter komt, Schrijvers zouden ze 'n jaar langer willen (de wens van Vreven op TVL), gisteren en vandaag via diverse bronnen
Een aantal 'beloften' (Alec Luckx, Niels De Pauw) werden bedankt; Gary Coulibaly, Zakaria M’Sila en Hugo Sousa werden niet verlengd; Destorme stopt
Ik heb een gevoel dat Vreven liever daar zou blijven dan naar hier te komen (hun beloften team staat op kop; toekomst..)
Op Stayen zou hij voor een enorme uitdaging staan.....

*na edit; ik vind het hier zo stil... is iedereen op verlof?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door toyotacorolla »

Zouden ze misschien wel willen. :grappig:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Since '54 »

Gisteren gesproken met N.C. oud speler STVV. Hij heeft gespeeld onder Marc Grosjean. Heeft veel bewondering voor de man. 'Goede trainer, gentleman en tweetalig (N/F) weliswaar beter in Frans.'
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:Gisteren gesproken met N.C. oud speler STVV. Hij heeft gespeeld onder Marc Grosjean. Heeft veel bewondering voor de man. 'Goede trainer, gentleman en tweetalig (N/F) weliswaar beter in Frans.'
Onze ploeg bestaat momenteel voor het overgrote deel uit franstaligen, dus dat zit wel goed denk ik :D
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Since '54 »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Gisteren gesproken met N.C. oud speler STVV. Hij heeft gespeeld onder Marc Grosjean. Heeft veel bewondering voor de man. 'Goede trainer, gentleman en tweetalig (N/F) weliswaar beter in Frans.'
Onze ploeg bestaat momenteel voor het overgrote deel uit franstaligen, dus dat zit wel goed denk ik :D
'Onze ploeg' ?
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Alain »

Als TD zie ik ze vooral met een goedkope debutant afkomen.
Ik zet mijn geld hierbij op Tom Van Imschoot die eerder al interesse toonde voor diezelfde functie bij KVM.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Since '54 schreef:
STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Gisteren gesproken met N.C. oud speler STVV. Hij heeft gespeeld onder Marc Grosjean. Heeft veel bewondering voor de man. 'Goede trainer, gentleman en tweetalig (N/F) weliswaar beter in Frans.'
Onze ploeg bestaat momenteel voor het overgrote deel uit franstaligen, dus dat zit wel goed denk ik :D
'Onze ploeg' ?
Van wie anders?
Of zijn ze enkel onze ploeg als ze Genk of Standard toevallig eens kloppen? Of als er toevallig 2 Belgen meer tussen de lijnen staan, ook al bakken die er zoals De Sart of Hendrickx niks van?

Ge kunt er terecht op vloeken en ze een hoop verwijten, ik word er op dit moment ook niet vrolijk van, maar het blijft wel degelijk onze ploeg.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Alain schreef:Als TD zie ik ze vooral met een goedkope debutant afkomen.
Ik zet mijn geld hierbij op Tom Van Imschoot die eerder al interesse toonde voor diezelfde functie bij KVM.
Vincent Euvrard ...
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Branson »

Dirk degraen?
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Louis XIV »

Branson schreef:Dirk degraen?
Kan STVV niet aan, men zoekt vooral iemand die in het gareel dient te lopen vergeet dus die optie; Mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat DD hier zelf de goesting voor heeft gezien de huidige malaise ...
Wat nieuwe T1 , voor dezelfde reden als hierboven vergeet Stijn Vreven ...t' zal wel onze Waal "Dikke Jean" worden...zoals ik poste bij nieuwe aanwinst, jongen van Sprimont toevallig thuisbasis van...
Wait and see,
In elk geval zal er een serieuse (financiële) inspanning geleverd dienen worden op zeer korte termijn, zoniet OVER & OUT maw aangezien :
-zelfde snullen aan beleid, gene cent of toch bijna gene gespendeerd kan/mag worden, ...vrees ik voor deze laatste optie :rood:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Jacques schreef: Ook niks tegen de komst van een TD, met het vertrek van COL en Benni is Delorge nog de enige die ooit op een deftig niveau op een veld gestaan heeft en gepokt en gemazeld is in de voetballerij. Sportieve stabiliteit, indien die nagestreefd zou worden, gaat gepaard met sportieve knowhow. Van Flippo, Lammens en de huisbaas gaat die echt niet komen.
Effen mezelf quoten: ik had hem over het hoofd gezien, maar ook keeperstrainer Patrick Nys verlaat STVV na dit seizoen. "In onderling overleg" zoals dat altijd heet, geen idee of het is van te moeten of dat hij het zelf voor bekeken houdt. Gezien de evolutie van Dutoit kan men imo niet echt ontevreden zijn over zijn werk. Maar goed, we weten allemaal dat sportieve prestaties ons bestuur geen fluit interesseren. Het is nu enkel nog wachten tot ook physical coach Eddie Rob "in onderling overleg" de club verlaat. Dan is enkel de video-analist (voorlopig) nog aan boord...

In ieder geval, zoals Louis XIV aangeeft: ze gaan snel een serieuze inspanning moeten leveren. Dit soort grote kuis kan nodig zijn op langere termijn, maar je doet het niet zonder er op korte termijn negatieve gevolgen van te ondervinden. We hebben (zonder zeveren) een tiental nieuwe spelers nodig, maar we hebben voorlopig niemand om ze te vinden of ermee te werken. Binnen dit en (ten laatste) anderhalve maand moet uw nieuwe sportieve cel er staan, als je bij de transferperiode niet hopeloos achter de feiten aan wil lopen. Sportieve stabiliteit is op dit moment niet meer dan een verre droom.
Laatst gewijzigd door Jacques op 06 apr 2016, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

operatie Schoon Schip gaat verder
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... play-off-2

Allé Bormans nu gij, maar ontsla eerst Bart
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:
Branson schreef:Dirk degraen?
Kan STVV niet aan, men zoekt vooral iemand die in het gareel dient te lopen vergeet dus die optie; Mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat DD hier zelf de goesting voor heeft gezien de huidige malaise ...
Wat nieuwe T1 , voor dezelfde reden als hierboven vergeet Stijn Vreven ...t' zal wel onze Waal "Dikke Jean" worden...zoals ik poste bij nieuwe aanwinst, jongen van Sprimont toevallig thuisbasis van...
Wait and see,
In elk geval zal er een serieuse (financiële) inspanning geleverd dienen worden op zeer korte termijn, zoniet OVER & OUT maw aangezien :
-zelfde snullen aan beleid, gene cent of toch bijna gene gespendeerd kan/mag worden, ...vrees ik voor deze laatste optie :rood:
Eerlijk? Ik weet niet van wie het de thuisbasis is.
Zeg eens?
Met uw "tussen de lijnen lezen", probeer eens, door dezelfde connecties te zoeken (en eventueel ook te vinden), De TD en de keeperstrainer te profeteren?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door voetballiefhebber »

Marc Grosjean kan toch weinig adelbrieven voorleggen als je het mij vraagt.
En ik lees ook dat hij een aimabel man is, maar net dat heeft STVV niet nodig. Ze hebben een man nodig die streng maar rechtvaardig is. Een type Vreven is echt wel nodig. In Beveren spreekt men ook veel talen en ik weet niet of dat de specialiteit van Vreven is. Maar Dick Advocaat sprak ook geen Russisch en toch hield hij het lang uit in Sint-Petersburg. En Zuid-Koreaans sprak hij nog minder. Uitstraling en karakter moet je overbrengen op de groep en dat kan zonder veel woorden.

Grosjean versleet heel veel clubs. Van Luxemburg, over Visé tot Dender in derde klasse. In eerste klasse haalde hij vooral bij Bergen toch wat resultaten dacht ik, maar die hadden toen een goede ploeg. Ik denk met Roussel die er veel maakte.
Plaats reactie